en molt meteen de zuurtegraad van je doosquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:13 schreef remlof het volgende:
ja.
Je kan daar mee de natuurlijk ph in onbalans brengen en dat is slecht.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:15 schreef sleepflower het volgende:
Ik heb gelezen dat een vrouw dan juist sneller schimmels kan krijgen.
Je hebt me door!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:15 schreef Molluck het volgende:
verkapt "kijk-mij-eens-een-leuke-vondst-doen-door-het-kutjeszeep-te-noemen"-topic
En dus krijg je sneller schimmels inderdaad.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:16 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Je kan daar mee de natuurlijk ph in onbalans brengen en dat is slecht.
zegtie met het volgende onderschrift:quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:13 schreef remlof het volgende:
ja.
Dus jouw kutje is lekker schoon en zacht?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:16 schreef freecell het volgende:
Rampzalig spul, afblijven! je lichaam redt zichzelf wel op dat punt.
Gewoon goed schoonmaken met water en zeep er bij uit de buurt blijven.
Sowieso lijkt het me niet echt fijn om zeep in de buurt van de vagina te gebruiken.. Je hebt ook wel middelen als de vaginadouche op de markt, maar of dat nog beter werkt, ik geloof er niets van...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:16 schreef freecell het volgende:
Je balans daar is over het algemeen erg goed. Je lichaam zorgt zelf voor een goede zuurgraad.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sowieso lijkt het me niet echt fijn om zeep in de buurt van de vagina te gebruiken.. Je hebt ook wel middelen als de vaginadouche op de markt, maar of dat nog beter werkt, ik geloof er niets van...
http://www.lactacyd.nl/quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:34 schreef Oksel het volgende:
Het zal vast wel onderzocht zijn.. dus lijkt me redelijke onzin.
Wat is de site van dit spul? Eensch lezen.
Wat ben jij een ranzig mannetje zegquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:34 schreef HUG-LIFE het volgende:
Dat doet mijn vriendin in zo'n roze plastic ding, vaginale douche... yea that's it.
Nou spoor ik haar de laatste tijd ook aan om nog zo'n ding in een ander kleur te kopen voor der kontje.
ik heb haar vooralsnog nooit kunnen betrappen op een te sterk luchtje oid.
Bovendien haalt het ook niet haar eigen lichaamsgeur weg, dat zou nog erger zijn...
een geurloze, smaakloze vagina, wat heb je daar nou aan?
Hoeveel stuks mag ik voor meneer noteren? Inpakken of neemt u het zo mee?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:20 schreef Oksel het volgende:
Er zit geen eens zeep in, wat ik al vermoedde:
Lactacyd Femina Zeepvrije Wasemulsie
Milde, zeepvrije wasemulsie met lichaamseigen melkzuur.
Helpt het natuurlijke evenwicht van de vagina in balans te houden.
Voor een dagelijks fris en verzorgd gevoel.
Lactacyd heeft dezelfde pH-waarde als je vagina en is mild en zeepvrij.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:16 schreef freecell het volgende:
quote:Een te hoge zuurgraad van douchegel of zeep kunnen er dus voor zorgen dat de natuurlijke bescherming van de vagina aangetast wordt, waardoor je kwetsbaarder wordt voor jeuk, en irritaties. Maar ook alledaagse of 'onschuldige' dingen, zoals hormonale schommelingen, menstruatie, te strak of synthetisch ondergoed, vrijen, en stress kunnen de natuurlijke balans van de vagina verstoren. Dagelijks wassen met Lactacyd Femina helpt het natuurlijke evenwicht van de vagina te behouden of indien nodig te herstellen.
He vieze snifter, haar ervaring met kutjeszeep is wat minder dan die van jou, moet kunnen toch?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:21 schreef Oksel het volgende:
[..]
Lactacyd heeft dezelfde pH-waarde als je vagina en is mild en zeepvrij.
Le-zen voor-dat je schreeuwd.
he waarom zit je dit topic ineens vol te baggeren? Ga het nintendo topic volbaggeren met je kutjesobsessiequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:22 schreef Oksel het volgende:
--> Onzin.
Omdat een baggertopic het verdient volgebaggerd te worden?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:24 schreef LENUS het volgende:
[..]
he waarom zit je dit topic ineens vol te baggeren? Ga het nintendo topic volbaggeren met je kutjesobsessie![]()
Staat hij in ONZ?? neen. Dus houdt je pretenties voor je okseltjequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:25 schreef Oksel het volgende:
[..]
Omdat een baggertopic het verdient volgebaggerd te worden?
Heb je dit zelf gebruikt? Zo ja, na hoe lang ging dit verkeerd en hoe merkte je het?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:35 schreef Tally het volgende:
Geldklopperij.. Het is zooi..
Idd gaat je zuurtegraad naar zn grootje..
En dat kan op het laatst zelfs pijnlijk worden..
Een reclame website jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:24 schreef Oksel het volgende:
Ik heb er ook geen ervaring mee, maar een website lezen kan iedere josti.
poesjes moet je inderdaad serieus nemen!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:44 schreef SHE het volgende:
Ontopic en geen gekloot graag
Poesjes moet je serieus nemen en de verzorging ervan dus ook
wat zijn je eigen ervaringen dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Een reclame website ja
Dit spul wordt door gynaecologen afgeraden, is dat ook een aanwijzing dat het misschien niet heel erg nuttig spul is?
Ben jij MOD geworden?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:44 schreef SHE het volgende:
Ontopic en geen gekloot graag
Poesjes moet je serieus nemen en de verzorging ervan dus ook
Die zeep vond ik niet eens zo leuk vergeleken met diequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Je balans daar is over het algemeen erg goed. Je lichaam zorgt zelf voor een goede zuurgraad.
Als je met dat soort spul gaat klooien, werkt het wel, maar je helpt tegelijk de hele zuurgraad en natuurlijke balans om zeep (jaja, om zeep)
Net lippenbalsem: je hebt het niet nodig en als je er eenmaal mee begint, kom je er nooit meer af
Ja dit heb ik zelf gebruikt..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:42 schreef LENUS het volgende:
[..]
Heb je dit zelf gebruikt? Zo ja, na hoe lang ging dit verkeerd en hoe merkte je het?
Gebruik het vrijwel dagelijks en heb nergens last van, vind t een stuk frisser dan wanneer k alleen met water was.quote:Lactacyd Femina is ontwikkeld en getest onder toezicht van gynaecologen.
dudequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:13 schreef opgebaarde het volgende:
mijn chica gebruikt dat en totaal geen geur!
Daarvoor wel dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:13 schreef opgebaarde het volgende:
mijn chica gebruikt dat en totaal geen geur!
Nee ik heb hem in mn hol gestoptquote:
En toch zei de dokter dat ik dat soort rotzooi niet moest gebruiken omdat het stimuleerd om schimmels te krijgen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:20 schreef Oksel het volgende:
Er zit geen eens zeep in, wat ik al vermoedde:
Lactacyd Femina Zeepvrije Wasemulsie
Milde, zeepvrije wasemulsie met lichaamseigen melkzuur.
Helpt het natuurlijke evenwicht van de vagina in balans te houden.
Voor een dagelijks fris en verzorgd gevoel.
Ik gok je dokter is een man En wie moet daar straks naar kijken als het rottend vlees is?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:11 schreef Riann het volgende:
[..]
En toch zei de dokter dat ik dat soort rotzooi niet moest gebruiken omdat het stimuleerd om schimmels te krijgen.
nee de slagerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:38 schreef Aitan het volgende:
[..]
Ik gok je dokter is een man En wie moet daar straks naar kijken als het rottend vlees is?Juist de dokter....
Het is een vrouwquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:38 schreef Aitan het volgende:
[..]
Ik gok je dokter is een man En wie moet daar straks naar kijken als het rottend vlees is?Juist de dokter....
whoppa?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:28 schreef Sjakie01 het volgende:
Werkt het ook?
Nee, je behoudt alleen de naturel kut goor. Geen stink doos ofzo, maar er zit ook geen zeep geurtje aan ofzo.
Er zit wel een geurtje aan Best lekker geurtje eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:28 schreef Sjakie01 het volgende:
Werkt het ook?
Nee, je behoudt alleen de naturel kut goor. Geen stink doos ofzo, maar er zit ook geen zeep geurtje aan ofzo.
Bij mijn vriendin niet, mag ik is bij jou ruiken?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:30 schreef Riann het volgende:
[..]
Er zit wel een geurtje aan Best lekker geurtje eigenlijk.
Het scheint te zijn dat die nieuwere wel een geurtje aan zitten de mijne is denk ik nu 1 jaar tot 1,5 jaar oud dat flesje.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:42 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Bij mijn vriendin niet, mag ik is bij jou ruiken?
werkt wel jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:12 schreef LENUS het volgende:
Ook wel Lactacyd Femina genoemd. Ik geef zelf de voorkeur aan jawel, kutjeszeep.
[afbeelding]
Het is een taboe in de wereld, de stinkende flamoes van de vrouwmens. Met deze middelen zou de putlucht als sneeuw voor de zon moeten verdwijnen. Maar werkt het ook?
Nou nog pikjeszeepquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:12 schreef LENUS het volgende:
Ook wel Lactacyd Femina genoemd. Ik geef zelf de voorkeur aan jawel, kutjeszeep.
[afbeelding]
Het is een taboe in de wereld, de stinkende flamoes van de vrouwmens. Met deze middelen zou de putlucht als sneeuw voor de zon moeten verdwijnen. Maar werkt het ook?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:43 schreef Slungel het volgende:
het zou mooi zijn als ts zich eerst eens verdiepte in de materie waarvan hij denk dat ie iets weet.
Lactacyd is bar en bar slecht voor de vagina, sommige producten zijn door de fabrikant/importeur uit de handel gehaald
bovendien helpt lactacyd de normale zuurtegraad om zeep wat weer gevolgen heeft voor het goed fuctioneren van de vagina.
TS een gezonde vagina ruikt altijd
Het geeft gewoon een veel schoner gevoel dan alleen met water wassen... t hoeft niet altijd te zijn omdat het stinkt ofzo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:25 schreef Ashram het volgende:
[..]
![]()
Het spul moet je vagina bijstaan in het onderhoud ervan, niet overnemen en al helemaal niet verpesten.
Een gezonde vagina ruikt altijd.... (naar meer?)/(geil?)/(lekker?)
Waarom zo geobsedeerd door lichaamsgeuren? Je hebt ze en dat is het.
Misschien is er behoefte aan een product als Activia met Bifidus Essensis Cacatum Inolensis.
Voor degene die de moeite willen doen om het in een Latijns woordenboek op te zoeken.
Er staat wel meer op verpakkingen, speelt alleen in op de onzekere emotie bij vrouwen om het zaakje schoon te houden. Als je gewoon de muts wast met water als je gaat douchen is er niets aan het handje.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:21 schreef Oksel het volgende:
[..]
Waarom is het een schoner gevoel? Omdat meneer de marketingmanager dat tegen je heeft gezegd in een reclamespotje voorzien van de juiste vrolijke toontjes? Als ik zeg dat je hem ook kan onderhouden met het inwrijven van versgeplukte brandnetels doe je het toch ook niet ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:43 schreef SickBitch het volgende:
[..]
Het geeft gewoon een veel schoner gevoel dan alleen met water wassen... t hoeft niet altijd te zijn omdat het stinkt ofzo.
hehehe nee hoor, k zag t eens staan van mn zus (de wasemulsie dan eh... niks inwendigs) en t voelt gewoon fris, weet ik veel waarom... K heb niks gezegd over meneer de marketingmanager die iets tegen mij zou zeggen, of wel soms?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:30 schreef harryharry het volgende:
[..]
Waarom is het een schoner gevoel? Omdat meneer de marketingmanager dat tegen je heeft gezegd in een reclamespotje voorzien van de juiste vrolijke toontjes? Als ik zeg dat je hem ook kan onderhouden met het inwrijven van versgeplukte brandnetels doe je het toch ook niet ?
Reclame -> 99% gelul, het is het sprookje vertellen tegen het kind wat in ieder mens schuilt.
Neem een olie/zeep met ecalyptus als bestandsdeel en was daar je eh muts uitwendig mee en je voelt je ook fris. Maar goed de milde middeltjes die specifiek ontworpen zijn voor de vrouwenschoot zijn totaal overbodig. gewoon water bij de dagelijkse douche is voldoende.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:17 schreef SickBitch het volgende:
[..]
hehehe nee hoor, k zag t eens staan van mn zus (de wasemulsie dan eh... niks inwendigs) en t voelt gewoon fris, weet ik veel waarom... K heb niks gezegd over meneer de marketingmanager die iets tegen mij zou zeggen, of wel soms?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:37 schreef Ephemera het volgende:
om zeep helpt
Nee....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:12 schreef LENUS het volgende:
[afbeelding]
Ik heb ooit een maandje ofzo dat spul gebruikt, dat is de enige keer in mijn leven dat ik witte zooi zag in mijn slipje.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:42 schreef LENUS het volgende:
[..]
Heb je dit zelf gebruikt? Zo ja, na hoe lang ging dit verkeerd en hoe merkte je het?
ik geloof dat je dat vieze zelf aardig in de hand hebt gewerkt..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:12 schreef LENUS het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 maart 2007 17:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik was daar al jaren gewoon met washandje en douchegel.
Is dat erg?.
En iedere vrouw heeft dezelfde ph-waarde?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:21 schreef Oksel het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, hang jij lakmoespapiertjes in al je scharrels?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:31 schreef Tjik25 het volgende:
[..]
En iedere vrouw heeft dezelfde ph-waarde?
lijkt me wel een interessant onderzoek.. Zooitje eerstejaars geneeskunde bij elkaar halen, ...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, hang jij lakmoespapiertjes in al je scharrels?
Het was geen vraag.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, hang jij lakmoespapiertjes in al je scharrels?
Precies en als je wel van die kutjeszeep gaat gebruiken vererg je de boel alleen maar...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:05 schreef Aventura het volgende:
Voor de zoveelste keer: als een vagina stinkt (door een andere reden dan door niet wassen) dan is er iets mis en dat los je niet op door 'kutjeszeep' maar door medicatie (tegen bv. een infectie of schimmel). Buiten dat kan een vagina soms ook minder fijn ruiken door een chemische reactie met bijvoorbeeld sperma, maar ook dat lost zichzelf gewoon weer op. Het is echt een misverstand dat een vagina 'uit zichzelf' niet goed ruikt...Een hele hardnekkige kan ik wel stellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |