Ja leuk... en nu? Who the fuck ben jij dan? Je naam voorspeld het ergste...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:22 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
Taaie neuskoek, van chemixtry toch ?![]()
hoe kan het ook anders in zo'n topic
Je haalt luchtbuksen (kogeltjes) en bbguns (voor 16 jarige jochies die graag plastic balletjes schieten) door elkaar.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:00 schreef ukga het volgende:
Ow, ik dacht dat het niet op een echt wapen mocht lijken met oog op bedreigingen enzo(dat je bijvoorbeeld je 'nep' dessert eagle uit een raam van een uit kon hangen om zo wat mensen te bedreigen enzo.
Het viel me idd wel op dat op nederlandse sites van wapenwinkels geen berettas/walther cp99/imi dessert eagle/colt double eagle en dat soort shit te krijgen was, maar in winkels in België wel.
Ik denk ook dat het te maken heeft met dat de luchtpistolen hier geen magazijnen hebben, die weblys enzo kan maar1 kogel per keer in.
Crossman heeft een hier legale CO2 buks die 8 kogeltjes kan schieten. Heeft met wat fantasie wel wat weg van een AS-Saiga pompactie auto-shotgun.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:16 schreef ukga het volgende:
dude, ik heb een grote tuin en wil gewoon wat knalle
maarwel bedankt iig.
Ik heb geen problemen met een webley o.i.d maar die moet je steeds herladen, das ook neit echt leuk, dus wou ik een pistool met 8 kogeltjes in een magazijn.
Zolang het gewoon netjes ingepakt en ongeladen is lijkt het me toch geen probleem? Of bedoel je in zo'n gebied waar ze ook preventief mogen preventief fouilleren?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:34 schreef Zenon het volgende:
Je mag die dingen wel kopen, maar als je wordt aangehouden en ze vinden zo'n ding in je auto ben je strafbaar. Dat is het rare van de wetgeving
Wat mij betreft mag het wapenbeleid voor dit soort luchtwapens wel weer gewoon zoals het vroeger was.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:06 schreef OreO het volgende:
klinkt als het tolerantie beleid net als met wiet.
Van mij ook, buiten dan... crisis die er aan gaat komen in de wereld is het wel leuk om jezelf te mogen verdedigen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag het wapenbeleid voor dit soort luchtwapens wel weer gewoon zoals het vroeger was.
Ja, laten we zeggen voor 1806.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag het wapenbeleid voor dit soort luchtwapens wel weer gewoon zoals het vroeger was.
En (in die kleur) in nederland verbodenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Ergens wel onzin met dat bb-gun geneuzel enzo.
Ik zou net zo bang worden van een bb-gun replica als van b.v de volgende
[ afbeelding ]
en die is nog iets dodelijker ook.
Vroeger stond daar een waarschuwing bij met een kleur indicatie (of hij is inmiddels van lijst B verdwenen...).quote:
nee, replica's zijn gewoon verboden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:06 schreef OreO het volgende:
klinkt als het tolerantie beleid net als met wiet.
kleur maakt niks uitquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En (in die kleur) in nederland verboden
Ah, het ding lijkt net als een aantal paintballmarkers in een zwart gat te vallen:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:15 schreef Andyy het volgende:
[..]
kleur maakt niks uit
die is gewoon legaal, ook in het zwart
en ook nog eens illegaal in Nederlandquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:37 schreef OreO het volgende:
http://www.egun.de/market/item.php?id=2114759
nog duurder dan een echte lol
volgens mij is een demper uberhaupt, strafbaar. Zowel voor CO2 of gewoon vuurwapen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:23 schreef Ps2K het volgende:
Die van mij heeft:
- Weirauch HW-100 demper
- Verloopje voor de demper
[ afbeelding ]
origineel:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:11 schreef Salvad0R het volgende:
[ afbeelding ]
M14
maar 1450 eurootjes.
is gewoon legaal voor luchtbuksen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:44 schreef ukga het volgende:
[..]
volgens mij is een demper uberhaupt, strafbaar. Zowel voor CO2 of gewoon vuurwapen.
Ja klopt... te triest voor woorden eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:44 schreef Andyy het volgende:
[..]
en ook nog eens illegaal in Nederland
maargoed, wij hebben ook voordelen hier in Nederlandquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:51 schreef OreO het volgende:
[..]
Ja klopt... te triest voor woorden eigenlijk.
Totaal niet triest. Ik kan geen andere reden bedenken voor het hebben van een replica dan stoer doen of een bank overvallen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:51 schreef OreO het volgende:
[..]
Ja klopt... te triest voor woorden eigenlijk.
In Duitsland moet ik zelfs voor mn paintballmarkers een keuringscertificaat halenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:53 schreef Andyy het volgende:
[..]
maargoed, wij hebben ook voordelen hier in Nederland
geen regels over de kracht van de buksen
er zijn ook buksen te koop die even hard schieten als .22 LR, en heel zeldzaam die 1000 joule+ schieten
in de UK mag is alles tot 12 ftp/16 joule vrij verkrijgbaar, daarboven moet je een vuurwapenvergunning hebben.
in Duitsland is het zelfs erger, 7.5 joule.
en in Belgie mag je niet buiten een schietvereniging schieten, dus ook niet thuis of in je tuin
Volgens de WMM is een demper op een luchtdruk wapen legaal, het is alleen zeer verboden op een vuurwapen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:44 schreef ukga het volgende:
[..]
volgens mij is een demper uberhaupt, strafbaar. Zowel voor CO2 of gewoon vuurwapen.
Wat is daar de reden achter?quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:34 schreef Ps2K het volgende:
[..]
het is alleen zeer verboden op een vuurwapen.
een marker schiet dan ook rond de 40 joule toch ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In Duitsland moet ik zelfs voor mn paintballmarkers een keuringscertificaat halen
Aha. Dacht dat het dan te makkelijk was mensen neer te schieten zonder opgemerkt te worden ofzo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:00 schreef Andyy het volgende:
[..]
mondingsflits is dan niet waar te nemen.
Dat is een film mythe. Een demper heeft alleen zin op wapens die niet supersone kogels afschieten, en zelfs dan maken ze nogal een tering herriequote:Op woensdag 25 februari 2009 11:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Aha. Dacht dat het dan te makkelijk was mensen neer te schieten zonder opgemerkt te worden ofzo.
geluid is dan nog steeds erg hard, alleen klinkt het anders.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Aha. Dacht dat het dan te makkelijk was mensen neer te schieten zonder opgemerkt te worden ofzo.
25 Equote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:16 schreef john13411 het volgende:
ik heb een beretta co2 pistool hier liggen en doe er niks meer mee heb hem al voordat ze verboden werden en is hellemaal prima kunnen 8 kogeltjes in een magazijntje zou zeggen doe eens een leuk bod
klaasenjan94@gmail.com
NSB'er.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:40 schreef Skiet het volgende:
Zijn jullie echt zo dom? Wat jullie hierboven nu doen is gewoon verboden wapenhandel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |