steeze = style with easequote:Op maandag 21 augustus 2006 19:48 schreef GenesiZ het volgende:
wtf betekend steez nu weer? Komt dat van de breezergeneratie??
Ik wordt echt oud![]()
nee, ik doe wel mijn sok over mijn broek heenquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:22 schreef XL het volgende:
Tjezus... trek je ook een van je broekspijpen tot je knieen op?
Dat doe ik wel, maar das alleen mijn rechterbeen met fietsen. Anders komt de ketting tegen m'n been aanquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:22 schreef XL het volgende:
Tegenwoordig zijn er ook broeken waarbij de pijpen al kort van zijn wanneer je ze koopt ! Scheelt je heel wat gedoe !quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:22 schreef XL het volgende:
das wel een ideequote:Op maandag 21 augustus 2006 22:24 schreef ForumGek het volgende:
- geen broek
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:52 schreef ForumGek het volgende:
Zoals Herman Finkers ooit zei:
Wat is erger dan wintertenen?
Sneeuwballen !
Dus als je je broek omhoog doet komt de ketting niet tegen je been aan en als je hem gewoon laat zitten welquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:55 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Dat doe ik wel, maar das alleen mijn rechterbeen met fietsen. Anders komt de ketting tegen m'n been aan![]()
Been = broek. Get itquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:18 schreef XL het volgende:
[..]
Dus als je je broek omhoog doet komt de ketting niet tegen je been aan en als je hem gewoon laat zitten wel
quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:09 schreef XL het volgende:
Ahum! Laten we weer ontopic gaan. Anders vindt Kentaro het niet meer leuk [afbeelding]
nope... hoezo?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:26 schreef XL het volgende:
Dat zijn dus drie extra restaurantgrappen he Rnej.
Had je trouwens al gezien dat er amper sneeuw op die gebouwtjes ligt.
chad's gapquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:50 schreef Komakie het volgende:
fuck ik vergeet elke keer hoe die gab heet waar Rnej zo'n fan van is en waar Travis Rice als een van de enige overheen gegaan is.
Wilde het laten zien aan een collega maar kon het niet vinden
Kentaro heeft amper tijd om het topic te volgenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:09 schreef XL het volgende:
Ahum! Laten we weer ontopic gaan. Anders vindt Kentaro het niet meer leuk [afbeelding]
Mja ik was er inmiddels al achterquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:53 schreef Rnej het volgende:
[..]
chad's gap
travis rice, romain de marchi en DCP hebben m oa gesprongen... wie nog meer weet ik niet.. een hoop skiërs ook (omdat die nog net ietsje zieker in hun kop zijn)
ik wil m ook in de OP!!!
[afbeelding]
mja, k dacht, k hou mijn mond daar maar overquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Mja ik was er inmiddels al achter
Probleem was eigenlijk alleen dat ik Gab schreef ipv Gap
Heb je hem in een mooiere kwaliteit of andere pic? Zoniet, dan zal ik deze erin zetten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:53 schreef Rnej het volgende:
[..]
chad's gap
travis rice, romain de marchi en DCP hebben m oa gesprongen... wie nog meer weet ik niet.. een hoop skiërs ook (omdat die nog net ietsje zieker in hun kop zijn)
ik wil m ook in de OP!!!
[afbeelding]
op inet kan ik niets beters vinden....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:17 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Heb je hem in een mooiere kwaliteit of andere pic? Zoniet, dan zal ik deze erin zetten.
no problem, ik zal even kijken of ik een andere kan vinden, anders gooi ik deze in de OP.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:48 schreef Rnej het volgende:
[..]
op inet kan ik niets beters vinden....
absinthe: Pop is die snowboardfilmquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:19 schreef GenesiZ het volgende:
Valt toch mee, die gap![]()
Is dit trouwens ook die gap waarmee een snowboardfilm begint? Die sprong is echt fokking verWaar hij ook ver voorbji het begin van de landing neerkomt.
[afbeelding]
[..]
no problem, ik zal even kijken of ik een andere kan vinden, anders gooi ik deze in de OP.
Edit: Hier staat een mooi stukje over de gap. Echt heel indrukwekkend, een aantal dagen met 6 man bezig zijn om de in-run optimaal te krijgen.http://www.powdermag.com/(...)chads-gap/index.html
Ik zet hem net aanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:41 schreef Rnej het volgende:
[..]
absinthe: Pop is die snowboardfilm
leuk dat ze ook vertellen trouwens dat ze na de shoots de kicker weer gesloopt hebben.. om amateurtjes zichzelf niet dood te laten springen op de gap
futureproof is ook erg goed... sowieso is Absinthe goed bezigquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:52 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Ik zet hem net aanHeerlijke film is dat.
38:25quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:49 schreef ForumGek het volgende:
Op welke minuut in Pop Absinthe zit Travis' part? Ik ken hem niet vinden namelijk
BoardBabesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |