Nee, want de bewoners zijn bekend en JUIST omdat sommigen op een foto al een oordeel hebben, is het juist interessant om te kijken of ze stemmen, alvorens ook maar een bewegend beeld van een bewoner te hebben gezien.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:50 schreef __Saviour__ het volgende:
niet een beetje erg vroeg voor zo'n poll?
Of er zit een complot in de samenstelling. En dan mag ze even blijven.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:57 schreef bb-millie het volgende:
Janine is nu al spraakmakend, dus die zal er wel als eerste uitliggen.
En terecht.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:57 schreef bb-millie het volgende:
Janine is nu al spraakmakend, dus die zal er wel als eerste uitliggen.
Ja ja, maar ze heeft wél de eerste "tietuhh-foto" van BB6. Dat zijn ook weer "punten".quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:30 schreef POLITIEK_IS_MOORDEND het volgende:
[..]
En terecht.
"self-proclaimed Naomi Campell" en dan ook nog zo'n foto erbij.
![]()
![]()
Jan met de plastic tietuhquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja ja, maar ze heeft wél de eerste "tietuhh-foto" van BB6. Dat zijn ook weer "punten".
Ja, die hebben we net al op. Helaas geen stukje voor je bewaard.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
Is de Pizza er al, golfer? Heb honger![]()
Neuh, hij zorgt nog voor een beetje humor in de tentquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:40 schreef Jerommeke4 het volgende:
Ultragaye Rik mag er van mij uit
BB6, dus je zit in het verkeerde sub-forum. Hup! terug naar KLB jij!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:36 schreef gedrocht het volgende:
waar gaat dit over?
Die zorgt ook voor veel irritaties enzo, dus moet dan ook blijven. Papa Marcel mag wel weg. Die voegt echt niets toe in het huis.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:36 schreef jellyrose het volgende:
Mja.. ik erger me aan Janine, maar voor de nodige ruzies en drama moet ze juist blijven. Dan liever zo'n lelijk en irritant gozertje als Etienne eruit
Ja, maar volgens mij zorgt hij alleen voor irritaties bij de kijker.. niet bij z'n mede-bewoners, of misschien niet snel en heftig genoeg.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zorgt ook voor veel irritaties enzo, dus moet dan ook blijven. Papa Marcel mag wel weg. Die voegt echt niets toe in het huis.
eens goede keuzequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:33 schreef Flirtini het volgende:
Van mij mag Janine er wel uit
Idd.. Oh mén... Serieus!! Ik dacht dat ik irritant kon zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:54 schreef rubstar het volgende:
Janine.. zoals meerdere erger ik me dood aan haar "schatje, schatje ja toch schatje niet dan schatje" ahhhhhh!.
"ja DANK JE WELLL precies ja..."quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:01 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Idd.. Oh mén... Serieus!! Ik dacht dat ik irritant kon zijn.
Nee, dat is de choco prince... die gevulde koek is Hilde.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:55 schreef Sanne1805 het volgende:
ok ik ben nu begonnen met kijken is die gevulde koek janine?
wie is da wijf dat er nu zit?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:57 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nee, dat is de choco prince... die gevulde koek is Hilde.![]()
Nee joh.. Semih is leuk! Leuker dan een aantal anderen in ieder geval..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:25 schreef Flounder het volgende:
Semith, walgelijk mannetje vindt ik dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |