[nachtje over slapen]quote:Op maandag 18 september 2006 23:49 schreef maril het volgende:
[..]
Omdat het zijn doel voorbij schiet, alleen verbazing enzo , terwijl de man veel meer respect verdient, gezien zijn prestaties , als de verbazing en gelach wat hij nu krijgt, zie al die andere topic over mensen diet niet eens zijn schoenen mogen strikken , voor mijn gevoel meer respect, dus ik heb spijt dat ik deze topic heb geopend , vandaar slotje.![]()
Ik denk dat pfap dit topic bedoeld: Alternatieve VBL meet #1quote:Op woensdag 20 september 2006 22:05 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dit slotjeIepie Poepjes meet in Utrecht.
Wat heeft VBL met Iepie Poepjes te maken
Is het je dagtaak om hier ook al te gaan reageren.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pfoe, de definitie van grap is dan wel heel erg omlaag gegaan.
Ja zeg dan niks.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:10 schreef XL het volgende:
[..]
Ik denk dat pfap dit topic bedoeld: Alternatieve VBL meet #1
SPT heeft geen kliekjes zoals VBL, er is geen animo voor meets van dammende oma's.
--edit
kut, ben ik weer te laat![]()
Isegrim had toch al een linkje naar een ander topic gepost.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:05 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dit slotjeIepie Poepjes meet in Utrecht.
Wat heeft VBL met Iepie Poepjes te maken
Neen.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het je dagtaak om hier ook al te gaan reageren.
Ik ook.quote:Ik was serieus.
Ja enquote:
quote:
Ik zit nog op het werk.quote:
Was een grapje, als respons op het 'kliekjes-verhaal'quote:Op woensdag 20 september 2006 22:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zit nog op het werk.
Wat is er pfip, wat wil je weten?
De scherpheid is er wat van af.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Was een grapje, als respons op het 'kliekjes-verhaal'
Ja de kliekjes hier zijn wezenlijk anders dan in VBLquote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 08:42 schreef XL het volgende:
[..]
Ja de kliekjes hier zijn wezenlijk anders dan in VBL
OOOWWWWH VOETBALquote:Op donderdag 28 september 2006 19:06 schreef XL het volgende:
Het was alweer een tijdje geleden dat er een VBL-topic in SPT stond.
Dus ik heb er zelf maar eentje geopend: Heerenveen - Setubal!
Gelukkig zijn jullie er niet, volgens mij heeft het wel potentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |