abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40929379

By the rivers of babylon, there we sat down
Ye-eah we wept, when we remembered zion.

When the wicked
Carried us away in captivity
Required from us a song
Now how shall we sing the lords song in a strange land

When the wicked
Carried us away in captivity
Requiering of us a song
Now how shall we sing the lords song in a strange land

Let the words of our mouth and the meditations of our heart
Be acceptable in thy sight here tonight

Let the words of our mouth and the meditation of our hearts
Be acceptable in thy sight here tonight

By the rivers of babylon (dark tears of babylon)
There we sat down (you got to sing a song)
Ye-eah we wept, (sing a song of love)
When we remember zion. (yeah yeah yeah yeah yeah)

By the rivers of babylon (rough bits of babylon)
There we sat down (you hear the people cry)
Ye-eah we wept, (they need their God)
When we remember zion. (ooh, have the power)

[ Bericht 46% gewijzigd door Sight_key op 18-08-2006 09:57:02 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40929446
Morge allemaal
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_40929447
knip... staat nu in de OP

[ Bericht 96% gewijzigd door nokwanda op 18-08-2006 09:57:47 ]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_40929462

Lekkere muziek

Goede morgen Lillith

Ik neem me nog een bakkie koffie en vervang even de batterijen van de muis. De muis geeft een red-alert aan
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40929534
Ik heb die lyric even erin gezet
pi_40929553
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:51 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Morge allemaal
Mogguh Lil
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40929564
Ik ga ff koffie zetten nieuwe koffie verse koffie en lekkere koffie

Vannacht dromen gehad maar geen duidelijke dromen

Maar goed, het kan niet iedere dag feest zijn
pi_40929569
Mogge lilith
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_40929701
Goedemorgen allen, leuk nummer trouwens...
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_40929723
Goede morgen

En een nieuw gezicht in ouwehoer
pi_40929797
Ik lust geen kofie meer
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_40929863
Hoi TaLoN.NL

En vamp waarom niet, al teveel koffie op ?
Ben ook even gestopt, anders blijf ik naar de wc lopen hier teveel drinken is ook niet echt goed voor je volgens mij
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_40929870
Wat voor koffie? Lekkere koffie kan altijd!

Hoihoi.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:13:52 #14
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_40929888
Is dat een mythisch plaatje? Of moet dat echt babylon voorstellen (lijkt me trouwens eerder egypte o.i.d. )

Ziet er indrukwekkend uit iig.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_40929917
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:12 schreef Metro2005 het volgende:
Hoi TaLoN.NL

En vamp waarom niet, al teveel koffie op ?
Ben ook even gestopt, anders blijf ik naar de wc lopen hier teveel drinken is ook niet echt goed voor je volgens mij
kweenie...Tot anderhalf jaar geleden dronk ik nooit koffie....
Toen, opeens, luste ik het
En toen ik zwanger was weer niet
Nog steeds niet dus...

Maar ik mis wel het genieten ervan.....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_40929981
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:13 schreef Ticker het volgende:
Is dat een mythisch plaatje? Of moet dat echt babylon voorstellen (lijkt me trouwens eerder egypte o.i.d. )

Via google gevonden toen ik Babylon intikte

Verder weet ik de herkomst niet. Ben ook nog nooit in Babylon geweest, weet ook vrij weinig van Babylon af. Maar dat kan ik altijd opzoeken

Zion komt ook in the matrix voor. Zion is het beloofde land of niet? Of wat is Zion precies?

Het Beloofde Land in het rastafarianisme wordt Zion genoemd. Hiermee doelt men specifiek op Ethiopië, en meer algemeen op het gehele Afrikaanse continent.

Aldus wikipedia

Ook de bijbel heeft Zion erin zitten.

Hele omschrijving via wiki

Zion (in Nederlandse bijbelvertalingen: Sion) is een van de bergen van Jeruzalem. Vroeger lag hier het oude Jeruzalem van David en Salomo, tegenwoordig is dit het joodse kwartier van de huidige Oude Stad.

Op de berg Zion zou zich het graf van koning David bevinden, zou het Laatste Avondmaal hebben plaatsgevonden en zou Maria zijn gestorven.
[bewerk]

Andere betekenissen

* Jeruzalem en het Land van Israël worden voornamelijk door joden soms ook Zion genoemd. De term "zionisme" is hiervan afgeleid.
* Het Beloofde Land in het rastafarianisme wordt Zion genoemd. Hiermee doelt men specifiek op Ethiopië, en meer algemeen op het gehele Afrikaanse continent.
* In de filmtrilogie The Matrix heette de ondergrondse stad van de rebellen ook Zion.
* Een natuurpark in Utah (VS) dat erg bekend is om zijn woeste natuurlandschappen. (zie Nationaal park Zion)

bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zion
pi_40929984
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:15 schreef vamperotica het volgende:

[..]

kweenie...Tot anderhalf jaar geleden dronk ik nooit koffie....
Toen, opeens, luste ik het
En toen ik zwanger was weer niet
Nog steeds niet dus...

Maar ik mis wel het genieten ervan.....
ah okee, ik heb dat ook wel met dingen. Ineens lust je ze, en na een tijdje vind je het weer niet lekker meer
Smaak veranderd echt constant volgens mij. Kan me voorstellen dat als je zwanger raakt dat je lichaam ineens aan andere dingen behoeftes krijgt en je smaak ook veranderd.

Nouja wellicht komt het wel weer terug Tot die tijd gewoon lekker aan de thee
pi_40930000
Ik drink nu Arabische C1000 koffie en er staat nog een pak Kanis & Gunnik.
pi_40930069
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:13 schreef Ticker het volgende:

Niet echt een mythisch plaatje. Gewoon een afbeelding naar recontructies van oude beschrijvingen en afbeeldingen van het oude Babylon. Toch een van de oudste steden van de wereld, voor zover nu bekend is. Als niet DE oudste stad.

Babylon staat in de koptisch christelijke/Etiopische en de daarop gebaseerde Rasta culturen symbool voor onderdrukking en slavernij. Als een metafoor voor de omstandigheden waaronder veel later in de geschiedenis mensen in slavernij werden afgevoerd naar verre oorden zoals duizenden jaren daarvoor gebeurde door de babylonische overheersers.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40930204
Ik ben koffie uit pure noodzaak gaan drinken, om half acht 's ochtends kan ik wel een shotje caffeine gebruiken. Pas na een paar maanden vond ik het wel ok om te drinken en sinds ik in Italië op vakantie ben geweest vind ik goede koffie echt lekker.
Niet dat Nescafé Gold nou zo bijzonder is, maar in ieder geval stukken beter dan automaat-koffie.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_40930343
Lekkere koffie is zeker niet verkeerd, maar je hebt ook koffie die niet te zuipen is. Koffie uit de automaat inderdaad. Ik zet koffie altijd met de hand. Water koken met de water-koker en dan precies genoeg koffie in de filter. Als ik ook maar 1 halve schep teveel koffie erin doe, dan is het al niet lekker meer.

Duitse koffie vind ik ook wel lekker. Maar die Arabische koffie van C1000 is erg lekker

Thee is ook lekker vind ik, gisteren 4 grote mokken rooibos gehad. Helemaal tot rust gekomen van thee en thee smaakt ook lekker.

Even USB-stick volzetten voor mijn Pa Voor in de auto.
pi_40930538
Een koffie shot is niet verkeerd nee

Dus ik neem me nog een kop.

Benzine is beter Maar dat schijnt ongezond te zijn
pi_40930718
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:44 schreef Sight_key het volgende:
Een koffie shot is niet verkeerd nee

Dus ik neem me nog een kop.

Benzine is beter Maar dat schijnt ongezond te zijn
Voor een auto is benzine wel beter ja
Qua prijs geef ik de voorkeur aan koffie
pi_40930781
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:52 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Voor een auto is benzine wel beter ja
Qua prijs geef ik de voorkeur aan koffie
Toch wordt het tijd voor nieuwe energy drank. Ik vind red-bull niet sterk genoeg. Ik wil kersonine, benzin!!!! Dass pure spul!!!!

Misschien dat ik koffie zwart moet gaan drinken

Of ik doe het met muziek

Maar ik kan wel energy gebruiken, misschien dextrose eten. Dextro energy. Die druivensuiker. Maar ik ben al wakker nu, maar niet helemaal zoals het hoort. Ik moet nog ontwaken

Auto's kun je beter op benzine laten rijden inderdaad, en vliegtuigen op kerosine
pi_40930803
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:54 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Toch wordt het tijd voor nieuwe energy drank. Ik vind red-bull niet sterk genoeg. Ik wil kersonine, benzin!!!! Dass pure spul!!!!

Misschien dat ik koffie zwart moet gaan drinken

Of ik doe het met muziek

Maar ik kan wel energy gebruiken, misschien dextrose eten. Dextro energy. Die druivensuiker.

Auto's kun je beter op benzine laten rijden inderdaad, en vliegtuigen op kerosine
Als je nu al problemen hebt met slecht slapen zou ik toch maar beter van de opwekkende drankjes en dingen afblijven
Ik kan zelf ook totaal niet slapen als ik veel koffie drink voor ik naar bed ga.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')