Ik weet het wel heel zeker eigenlijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:59 schreef het.ismij het volgende:
Misschien ga je wel dood.
ownee niet weer een kloon van Maikuulquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:32 schreef Maikuuul het volgende:
Scheten laten in de ochtend roeleert.
En boeren ook
Ik ben nog niet eens bij de dokter geweest. Ik heb er nu een dag of 4 last van, als het na het weekend nog steeds zo erg is ga ik er voorzichtig aan denken om naar de dokter te gaan.quote:
Ik zou het echt doen gast. Bij mij werd het steeds erger. Op een gegeven moment denk je echt dat je stikt. Je kan dan het beste een slok water nemen dan kun je daarna weer proberen te om adem te halen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:04 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens bij de dokter geweest. Ik heb er nu een dag of 4 last van, als het na het weekend nog steeds zo erg is ga ik er voorzichtig aan denken om naar de dokter te gaan.
Het zou kunnen dat je het in lichtere maten hebt, of dat het nog in eenvroeg stadium is. In ieder geval goed in de gaten houden of het niet erger wordt...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:09 schreef MaxPower het volgende:
Maar ik heb overdag nergens last van? Het is echt alleen net als ik wakker word.
Misschien handig om er eens mee te beginnen. Dat hoest een stuk gemakkelijker.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:56 schreef MaxPower het volgende:
Ik rook niet. Nooit gedaan ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |