hehe, seriously, die C60s zijn gewoon het geld wel waardquote:
Dan is hij niet zo heel extreem gegaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:07 schreef Rnej het volgende:
[..]
hehe, seriously, die C60s zijn gewoon het geld wel waard
was een hardbooter op een plank van 180 bezig in landgraaf... kon zijn spoor volgen op dezelfde snelheid![]()
een slalommer hou ik niet bij, maar hij was goed strak aan t carvenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dan is hij niet zo heel extreem gegaan.
De lijn van een hardbooter rij je niet als hij echt strak rjidt...
Dat je een spoor kan volgen heeft volgens mij meer te maken met de radius van je plank (ik neem aan dat de hardbooter gewoon zoals het hoort aan het carven was), de snelheid met de base, dus wat die bindingen er mee te maken hebben is me volstrekt onduidelijk.. Wat niet wegneemt dat het gewoon dikke bindingen zijn overigensquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:07 schreef Rnej het volgende:
[..]
hehe, seriously, die C60s zijn gewoon het geld wel waard
was een hardbooter op een plank van 180 bezig in landgraaf... kon zijn spoor volgen op dezelfde snelheid![]()
Ik vind het niet, kan je even link posten of datum+uur van je post zetten dan aub ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:28 schreef Rnej het volgende:
[..]
als je een stukkie terugleest in t topic heb ik een verhaaltje over solden geschreven....
anyway;
beide gondels zijn op 10 minuten loopafstand van elkaar en zijn allebei in het dorp zelf .. (minidorpje vol met appartementen)
veel bomen, veel gletsjer, veel vanalles en nogwat, mooi gebied, wel dure appartementen en duur eten... maar tis er wel erg mooi en leuk dus![]()
zodra je echt carved, trap je de plank krom en wordt de radius kleinerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:16 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Dat je een spoor kan volgen heeft volgens mij meer te maken met de radius van je plank (ik neem aan dat de hardbooter gewoon zoals het hoort aan het carven was), de snelheid met de base, dus wat die bindingen er mee te maken hebben is me volstrekt onduidelijk.. Wat niet wegneemt dat het gewoon dikke bindingen zijn overigens
Ook daar zitten grenzen aan, en alpine- of raceboards hebben doorgaans een radius die niet te vergelijken is met freerideboards. Ik wil er geen issue van maken, vond het alleen opzienbarend dat je het verschijnsel aan je bindingen toedichtte.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:25 schreef Rnej het volgende:
[..]
zodra je echt carved, trap je de plank krom en wordt de radius kleiner
ooh, neuh niet alleen bindingen, tuurlijk niet, maar het maakt een boel verschil qua kantenwissel, je kan gewoon veel kortere bochten neerzetten...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:31 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ook daar zitten grenzen aan, en alpine- of raceboards hebben doorgaans een radius die niet te vergelijken is met freerideboards. Ik wil er geen issue van maken, vond het alleen opzienbarend dat je het verschijnsel aan je bindingen toedichtte.
Gevonden. Ik heb namelijk ook wat over Solden gevraagd. Ik ga er heen in de week voor kerst en de week van kerst.(2 weken dus)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:08 schreef Rnej het volgende:
kn mijn stukkie niet meer vinden, maar wat wil je weten dan?
weet je wat veel uitmaakt bij kantenwissel... de breedte van je boardquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:35 schreef Rnej het volgende:
[..]
ooh, neuh niet alleen bindingen, tuurlijk niet, maar het maakt een boel verschil qua kantenwissel, je kan gewoon veel kortere bochten neerzetten...
http://www.ehrenreich-soelden.at/ dus ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:24 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Gevonden. Ik heb namelijk ook wat over Solden gevraagd. Ik ga er heen in de week voor kerst en de week van kerst.(2 weken dus)
[Centraal] Snowboard topic deel 43
Lees ook de pagina's erna ff door. Ik recht streeks geboekt zonder tussenpersonen. Scheelt wel behoorlijk. Der stat ook link ergens in vna appartement. Daar zit ik.
Succes
De snelheid maakt echt wel een verschil. De ene base is veel sneller dan de andere. Hoe je hem ook waxt. Neemt niet weg dat dit bij de T6 wel in snor zitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:25 schreef Rnej het volgende:
[..]
zodra je echt carved, trap je de plank krom en wordt de radius kleiner
snelheid van de base .. maakt weinig uit, mits goed gewaxed..
Ik kan die Malolo prima in het spoor houden hoor Komakie, maar als ik jou verhalen er zo over hoor ben ik bloedserieus van mening dat het gewichtverschil tussen ons op de piste een groot verschil in rijeigenschappen en ervaringen verklaard. Ik ben misschien wel 30 kg lichter, onderschat dat niet!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:31 schreef Komakie het volgende:
Je kantenwissel is van een aantal dingen afhankelijk waarbij de bindingen en de breedte van het board het belangrijkste zijn. Persoonlijk vind ik de breedte van je board nog wel iets belangrijker.
btw XL, met je Malolo kun je kortere bochten draaien maar wel bijna allemaal gedrift. Ik krijg meer snelheid uit me Baron ES dan uit me Malolo. De ES is ook gewoon stijver dus op zich is het niet zo heel gek.
[..]
De snelheid maakt echt wel een verschil. De ene base is veel sneller dan de andere. Hoe je hem ook waxt. Neemt niet weg dat dit bij de T6 wel in snor zit
Het komt erop neer dat je een alpineboard niet kunt volgen met welk freeride board dan ook als hij echt goed gaat carven. Zeker niet de bochten die hij draait. Wat snelheid betreft is het voornamelijk afhankelijk van het parcourt.
jep daar zit ik straksquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:18 schreef errorken het volgende:
[..]
http://www.ehrenreich-soelden.at/ dus ?
Hoe vallen de pistes daar trouwens mee ?
Is er eigelijk veel piste?
170 km piste...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:09 schreef Basje_B het volgende:
[..]
jep daar zit ik straks
heb geen idee van de pistes. Zou je aan Rnej moeten vragen of ff op internet zoeken.
succes? .. hoezo?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:53 schreef GenesiZ het volgende:
Rolskibaan?? Als snowboardleraar?
Succes![]()
Dat bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:56 schreef XL het volgende:
[..]
Ik kan die Malolo prima in het spoor houden hoor Komakie, maar als ik jou verhalen er zo over hoor ben ik bloedserieus van mening dat het gewichtverschil tussen ons op de piste een groot verschil in rijeigenschappen en ervaringen verklaard. Ik ben misschien wel 30 kg lichter, onderschat dat niet!
Heb je wel eens op een rollerbaan geboard? Is leuk voor je ski-techniek, maar boarden is daarop gewoon kut.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:39 schreef Rnej het volgende:
[..]
succes? .. hoezo?![]()
baantje bij de snowworld was al zeker gesteld, nu deze... ik ben fan van extra ervaring opdoen, bovendien is dit lekker dichtbij en is het niet zo fucking chaotisch (ga maar ns in de kerstvakantie naar de snowworld, word je gillend gek)
Kekke schoenen hoor. Zien er goed uitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:30 schreef Bolter het volgende:
Jeey, vandaag dagje richting Duijvestein geweest in DH.
Paar boots, Burton Freestyle
[afbeelding]
En ook nog een broek, een beetje roestbruine Burtonbroek. Nu alleen nog een beetje toffe jas en ben er klaar voor. Aan zo een zomer is toch geen zak aan, doe dan maar winter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |