en daar heb ik geen verstand vanquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:14 schreef Xue_ het volgende:
Sorry hek geen verstand van....
btw mijn setup is
Stage 6 racing
Polini Evo Cross
24 MM Mikuni Vlakschuif
Italkit Selletra rotor
MHR2000 Varioteur
Hebo Racing koppeling
Uitdraai ben ik kwijt door een pc crash, en een poortmapje zal mijn tuner niet bepaald waarderenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:16 schreef fs180 het volgende:
[..]
en daar heb ik geen verstand van
geef is iets duidelijk err.. uitdraai? poortmapje?
Wat is een poortmapquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:16 schreef fs180 het volgende:
[..]
en daar heb ik geen verstand van
geef is iets duidelijk err.. uitdraai? poortmapje?
Done in de Wikiquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:19 schreef fs180 het volgende:
haal dan meteen die dubbele van mij eruit:)
Weet ook niet wat een vlinderpoort en spoelpoort is, ben best wel een technische kneusquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:19 schreef Xue_ het volgende:
Een schets hoe je uitlaat poorten(vlinderpoort) zitten, hoe hoog. Hoe breed etc.
En ook de spoelpoorten bijv.
Wat bedoel je met dubbele ?
naja ok..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:17 schreef Xue_ het volgende:
[..]
Uitdraai ben ik kwijt door een pc crash, en een poortmapje zal mijn tuner niet bepaald waarderen![]()
Ah okquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:21 schreef fs180 het volgende:
[..]
naja ok..
poortmap is een plattegrond zeg maar van je cillinder, en dat op een blaadje, dus weet hoe en waar op welke graden enzo je poorten liggen.. heb jij niets aan met je 4t![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet ook niet wat een vlinderpoort en spoelpoort is, ben best wel een technische kneus
met een motor boeien dat soort dingen toch niet, ook niet als je toch ooit is 2t moto zou rijden, kijk maar is naar die rs125 slijt als een gek, zou je die ook nog is gaan tunen blijft er helemaal niets over..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet ook niet wat een vlinderpoort en spoelpoort is, ben best wel een technische kneus
Als ik ooit een 2takt motor ga rijden is het een CR250 of 500 en niks andersquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:23 schreef fs180 het volgende:
[..]
met een motor boeien dat soort dingen toch niet, ook niet als je toch ooit is 2t moto zou rijden, kijk maar is naar die rs125 slijt als een gek, zou je die ook nog is gaan tunen blijft er helemaal niets over..
en ik moet sneller posten
Of je flikkert er een 125cc honda blok onderquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:24 schreef Xue_ het volgende:
[afbeelding]
Die 2 vlakken, die samen een vlinder vormen is een Vlinderpoort. Is een ander soort uitlaat poort dan Ovaal of een W-poorter.
Edit(w-poorter):
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Of je flikkert er een 125cc honda blok onder
Je onderschat mijn luiheidquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:26 schreef fs180 het volgende:
als het hem zou boeienzal ie vast wel op 2stroke-tuning ofzo.com kijken
staan simpele faqs in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |