Heb ik ook een keer gedaan in Corbierquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:09 schreef Rnej het volgende:
[..]
lachen man, allebei je bindingen vast en JETZT GEHT LOS!!
in corbier ook echt skiers en boarders voorbij zien vliegen
hehe ik ging bijna op mijn bek, t liftspoor lag op een dijkje en ik flikkerde van t dijkje.. dus moest er weer op zien te komen.. ging ook maar net goedquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan in Corbier
Is inmiddels een jaar of 6/7 geleden. dat ding lanceerde je echt. Toen heb ik me bindingen vast gemaakt en gesprongen op het moment dat ik die ruk kreeg.
Ging me toch een partij hard op me bek
btw ik ben niet zo van de reizen. Ik doe het liever allemaal zelf.
het is misschien ietsje duurder maar het meeste geld geef je altijd uit aan eten en drinken. Als je dat kunt inperken dan heb je een redelijk goedkope vakantie. Als een biertje 3 euro kost (oostenrijk. Frankrijk geloof ik niet duurder?) ben je toch al snel veel geld kwijt....
Ik sprong wel ver trouwensquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:25 schreef Rnej het volgende:
[..]
hehe ik ging bijna op mijn bek, t liftspoor lag op een dijkje en ik flikkerde van t dijkje.. dus moest er weer op zien te komen.. ging ook maar net goed![]()
keb me kapotgelachen
ik ben in landgraaf danquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:19 schreef eRrrrJeee het volgende:
Hey
is er morgen ochtend/middag nog iemand in SW Zoetermeer? ik ben vanplan een aantal fotos te maken daar.. lijkt me welles leuk om te doen:)
Heb je nou direct een brander gekocht? Dan kan je hem voor me branden !quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:24 schreef Rnej het volgende:
heb net dc mtn lab op mijn pc gepleurd (eindelijk maar een dvd speler gekocht voor in me pc) ...
anyway, easter eggs gevonden
20 minuten footy die je normaal niet te zien krijgt als je m in een standalone player douwt
10 euroquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:14 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Heb je nou direct een brander gekocht? Dan kan je hem voor me branden !![]()
Ze zijn wel lekker bezig met die site de laatste tijd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:17 schreef GenesiZ het volgende:
Me neither. Volgends mij zijn ze met de site bezig.
o ja, maat 44. heb het ge-edit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:53 schreef Komakie het volgende:
Schoenmaat is ook wel handig. Dan weten we hoe breed het board moet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |