quote:
kweenie...Tot anderhalf jaar geleden dronk ik nooit koffie....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:12 schreef Metro2005 het volgende:
Hoi TaLoN.NL![]()
En vamp waarom niet, al teveel koffie op?
Ben ook even gestopt, anders blijf ik naar de wc lopen hierteveel drinken is ook niet echt goed voor je volgens mij
Via google gevonden toen ik Babylon intiktequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:13 schreef Ticker het volgende:
Is dat een mythisch plaatje? Of moet dat echt babylon voorstellen (lijkt me trouwens eerder egypte o.i.d.)
Ziet er indrukwekkend uit iig.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
kweenie...Tot anderhalf jaar geleden dronk ik nooit koffie....
Toen, opeens, luste ik het
En toen ik zwanger was weer niet
Nog steeds niet dus...
Maar ik mis wel het genieten ervan.....
Niet echt een mythisch plaatje. Gewoon een afbeelding naar recontructies van oude beschrijvingen en afbeeldingen van het oude Babylon. Toch een van de oudste steden van de wereld, voor zover nu bekend is. Als niet DE oudste stad.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:13 schreef Ticker het volgende:
Is dat een mythisch plaatje? Of moet dat echt babylon voorstellen (lijkt me trouwens eerder egypte o.i.d.)
Ziet er indrukwekkend uit iig.
Voor een auto is benzine wel beter jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:44 schreef Sight_key het volgende:
Een koffie shot is niet verkeerd nee
Dus ik neem me nog een kop.
Benzine is beterMaar dat schijnt ongezond te zijn
Toch wordt het tijd voor nieuwe energy drank. Ik vind red-bull niet sterk genoeg. Ik wil kersonine, benzin!!!! Dass pure spul!!!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Voor een auto is benzine wel beter ja![]()
Qua prijs geef ik de voorkeur aan koffie
Als je nu al problemen hebt met slecht slapen zou ik toch maar beter van de opwekkende drankjes en dingen afblijvenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:54 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Toch wordt het tijd voor nieuwe energy drank. Ik vind red-bull niet sterk genoeg. Ik wil kersonine, benzin!!!! Dass pure spul!!!!
Misschien dat ik koffie zwart moet gaan drinken
Of ik doe het met muziek
Maar ik kan wel energy gebruiken, misschien dextrose eten. Dextro energy. Die druivensuiker.
Auto's kun je beter op benzine laten rijden inderdaad, en vliegtuigen op kerosine
Vannacht ben ik redelijk snel in slaap gevallen. Eerst draaien en draaien en gedachtes afschakelen en toen richting de slaapquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als je nu al problemen hebt met slecht slapen zou ik toch maar beter van de opwekkende drankjes en dingen afblijven
Ik kan zelf ook totaal niet slapen als ik veel koffie drink voor ik naar bed ga.
Good morningquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:58 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb het 03:32 zien worden![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:58 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb het 03:32 zien worden![]()
Bestaat wel hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:04 schreef Sight_key het volgende:
Red Bull zonder prik heb ik nog nooit van gehoord.
Ik kon ook inderdaad maar niet slapen, ik lag maar naar het plafon te kijken, en dan ga ik nog denken ookquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:03 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Good morning
Das klote
Heb dat ook vaak gehad, iedere 10 minuten op de klok kijken. En dat is echt kloteDe hele dag kapot ook de dag erna. Niet alleen duurt de nacht lang, ook de dag gaat lang duren omdat je apen gaar bent.
Oh lekker dank je welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]das erg, zeker als je dan gaat denken dat je niet meer in slaap kan komen. Dan lukt het helemaal niet meer
![]()
Nouja goedemorgen in elk geval , koffie om wakker te worden ?![]()
* koffie geeftquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik kon ook inderdaad maar niet slapen, ik lag maar naar het plafon te kijken, en dan ga ik nog denken ook![]()
Ik heb maar een boek gepakt![]()
Het gaat nu nog wel al ben ik wel wat prikkelbaar merk ik.
Ha ha zo erg is het niet hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
* koffie geeft![]()
* geen onverwachte bewegingen maakt
* stilletjes wegsluipt
Is dat spul sterker?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Bestaat wel hoor![]()
Vorige week nog op zelfs![]()
Nee niet sterker, gewoon zoet en red bull achtigquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:23 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Is dat spul sterker?
Ik heb soms zwaarmoedigheid hier
Dan weet ik het even niet, ik weet het dan niet
The pain, the horror![]()
Dan blijf ik bij bullit. Bullit is lekker genoeg. Ik vind die prik juist lekker. Bullit sugar free pak ik altijd. 4 K/cal per 100 Ml.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nee niet sterker, gewoon zoet en red bull achtig![]()
Zwaarmoedigheid moet je niet hebben, al waardeer je de pieken daarna wel veel beter
Ik zit lekker aan de theequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:38 schreef Metro2005 het volgende:
zo, even cappucino gepakt![]()
Thuis opruimen doe ik morgen weer. Standaard weekend dingetje van memaarja ik heb er na werk gewoon geen zin meer in.
Vanavond nog even aan de gewichten nu, heb wel gemerkt dat ik het wat langzamer moet opbouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |