ik ben in landgraaf danquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:19 schreef eRrrrJeee het volgende:
Hey
is er morgen ochtend/middag nog iemand in SW Zoetermeer? ik ben vanplan een aantal fotos te maken daar.. lijkt me welles leuk om te doen:)
Heb je nou direct een brander gekocht? Dan kan je hem voor me branden !quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:24 schreef Rnej het volgende:
heb net dc mtn lab op mijn pc gepleurd (eindelijk maar een dvd speler gekocht voor in me pc) ...
anyway, easter eggs gevonden
20 minuten footy die je normaal niet te zien krijgt als je m in een standalone player douwt
10 euroquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:14 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Heb je nou direct een brander gekocht? Dan kan je hem voor me branden !![]()
Ze zijn wel lekker bezig met die site de laatste tijd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:17 schreef GenesiZ het volgende:
Me neither. Volgends mij zijn ze met de site bezig.
o ja, maat 44. heb het ge-edit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:53 schreef Komakie het volgende:
Schoenmaat is ook wel handig. Dan weten we hoe breed het board moet zijn
lang leve protectie.. ik ga nooit meer zonder helm op pad... ik ging echt niet hard ofzo en reed gewoon te nonchalant....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:03 schreef eRrrrJeee het volgende:
goed dat je helm op had dan... anders misschien gescheurde hersenpan...
ik zag vandaag iemand vallen in swz.. en die liet daarna zijn geknakte backprotector zien.. is ook niet goed:P
klopt, als ik rail of schans rijdt indoor of outdoor ben ik best gefocused ja.. en als ik dreig hard te vallen span ik al mijn spieren aan om alles te beschermen...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:21 schreef Rnej het volgende:
[..]
lang leve protectie.. ik ga nooit meer zonder helm op pad... ik ging echt niet hard ofzo en reed gewoon te nonchalant....
(typisch dat als je railt of een schans rijdt nooit zo hard valt omdat je dan veel meer gefocussed bent)
maar damn, beetje cruisen indoor en gewoon vrij gevaarlijk ten val komen :S
hum, ik laat mezelf juist als een lappenpop in mekaar zakken.. als je spieren aanspant loop je meer kans op botbreuken (En pijn in t algemeen)...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:36 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
klopt, als ik rail of schans rijdt indoor of outdoor ben ik best gefocused ja.. en als ik dreig hard te vallen span ik al mijn spieren aan om alles te beschermen...
maar met gewoon piste rijden val ik soms hard ja van de winter nog hersenschudding en had me helm op(hoofd op ijsplaat).. en pijnlijk
meestal de laatste week van april.. soms eerder..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:13 schreef Basje_B het volgende:
Weet 1 van jullie waarneer de afslitngsweek in Val Thorens is? Ik kan het nergens vinden.
Val Thorens is toch meestal het begin met koningendag? Wil eigenlijk de preciese datum hebben om iets te boeken. Nu is nog goedkoop. Die sites van reisorganisaties zeggen allemaal wat anders.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:33 schreef Rnej het volgende:
[..]
meestal de laatste week van april.. soms eerder..
ehhh ja nja ik denk niet dat het al vaststaat....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:55 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Val Thorens is toch meestal het begin met koningendag? Wil eigenlijk de preciese datum hebben om iets te boeken. Nu is nog goedkoop. Die sites van reisorganisaties zeggen allemaal wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |