Als je een board koopt heb je een board wat precies past bij je nivo en bij wat je wil doen - carven, springen, rails, poeder of een combi . Dan ga je 10 X zo snel voorruitquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:53 schreef ASroma het volgende:
maar waarom koop je een board als het pas je 2de keer wordt? beetje vroeg toch..
true, truequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:21 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Als je een board koopt heb je een board wat precies past bij je nivo en bij wat je wil doen - carven, springen, rails, poeder of een combi . Dan ga je 10 X zo snel voorruit
hoeft niet. Als je denkt dat je zult blijven boarden en je wilt progressie boeken dan is een eigen board natuurlijk wel erg handig. Daarnaast weet je nooit wat je bij de verhuur in je handen geduwd krijgt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:53 schreef ASroma het volgende:
maar waarom koop je een board als het pas je 2de keer wordt? beetje vroeg toch..
Een board zal niet zo snel rottenquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:14 schreef ASroma het volgende:
mwah goed kan, ik board nu al zo'n 8 jaar en heb nog steeds geen eigen board. In nederland huur ik altijd het nieuwste materiaal en kan gewoon aangeven wat ik wil. Anders ligt zo'n board toch maar te rotten rest van het jaar afgezien van de 2 weekjes. Maar goed ieder heeft natuurlijk zijn eigen insteek daarin.![]()
hmmm ook niet een vergelijkbare helm gepast? De Hifi moet je ook in een vorm hebben zonder Hifi. Dan is hij dezelfde vorm en had je hem toch ff kunnen passen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:40 schreef GenesiZ het volgende:
Gister naar Landgraaf gegaan. Weer voor de 2e keer een flinke domper. De Stoeltjeslift lag buiten in delen voor technische controle en de linker snelle baan was voor de helft afgezet voor slalomskieërs. Het was dus redelijk druk en je moest fijn met de sleeplift. Maarja, ik kon iig weer lekker boarden.
Ik heb de Red Hifi Audex niet kunnen passen icm mijn O. Wisdom. Ze hadden die helm niet op voorraad. Volgende maand komen alle nieuwe helmen weer binnen.
ff een maandje (ongeveer) wachten totdat de nieuwe spulletjes van de merken er zijn en dan kun je je hartje weer ophalenquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:44 schreef GenesiZ het volgende:
Nope, voor de rest hing er niet veel. Veel kiddo helmpjes, maar ik ga niet met een roze helm rondbanjeren
We kijken binnenkort maar weer in Duijvenstein Zoetermeer/Den Haag.
Ga je schamenquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:24 schreef Punjab het volgende:
Schaamteloze tvpnog nooit gezien en al deel zoveel....
[afbeelding]
Hij doet het weerquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:28 schreef GenesiZ het volgende:
Hier doet ie het wel, maar wel heeeeeel langzaam.
yes.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hij doet het weer
steez is de shit baby
Een heerlijk truukje vind ik altijd een BS 180 to nosepress 180 (ofzo)
Dus een backside 180 maken, op je tail landen en dan doordraaien totdat je weer met de voet voor staat waar je de trick mee begon.
Als je die vet steezed kunt doen dan is ie echt vet
Start practicing btich!
stiekem vind ik "steez" trouwens best een koelkast-kiddie-woord
steeze = style with easequote:Op maandag 21 augustus 2006 19:48 schreef GenesiZ het volgende:
wtf betekend steez nu weer? Komt dat van de breezergeneratie??
Ik wordt echt oud![]()
nee, ik doe wel mijn sok over mijn broek heenquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:22 schreef XL het volgende:
Tjezus... trek je ook een van je broekspijpen tot je knieen op?
Dat doe ik wel, maar das alleen mijn rechterbeen met fietsen. Anders komt de ketting tegen m'n been aanquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:22 schreef XL het volgende:
Tegenwoordig zijn er ook broeken waarbij de pijpen al kort van zijn wanneer je ze koopt ! Scheelt je heel wat gedoe !quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:22 schreef XL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |