quote:
kweenie...Tot anderhalf jaar geleden dronk ik nooit koffie....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:12 schreef Metro2005 het volgende:
Hoi TaLoN.NL![]()
En vamp waarom niet, al teveel koffie op?
Ben ook even gestopt, anders blijf ik naar de wc lopen hierteveel drinken is ook niet echt goed voor je volgens mij
Via google gevonden toen ik Babylon intiktequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:13 schreef Ticker het volgende:
Is dat een mythisch plaatje? Of moet dat echt babylon voorstellen (lijkt me trouwens eerder egypte o.i.d.)
Ziet er indrukwekkend uit iig.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
kweenie...Tot anderhalf jaar geleden dronk ik nooit koffie....
Toen, opeens, luste ik het
En toen ik zwanger was weer niet
Nog steeds niet dus...
Maar ik mis wel het genieten ervan.....
Niet echt een mythisch plaatje. Gewoon een afbeelding naar recontructies van oude beschrijvingen en afbeeldingen van het oude Babylon. Toch een van de oudste steden van de wereld, voor zover nu bekend is. Als niet DE oudste stad.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:13 schreef Ticker het volgende:
Is dat een mythisch plaatje? Of moet dat echt babylon voorstellen (lijkt me trouwens eerder egypte o.i.d.)
Ziet er indrukwekkend uit iig.
Voor een auto is benzine wel beter jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:44 schreef Sight_key het volgende:
Een koffie shot is niet verkeerd nee
Dus ik neem me nog een kop.
Benzine is beterMaar dat schijnt ongezond te zijn
Toch wordt het tijd voor nieuwe energy drank. Ik vind red-bull niet sterk genoeg. Ik wil kersonine, benzin!!!! Dass pure spul!!!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Voor een auto is benzine wel beter ja![]()
Qua prijs geef ik de voorkeur aan koffie
Als je nu al problemen hebt met slecht slapen zou ik toch maar beter van de opwekkende drankjes en dingen afblijvenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:54 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Toch wordt het tijd voor nieuwe energy drank. Ik vind red-bull niet sterk genoeg. Ik wil kersonine, benzin!!!! Dass pure spul!!!!
Misschien dat ik koffie zwart moet gaan drinken
Of ik doe het met muziek
Maar ik kan wel energy gebruiken, misschien dextrose eten. Dextro energy. Die druivensuiker.
Auto's kun je beter op benzine laten rijden inderdaad, en vliegtuigen op kerosine
Vannacht ben ik redelijk snel in slaap gevallen. Eerst draaien en draaien en gedachtes afschakelen en toen richting de slaapquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als je nu al problemen hebt met slecht slapen zou ik toch maar beter van de opwekkende drankjes en dingen afblijven
Ik kan zelf ook totaal niet slapen als ik veel koffie drink voor ik naar bed ga.
Good morningquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:58 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb het 03:32 zien worden![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:58 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb het 03:32 zien worden![]()
Bestaat wel hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:04 schreef Sight_key het volgende:
Red Bull zonder prik heb ik nog nooit van gehoord.
Ik kon ook inderdaad maar niet slapen, ik lag maar naar het plafon te kijken, en dan ga ik nog denken ookquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:03 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Good morning
Das klote
Heb dat ook vaak gehad, iedere 10 minuten op de klok kijken. En dat is echt kloteDe hele dag kapot ook de dag erna. Niet alleen duurt de nacht lang, ook de dag gaat lang duren omdat je apen gaar bent.
Oh lekker dank je welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]das erg, zeker als je dan gaat denken dat je niet meer in slaap kan komen. Dan lukt het helemaal niet meer
![]()
Nouja goedemorgen in elk geval , koffie om wakker te worden ?![]()
* koffie geeftquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik kon ook inderdaad maar niet slapen, ik lag maar naar het plafon te kijken, en dan ga ik nog denken ook![]()
Ik heb maar een boek gepakt![]()
Het gaat nu nog wel al ben ik wel wat prikkelbaar merk ik.
Ha ha zo erg is het niet hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
* koffie geeft![]()
* geen onverwachte bewegingen maakt
* stilletjes wegsluipt
Is dat spul sterker?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Bestaat wel hoor![]()
Vorige week nog op zelfs![]()
Nee niet sterker, gewoon zoet en red bull achtigquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:23 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Is dat spul sterker?
Ik heb soms zwaarmoedigheid hier
Dan weet ik het even niet, ik weet het dan niet
The pain, the horror![]()
Dan blijf ik bij bullit. Bullit is lekker genoeg. Ik vind die prik juist lekker. Bullit sugar free pak ik altijd. 4 K/cal per 100 Ml.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nee niet sterker, gewoon zoet en red bull achtig![]()
Zwaarmoedigheid moet je niet hebben, al waardeer je de pieken daarna wel veel beter
Ik zit lekker aan de theequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:38 schreef Metro2005 het volgende:
zo, even cappucino gepakt![]()
Thuis opruimen doe ik morgen weer. Standaard weekend dingetje van memaarja ik heb er na werk gewoon geen zin meer in.
Vanavond nog even aan de gewichten nu, heb wel gemerkt dat ik het wat langzamer moet opbouwen
Ja ja, mooie smoes om steeds naar de vrouwtjes te knipogen zekerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:41 schreef Metro2005 het volgende:ik heb een oog dat maar niet wil ontspannen. Iedere keer zo'n spier die irritant trekt
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja ja, mooie smoes om steeds naar de vrouwtjes te knipogen zeker![]()
Ik heb wel eens gelezen dat trillende spiertjes een teken kunnen zijn van calciumtekort.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:59 schreef Sight_key het volgende:
Metro, trillend oog heb ik ook vaker gehad, maanden lang achter elkaar zelfs, het oog bleef maar trillen.
Ik was net aan het pendelen over wilde planten die het beste zijn voor mij. Kattenoogdoorn of iets dergelijks en nog meer. Moet dat straks nog eens gaan doen. Even duidelijk pendelen en dan misschien een keer ergens gaan plukken van wilde plantenWord ik een druïde
De toverdrank van Asterix en Obelix maken
Dacht meteen aan brandnetel-soepMisschien dat ik ooit een keer brandnetel-soep ga maken.
Verdiepen in planten en kruiden
Helemaal over op natuurlijk![]()
Nu even mijn grote steen van rozenkwarts onder de kraan houden. Heb een grote steen en een klein steentje om aan de ketting te hangen. Soms moet ik alles schoon spoelen daarvan
Ik heb zin in magic
Super magic and natural power
Calcium tekort dusquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat trillende spiertjes een teken kunnen zijn van calciumtekort.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat trillende spiertjes een teken kunnen zijn van calciumtekort.
Ik koop het gewoon in de winkelquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:02 schreef Sight_key het volgende:
Zelf maken van brandnetel-thee of kopen in de winkel?
Mij lijkt het leuk om het zelf te maken, maar dan moet ik wel uitkijken dat ik geen brand-netels neem waar honden tegenaan gezeken hebben. En natuurlijk niet mijn handen verbranden of laten jeuken en branden.
Auto's tochquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:28 schreef senesta het volgende:
Het is geen calsiumgebrek maar magnesiumgebrek lees ik net terug![]()
Tenminste dat kan het zijn
Waar zit magnesium in eigenlijk?
lekkerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:19 schreef Sight_key het volgende:
Ik heb weer even geslapen op de bank
Tijd om even koffie te zetten nu
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:22 schreef Sight_key het volgende:
Koffie is koud nuKoud wil ik niet zeggen, maar niet meer vers. Maar 1 kop gehad en toen gaan pitten.
Alweer in slaap gevallen op de bank net
Ik ben soms echt moe
Nu maar opblijven anders slaap ik vannacht niet
Amstel erbij
Vannacht nog gedroomd dat ze foto's van mij aan het maken waren toen ik bezopen wasEn toen was ik foto's terug aan het nemen.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wat??? foto's nemen van mij???!! Ik doe foto's terug nemen hoor.... klik klik klik
![]()
![]()
zag het even voor me![]()
Just give me one moment in time...............quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:53 schreef displission het volgende:
ik denk dan ga ik maar even een "mooi" gedichtje schrijven..
2 forget
i finished my glass and walked to the door..
checking my pocket wasn't there more?
i also remember looking at the blonde girl next to me
eyes forgotten and all i could see
was a glance of a hand and a glass
i remember saying i'm flying high
closing the door behind me walking to the sky
maybe i didn't forget it yesterday
perhaps it is a memory to stay
always a change 2 forget
on that day i met..
Ik was in de war. Ik vroeg hem vorige week naar hoe het was geweest en toen zei hij al dat het deze week wasquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:27 schreef Sight_key het volgende:
Goede morgen
Displission
Lang niet meer gezien hier
Ik ga even sigaret paffen of sigaartje en koffie drinken.
ijs was lekker en ik ben wederom in slaap gevallen op de bank, inhalen van slaap. Ben nu wel lekker wakker dus vandaag hoef ik denk ik niet te slapen.
Barra is inderdaad naar Lowlands Nokwanda
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik was in de war. Ik vroeg hem vorige week naar hoe het was geweest en toen zei hij al dat het deze week was
Ik ben een warhoofd
Goeiemorgenquote:
Die meid heb tenminste een stem waar je u tegen zegt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:06 schreef Sight_key het volgende:
Joss Stone even geluisterd
Goede muziek
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:07 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Die meid heb tenminste een stem waar je u tegen zegt.![]()
Klinkt als een beter plan dan al die klotepitjes afsabbelen. Tis lekker fruit maar het geeft zo'n zooi.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:12 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ik ben nu met een pak Granaatappelsap van het merk "Healthy People" bezig, heel lekker en veel anti-oxidanten.![]()
Contact-lenzen zijn inderdaad lastigquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:28 schreef TaLoN.NL het volgende:
Oww, contactlenzen, dan moet je zeker niet blowen, daar drogen je ogen namelijk een beetje van uit en dat is met lenzen gevaarlijk, ik doe het voorlopig wel met een bril.
Sinds ik geen CRT scherm meer heb heb ik overigens geen last meer van m'n ogen. TFT/LCD is zoveel beter!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:21 schreef Sight_key het volgende:
Will Smith - Men in Black
![]()
Ben nu met de muziek aan het meegaan hier, met het hoofd en lichaam en de benen. Zo internetten is beter![]()
Hele dag muziek luisteren vandaag
Straks Prince opzetten en daarna verder.
Hit-explosion zoeken via winamp
Even limewire aanslingeren
Wel even de lamellen dicht doen, anders staat straks het witte busje voor de deur met de mannen in het witte pakWitte pakken voor de deur
Ik voel me opperbest vandaag hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:55 schreef Sight_key het volgende:
Goede morgen Metro
Ik voel me vandaag dus nietgaperig
Goed dat je je opperbest voeltquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik voel me opperbest vandaag hooralleen een beetje laat geworden gisteravond weer
Maarja leven kan soms mooi zijn he.
Gooi een hoop mooie auto's , een stelletje gezellige idioten en wat mooie vrouwen bij elkaar en je hebt best een leuke avond![]()
Net even koffie op, nu aan het geroosterde brood en denk dat ik zo nog een kopje koffie zet![]()
Oi, succes met bloedprikken en je hart film. Hoop dat alles okee isquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:00 schreef Sight_key het volgende:
Maandag moet ik bloed-prikken en hart-film laten maken
Totaal geen zin in, maar goed, het zal wel moeten
Nu Natasha Beddingfield, ook talentZij gaat met Prince samen een album opnemen. Ook echt betere artiest is ze
Even naar buiten
Ik begin weer op hete kolen te zitten
Dan wil ik weer 10101010 richtingen op gaan. Dan kan ik mezelf niet stil houdenHet begint dan dat de benen alle richtingen willen opgaan. Wie weet beter de koffie wegzetten weer en overgaan op rustgevende thee.
Thank youquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Oi, succes met bloedprikken en je hart film. Hoop dat alles okee is![]()
Maar stappen begint meestal pas na 0.00 uur. Als je voor die tijd ergens komt, zit je er als enige.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:27 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Goed dat je je opperbest voelt
Laat worden is niet ergIk wil dat ook nog gaan doen weer. Gewoon tot 11:00 stappen. Niet tot 0600 maar tot 11:00 doorgaan. Beach party's en nog meer. Feestuh
Party around the world![]()
Ik zet zometeen ff thee en daarna weer koffie, vanavond een paar amstel en zo gaat het door.
Nu feest achter de pc, en straks in het echt
Inderdaad begint het pas om 0:00. Vandaar gaat het ook zo lang door. Ik heb dat ook vaak meegemaakt dat naar huis lopen terwijl de vogels fluiten en mensen naar het werk gaan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar stappen begint meestal pas na 0.00 uur. Als je voor die tijd ergens komt, zit je er als enige.
Maar ik doe dat tegenwoordig ook nooit meer. vroegah...... heb zo vak de vogeltjes horen fluiten bij het thuiskomen. de postbodes al op hun ronde zien gaan. Terwijl de mascara zo ongeveer onder aan mijn kin zat![]()
Vanwege de medicatiequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:33 schreef nokwanda het volgende:
Maar Sight Key..... hartfilmpje en zo.... heb je dan een geschiedenis met hartproblemen of zo? Of is het gewoon een algehele check-up?
okay.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:34 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Vanwege de medicatie
Ieder jaar 1 hartfilm en 2 keer per jaar de lever en de depakine spiegel.
Gewoon ter zekerheid, vind ik best goed dat ze dat doen.
Hart-film was vorige keer goed, en lever-waardes zijn nooit slecht geweest.
Weet ik meteen dat ik gewoon een biertje kan drinken![]()
Ik zal het nog aankaarten dat ik zonder wil ooit. Ik zal een balletje opgooien en kijken hoe ze reageren en ook thuis zal ik dat moeten opgooien dat balletje. Ze denken dat ik niet zonder kan en ze denken te mogen beslissen voor mij daar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
okay.
Dat van depakine en lever wist ik wel ja. Mijn pa gebruikt al jaren depakine. Ook een beetje uitkijken met de suiker en depakine.
En er zal ook andere medicatie zijn waarvoor je hart in degaten gehouden moet worden.
Ik hoop echt dat je ooit van die zooi allemaal af kunt. De mogelijke bijwerkingen op lange termijn zijn echt niet fijn. (en die op korte termijn ook niet)
Ben er nog hoor. Was mezelf een beetje aan het optutten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:09 schreef Sight_key het volgende:
Iedereen veschwunden weer?
Groovezone - Eisbear
Ik pump de volume dan wel even op
Kom op!!!!
Eisbear!!!!! Ohhhh Eisbear
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben er nog hoor. Was mezelf een beetje aan het optutten.
Zo even de hort op en had zin om even iets leuks te doen met mijn haar en zo. Ik ben een vreselijke tuttebel daarmee![]()
ja ja jaaaaaaahaaaaaa.... ben al wakker. Met je verdomde alarm op een zondagochtendquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:29 schreef Sight_key het volgende:
[afbeelding]
Wakker worden!!!!!
Het is tijd om op te staan!!!!!!
Anders moet ik het lucht-alarm in werking zetten in Nederland. Fok!kend Nederland wakker maken
Ik heb een heel paneel hier, ik kan zo met 1 druk op de knop het lucht-alarm in werking zettenDan gelden nieuwe regels
Zodra het lucht-alarm afgaat moet iedereen zich melden op fok!
Eerst koffie of bier, en dan melden hier
Goede morgenquote:Op zondag 20 augustus 2006 08:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja ja jaaaaaaahaaaaaa.... ben al wakker. Met je verdomde alarm op een zondagochtend(
)
Nog geen koffie gehad ook.
ja graag, lekker. met veel melk en suiker.quote:Op zondag 20 augustus 2006 08:22 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Goede morgen
Kopje koffie ???
Ik heb nog in de pot zitten.
Net even met de hond wezen lopen, eerst 30 minuten de riem gezocht, mijn hond begon mee te helpen met zoeken. Bleek die riem gewoon op een stoel te liggen.
Wel fijn dat er nu ook iemand erbij wakker is hier
Veel melkquote:Op zondag 20 augustus 2006 08:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja graag, lekker. met veel melk en suiker.
Net zoiets als zoeken naar je bril die op je hoofd staat. Doe ik ook regelmatig
Ik zie het trouwens al helemaal voor me... jouw hond die meezoekt. Geinig stel zijn jullie.
Hier niks rustig. Veel te doen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 08:30 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Veel melkPlus suiker
Hereeeeee you go!!!!!
Inderdaad zoiets als de bril die op het hoofd staat. Overal gezocht en toen lag de riem gewoon op een stoel. Ik was al aan het uitbeelden dat ik geen riem had en dat het lopen dan onmogelijk is. En toen begon hij te zoeken.
Groene uitstraling uit de ogen had ie weer
Vandaag een rustige zondag
Ik rustig aan, muziek internet en vanavond een alfa biertje.quote:Op zondag 20 augustus 2006 08:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier niks rustig. Veel te doen.
Gister de haren van EW al half opnieuw goed in dreadlocks gedraaid (dat moet eens in de zoveel maanden een keer bijgewerkt worden) en de andere helft moet vandaag want morgen moet ik weer werken en hij moet weer naar school.
En mijn mams komt even en een dinnetje van me met kroost.
Nou...eigenlijk wel om de 3 maanden of zo. Maar dat doen we dus eigenlijk niet vaak genoeg. Daardoor was het een enorme woeste bos geworden. En het is niet de bedoeling dat het lange dreads worden. Dus ik moest ze eerst flink knippen voor ik de boel weer draaide.quote:Op zondag 20 augustus 2006 08:51 schreef Sight_key het volgende:
Hoe vaak per jaar moet je die dread-locks bijwerken ?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 08:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou...eigenlijk wel om de 3 maanden of zo. Maar dat doen we dus eigenlijk niet vaak genoeg. Daardoor was het een enorme woeste bos geworden. En het is niet de bedoeling dat het lange dreads worden. Dus ik moest ze eerst flink knippen voor ik de boel weer draaide.
En dit joch heeeeeeft me toch veel haar![]()
Iedereen kan ze wel zetten. Dat is het punt niet. Maar met kroeshaar gaat het makkelijker en met dik haar is het mooier. Als je nou heel dun haar hebt dan ziet het er zo raar uit.... een paar dreads op je kop.quote:Op zondag 20 augustus 2006 08:58 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat het cool uitziet
Kan iedereen van die locks laten zetten of moet je dan dik of dun haar hebben?
Okeyquote:Op zondag 20 augustus 2006 09:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Iedereen kan ze wel zetten. Dat is het punt niet. Maar met kroeshaar gaat het makkelijker en met dik haar is het mooier. Als je nou heel dun haar hebt dan ziet het er zo raar uit.... een paar dreads op je kop.
Maar heel eerlijk gezegd..... ik vind het bij blanke mensen eigenlijk niet mooi...een uitzondering daargelaten.
Hey Dis.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:56 schreef displission het volgende:
goedemorgen
Ja begrijp wel wat je bedoeld, hmm gewone dag, ik was overdag wel moe.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:07 schreef displission het volgende:
hey sentesta..hopelijk helpt dat..die theetjes..ben je wel moe als je in bed gaat liggen..maw heb je genoeg gedaan gisteren..? Je begrijpt me wel..denk ik?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:45 schreef nokwanda het volgende:
Nou moet ik toegeven.... misschien mijn menselijke zwakheid, dat ik heel graag op een terrasje zit om mensjes te kijken. En ja...... daarmee oordeel ik ook. Bijvorbeeld: wat een chagerijnige kop heeft dat mens.... wat een magere bonestaak is dat..... wat een combinatie heeft die nou aan... maar vooral ook vaak.... cool, die heeft mooi haar, of: leuk, zoveel lef, of: wat een mooie kop heeft die ouwe man/vrouw of noem maar op.
Vaak gewon de constatering maar ook wel eens oordelend. En ik ben me er maar al te goed van bewust dat mensen dat ook naar mij toe doen. En dat mag. Dat mag niet allen.. ik vind het ook leuk. Ik zou zooooo graag willen horen wat mensen zeggen. Maar goed dat ik het vaak ook min of meer kan horen als ik me ervoor openstelis vaak echt grappig. ik ben ook een uitgesproken type waar mensen meestal wel iets van denken of vinden en daarvan ben ik me bewust.
quote:
Jahoorquote:
* Sight_key lief aankijktquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:06 schreef Sight_key het volgende:
Zo, en nu even dimmen
Dus ik ga even een paar miljoen euro pinnen
Dat nummer draaien ze in de bar op mijn werk ook vaak.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:29 schreef Sight_key het volgende:
Radio 538 is best grof![]()
Grof is het foute woord misschien. Recht voor de raap eerder
Pussycat dolls - Buttons
Staat op nu daar.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat nummer draaien ze in de bar op mijn werk ook vaak.
Heb iedere keer de neiging om te gaan paaldansen. Nou windt dat daar niet zo op dus dat kan daar ook best zonder dat ik betast wordt of zo
En voelt dat als een goede daad? Of denk je van...... Waarom waarom waarom....quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:45 schreef Metro2005 het volgende:
Zo, heb alvast even gestoft en wat opgeruimd
Ik denk gvd, na 10 minuten is het weer stoffigquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:50 schreef Sight_key het volgende:
[..]
En voelt dat als een goede daad? Of denk je van...... Waarom waarom waarom....
Ondankbaar inderdaad, dat schreef ik net ook al op maar heb dat even weggehaald net omdat ik niet wist of die term wel toepasselijk is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik denk gvd, na 10 minuten is het weer stoffig
Maarja, zulk ondankbaar werk altijd
Dat gevoel heb ik ook vaker. Een gevoel dat uitgeslapen zijn zelden tot nooit aanwezig is. Altijd die waas.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:17 schreef Metro2005 het volgende:
Ook even koffie gezet, en even zin maken om straks de stofzuiger te pakken.
Heb het gevoel dat ik net een paar uurtjes uit bed ben maar tis al weer bijna tijd voor het avond eten
Ow... da's beter.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:17 schreef Metro2005 het volgende:
Ook even koffie gezet, en even zin maken om straks de stofzuiger te pakken.
Heb het gevoel dat ik net een paar uurtjes uit bed ben maar tis al weer bijna tijd voor het avond eten
Hier heerlijk zelfgemaakte (niet door mij trouwens) nasiquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:54 schreef Metro2005 het volgende:
zo, broodje frikadel open nu bierrrr
palm speciale
Goed idee, ga denk ik vanavond mijn boekje maar eens uitlezen. Wierook brandt hier al een tijdjequote:Op zondag 20 augustus 2006 19:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier heerlijk zelfgemaakte (niet door mij trouwens) nasi
en zometeen lekker languit in bad met een cola en een glaasje whiskey ernaast. nee... geen mix. Goed boek erbij. Heeeeerlijk![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:53 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Als jullie me komende week kwijt zijn;
1. ben ik niet naast m'n stoel gevallen
2. hang ik ook niet ergens in de prikkeldraad
3. is niet mijn pc ontploft
4. heb ik ook geen internet problemen
maar............
ik ben een weekje hand-biken
Veel plezier allemaal komende week en tot zaterdag weer !
Nee nee, werk ik wel met m'n spraak programmaquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heel heel heeeeel erg veel plezier
![]()
En niet als je terug komt zeggen dat je er dan een week niet zult zijn vanwege de spierpijnin je armen, he![]()
Oh cool Lillith.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:53 schreef Lilith-Wicca het volgende:
maar............
Veel plezierquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:53 schreef Lilith-Wicca het volgende:
maar............
hoe istie?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:24 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge marietje
De koffie automaat staat zonder koffie hierdat wordt theeleuten de rest vd dag
Goed hoor, druk weekendje gehad en zelfs mijn ex nog gesproken. Had er maar weinig moeite meer mee moet ik zeggen. Gelukkig maarquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:30 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
hoe istie?![]()
wat erg, geen koffie!!! Ik ben bang dat dat hier op een staking zou uitdraaien
![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:37 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Goed hoor, druk weekendje gehad en zelfs mijn ex nog gesproken. Had er maar weinig moeite meer mee moet ik zeggen. Gelukkig maar![]()
En ja nja thee is ook niet erg. van teveel koffie ga ik toch alleen maar vaak naar de wc
Met jou ook alles goed?
Nou ik kan ook flink slapen de laatste tijd ja. Was er gister ook pas om half 1 uitquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
fijn dat dat niet meer zo pijnlijk was
![]()
Yep, met mij alles ok. Beetje moe wel, terwijl ik er al vroeg in lag gister, maar dat heb ik al een paar weken nu, overdreven moe zijn. Maar gaat wel weer over![]()
Het lijkt erop dat haast iedereen die die klote griep van laatst had daar last van heeftquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
fijn dat dat niet meer zo pijnlijk was
![]()
Yep, met mij alles ok. Beetje moe wel, terwijl ik er al vroeg in lag gister, maar dat heb ik al een paar weken nu, overdreven moe zijn. Maar gaat wel weer over![]()
Klopt, een vriendinnetje van me loopt ook al te kwakkelen na hetzelfde rotgriepje iddquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat haast iedereen die die klote griep van laatst had daar last van heeft
Ik bedacht net dat ik best een lekker tukkie onder mijn bureau zou willen doen hierquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:18 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Klopt, een vriendinnetje van me loopt ook al te kwakkelen na hetzelfde rotgriepje idd![]()
Hmm valt best wel op denk ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik bedacht net dat ik best een lekker tukkie onder mijn bureau zou willen doen hier![]()
Ik ook wel, maar heb teveel aanloopquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik bedacht net dat ik best een lekker tukkie onder mijn bureau zou willen doen hier![]()
Men zou denken dat ik al naar huis was en de boel afsluiten, denk ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm valt best wel op denk ik.
Ik weet niet hoe vaak ze je nodig hebben en hoe hard je snurkt![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op het bureau?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:33 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Net lekker tukkie gedaan...Niet onder een bureau.....
quote:
Ik slaap het liefst op de bank of in bed.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:51 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
maar ik kan wel overal slapen.....
keb ooit op 2 stangen van hekjes geslapen terwijl we aan het wachten waren tot de kaartverkoop van guns n roses begon....quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:55 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Ik slaap het liefst op de bank of in bed.
Nu even geen behoefte om te slapen. Gisteren veel geslapen.
Ben je vaker zo moe??? Of is dat als je drukke activiteiten doet zoals Guns N' Roses. Ik ben gisteren om 20:00 naar bed gegaan en heb in een ruk doorgeslapen tot 8:30 en overdag ook nog ff een dutje gedaan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:04 schreef vamperotica het volgende:
[..]
keb ooit op 2 stangen van hekjes geslapen terwijl we aan het wachten waren tot de kaartverkoop van guns n roses begon....
Toen was t vooral van t bh... t is nacht en we moeten nog zo lang wachten enz ...quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:05 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ben je vaker zo moe??? Of is dat als je drukke activiteiten doet zoals Guns N' Roses. Ik ben gisteren om 20:00 naar bed gegaan en heb in een ruk doorgeslapen tot 8:30 en overdag ook nog ff een dutje gedaan.
Guns N' Roses
Dromenvanger gaat weer meedoen, sight_key vind ik geen mooie naam
Je hebt ze wel allemaal zelf gemaaktquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Toen was t vooral van t bh... t is nacht en we moeten nog zo lang wachten enz ...
Nu ben ik nog steeds erg moe omdat er maar niet gewend wil worden aan 4 aandachtvragende monsters.....
quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je hebt ze wel allemaal zelf gemaakt
quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je hebt ze wel allemaal zelf gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |