abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:43:21 #51
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_40934162
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:41 schreef Panzer het volgende:
Dat sommige mensen hier nog serieus op ingaan.
Dat de MODS het open laten/
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_40934231
En nog vragen aan haar of ze niet wil gaan
pi_40934247
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:24 schreef Kreator het volgende:
Misschien ligt het ook wel aan mij. Ik kan soms een tikkie onzeker zijn, maar daar werken m'n psych en ik keihard aan.
Geloof me, het ligt aan jou. Je mag nooit van je vriendin eisen dat ze niet op vakantie gaat. In een goede relatie is het heel normaal dat je wel eens apart op vakantie gaat. Vooral als het nog zo pril is. Als jij van die brieven gaat lopen schrijven, gooi je je eigen glazen in.
Mijn vriendin is twee maanden alleen naar de VS, maar ik vertrouw haar en zij mij (we zijn dan ook al 3,5 jaar bij elkaar). Tuurlijk is het moeilijk voor de thuisblijver. Het normale leven gaat door, terwijl er iemand ontbreekt. Maar je gunt je partner toch ook wel de lol van een vakantie of een reis.

Ik denk dat je nog flink wat sessies nodig hebt (als het niet allemaal bullshit is natuurlijk...)
We sure are cute for two ugly people.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:46:47 #54
88139 JoeyT
pi_40934272
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:46 schreef Neoktheone het volgende:

[..]
als het niet allemaal bullshit is natuurlijk...
T is allemaal bullshit
pi_40934313
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:46 schreef JoeyT het volgende:

[..]

T is allemaal bullshit
Dat vermoedde ik al
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:49:36 #56
8369 speknek
Another day another slay
pi_40934357
Je moet die hoer gewoon dumpen, wat denkt ze wel niet. Ik zou dat zelf echt niet pikken. Dat is echt zo'n lijn die je bij mij echt niet moet passeren joh. Na drie weken een relatie en dan flikt ze zoiets? Gewoon dumpen!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40934417
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:34 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Jij denkt al ver.. na 3 weken hoor je net elkaars handje vast te houden.
I always loved it, I still love it, and I will always love it.
pi_40934498
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Pás 3 weken? Het voelt als een eeuwigheid! . Ik zou 2 weken geleden een rondreis van 6 weken door zuid-amerika maken, maar die heb ik ook wel afgezegd voor der. Dus ik snap het nie....waarom zij wel en ik niet?
Het verhaal wordt steeds zieliger...

Tip: Als je van haar af wilt moet je vooral zo doorgaan.

Dus: Zielige softe gevoelige jankbrieven schrijven zodat je overkomt als een softie. Dat zal haar passie voor jou wel killen, zeker weten.
En: Je reis voor haar opgeven en verwachten dat zij ook dingen voor jou gaat opgeven. Sukkel! Een relatie meet je af aan wat je samen doet, niet aan wat je afzegt.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:56:15 #59
88139 JoeyT
pi_40934512
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:49 schreef speknek het volgende:
Je moet die hoer gewoon dumpen, wat denkt ze wel niet. Ik zou dat zelf echt niet pikken. Dat is echt zo'n lijn die je bij mij echt niet moet passeren joh. Na drie weken een relatie en dan flikt ze zoiets? Gewoon dumpen!
Of probeer dr zachtjes van de trap af te duwen. Gebroken been en ze kan niet meer naar Zeeland
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:57:59 #60
156057 the_fucker
Ga maar veilig op pad mensen..
pi_40934558
Die ben je kwijt.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:57:59 #61
88139 JoeyT
pi_40934559
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:55 schreef mgerben het volgende:

[..]

Het verhaal wordt steeds zieliger...

Tip: Als je van haar af wilt moet je vooral zo doorgaan.

Dus: Zielige softe gevoelige jankbrieven schrijven zodat je overkomt als een softie. Dat zal haar passie voor jou wel killen, zeker weten.
En: Je reis voor haar opgeven en verwachten dat zij ook dingen voor jou gaat opgeven. Sukkel! Een relatie meet je af aan wat je samen doet, niet aan wat je afzegt.
Gozer het is een nep topic. Met dat briefje verhaal verwijst hij naar t kassa meisje topic. Hij probeert een (niet geslaagde overigens) parodie neer te zetten over R&P...
pi_40934561
Ja die mensen ken ik, die hun vrienden laten stikken voor het meisje. Zijn mijn vrienden dus niet meer
Bedenk echt goed waar je mee bezig bent man, je gooit je eigen leven helemaal overhoop voor dat ene meisje die je net 3 weken 'kent', en verwacht meteen dat ze dat ook voor jou doet. Dat schrikt echt ONWIJS af. Bedenk ook goed dat 'verkering' geen 'garantie' is ofzo. Ze kan zomaar ineens weglopen, ook als ze niet met 40 jarige mannen gaat stappen. Dus geniet van de momenten met haar in plaats van die momenten te forceren.
Nee, ik ben geen psych

Edit:
quote:
Gozer het is een nep topic. Met dat briefje verhaal verwijst hij naar t kassa meisje topic. Hij probeert een (niet geslaagde overigens) parodie neer te zetten over R&P...
Kassameisje? Vertel vertel!
pi_40934640
Zo haha wat hebben we gelachen.
Nu weer over tot de orde van de dag.
♥ K, N, R en F ♥
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:11:37 #64
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_40934907
En weer open, verder in ONZ.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:13:52 #65
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_40934975
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:46 schreef Neoktheone het volgende:

Mijn vriendin is twee maanden alleen naar de VS, maar ik vertrouw haar en zij mij (we zijn dan ook al 3,5 jaar bij elkaar).
...ja, dat jij haar gelooft is natuurlijk niet tekortkoming. Ik zou mijn vriendin nooit vertrouwen. Alleen uitgaan en winkelen enzo doe je gewoon niet in een relatie met mij.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:14:56 #66
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_40935004
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:58 schreef De_Delph het volgende:
Dat schrikt echt ONWIJS af.
Ik heb haar leren kennen tijdens de groepsgesprekken en zij zegt juist altijd dat ze het heel erg fijn vindt dat ik alles voor haar over heb.
pi_40935687
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:35 schreef Kreator het volgende:
Nou, dit moet ik toch even van me afschrijven.

Ik heb vanaf aanstaande maandag 3 weken verkering
Dit kan al niet, laat staan het topic .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_40935838
Fake!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:49:58 #69
131603 Afwazig
Serious business
pi_40939261
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 13:13 schreef Kreator het volgende:

[..]

...ja, dat jij haar gelooft is natuurlijk niet tekortkoming. Ik zou mijn vriendin nooit vertrouwen. Alleen uitgaan en winkelen enzo doe je gewoon niet in een relatie met mij.
Neej en opmaken en mooie kleding dragen ook niet. Ze mag natuurlijk ook niet lachen om grapjes van andere jongens. Sterker nog, het is toch heel normaal dat je vriendin niet meer met andere jongens praat?
pi_40940164
Je moet gewoon vaker neuken
pi_40943841
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 13:13 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik dacht eerst dat je gewoon flink onzeker was. Nu ben je echter gewoon een enorme eikel. succes ermee he!
I always loved it, I still love it, and I will always love it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')