Giggs begon ooit ook in de jeugd van City. Daarna werd ie verstandig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:36 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Cole, Schmeichel. Xavier, Barmby. Zijn de eersten die mij te binnen schieten. Volgens mij zijn wel aardig wat Liverpoolspelers fan van Everton in hun jeugd, Owen oa.
Double, double, double Sol Campbell has won the double,quote:
Waar speelde Campbell voordat ie naar Arsenal ging?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:51 schreef Erasmusch het volgende:
Portsmouth is toch ook geen rivaal?
Ssstquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waar speelde Campbell voordat ie naar Arsenal ging?![]()
NEC --> Heerenveen --> Vitesse.quote:
Zijn Manyoo en Tottenham rivalen dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:03 schreef DeTolk het volgende:
Beckham deed in zijn jeugd de trainingen bij Tottenham in z'n ManUtd tenue.
Kan je inderdaad niet maken, in Spakenburg is een van de grootste rivaliteiten van Nederland.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:54 schreef DeTolk het volgende:
in spakenburg wisselen lijkt me ook een doodzonde.
Daar dacht Melrik Beukers echter anders over. Die ging van Spakenburg naar IJsselmeervogels, ook al uit een soort wraak op het bestuur volgens mij. Angstgegner zal dat verhaal wel precies kennen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:10 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Kan je inderdaad niet maken, in Spakenburg is een van de grootste rivaliteiten van Nederland.
Die reportage die daar over is gemaakt, was erg vermakelijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:10 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Kan je inderdaad niet maken, in Spakenburg is een van de grootste rivaliteiten van Nederland.
Ja, al vond ik het wel jammer dat ze het daar bij min of meer bij één familie gehouden hadden en dat er relatief weinig beelden van de derby zelf waren.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die reportage die daar over is gemaakt, was erg vermakelijk
Hahahaha..... clubliefdequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:22 schreef Elvislives het volgende:
[..]
De bus van Dortmund had pech, konden ze meeliften met de Ajax bus, wat hij weigerde. Hij is toen met een auto verder gegaan
Die zijn er zeker, alleen volg ik Telstar niet actief en lang genoeg om er echt een paar te noemen. spurs, laat je kop ns zien!quote:En zo zullen er nog wel meer zijn. Haarlem en Telstar bijvoorbeeld.
Kevin Bobson de andere richting uit juist, toch?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:35 schreef Zjakkie het volgende:
Seedorf van Inter naar AC
Earnest Stewart van Willem II naar NAC
Ik weet sowieso dat Misha Salden voor beide clubs gespeeld heeft. Laurens ten Heuvel ook dacht ik, Michel Kruijer, Ron van Es... En zo zijn er ongetwijfeld dus meer.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die zijn er zeker, alleen volg ik Telstar niet actief en lang genoeg om er echt een paar te noemen. spurs, laat je kop ns zien!
En Mark Luijpers van Roda naar MVV.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:40 schreef Schimpie het volgende:
Eric van der Luer van MVV naar Roda.![]()
Die laatste daar heeft ie denk ik ook geen vrienden mee gemaaktquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:29 schreef Radegast het volgende:
Andrés Guglielminpietro, van AC Milan naar Inter.
Gabriel Batistuta, van River Plate naar Boca Juniors
Blijkbaar eens een kakkerlak nooit meer een jood of boerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:00 schreef RayMania het volgende:
En de cirkel is rond:
Kluivert, Reiziger: Ajax --> PSV
Charisteas: Ajax --> Feyenoord
Stam, Huntelaar: PSV --> Ajax
Lucius: PSV --> Feyenoord
Vind je het gek? Iedereen blijft bij Feyenoord voor de prijzen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Blijkbaar eens een kakkerlak nooit meer een jood of boer
Of joden en boeren kennen geen wij-gevoel, geen clubbindingquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vind je het gek? Iedereen blijft bij Feyenoord voor de prijzen.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:45 schreef denthemen het volgende:
er zijn maar weinig spelers helaas die niet bij een concurrent zullen gaan spelen, neem bijvoorbeeld spelers als Dirk Kuyt, Paul Bosvelt, Patrick Kluivert, Edgar Davids, allemaal spelers die dit niet zullen doen, er moeten er veel meer komen..
Reiziger hoort trouwens ook wel in het rijtje thuis
PSV kun je niet omschrijven als de rivaal van Ajax. Het zijn wel concurrenten, maar veel meer ook niet. Een overstap van Ajax naar PSV hoort dan ook eigenlijk niet in dit rijtje thuis.quote:
Niet wetende dat ze het daadwerkelijk zouden doenquote:
Wij hebben geen concurrentie...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:58 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich is PSV in mijn ogen niet echt een rivaal, maar wel de allergrootste (misschien wel enige) concurrent.
Toch leuk dat zo'n jongen als Ismaïl Aissati liever voor Ajax speelt dan voor PSV, zegt toch genoeg.
We?quote:
Hij is een PSV'erquote:
Herinnerde me dat je nogal ontstemd was over het feit dat je niet was genomineerd voor die PSV-award:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zou MONTANA dat niet weten?
Ik weet het goed te verbergen, toch?
Vandaar mijn opmerking. Natuurlijk weet ik dat je PSV'er bent! Maar goed, ieder zo zijn gebreken.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Het zal wel door de Boulahrouz-nominatie komen, maar ik vind het een tikje 'apart' dat ik niet eens genoemd word in de 'Voor roodwit gezongen'-Award.
Of niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |