abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40928400
quote:
Ook SGP-jongeren tegen show Madonna

` SGP-jongeren proberen een in hun ogen
godslasterlijke scène uit het concert
van Madonna te voorkomen.Ze treedt op 3
en 4 september op in de A'dam ArenA.De
jongeren vragen minister Donner of de
bewuste scène kan worden verboden.

Tijdens het nummer Live to Tell hangt
Madonna aan een kruis en heeft ze een
doornenkroon op haar hoofd."Het sterven
aan het kruis is voor christenen zo'n
groot wonder,daar mag niet mee gespot
worden",zegt een van de SGP-jongeren.

Het Vaticaan heeft het optreden al
veroordeeld en in Duitsland willen ze
de zangeres aanklagen als de scène niet
veranderd of verwijderd wordt.

Heeft minister Donner daar iets over te zeggen? Lijkt me wel leuk als ie haar opbelt.
"Hey Madonna, Piet Hein here, over that eeeeeh....liedje with the cross and the doornenkroon."

tuut tuut tuut
pi_40928456
"Hey Ma Donna, this is minister Donna van Jus-ti-tie and I come with my po-li-tie aight?"

En on-topic: pech voor de christenen. Wil je het niet zien, dan ga je niet. Profeten zijn niet gevrijwaard van humor of dramatische uitbeeldingen door slimme zakenvrouwen. Sorry.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_40928676
D'r wordt ook altijd gezeken door atheïsten als een paar evangelisten een tentje openen op een festival dus laat de SGP-jeugd nu ook maar eens haar gang gaan.
pi_40928727
Freedom of expression, freedom of speech, stelletje christenfundamentalisten ga lekker naar pakistan of indonesie mopperen met jullie fundamentalistsiche moslimbroeders.
Geloof, ik spuug erop zodra mensen vanuit het geloof andere mensen hun wil op proberen te leggen.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:08:43 #5
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_40928729
Flauwe kul, laat dat mens daar lekker hangen zou ik zeggen.

Mensen die zich er aan storen gaan er gewoon niet naar kijken. Simpel toch ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:12:04 #6
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_40928786
Hoe oud is dat mens nu eigenlijk? Met d'r neppe shockeren!
Een misbruikte katholieke zeikerd geboycot door misbruikte Gristelijke zeikerds

Iek ben droevik
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_40928823
Echt weer onder het SGP-motto: een dag niet gezeken is een dag niet geleefd .....
Laat die 50-er lekker doen waar ze zin in heeft
I know a lot about cars. I can look at a car's headlights and tell you exactly which way it's coming.
Dwaal.net chatbox
pi_40928836
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 08:51 schreef Mwanatabu het volgende:
"Hey Ma Donna, this is minister Donna van Jus-ti-tie and I come with my po-li-tie aight?"

En on-topic: pech voor de christenen. Wil je het niet zien, dan ga je niet. Profeten zijn niet gevrijwaard van humor of dramatische uitbeeldingen door slimme zakenvrouwen. Sorry.
Messias. Die profeet is van die andere godsdienst....
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:20:24 #9
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_40928918
Gaat de SGP dan ook protesteren tegen de beeltenissen van Jezus in de katholieke kerk? Te beginnen in Steenvoorde for old times sake?
Aanstellers; die SGP-fundi's. Als je het niet wilt zien kijk je gewoon niet. Dat soort lui schijnt helaas vaak te vergeten dat (godezijdank) niet iedereen er zo een fundamentalistische levensvisie op nahoudt als zij.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:21:11 #10
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_40928927
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:15 schreef BladE-l----- het volgende:

[..]

Het Christendom kent ook profeten, hoor.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_40929165
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:20 schreef descendent1 het volgende:
Gaat de SGP dan ook protesteren tegen de beeltenissen van Jezus in de katholieke kerk? Te beginnen in Steenvoorde for old times sake?
Aanstellers; die SGP-fundi's. Als je het niet wilt zien kijk je gewoon niet. Dat soort lui schijnt helaas vaak te vergeten dat (godezijdank) niet iedereen er zo een fundamentalistische levensvisie op nahoudt als zij.
Volgens mij heeft Madonna die SGP-ers ingehuurd om nog een beetje publiciteit te krijgen rondom haar armzalige jaren-80 showtje.

En jullie moeten niet zeiken, mevrouw parasiteert met haar verwijzingen naar het kruis op het Christendom. Alleen omdat dit één van de wereldmerken is waarop geen copyright rust denk ik. Alle fans veel sterkte toegewenst in de Arena
pi_40929210
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:38 schreef buachaille het volgende:
Alle fans veel sterkte toegewenst in de Arena
Dank je
pi_40929292
Zo zie je maar hoe hypocriet het Westen is.
Zeggen dat de moslims niet kwaad mogen zijn als er gespot wordt met hun geloof, maar ondertussen...

Gooo Maddy!!!

[ Bericht 11% gewijzigd door Megalomaniac op 18-08-2006 10:05:34 ]
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:47:51 #14
120304 descendent1
pi_40929357
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:38 schreef buachaille het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Madonna die SGP-ers ingehuurd om nog een beetje publiciteit te krijgen rondom haar armzalige jaren-80 showtje.

En jullie moeten niet zeiken, mevrouw parasiteert met haar verwijzingen naar het kruis op het Christendom. Alleen omdat dit één van de wereldmerken is waarop geen copyright rust denk ik. Alle fans veel sterkte toegewenst in de Arena
Dat 'kruisgebruik' van dr komt wel ergens uit voort geloof ik; was het niet zo dat ze toen ze nog katholiek was het - a la Sinead O'Connor- niet eens was met het 'beleid' van de katholieke opperfundi (de Paus dus).
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_40929614
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:44 schreef Megalomaniac het volgende:
Zo zie je maar hoe hypocriet het Westen is.
Zeggen dat de moslims niet mogen zijn als er gespot wordt met hun geloof, maar ondertussen...

Gooo Maddy!!!
Kritiek op iets hebben is iets anders dan dat er doodsbedreigingen worden geuit. Ik heb kritiek op het gebruiken van Christelijke symbolen maar wens haar niet het graf in. Integendeel, als een liedje van haar op de radio komt en ik hoor geestelijk gehandicapten van 43 jaar meezingen met haar muziek dan heb ik een kwaliteitsmoment
pi_40929699
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:00 schreef buachaille het volgende:

[..]

Kritiek op iets hebben is iets anders dan dat er doodsbedreigingen worden geuit. Ik heb kritiek op het gebruiken van Christelijke symbolen maar wens haar niet het graf in. Integendeel, als een liedje van haar op de radio komt en ik hoor geestelijk gehandicapten van 43 jaar meezingen met haar muziek dan heb ik een kwaliteitsmoment
Het principe is wel vergelijkbaar natuurlijk.
pi_40929749
Mensen die menen te moeten bepalen wat anderen wel of niet mogen doen Flikker toch eens op met dat gejank.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:08:56 #18
51024 Esco
Ondertitel
pi_40929779
Christenen hebben niets te willen, behalve binnenshuis en in de kerk.
Signature
pi_40929789
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:00 schreef buachaille het volgende:

[..]

Dacht je dat die Katholieken niet fel kunnen reageren?? Dan ben jij heel naief.
Aangezien Madonna dit niet doet om te shockeren, maar het hoort gewoon bij een bepaald nummer (Zal wel Like a Prayer of Live To Tell zijn) dan moeten ze niet zeiken. Ze beledigd Jezus niet, ze hangt gewoon een een kruis...big fucking deal. Hebben die gasten niet iets beters te doen. Want zo waarschuwen ze mensen niet voor Madonna, maar maken ze juist reclame...men weet nu toch onderhand dat ook negatieve publiciteit, ook publiciteit is.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:09:58 #20
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_40929796
Niet alweer die hele discussie he.....
SGP-jongeren willen gekuist Madonna-concert
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_40929806
Wat is er trouwens 'wonderlijk' aan het feit dat Christus aan een kruis zou zijn gestorven? De Romeinen straften wekelijks honderden mensen op die manier.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:13:10 #22
120304 descendent1
pi_40929874
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:10 schreef Isegrim het volgende:
Wat is er trouwens 'wonderlijk' aan het feit dat Christus aan een kruis zou zijn gestorven? De Romeinen straften wekelijks honderden mensen op die manier.
Maar dat was niet de 'Zoon van God' natuurlijk... duh!
Hij is gestorven voor onze zonden; best lief van m.
pi_40930027
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:15 schreef BladE-l----- het volgende:

[..]

Ik trok het even zo breed mogelijk: Mozes, Jezus, Mohammed, Abraham, Buddha, Elvis. Mag je gewoon grappen over maken. Islam beschouwt Jezus/Isa wel als een profeet, overigens, en de Joden ook, maar niet als de Messias.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:30:50 #24
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_40930251
hoe dan ook, lekker belangrijk wat die bemoeial-gristenen willen ; als ze er last van hebben hoeren ze maar lekker op naar de EO-jongerendag of gaan ze maar een a-melodieuze psalm zingen in een buurtkerkje.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_40930275
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:07 schreef Isegrim het volgende:
Mensen die menen te moeten bepalen wat anderen wel of niet mogen doen Flikker toch eens op met dat gejank.
Maar waarom moeten mensen iets vernederen, waar ze zelf niks mee hebben. Terwijl het voor andere heilig is?

Ik neem toch ook geen foto van een dierbaar familielid, die flink vernederd wordt. Om die vervolgens aan een groot publiek te tonen...

Als dat laatste mag, mag je ook over het eerste klagen.
Iemand Fien soms gezien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')