Waar kon hij heen dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:17 schreef Kaap het volgende:
Nee, wij supporters verwachten clubliefde en verwachten dat ze niet naar een concurrent gaan. In de praktijk blijkt gewoon dat geld de grootste rol speelt.
Tuurlijk zijn er enkele spelers die nooit zoiets zouden doen. Om maar even het incident Smolarek van pas geleden te noemen.
De bus van Dortmund had pech, konden ze meeliften met de Ajax bus, wat hij weigerde. Hij is toen met een auto verder gegaanquote:
Ebiquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:22 schreef Elvislives het volgende:
[..]
De bus van Dortmund had pech, konden ze meeliften met de Ajax bus, wat hij weigerde. Hij is toen met een auto verder gegaan
Nou binnen Nederland ben ik hier niet zo mee eens. Vroeger kwamen dat soort dingen ook zeer regelmatig voor,quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:10 schreef -J-D- het volgende:
Het lijkt erop dat tegenwoordig spelers/trainers makkelijker naar de concurrent overstappen dan in het verleden.
Of vergis ik me hier in?
Heel goed Ebiquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:22 schreef Elvislives het volgende:
[..]
De bus van Dortmund had pech, konden ze meeliften met de Ajax bus, wat hij weigerde. Hij is toen met een auto verder gegaan
Iddquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Deze dingen kwamen juist vroeger veel vaker voor. Ik kan me nu een directe overstap van een speler van Ajax naar feyenoord en vice versa niet meer voorstellen eigenlijk...
die stond al in de OPquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:51 schreef ruud.nl het volgende:
Luis Figo: Barcelona -> Real Madrid
quote:Op het moment dat een jeugdploeg van stadgenoot en aartsrivaal Lazio Roma arriveerde op het complex met hun karakteristieke lichtblauwe shirts, klonk uit een nabijgelegen raam van het clubhuis fanatiek: 'Bastardi, bastardi!'. Toen de Engelsen wat beter keken, ontdekten ze tot hun verbazing dat het niemand minder dan Totti zelf was die de spelers van Lazio stond uit te schelden.
Zoetebier. En gelukkig geen Van Persie. Of Kalou.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:33 schreef belanov het volgende:
en dit zijn dan nog directe overstappen, die hebben we de afgelopen jaren niet gezien, behalve Lodewijks en Lucius wellicht.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:52 schreef Elvislives het volgende:
Totti zal nooit voor Lazio gaan spelen:
[..]
Jeugdspelers uitschelden, dan zit het écht diep!
Dat doet Dirk-Kuijt ook.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:52 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Drenthe, Biseswar, Sno toch? Lorenzo Davids?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:55 schreef Maikalo het volgende:
Over jeugdspelers gesproken, er zijn ook een aantal jeugdspelers van de opleiding van Ajax naar Feyenoord gegaan. Weet alleen niet meer welke.
Biseswar dacht ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:55 schreef Maikalo het volgende:
Over jeugdspelers gesproken, er zijn ook een aantal jeugdspelers van de opleiding van Ajax naar Feyenoord gegaan. Weet alleen niet meer welke.
Drenthe en Davids niet. Wij hebben ook negers hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:57 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Drenthe, Biseswar, Sno toch? Lorenzo Davids?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:59 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Drenthe en Davids niet. Wij hebben ook negers hoor![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:59 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Drenthe en Davids niet. Wij hebben ook negers hoor![]()
Neefje idd. Komt ook uit Amsterdam, maar gespeeld voor Utrecht dacht ik.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:01 schreef Elvislives het volgende:
[..]Maar die Davids was toch familie van Edgar?
Tja, die neprivaliteit daar in Noord-Italie telt niet echt mee...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:57 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
verhip
Christian Vieri
Juventus
Inter
Milan
In Italië maken ze er niet zo'n probleem van als je van een van die drie naar de andere gaat.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:57 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
verhip
Christian Vieri
Juventus
Inter
Milan
De meeste spelers hebben die onvoorwaardelijke clubliefde niet. Ze houden van de club omdat ze daar bejubeld worden, maar als er een heel goed bod komt van de concurrent zijn ze gevlogen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:17 schreef Kaap het volgende:
Nee, wij supporters verwachten clubliefde en verwachten dat ze niet naar een concurrent gaan. In de praktijk blijkt gewoon dat geld de grootste rol speelt.
Zo ook Ibrahimovic (Juve > Inter), Cannavaro (Inter > Juve), Davids (Milan > Juve > Inter) en vele anderen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:02 schreef denthemen het volgende:
crespo ook btw, inter en milan, inzaghi van juventus naar Milan
Nou...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:03 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
In Italië maken ze er niet zo'n probleem van als je van een van die drie naar de andere gaat.
Greene toch ook?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:57 schreef Erasmusch het volgende:
Biseswar en Sno. Knopper andersom.
Het blijft je beroep he, en als je 3 keer meer kan verdienen bij een concurrent...so be it, helaas! De meeste voetballers moeten hun kapitaal ook wel vergaren tijdens die 15 jaar dat ze op het hoogste nivo spelen, want weinigen worden maar succesvol coach erna.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:05 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
De meeste spelers hebben die onvoorwaardelijke clubliefde niet. Ze houden van de club omdat ze daar bejubeld worden, maar als er een heel goed bod komt van de concurrent zijn ze gevlogen.
lol denk dat je niet veel slechter zal verdienen hoor, bij vieri bijv. was het meer volgens mij omdat ie nauwelijks aanspelen toe kwam. Of je nou 3 miljoen of 3,5 miljoen verdient per jaar. Je bent echt wel binnen hoor met je kapitaal. Blut zullen ze niet snel meer raken, of je moet heeel bont leven.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:07 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Het blijft je beroep he, en als je 3 keer meer kan verdienen bij een concurrent...so be it, helaas! De meeste voetballers moeten hun kapitaal ook wel vergaren tijdens die 15 jaar dat ze op het hoogste nivo spelen, want weinigen worden maar succesvol coach erna.
Mja, vergelijk het ergens anders mee. Stel, je werkt bij een bouwbedrijf en je verdient 1100 per maand. Als je dan bij de grote concurrent een baan aangeboden krijgt waarbij je 3x zoveel verdient, dan wil ik de eerste werknemer die dat aanbod afslaat nog wel eens tegenkomen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:07 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Het blijft je beroep he, en als je 3 keer meer kan verdienen bij een concurrent
Net zoals Di Canio nooit voor Roma zou spelen. En Totti is een vieze nicht trouwens.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:52 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Fuck Di Canio. Totti's vrouw is wel mooi vermomd dan, als t eigenlijk een kerel is...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:15 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Net zoals Di Canio nooit voor Roma zou spelen. En Totti is een vieze nicht trouwens.
hij komt nog wel een keer uit de kast.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:18 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Fuck Di Canio. Totti's vrouw is wel mooi vermomd dan, als t eigenlijk een kerel is...
Maar ik vind dat soort clubliefde/clubhaat wel heel erg mooi eigenlijk, dat laat weer zien waarom voetbal emotie is!
United naar City ook niet echt. Maar liverpool everton is wel heel erg idd. Dat zijn maar een handjevol voetballers die die stap hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:18 schreef Ricky_ het volgende:
Rangers-Celtic en volgens mij ook Liverpool-Everton is ook not done.
Volgens mij verscheen Rooney ooit in een Everton shirt bij Liverpool op een proeftraining.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:18 schreef Ricky_ het volgende:
Rangers-Celtic en volgens mij ook Liverpool-Everton is ook not done.
Cole, Schmeichel. Xavier, Barmby. Zijn de eersten die mij te binnen schieten. Volgens mij zijn wel aardig wat Liverpoolspelers fan van Everton in hun jeugd, Owen oa.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
United naar City ook niet echt. Maar liverpool everton is wel heel erg idd. Dat zijn maar een handjevol voetballers die die stap hebben gemaakt.
Giggs begon ooit ook in de jeugd van City. Daarna werd ie verstandig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:36 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Cole, Schmeichel. Xavier, Barmby. Zijn de eersten die mij te binnen schieten. Volgens mij zijn wel aardig wat Liverpoolspelers fan van Everton in hun jeugd, Owen oa.
Double, double, double Sol Campbell has won the double,quote:
Waar speelde Campbell voordat ie naar Arsenal ging?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:51 schreef Erasmusch het volgende:
Portsmouth is toch ook geen rivaal?
Ssstquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waar speelde Campbell voordat ie naar Arsenal ging?![]()
NEC --> Heerenveen --> Vitesse.quote:
Zijn Manyoo en Tottenham rivalen dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:03 schreef DeTolk het volgende:
Beckham deed in zijn jeugd de trainingen bij Tottenham in z'n ManUtd tenue.
Kan je inderdaad niet maken, in Spakenburg is een van de grootste rivaliteiten van Nederland.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:54 schreef DeTolk het volgende:
in spakenburg wisselen lijkt me ook een doodzonde.
Daar dacht Melrik Beukers echter anders over. Die ging van Spakenburg naar IJsselmeervogels, ook al uit een soort wraak op het bestuur volgens mij. Angstgegner zal dat verhaal wel precies kennen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:10 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Kan je inderdaad niet maken, in Spakenburg is een van de grootste rivaliteiten van Nederland.
Die reportage die daar over is gemaakt, was erg vermakelijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:10 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Kan je inderdaad niet maken, in Spakenburg is een van de grootste rivaliteiten van Nederland.
Ja, al vond ik het wel jammer dat ze het daar bij min of meer bij één familie gehouden hadden en dat er relatief weinig beelden van de derby zelf waren.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die reportage die daar over is gemaakt, was erg vermakelijk
Hahahaha..... clubliefdequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:22 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Die zijn er zeker, alleen volg ik Telstar niet actief en lang genoeg om er echt een paar te noemen. spurs, laat je kop ns zien!quote:En zo zullen er nog wel meer zijn. Haarlem en Telstar bijvoorbeeld.
Kevin Bobson de andere richting uit juist, toch?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:35 schreef Zjakkie het volgende:
Seedorf van Inter naar AC
Earnest Stewart van Willem II naar NAC
Ik weet sowieso dat Misha Salden voor beide clubs gespeeld heeft. Laurens ten Heuvel ook dacht ik, Michel Kruijer, Ron van Es... En zo zijn er ongetwijfeld dus meer.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die zijn er zeker, alleen volg ik Telstar niet actief en lang genoeg om er echt een paar te noemen. spurs, laat je kop ns zien!
En Mark Luijpers van Roda naar MVV.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:40 schreef Schimpie het volgende:
Eric van der Luer van MVV naar Roda.![]()
Die laatste daar heeft ie denk ik ook geen vrienden mee gemaaktquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:29 schreef Radegast het volgende:
Andrés Guglielminpietro, van AC Milan naar Inter.
Gabriel Batistuta, van River Plate naar Boca Juniors
Blijkbaar eens een kakkerlak nooit meer een jood of boerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:00 schreef RayMania het volgende:
En de cirkel is rond:
Kluivert, Reiziger: Ajax --> PSV
Charisteas: Ajax --> Feyenoord
Stam, Huntelaar: PSV --> Ajax
Lucius: PSV --> Feyenoord
Vind je het gek? Iedereen blijft bij Feyenoord voor de prijzen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Blijkbaar eens een kakkerlak nooit meer een jood of boer
Of joden en boeren kennen geen wij-gevoel, geen clubbindingquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vind je het gek? Iedereen blijft bij Feyenoord voor de prijzen.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:45 schreef denthemen het volgende:
er zijn maar weinig spelers helaas die niet bij een concurrent zullen gaan spelen, neem bijvoorbeeld spelers als Dirk Kuyt, Paul Bosvelt, Patrick Kluivert, Edgar Davids, allemaal spelers die dit niet zullen doen, er moeten er veel meer komen..
Reiziger hoort trouwens ook wel in het rijtje thuis
PSV kun je niet omschrijven als de rivaal van Ajax. Het zijn wel concurrenten, maar veel meer ook niet. Een overstap van Ajax naar PSV hoort dan ook eigenlijk niet in dit rijtje thuis.quote:
Niet wetende dat ze het daadwerkelijk zouden doenquote:
Wij hebben geen concurrentie...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:58 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich is PSV in mijn ogen niet echt een rivaal, maar wel de allergrootste (misschien wel enige) concurrent.
Toch leuk dat zo'n jongen als Ismaïl Aissati liever voor Ajax speelt dan voor PSV, zegt toch genoeg.
We?quote:
Hij is een PSV'erquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |