abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40929379

By the rivers of babylon, there we sat down
Ye-eah we wept, when we remembered zion.

When the wicked
Carried us away in captivity
Required from us a song
Now how shall we sing the lords song in a strange land

When the wicked
Carried us away in captivity
Requiering of us a song
Now how shall we sing the lords song in a strange land

Let the words of our mouth and the meditations of our heart
Be acceptable in thy sight here tonight

Let the words of our mouth and the meditation of our hearts
Be acceptable in thy sight here tonight

By the rivers of babylon (dark tears of babylon)
There we sat down (you got to sing a song)
Ye-eah we wept, (sing a song of love)
When we remember zion. (yeah yeah yeah yeah yeah)

By the rivers of babylon (rough bits of babylon)
There we sat down (you hear the people cry)
Ye-eah we wept, (they need their God)
When we remember zion. (ooh, have the power)

[ Bericht 46% gewijzigd door Sight_key op 18-08-2006 09:57:02 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40929446
Morge allemaal
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_40929447
knip... staat nu in de OP

[ Bericht 96% gewijzigd door nokwanda op 18-08-2006 09:57:47 ]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_40929462

Lekkere muziek

Goede morgen Lillith

Ik neem me nog een bakkie koffie en vervang even de batterijen van de muis. De muis geeft een red-alert aan
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40929534
Ik heb die lyric even erin gezet
pi_40929553
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:51 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Morge allemaal
Mogguh Lil
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40929564
Ik ga ff koffie zetten nieuwe koffie verse koffie en lekkere koffie

Vannacht dromen gehad maar geen duidelijke dromen

Maar goed, het kan niet iedere dag feest zijn
pi_40929569
Mogge lilith
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_40929701
Goedemorgen allen, leuk nummer trouwens...
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_40929723
Goede morgen

En een nieuw gezicht in ouwehoer
pi_40929797
Ik lust geen kofie meer
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_40929863
Hoi TaLoN.NL

En vamp waarom niet, al teveel koffie op ?
Ben ook even gestopt, anders blijf ik naar de wc lopen hier teveel drinken is ook niet echt goed voor je volgens mij
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_40929870
Wat voor koffie? Lekkere koffie kan altijd!

Hoihoi.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:13:52 #14
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_40929888
Is dat een mythisch plaatje? Of moet dat echt babylon voorstellen (lijkt me trouwens eerder egypte o.i.d. )

Ziet er indrukwekkend uit iig.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_40929917
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:12 schreef Metro2005 het volgende:
Hoi TaLoN.NL

En vamp waarom niet, al teveel koffie op ?
Ben ook even gestopt, anders blijf ik naar de wc lopen hier teveel drinken is ook niet echt goed voor je volgens mij
kweenie...Tot anderhalf jaar geleden dronk ik nooit koffie....
Toen, opeens, luste ik het
En toen ik zwanger was weer niet
Nog steeds niet dus...

Maar ik mis wel het genieten ervan.....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_40929981
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:13 schreef Ticker het volgende:
Is dat een mythisch plaatje? Of moet dat echt babylon voorstellen (lijkt me trouwens eerder egypte o.i.d. )

Via google gevonden toen ik Babylon intikte

Verder weet ik de herkomst niet. Ben ook nog nooit in Babylon geweest, weet ook vrij weinig van Babylon af. Maar dat kan ik altijd opzoeken

Zion komt ook in the matrix voor. Zion is het beloofde land of niet? Of wat is Zion precies?

Het Beloofde Land in het rastafarianisme wordt Zion genoemd. Hiermee doelt men specifiek op Ethiopië, en meer algemeen op het gehele Afrikaanse continent.

Aldus wikipedia

Ook de bijbel heeft Zion erin zitten.

Hele omschrijving via wiki

Zion (in Nederlandse bijbelvertalingen: Sion) is een van de bergen van Jeruzalem. Vroeger lag hier het oude Jeruzalem van David en Salomo, tegenwoordig is dit het joodse kwartier van de huidige Oude Stad.

Op de berg Zion zou zich het graf van koning David bevinden, zou het Laatste Avondmaal hebben plaatsgevonden en zou Maria zijn gestorven.
[bewerk]

Andere betekenissen

* Jeruzalem en het Land van Israël worden voornamelijk door joden soms ook Zion genoemd. De term "zionisme" is hiervan afgeleid.
* Het Beloofde Land in het rastafarianisme wordt Zion genoemd. Hiermee doelt men specifiek op Ethiopië, en meer algemeen op het gehele Afrikaanse continent.
* In de filmtrilogie The Matrix heette de ondergrondse stad van de rebellen ook Zion.
* Een natuurpark in Utah (VS) dat erg bekend is om zijn woeste natuurlandschappen. (zie Nationaal park Zion)

bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zion
pi_40929984
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:15 schreef vamperotica het volgende:

[..]

kweenie...Tot anderhalf jaar geleden dronk ik nooit koffie....
Toen, opeens, luste ik het
En toen ik zwanger was weer niet
Nog steeds niet dus...

Maar ik mis wel het genieten ervan.....
ah okee, ik heb dat ook wel met dingen. Ineens lust je ze, en na een tijdje vind je het weer niet lekker meer
Smaak veranderd echt constant volgens mij. Kan me voorstellen dat als je zwanger raakt dat je lichaam ineens aan andere dingen behoeftes krijgt en je smaak ook veranderd.

Nouja wellicht komt het wel weer terug Tot die tijd gewoon lekker aan de thee
pi_40930000
Ik drink nu Arabische C1000 koffie en er staat nog een pak Kanis & Gunnik.
pi_40930069
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:13 schreef Ticker het volgende:

Niet echt een mythisch plaatje. Gewoon een afbeelding naar recontructies van oude beschrijvingen en afbeeldingen van het oude Babylon. Toch een van de oudste steden van de wereld, voor zover nu bekend is. Als niet DE oudste stad.

Babylon staat in de koptisch christelijke/Etiopische en de daarop gebaseerde Rasta culturen symbool voor onderdrukking en slavernij. Als een metafoor voor de omstandigheden waaronder veel later in de geschiedenis mensen in slavernij werden afgevoerd naar verre oorden zoals duizenden jaren daarvoor gebeurde door de babylonische overheersers.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40930204
Ik ben koffie uit pure noodzaak gaan drinken, om half acht 's ochtends kan ik wel een shotje caffeine gebruiken. Pas na een paar maanden vond ik het wel ok om te drinken en sinds ik in Italië op vakantie ben geweest vind ik goede koffie echt lekker.
Niet dat Nescafé Gold nou zo bijzonder is, maar in ieder geval stukken beter dan automaat-koffie.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_40930343
Lekkere koffie is zeker niet verkeerd, maar je hebt ook koffie die niet te zuipen is. Koffie uit de automaat inderdaad. Ik zet koffie altijd met de hand. Water koken met de water-koker en dan precies genoeg koffie in de filter. Als ik ook maar 1 halve schep teveel koffie erin doe, dan is het al niet lekker meer.

Duitse koffie vind ik ook wel lekker. Maar die Arabische koffie van C1000 is erg lekker

Thee is ook lekker vind ik, gisteren 4 grote mokken rooibos gehad. Helemaal tot rust gekomen van thee en thee smaakt ook lekker.

Even USB-stick volzetten voor mijn Pa Voor in de auto.
pi_40930538
Een koffie shot is niet verkeerd nee

Dus ik neem me nog een kop.

Benzine is beter Maar dat schijnt ongezond te zijn
pi_40930718
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:44 schreef Sight_key het volgende:
Een koffie shot is niet verkeerd nee

Dus ik neem me nog een kop.

Benzine is beter Maar dat schijnt ongezond te zijn
Voor een auto is benzine wel beter ja
Qua prijs geef ik de voorkeur aan koffie
pi_40930781
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:52 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Voor een auto is benzine wel beter ja
Qua prijs geef ik de voorkeur aan koffie
Toch wordt het tijd voor nieuwe energy drank. Ik vind red-bull niet sterk genoeg. Ik wil kersonine, benzin!!!! Dass pure spul!!!!

Misschien dat ik koffie zwart moet gaan drinken

Of ik doe het met muziek

Maar ik kan wel energy gebruiken, misschien dextrose eten. Dextro energy. Die druivensuiker. Maar ik ben al wakker nu, maar niet helemaal zoals het hoort. Ik moet nog ontwaken

Auto's kun je beter op benzine laten rijden inderdaad, en vliegtuigen op kerosine
pi_40930803
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:54 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Toch wordt het tijd voor nieuwe energy drank. Ik vind red-bull niet sterk genoeg. Ik wil kersonine, benzin!!!! Dass pure spul!!!!

Misschien dat ik koffie zwart moet gaan drinken

Of ik doe het met muziek

Maar ik kan wel energy gebruiken, misschien dextrose eten. Dextro energy. Die druivensuiker.

Auto's kun je beter op benzine laten rijden inderdaad, en vliegtuigen op kerosine
Als je nu al problemen hebt met slecht slapen zou ik toch maar beter van de opwekkende drankjes en dingen afblijven
Ik kan zelf ook totaal niet slapen als ik veel koffie drink voor ik naar bed ga.
pi_40930847
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:56 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Als je nu al problemen hebt met slecht slapen zou ik toch maar beter van de opwekkende drankjes en dingen afblijven
Ik kan zelf ook totaal niet slapen als ik veel koffie drink voor ik naar bed ga.
Vannacht ben ik redelijk snel in slaap gevallen. Eerst draaien en draaien en gedachtes afschakelen en toen richting de slaap

Maar ik drink tot 20:00 koffie. Vroeger zat ik wel eens tot 23:00 aan de koffie en toen sliep ik dus echt niet.

Na 20:00 is het tijd voor rooibos thee

De rest van de dag energy
  Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:58:53 #27
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40930868
Goedemorgen

Ik heb het 03:32 zien worden
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_40930878
Ouderwetse Coca Cola met Coca en extra veel caffeine, stuiter je drie dagen later nog.
Datzelfde geld voor ouderwetse Red Bull zonder prik, dat was gewoon zware siroop met lekker veel effect, daarom worden dit soort producten niet meer op originele sterkte verkocht. Althans niet binnen de Europese Unie.

Jammer hè.

---

Mogge.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_40931009
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:58 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen

Good morning

Das klote

Heb dat ook vaak gehad, iedere 10 minuten op de klok kijken. En dat is echt klote De hele dag kapot ook de dag erna. Niet alleen duurt de nacht lang, ook de dag gaat lang duren omdat je apen gaar bent.
pi_40931029
Red Bull zonder prik heb ik nog nooit van gehoord.
pi_40931059
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:58 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen

das erg, zeker als je dan gaat denken dat je niet meer in slaap kan komen. Dan lukt het helemaal niet meer

Nouja goedemorgen in elk geval , koffie om wakker te worden ?
pi_40931076
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:04 schreef Sight_key het volgende:
Red Bull zonder prik heb ik nog nooit van gehoord.
Bestaat wel hoor
Vorige week nog op zelfs
  Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:08:03 #33
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40931117
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:03 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Good morning

Das klote

Heb dat ook vaak gehad, iedere 10 minuten op de klok kijken. En dat is echt klote De hele dag kapot ook de dag erna. Niet alleen duurt de nacht lang, ook de dag gaat lang duren omdat je apen gaar bent.
Ik kon ook inderdaad maar niet slapen, ik lag maar naar het plafon te kijken, en dan ga ik nog denken ook
Ik heb maar een boek gepakt
Het gaat nu nog wel al ben ik wel wat prikkelbaar merk ik.
  Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:09:46 #34
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40931151
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:06 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

das erg, zeker als je dan gaat denken dat je niet meer in slaap kan komen. Dan lukt het helemaal niet meer

Nouja goedemorgen in elk geval , koffie om wakker te worden ?
Oh lekker dank je wel
pi_40931158
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:08 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik kon ook inderdaad maar niet slapen, ik lag maar naar het plafon te kijken, en dan ga ik nog denken ook
Ik heb maar een boek gepakt
Het gaat nu nog wel al ben ik wel wat prikkelbaar merk ik.
* koffie geeft
* geen onverwachte bewegingen maakt
* stilletjes wegsluipt
  Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:13:26 #36
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40931227
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:10 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

* koffie geeft
* geen onverwachte bewegingen maakt
* stilletjes wegsluipt
Ha ha zo erg is het niet hoor
pi_40931396
Pff, heb vandaag bijna alleen maar telefoontjes gehad die niet voor mij waren loop me het apelazerus hier. (intern doorverbinden werkt niet zo goed als niemand op zijn plek zit )

Gister een leuk meisje ontmoet nog staat nu in mijn msn. Maar eens kijken
pi_40931474
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:06 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Bestaat wel hoor
Vorige week nog op zelfs
Is dat spul sterker?

Ik heb soms zwaarmoedigheid hier

Dan weet ik het even niet, ik weet het dan niet

The pain, the horror Maar goed, doorgaan zei de kip tot de haan

Ik ga zo ff douchen. 2 rijtjes lotto invullen ook. Zometeen even 2 keer 6 uit 49 nemen.

Thee zetten ook zometeen, koffie genoeg weer.
pi_40931504
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:23 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Is dat spul sterker?

Ik heb soms zwaarmoedigheid hier

Dan weet ik het even niet, ik weet het dan niet

The pain, the horror
Nee niet sterker, gewoon zoet en red bull achtig
Zwaarmoedigheid moet je niet hebben, al waardeer je de pieken daarna wel veel beter
pi_40931628
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:24 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Nee niet sterker, gewoon zoet en red bull achtig
Zwaarmoedigheid moet je niet hebben, al waardeer je de pieken daarna wel veel beter
Dan blijf ik bij bullit. Bullit is lekker genoeg. Ik vind die prik juist lekker. Bullit sugar free pak ik altijd. 4 K/cal per 100 Ml.

Een zwaar gevoel is het. Een zwaar gevoel. Lood in het hoofd.

Ook niet weten welke weg het is, de weg is kwijt. De weg is weg

Maar ik ga even thee zetten Straks ff douchen en dan komt dat wel goed. Harde muziek zometeen of radio.

Financieel moet ik gaan kijken of er wat te regelen is nog.
pi_40931836
Net even gependeld. Een voorgedrukte kaart over wat mij ziek maakt.

Schijnt dat de medicatie dat doet. Wat is de hoofd-oorzaak van mijn ziekte.

( onjuist) medicijngebruik

Maar dat pak ik nog wel aan. Schijnt dat medicatie mij ziek maakt, dan stop ik nog.

De pendel ging dus richting het medicijngebruik. En er waren 25 mogelijkheden.

Zometeen een andere pendel-kaart erbij nemen

Om toch door te gaan

Kan me toch best voorstellen dat medicatie meer slecht doet dan goed. Het verdoofd en houdt verdere ontplooiing tegen.
pi_40931926
pendel jij vaak SK? lijkt me ook wel boeiend om te leren

En damn heb even een dipje gaap. Maar even kijken hoe ik me vanavond voel, om nou tot 2u 's nachts door te gaan als ik al moe ben is ook niet handig
pi_40932084
Ben sinds gisteren gaan pendelen Heb eerst ook gependeld maar ik kreeg het toen niet goed onder de knie, de hand trilde en nu dus met 2 handen. Veel makkelijker en hetzelfde effect volgens mij.

En leren van pendelen is niet moeilijk

Het is zo makkelijk als maar zijn kan Er valt weinig aan te leren.

Net was ik aan het pendelen welke typering het beste bij me past.

" Snel van begrip".

Die pendel die ging vloeiend met grote bewegingen richting dat vakje.

Bij ziekte-oorzaak ging hij een hele andere kant op.

Welk huis het beste bij me past kreeg ik meerdere mogelijkheden en het twaalfde huis.

Twaalfde huis = mystieke eenheid.

Die dipjes heeft ieder mens wel, die moeheid komt volgens mij bij iedereen wel eens naar voren. Alsof we nog moeten ontwaken????

Ik voel me weer wat frisser, dat pendelen is echt wel top!!! Ik denk dat ik vandaag zoveel mogelijk voorgedrukte pendel-kaarten afga. En dan misschien zelf gaan maken van kaarten. 2 lege kaarten erbij die ik via de printer ga uitprinten nog. En dan die kaarten invullen met antwoorden en dan vragen stellen.

Of ik maak een kaart met 49 vakjes en pendel 6 keer om de lotto te pendelen Gewoon mijn geluksgetallen pendelen dus. Net zoals ik gisteren bezig was met het wachtwoord pendelen hoewel ik het wachtwoord straks via kaarten ga pendelen nog.

Maar pendelen is niet moeilijk. Ik weet nu dat ik de pendel met 2 handen moet vasthouden en het hoofd bij de handen moet houden. Dan tril ik amper.

Een post als deze helpt me trouwens over het dipje heen. Het pendelen dus ook

Als ik bezig ben met iets dan is het dipje ff weg. Als ik het doel inzie van handelingen dus ook wel. Als ik het gevoel heb dat ik bezig ben met iets zinnigs en nuttigs
pi_40932192
Ik kom meestal pas om een uur of 11-12 tot leven daarvoor ben ik echt een wrak. alleen te storen voor sex
pi_40932439
Dat is dezelfde houding die ik erbij aanneem, Sight Key.
Ik leun mijn ellebogen op mijn tafel of op mijn knieen, net hoe het uitkomt. Hou de pendel tussen mijn vingers van de ene hand en hou dat in balans met de andere. OP de een of andere manier werkt het ook alleen maar als ik het dicht bij mijn hoofd houd. Maar niet ertegenaan. dat verstoort het ook weer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40932873
Post verloren net

Ik pendel dus ook zo jah. Ik ga zo ff de tafel opruimen buiten helemaal. Schoon maken zodat het pendelen goed gaat.

Meteen vragen of medicatie onjuist is of dat ik beter helemaal geen medicatie kan innemen.

De pendel zal het antwoord geven, het juiste antwoord

De pendel weet alles
pi_40933630
Nokwanda

Ik hou dus ook niet de pendel tegen het hoofd aan, ongeveer 8 cm van het hoofd af. Hoewel ik de handen wel tegen het hoofd hou.

Kan het niet helemaal uitleggen maar die houding die voelt lekker aan. Ook steunen met de ellebogen op tafel zoals jij dat ook doet dus

Ideale zithouding.

Tafel is ondertussen helemaal schoon. Een nieuw tafel-kleed erop en helemaal fris. Meteen even het terras bijgeveegd. Proberen om buiten even alles op te ruimen en schoon te maken. Sowieso wil ik alles opgeruimd hebben hier. Om het huis betere energie te geven.

Zometeen maar ff het bureau hier opruimen en komende week de zolder ook. De zolder weer eens opnieuw opfrissen en dan wil ik ooit schilderijen gaan ophangen nog. Energie geven aan de kamer waar ik doe dromen. Denk soms dat zoiets van invloed kan zijn. Hele tijd posters van NASA opgehangen, maar die vind ik niet mooi meer en die zijn een beetje kapot getrokken toen ik ze eraf wilde halen.
pi_40934018
zo, even cappucino gepakt

Thuis opruimen doe ik morgen weer. Standaard weekend dingetje van me maarja ik heb er na werk gewoon geen zin meer in.

Vanavond nog even aan de gewichten nu, heb wel gemerkt dat ik het wat langzamer moet opbouwen
pi_40934027
Meteen mijn ketting omgehangen waar berg-kristal en rozen-kwarts aanhangt. Berg-kristal om energie te krijgen en creativiteit en rozen-kwarts voor de rust.

Vis-olie tabletten en bach-bloessem ga ik nog een keer gebruiken. Omega tabletten dus ook wel zijn vis-olie.

Proberen om op een andere manier gezond te worden. En dan kan ik die andere middelen ooit alsnog afzweren

Ketting is installed
pi_40934072
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:38 schreef Metro2005 het volgende:
zo, even cappucino gepakt

Thuis opruimen doe ik morgen weer. Standaard weekend dingetje van me maarja ik heb er na werk gewoon geen zin meer in.

Vanavond nog even aan de gewichten nu, heb wel gemerkt dat ik het wat langzamer moet opbouwen
Ik zit lekker aan de thee

Opruimen is niet altijd prettig, ik doe dat meestal als ik eraan toe ben en als ik denk dat het nodig is en als het stoort. Als ik erop ga letten dan gaat het storen.

Na het werk opruimen lijkt mij ook niets trouwens.

Ik ga nu pendelen

Met ketting om.

Welke vitamines ik nodig heb en welke bach-bloessem en welke edel-stenen en nog meer

En daarnaast welk beroep het beste kan zijn hier.

Plus de geluks-getallen als ik papier vind om te printen van lege kaarten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')