Ik was wel wakker rond die tijd! Maar ik herinner me niks.. Gewoon weer lekker verder geslapenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:38 schreef Skorpija het volgende:
UTRECHT - Een explosief is vrijdagochtend ontploft in de Utrechtse binnenstad. De ruiten van meerdere huizen in de omgeving van de Kerkstraat sneuvelden door de klap. Er zijn geen gewonden gevallen, meldt de politie. Onderzocht wordt of het gaat om een spijkerbom. De politie onderzoekt vrijdag wat de ontploffing veroorzaakte. Ook hoort ze getuigen.
De explosie vond tegen 05.30 uur plaats in een steegje naast een woning. De politie kan nog niet zeggen wat er precies is gebeurd. "Het lijkt misschien opzettelijk gedaan, maar dat gaan we uitzoeken." Volgens omwonenden ging het om een "enorme klap".
------------
Iemand meer info? Ooggetuige?
Nou, tis al wel bekend bij de politie hoor, er schijnt nogal wat politie daar te zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:
nog niets van bekend @ politie
quote:een ontploffing vannacht in de straat en nu overal politie en fotografensensatie
Bommen ontploffen soms ook per abuis hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:41 schreef sp3c het volgende:
'het lijkt misschien opzettelijk gedaan'
maar goed, ik weet er niets van verder ... alleen lijkt me een donker steegje een beetje een vreeme plek om een bom achter te laten.
Dat hebben ze al gedaan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
Blaas de boel nou niet op....je maakt van een mug een olifant stelletje ramptoeristen!
Dat zou Dom zijn...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:16 schreef Chadi het volgende:
Ik heb niks gehoord....Wat moet een terrorist nou in Utrecht??? de dom opblazen?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:49 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Nou, tis al wel bekend bij de politie hoor, er schijnt nogal wat politie daar te zijn
bewoner Kerkstraat:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |