Ik denk dat het door de kou komt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:14 schreef eRrrrJeee het volgende:
haha...
iemand een idee? ik krijg altijd bevroren tenen in de voet die voorstaat.. ook indoorhoe kan dit
succesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:04 schreef ForumGek het volgende:
Nou, hij is eruit hoor !
vanavond eten we mosselen, maar daarna vla !
Ohw dus je gaat eerst een dag poederrijden en dan aan het einde van de dag oefenen???quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:01 schreef Kentaro het volgende:
[..]
die heb ik ook. bevalt me erg goed, gelukkig nog nooit hoeven te gebruiken maar ik (we) oefen vaak een keer aan het eind vd dag en ik heb mijn handschoen altijd zo gevonden
mosselen:)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:04 schreef ForumGek het volgende:
Nou, hij is eruit hoor !
Het was nog een hele grote ook, die wortels staken huge uit naar buiten, lijkt wel een tentakel
Maar ik heb er 3 hechtingen doorheen zitten, en de verdoving werkt nog ! Bedankt voor de Whiskey tips, zal kijken of ik nog iets heb staan.
vanavond eten we mosselen, maar daarna vla !
ik gok niet dat dat beerke isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:28 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
sick!
je hebt het toch wel overleefd neem ik aan?
husk heeft een BAD reputation ... sunweb is bijna net zo goedkoop en daar heb ik nog nooit wat slechts over gehoord (vorig jaar ook zelf mee weggeweest en was heel fijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:41 schreef Roellio het volgende:
We hebben vorig jaar buiten de vakantie 350,- betaald voor 8 dagen appartement en skipas. Ik heb het idee dat dit wel goedkoper kan...
Ik zie ze nu in de vakantie op Husk al staan v.a. 179,- of zitten er dan nog tal van addertjes onder het gras?
Husk bad reputation????quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:46 schreef Rnej het volgende:
[..]
husk heeft een BAD reputation ... sunweb is bijna net zo goedkoop en daar heb ik nog nooit wat slechts over gehoord (vorig jaar ook zelf mee weggeweest en was heel fijn)
edit: snowtrex.nl is ook best ok
Heb je nog tips w.b.t. gebieden en/of sites om te checken?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:48 schreef XL het volgende:
Off-season naar La Plagne kan voor dezelfde prijs als hoogseizoen naar een minder gerenomeerde bestemming. Echter.... diezelfde minder gerenomeerde bestemming kan off-season nog goedkoper. Een budget op reissom gelijk aan 350 lijkt me haalbaar, mogelijk is het bier in de kroegen in die weken ook wat minder aantrekkelijk geprijsd, maar dat zien je vrienden aan de reissom niet.
mja ikzelf ben nooit met ze meegeweest, maar ik hoor eigenlijk alleen maar gezeik over eindschoonmaak en borg die je niet terugkrijgt enzo, ook al is t appartement brandschoon en er mist niets, anderen zeggen weer dat je gewoon bij t begin gelijk alles moet melden wat kapot is zodat je er geen gezeik over krijgt aan t eind...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:49 schreef XL het volgende:
[..]
Husk bad reputation????
Nooit wat van gemerkt.
hmm ik zat echt voor een schijntje in corbierquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:05 schreef Roellio het volgende:
Noem eens een lijstje 'elke organisatie' dan..Sunweb.nl vind alleen maar teringdure reizen voor me.
Als het goedkoop genoeg is boek je er lessen bij voor 5 dagen. Dan is dat zeker zo. Als je het op eigen kracht moet doen en je bent kilometervreter dan kan het snel gaan. Het gebied heeft iets meer dan 150km piste schat ik. Daarvan liggen er redelijk wat op 1 helling. Om diep het gebied in te gaan moet je een lange sleeplift nemen, laatste keer dat ik er was kon je die lift ook een lanceerinrichting noemen. Dat kun je als snowboarder problematisch vinden... Het is echter al een tijdje geleden, misschien hebben ze dat wel aangepast.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:01 schreef Roellio het volgende:
Maar is Praloup genoeg om ook de wat gevorderde mensen 8 dagen te boeien?
lachen man, allebei je bindingen vast en JETZT GEHT LOS!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:07 schreef XL het volgende:
[..]
Als het goedkoop genoeg is boek je er lessen bij voor 5 dagen. Dan is dat zeker zo. Als je het op eigen kracht moet doen en je bent kilometervreter dan kan het snel gaan. Het gebied heeft iets meer dan 150km piste schat ik. Daarvan liggen er redelijk wat op 1 helling. Om diep het gebied in te gaan moet je een lange sleeplift nemen, laatste keer dat ik er was kon je die lift ook een lanceerinrichting noemen. Dat kun je als snowboarder problematisch vinden... Het is echter al een tijdje geleden, misschien hebben ze dat wel aangepast.
Ik heb bij Husk altijd mijn borg terug gekregen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:03 schreef Rnej het volgende:
[..]
mja ikzelf ben nooit met ze meegeweest, maar ik hoor eigenlijk alleen maar gezeik over eindschoonmaak en borg die je niet terugkrijgt enzo, ook al is t appartement brandschoon en er mist niets, anderen zeggen weer dat je gewoon bij t begin gelijk alles moet melden wat kapot is zodat je er geen gezeik over krijgt aan t eind...
achja, voor de prijs zou ik t risico misschien wel nemen maar je hoeft niet perse met husk mee wil je goedkoop op wintersport
enne, over gebieden gesproken, le corbier/st jean d'arves kost geen fuck bij elke organisatie en is erg leuk!goedkoop eten ook enzo
scheelt een hoop
(filmpje van ik + 2 maten in corbier voor de liefhebbers : http://www.youtube.com/watch?v=lSus7oipXus)
(witbalans van de camera was crappy, helaas niets aan te doen)
Heb ik ook een keer gedaan in Corbierquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:09 schreef Rnej het volgende:
[..]
lachen man, allebei je bindingen vast en JETZT GEHT LOS!!
in corbier ook echt skiers en boarders voorbij zien vliegen
hehe ik ging bijna op mijn bek, t liftspoor lag op een dijkje en ik flikkerde van t dijkje.. dus moest er weer op zien te komen.. ging ook maar net goedquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan in Corbier
Is inmiddels een jaar of 6/7 geleden. dat ding lanceerde je echt. Toen heb ik me bindingen vast gemaakt en gesprongen op het moment dat ik die ruk kreeg.
Ging me toch een partij hard op me bek
btw ik ben niet zo van de reizen. Ik doe het liever allemaal zelf.
het is misschien ietsje duurder maar het meeste geld geef je altijd uit aan eten en drinken. Als je dat kunt inperken dan heb je een redelijk goedkope vakantie. Als een biertje 3 euro kost (oostenrijk. Frankrijk geloof ik niet duurder?) ben je toch al snel veel geld kwijt....
Ik sprong wel ver trouwensquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:25 schreef Rnej het volgende:
[..]
hehe ik ging bijna op mijn bek, t liftspoor lag op een dijkje en ik flikkerde van t dijkje.. dus moest er weer op zien te komen.. ging ook maar net goed![]()
keb me kapotgelachen
ik ben in landgraaf danquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:19 schreef eRrrrJeee het volgende:
Hey
is er morgen ochtend/middag nog iemand in SW Zoetermeer? ik ben vanplan een aantal fotos te maken daar.. lijkt me welles leuk om te doen:)
Heb je nou direct een brander gekocht? Dan kan je hem voor me branden !quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:24 schreef Rnej het volgende:
heb net dc mtn lab op mijn pc gepleurd (eindelijk maar een dvd speler gekocht voor in me pc) ...
anyway, easter eggs gevonden
20 minuten footy die je normaal niet te zien krijgt als je m in een standalone player douwt
10 euroquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:14 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Heb je nou direct een brander gekocht? Dan kan je hem voor me branden !![]()
Ze zijn wel lekker bezig met die site de laatste tijd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:17 schreef GenesiZ het volgende:
Me neither. Volgends mij zijn ze met de site bezig.
o ja, maat 44. heb het ge-edit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:53 schreef Komakie het volgende:
Schoenmaat is ook wel handig. Dan weten we hoe breed het board moet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |