abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 25 oktober 2006 @ 10:58:40 #251
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_42914990
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 21:08 schreef jorienvdherik het volgende:
En allemaal een SV gekregen
Die 17 die Sparta een SV kan geven wel ja, 1,5 jaar en alleen voor Sparta. Nu is het aan de KNVB om deze 17 en de overigen een landelijke SV en boete te geven.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:16:59 #252
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42919660
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 10:58 schreef Stpan het volgende:

[..]

Die 17 die Sparta een SV kan geven wel ja, 1,5 jaar en alleen voor Sparta. Nu is het aan de KNVB om deze 17 en de overigen een landelijke SV en boete te geven.
Die zal nog wel volgen...

Overigens worden er nu ook al Rodafans thuis opgehaald door de gestapo hiervoor.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:18:06 #253
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42919707
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 21:06 schreef Stpan het volgende:

[..]

17 van de 31 gearresteerden zijn bekend bij Sparta. Waar de rest vandaan komt, geen idee!
D'r schijnt een Haarlemmer opgepakt te zijn...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_42926295
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 20:42 schreef Stpan het volgende:

[..]

Als ze iemand kopen zal het van het niveau Cecilio Lopes zijn, sjah of je daar nu blij van wordt.

Anastasiou ga je niet meer slijten. Van Gaal vroeg zich af of Medunjanin er wel van leert dat hij degradatievoetbal speelt. Misschien een bizarre constructie dat Medunjanin teruggaat naar AZ en de financiele middelen voor een linkshalf worden gebruikt ofzo.
Hmm, dat zou wel een aparte constructie zijn inderdaad. Haris was de koning van de voorbereiding ongeveer. Maar ja, dat was met Van Dijk en Anastasiou ook wel zo en die doen het in de competitie ook minder. Het lijkt er momenteel zelfs op dat van de nieuwelingen alleen De Roover een echt succes lijkt te worden?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:06:32 #255
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_42930156
De Roover doet het zeer aardig, wat niemand had verwacht.

Medunjanin is heel technisch, maar zijn spel is als stroop zo traag. Van Dijk hetzelfde, maar dan minder en Anastasiou lijkt versleten.

Nu gaan de geruchten dat Cvetkov geruild wordt voor Cecilio Lopes. Wat je daarmee wilt bereiken is mij een raadsel.
pi_42930799
Geef Cvetkov eerst eens een fatsoenlijke kans voordat je hem ruilt voor een spits die sowieso te licht is.

Cvetkov heeft het de laatste wedstrijden van het vorige seizoen prima gedaan. Ik had gehoopt dat ze hem eens wat meer vertrouwen zouden geven.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 22:55:18 #257
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_42937938
Cvetkov werd vorig jaar uitgespuugd door de meeste supporters, en terecht. Dat ie de laatste 2 wedstrijden scoorde zegt me niets.

Wat pas echt belachelijk is dat het sterke punt van vorig jaar, de verdediging, niets meer voorstelt. En dat terwijl alleen de rechtsback vernieuwd is door 1 van gelijk niveau.
pi_42939614
Wat is een leuke tribune om lekker voetbal te kijken voor zondag? Tegen een schappelijke prijs?
pi_42940782
Uitvak

Maar anders de Denis Neville, het goedkoopst. clicketyclick
pi_42957503
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 22:55 schreef Stpan het volgende:
Cvetkov werd vorig jaar uitgespuugd door de meeste supporters, en terecht. Dat ie de laatste 2 wedstrijden scoorde zegt me niets.
"Kut Bulgaar"

Maar toen tegen ADO had ie wel één fan, die steeds zat te roepen om Cvetkov.

Ik vraag me alleen of Lopes nu wel zoveel beter is.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:13:00 #261
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_42987717
De sfeer zit er in ieder geval goed in!
quote:
Om Willem II te verslaan, zal Sparta uit een ander vaatje moeten tappen dan woensdag tegen PSV. De instelling van sommige spelers deugt niet, vindt Anastasiou. "Iedereen moet maar eens heel kritisch naar zichzelf kijken", zegt hij over zijn teamgenoten. "Het draait zondag om de wil om te winnen, die moet er zijn. Iedereen moet in de spiegel kijken en realiseren wat hij fout doet." De grote vraag is dan echter of de Spartanen het in zich hebben om echt kritisch naar zichzelf te kijken. Zijn alle spelers volwassen genoeg om eens lang en goed in de spiegel te kijken? "Op dit moment niet", moet Anastasiou tot zijn spijt zeggen.
www.fcupdate.nl
quote:
,,Ik krijg over de schuld van,’’ riep Polak tijdens de pauze. ,,Obodai loopt lekker de vrije pipo te spelen. Ja, zo kan ik het ook.’’

Die woorden kwamen hard aan bij de trotse Ghanees. ,,Ik ben zwaar aangeslagen,’’ liet de aanvoerder na het duel weten.

,,Ik weet niet waarom Sjaak zo over me heeft gesproken. Ik heb normaal geen problemen met hem. Of er tijdens de eerste helft iets is gebeurd? Nee, ik heb tijdens de eerste helft alleen geroepen ‘Sjaak, are we going to play football today or not?’. Dat was alles.’’
bron: www.ad.nl
pi_42988793
Dat klinkt niet goed.

Sta jij achter Sjakie of achter Obodai, Stpan?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43002729
Column van Hugo Borst:
quote:
Ik heb slecht nieuws. Vloet mag blijven, ook als hij verliest.

Wiljan Vloet. Je bent een fantastisch mens maar als trainer heb je hulp nodig. Het stinkt in de kelder van de eerste divisie.

Supporter, je bent het verdomme je hele leven. Tegen PSV verloren we voor de achtste keer. Dit keer met 7-0. Dat voelt erger dan dat het er staat. Na 2-0 heb ik scheldend de radio uit gezet. Zakkenwassers. Lamlullen. Losers. Ik denk wel eens dat ik Sparta meer haat dan liefheb, maar zoals iemand van de harde kern van mijn club het zei: ‘Nou en, als ik 1% liefde terugkrijg dan is dat al genoeg voor mij.’

Het is beschamend weinig, 1% liefde, vind ik. En 1 punt na negen wedstrijden is verrot weinig. Als supporter doe ik mijn beklag.

1) Is Wiljan Vloet gek geworden om tegen het oersterke en uitgenaste PSV zó aanvallend te spelen. Wat wilde hij in Eindhoven bewijzen met drie spitsen en Haris Medunjanin er kort achter? Dat hij helemaal geen verdedigende trainer is? (Ja, dat denk ik. Hij wil zijn imago veranderen. Prima, maar niet over mijn rug en andere supporters.) Het is Vloet een doorn in het oog dat hij wordt uitgemaakt voor een coach die alleen de nadruk legt op de defensie. Bij FC Den Bosch speelde hij betonvoetbal - en degradeerde. Bij Roda JC swingde het ook niet; drie keer op rij geen Europees voetbal. Hij kreeg een herkansing bij Sparta en prompt vierde Vloet een succesje door niet te degraderen. Toen werd hij overmoedig. Vloet ging Sparta eens lekker laten aanvallen. Eerlijk is eerlijk, de voorbije negen wedstrijden speelde zijn elftal in dat opzicht vaak goed. Met een beetje geluk hadden we op 4 punten gestaan; als de arbiters eerlijker en beter waren geweest hadden we 7 punten verzameld; en als Yannis Anastasiou, die Vloet per se moest hebben eens raak gaat koppen en schieten dan hadden we al 10 punten vergaard.

Onze Griekse playboy zit op de bank. Zo ook tegen PSV. Woensdagavond presteerde Vloet het om de tiener Marvin Emnes in de spits te zetten. Tegen Alex raakte het joch geen knikker natuurlijk.

Ik hoop maar dat Emnes, een groot talent, zijn zelfvertrouwen niet kwijt is geraakt, want morgen moet er gewonnen worden. Al hoopt een deel van Sparta’s harde kern (en dan bedoel ik niet het tuig dat zich misdroeg in Kerkrade) dat Willem II wint zondag. Dan zijn we van Vloet af, denken ze. Maar dan heb ik slecht nieuws. Vloet mag blijven, ook als hij verliest. Er is namelijk helemaal geen geld om de beste man af te kopen. Geen sponsor die nu aan Sparta verbonden is wenst dit seizoen ook nog maar een cent extra in Sparta te steken.

2) De spelers van Sparta wil ik alleen maar voorhouden dat het stinkt in de kelder van de eerste divisie. Misschien dat jullie volgend seizoen weer bij een andere club zitten, wij supporters niet. Wij zitten tot ons dood gevangen in het Kasteel, hou daar even rekening mee. Wij willen niet veel. Geen kampioenschap, geen Europees voetbal, geen linkerrijtje. Wij willen alleen in de eredivisie blijven. Daar gaan jullie vanaf nu voor zorgen. Niet zeiken maar voetballen. Niet lullen maar poetsen. Ook geen ruzie maken met elkaar. Vooral Polak niet. Kop dicht tegen Sir Obodai. Je prestaties rechtvaardigen dat niet, mannetje.

Ten slotte, een vriendelijk verzoek aan Wiljan Vloet. Je bent een fantastisch mens maar als voetbaltrainer heb je hulp nodig. Ga eens praten met Spartanen met voetbalverstand. Kijk, we hebben nu wel gezien dat je Sparta aanvallend goed kunt laten voetballen. Geweldig kerel, maar nu willen we punten. Vanaf nu spelen we degradatievoetbal. Begrepen?! Ik zeg dit namens alle Spartanen die het lijden zat zijn. Dus doe nou niet zo stronteigenwijs, hang niet de Adriaanse of Van Gaal uit maar versterk - zoals elke trainer in de eredivisie snapt - het middenveld. Zet Kaita (of Van Bueren) naast/achter Obodai, zodat niet elke tegenstander het middenveld kan oversteken alsof het licht van het zebrapad op groen staat. Jij bent volgend seizoen weg, dat weet je zelf ook wel, Wiljan. Gun ons en je opvolger, ik vermoed Gert Aandewiel, de eredivisie.

Deal?
pi_43006345
Hee, zie ik daar ineens weer de naam Gert Aandewiel opduiken?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43008208
Ah, de buitenlanders zijn in hun eer aangetast na kritiek. Bekend verhaaltje...
pi_43008726
De Nederlander ook hoor, maar misschien lees ik niet selectief genoeg
pi_43008778
Sjaak heeft gewoon een steekje los. Daar hebben die Afrikanen maar rekening mee te houden
pi_43009339
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 22:55 schreef Stpan het volgende:
Cvetkov werd vorig jaar uitgespuugd door de meeste supporters, en terecht. Dat ie de laatste 2 wedstrijden scoorde zegt me niets.

Wat pas echt belachelijk is dat het sterke punt van vorig jaar, de verdediging, niets meer voorstelt. En dat terwijl alleen de rechtsback vernieuwd is door 1 van gelijk niveau.
Ik heb altijd gevonden dat Cvetkov nooit een eerlijke kans heeft gehad. Ik denk dat we meer aan hem kunnen hebben dan een een hoogbejaarde Griek.
  zondag 29 oktober 2006 @ 02:58:18 #269
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_43027418
ADO op 4, laat het morgen gebeuren, laat het morgen zo zijn. Niet nog 3 jaar in het ravijn.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zondag 29 oktober 2006 @ 16:59:51 #270
100496 H.Flick
Turn-based
pi_43039942
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 14:41 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Ik heb altijd gevonden dat Cvetkov nooit een eerlijke kans heeft gehad. Ik denk dat we meer aan hem kunnen hebben dan een een hoogbejaarde Griek.
Ik zei het toch
  Trouwste user 2022 zondag 29 oktober 2006 @ 17:00:16 #271
7889 tong80
Spleenheup
pi_43039951
Gefeliciteerd

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_43040016
Sparta
hi
  zondag 29 oktober 2006 @ 17:04:14 #273
100496 H.Flick
Turn-based
pi_43040078
Het spel was overigens dramatisch vandaag, maar als de punten blijven komen mag het van mij elke week dramatisch zijn.

Dat Willem II stelt ook helemaal niks meer voor.
pi_43042119
heel blij dat we in plaats van de complementen nu eindelijk eens de punten krijgen
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  zondag 29 oktober 2006 @ 18:39:55 #275
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_43042465
Ontvingen we zoveel deelverzamelingen dan gebruikersnaam? Overigens wel fijn dat we nu eens de punten behaalden ipv de complimenten.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_43045969


Hopelijk een trendbreuk, want we zijn er bij lange na nog niet. Over twee weken een zespunter tegen ADO, eerst stunten in Heerenveen
  Trouwste user 2022 maandag 30 oktober 2006 @ 01:45:40 #277
7889 tong80
Spleenheup
pi_43056288
Laten we het hopen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 30 oktober 2006 @ 11:14:04 #278
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_43060734
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 16:59 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Ik zei het toch
En voor de 2e week op rij (van Tornhout, Cvetkov) scoort een spits waarvan ik zei dat hij geen pepernoot raak schiet.

v. Tornhout 'herstelde' zich prima tegen Feyenoord, hopelijk blijft Cvetkov wat langer m'n ongelijk bewijzen.
  maandag 30 oktober 2006 @ 18:22:51 #279
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_43074214
quote:
Blind en Aandewiel naar Sparta’


Gisteravond kwam in het voetbalprogramma Studio Voetbal opmerkelijk nieuws naar buiten rondom Sparta Rotterdam. Jack van Gelder wist te melden dat Danny Blind wellicht de nieuwe technisch directeur wordt, Hugo Borst wist daarbij te melden dat Gert Aandewiel volgend seizoen de trainersfunctie in zou moeten vullen.

Blind heeft nog altijd nog geen nieuwe club gevonden na zijn moeizame periode bij Ajax. Er zouden wel diverse aanbiedingen binnen zijn gekomen, maar de oefenmeester sloeg ze om diverse redenen af. Het gerucht dat hij de technische directeur van Sparta zou worden, werd door Borst van de tafel geveegd aangezien de Rotterdammers het salaris van de oud-Ajacied niet zouden kunnen betalen.

Gert Aandewiel, de huidige trainer van Haarlem, zou de zwaar onder vuur liggende Wiljan Vloet op moeten gaan volgen. Na tien speelrondes in de Eredivisie boekte Sparta slechts één zege en heeft zij een puntentotaal van vier.
Verrassend
pi_43076521
Gert Aandewiel is geen verrassing, Danny Blind zou dat zeker wel zijn. Of dat de juiste man is?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 30 oktober 2006 @ 19:31:00 #281
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_43076760
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:24 schreef methodmich het volgende:
Gert Aandewiel is geen verrassing, Danny Blind zou dat zeker wel zijn. Of dat de juiste man is?
Als Td kan je natuurlijk vrij weinig fouten maken bij een club als Sparta. Als het voor langere termijn is zou het zeker niet slecht zijn, ook als hoofd opleidingen bij Ajax ging het zeker niet slecht,
pi_43076865
Dat er een technische man moet komen lijkt mij duidelijk. Of Blind de juiste man is moet nog blijken. Ik had liever iemand als Rob Baan gezien.
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:31 schreef Messenga het volgende:

[..]

Als Td kan je natuurlijk vrij weinig fouten maken bij een club als Sparta. Als het voor langere termijn is zou het zeker niet slecht zijn, ook als hoofd opleidingen bij Ajax ging het zeker niet slecht,
Voor een club als Sparta is het natuurlijk enorm belangrijk om met een beperkt budget toch goede spelers te scouten en te contracteren. Een club als Heerenveen heeft dat prima gedaan en Heracles is ook goed op weg. Wat mij betreft kun je dus niet stellen dat je weinig fouten kunt maken als TD. Als je kijkt naar de spelers die Sparta de afgelopen jaren heeft aangetrokken zijn alleen De Fauw en De Roover toppers. Het overgrote deel voldoet niet of nauwelijks en grote talenten als Vandenbussche moesten weg. Genoeg fouten dus.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:21:15 #283
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_43094832
Ja, of het aantrekken van een Griekse spits die helemaal versleten blijkt te zijn en het halve budget opslokt, ook zo'n foutje........

Een TD moet zoals H. Flick zegt écht verstand van voetbal hebben om het verschil tussen spelers in de marge die net wel of net geen versterking zijn voor Sparta te kunnen herkennen. En of Blind dat kan? Geen idee....
pi_43111873
Blind had als trainer al moeite om in te schatten op welke positie een speler het best rendeert....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 2 november 2006 @ 10:53:23 #286
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_43164989
Hugo Borst...........ik word een beetje moe van hem de laatste tijd.

Bij Studio Voetbal over het gerucht dat Danny Blind technisch directeur zou worden:
"Ik ben niet zo goed ingevoerd bij Sparta als jullie denken".

Yeah right Hugo!

In zijn column, dat Kaita moest spelen. Ja, dat is een investering van je oom, maar een natte twat van een voetballer, dus erg dubieus dat je nou precies hém in de basis wil hebben.
  donderdag 2 november 2006 @ 11:15:31 #287
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_43165406
Soms doe je een vriendendienst voor wat meer info. Van Hugo word ik nooit moe, blijft een geweldige vent.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_43180881
In ieder geval wonnen Wouter Gudde & Danny Schenkel namens Sparta de voetbalquiz van Borst & Nicolaï tijdens de presentatie van hun boek gisteren. Ze klopten teams van Excelsior, Feyenoord en mensen uit de zaal.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43184177
Gudde doet bedrijfskunde toch?
pi_43184923
yup
pi_43185026
quote:
Op donderdag 2 november 2006 20:49 schreef Erasmusch het volgende:
Gudde doet bedrijfskunde toch?
Volgens mij wel. Toen ik nog op de EUR zat zag ik hem een keer achtervolgd worden door een TV Rijnmond cameraploeg rond het gebouw met de tentamenzalen.
pi_43185286
quote:
Op donderdag 2 november 2006 21:10 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Toen ik nog op de EUR zat zag ik hem een keer achtervolgd worden door een TV Rijnmond cameraploeg rond het gebouw met de tentamenzalen.
Klopt, stapte hij het T-building in: "Nou jongens ikga ff een tentamentje maken" Maar wist niet meer zeker of hij het was, vandaar
pi_43185417
Heet dat tegenwoordig T-building? Dat is toch het M-gebouw? Met al die zalen als Oxford, Sorbonne etc.
pi_43185896
quote:
Op donderdag 2 november 2006 21:18 schreef H.Flick het volgende:
Heet dat tegenwoordig T-building? Dat is toch het M-gebouw? Met al die zalen als Oxford, Sorbonne etc.
Het dichtst bij de tramhalte, waar examens worden gehouden is idd M-gebouw. T-gebouw is daarnaast, net nieuw 15-20 verdiepingen
pi_43186297
Oh, die waren ze aan het bouwen toen ik net klaar was met mijn studie volgens mij
  donderdag 2 november 2006 @ 23:02:46 #296
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43190140
Lol was net naar Borat de film

Was wel grappig, in de zaal zaten veel sparta spelers, waaronder Haris Medunjanin en Rachid Bouaouzan.
pi_43240088
http://frontpage.fok.nl/column/4700/1

Ook wel een beetje over Sparta.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43240261
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Lol was net naar Borat de film

Was wel grappig, in de zaal zaten veel sparta spelers, waaronder Haris Medunjanin en Rachid Bouaouzan.
Rachid zal die op Schouwburgplein wel niet meer binnen komen
pi_43243063
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:23 schreef methodmich het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/4700/1

Ook wel een beetje over Sparta.
Mooie column!

Vooral het stuk over de Koef vind ik mooi! Ik ken hem al sinds zijn Excelsior 20 tijd en vond het al geweldig voor hem dat hij bij Sparta kwam. Dat hij nu tegen het Nederlands Elftal aan zit had natuurlijk niemand verwacht.
  zaterdag 4 november 2006 @ 22:28:44 #300
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43246152
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:29 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Rachid zal die op Schouwburgplein wel niet meer binnen komen
vertel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')