Dat de MODS het open laten/quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:41 schreef Panzer het volgende:
Dat sommige mensen hier nog serieus op ingaan.
Geloof me, het ligt aan jou. Je mag nooit van je vriendin eisen dat ze niet op vakantie gaat. In een goede relatie is het heel normaal dat je wel eens apart op vakantie gaat. Vooral als het nog zo pril is. Als jij van die brieven gaat lopen schrijven, gooi je je eigen glazen in.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:24 schreef Kreator het volgende:
Misschien ligt het ook wel aan mij. Ik kan soms een tikkie onzeker zijn, maar daar werken m'n psych en ik keihard aan.
T is allemaal bullshitquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:46 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
als het niet allemaal bullshit is natuurlijk...
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:34 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Jij denkt al ver.. na 3 weken hoor je net elkaars handje vast te houden.
Het verhaal wordt steeds zieliger...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Pás 3 weken? Het voelt als een eeuwigheid!. Ik zou 2 weken geleden een rondreis van 6 weken door zuid-amerika maken, maar die heb ik ook wel afgezegd voor der. Dus ik snap het nie....waarom zij wel en ik niet?
Of probeer dr zachtjes van de trap af te duwen. Gebroken been en ze kan niet meer naar Zeelandquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:49 schreef speknek het volgende:
Je moet die hoer gewoon dumpen, wat denkt ze wel niet. Ik zou dat zelf echt niet pikken. Dat is echt zo'n lijn die je bij mij echt niet moet passeren joh. Na drie weken een relatie en dan flikt ze zoiets? Gewoon dumpen!
Gozer het is een nep topic. Met dat briefje verhaal verwijst hij naar t kassa meisje topic. Hij probeert een (niet geslaagde overigens) parodie neer te zetten over R&P...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:55 schreef mgerben het volgende:
[..]
Het verhaal wordt steeds zieliger...
Tip: Als je van haar af wilt moet je vooral zo doorgaan.
Dus: Zielige softe gevoelige jankbrieven schrijven zodat je overkomt als een softie. Dat zal haar passie voor jou wel killen, zeker weten.
En: Je reis voor haar opgeven en verwachten dat zij ook dingen voor jou gaat opgeven. Sukkel! Een relatie meet je af aan wat je samen doet, niet aan wat je afzegt.
Kassameisje? Vertel vertel!quote:Gozer het is een nep topic. Met dat briefje verhaal verwijst hij naar t kassa meisje topic. Hij probeert een (niet geslaagde overigens) parodie neer te zetten over R&P...
...ja, dat jij haar gelooft is natuurlijk niet tekortkoming. Ik zou mijn vriendin nooit vertrouwen. Alleen uitgaan en winkelen enzo doe je gewoon niet in een relatie met mij.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:46 schreef Neoktheone het volgende:
Mijn vriendin is twee maanden alleen naar de VS, maar ik vertrouw haar en zij mij (we zijn dan ook al 3,5 jaar bij elkaar).
Ik heb haar leren kennen tijdens de groepsgesprekken en zij zegt juist altijd dat ze het heel erg fijn vindt dat ik alles voor haar over heb.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:58 schreef De_Delph het volgende:
Dat schrikt echt ONWIJS af.
Dit kan al niet, laat staan het topicquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:35 schreef Kreator het volgende:
Nou, dit moet ik toch even van me afschrijven.
Ik heb vanaf aanstaande maandag 3 weken verkering
Neej en opmaken en mooie kleding dragen ook niet. Ze mag natuurlijk ook niet lachen om grapjes van andere jongens. Sterker nog, het is toch heel normaal dat je vriendin niet meer met andere jongens praat?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ja, dat jij haar gelooft is natuurlijk niet tekortkoming. Ik zou mijn vriendin nooit vertrouwen. Alleen uitgaan en winkelen enzo doe je gewoon niet in een relatie met mij.
Ik dacht eerst dat je gewoon flink onzeker was. Nu ben je echter gewoon een enorme eikel. succes ermee he!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ja, dat jij haar gelooft is natuurlijk niet tekortkoming. Ik zou mijn vriendin nooit vertrouwen. Alleen uitgaan en winkelen enzo doe je gewoon niet in een relatie met mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |