abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40926074
Hoi

Voorgaande delen

Hoi....
Hoi topic nummer 2
pi_40926108
hou is op met baggeren
pi_40926116
Neuh!
pi_40926171
Ik vind dat je een ban moet krijgen.
En waarom ik zoveel typ?
Omdat ik anders ook een ban krijg.
Maar ik bagger nooit...
Dus ik krijg geen ban.

Doeg enzo
pi_40926184
ik ga geen ban krijgen de modjes vinden mij te lief daarvoor
pi_40926200
wat heb ik godverredomme nou gezegt
pi_40926207
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI
pi_40926210
Is het nu de bedoeling dat ik zeg: ' Hoi ?

Zoja: Hoi
Zoniet: Wat een kuttopic dan
pi_40926214
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 02:48 schreef butt_plug het volgende:
wat heb ik godverredomme nou gezegt
pi_40926246
o

[ Bericht 99% gewijzigd door opgebaarde op 18-08-2006 02:52:00 ]
pi_40926256
j
pi_40926258
j
pi_40926263
q
pi_40926265
n
pi_40926267
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 02:52 schreef butt_plug het volgende:
j
slome kut neger
pi_40926270
kom op, je kan wel lezen!
pi_40926281
Mijn topic!

pi_40926288
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 02:53 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn topic!

zou er niet trots op zijn
pi_40926317
Zinvol
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_40926345
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 02:56 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Zinvol
Om je post aantal omhoog te krijgen jah
pi_40926381
pi_40926420
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:01 schreef Sala-adin het volgende:
:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O
pi_40926425
Wat een kut topic.
Hij is veels te breed
pi_40926436
Holy fuck, de post van bierbroeder verneukt de hele layout gigantisch!

Onderkant is half foetsie
pi_40926441
Ik zou zeggen: doei
pi_40926452

[ Bericht 19% gewijzigd door Sala-adin op 18-08-2006 03:12:03 ]
pi_40926454
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:05 schreef opgebaarde het volgende:
Holy fuck, de post van bierbroeder verneukt de hele layout gigantisch!

Onderkant is half foetsie
Ik hou niet van bagger topic's
pi_40926468
Je kanker moeder bierbroeder
pi_40926469
Joh
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_40926476
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:07 schreef Sala-adin het volgende:
Je kanker moeder bierbroeder
en die heeft er niet eens iets mee te maken
pi_40926477
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:06 schreef Sala-adin het volgende:
[afbeelding]
Keigoed kruisje
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Games
pi_40926481
jouw moeder is kanker lelijk saladin
pi_40926482
krijgt een persoon die iemand anders zijn moeder een kankerwijf noemt ook een ban of krijg je alleen een ban als je nikky een kankermoeder noemt zoals een zekere persoon waarvan de breezernaam mij ontschoten is
pi_40926487
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:08 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Keigoed kruisje
pi_40926489
Met een beetje goede wil zitten we zo op page 2
Games
pi_40926490
Games
pi_40926494
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:10 schreef PrintScreen het volgende:
pi_40926496
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:09 schreef butt_plug het volgende:
jouw moeder is kanker lelijk saladin
En jij geeft je kontje uit aan bierbroeder
pi_40926508
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:10 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Hoi
Games
pi_40926509
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:10 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Hoi
Games
  PR/Manusje van alles vrijdag 18 augustus 2006 @ 03:12:45 #46
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_40926523
Ik hoorde dat hier een rel te bezichtigen was?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_40926524
Het is net zoiets als stotteren hier

Klote UPC
Games
pi_40926525
Doe eens liev iedereen
pi_40926529
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat hoorde ik ook maar ik zie niks
pi_40926532
quote:
Vandaar je aanwezigheid
Games
pi_40926533
quote:
Vandaar je aanwezigheid
Games
  PR/Manusje van alles vrijdag 18 augustus 2006 @ 03:13:41 #52
Toezicht is gezond!
pi_40926537
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:13 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Vandaar je aanwezigheid
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_40926539
wow normaal beeld
pi_40926540
bierbroeder, kssssstttt
pi_40926542
quote:
Een rel waar dan?
  PR/Manusje van alles vrijdag 18 augustus 2006 @ 03:14:18 #56
Toezicht is gezond!
pi_40926545
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:13 schreef opgebaarde het volgende:
wow normaal beeld
Dit kijkt iets lekkerder ja
pi_40926551
En we hebben weer een normale layout
Games
pi_40926552
Games
pi_40926553

Gefeliciteerd Sala-adin!!
pi_40926557
Rellen??
pi_40926558
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:14 schreef bietelboer het volgende:
Rellen??
[afbeelding]
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr
pi_40926561
en ook wat ME plaatjes daarna
pi_40926562
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:14 schreef PrintScreen het volgende:
Wat een kut layout!

:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r

pi_40926563
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:14 schreef Bierbroeder het volgende:
[afbeelding]

loser
pi_40926566
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:14 schreef opgebaarde het volgende:
bierbroeder, kssssstttt
pi_40926567
Grappig dat toch een aantal users 50pp hebben
Games
pi_40926570
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:14 schreef Bierbroeder het volgende:
[afbeelding]

pi_40926573
Klote Bb
Games
  PR/Manusje van alles vrijdag 18 augustus 2006 @ 03:16:34 #69
Toezicht is gezond!
pi_40926575
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:15 schreef Bierbroeder het volgende:

[..]

Wat een kut layout!

:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r

gvd
pi_40926587
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:16 schreef PrintScreen het volgende:
Klote Bb
pi_40926588
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:15 schreef Bierbroeder het volgende:

[..]

Wat een kut layout!
Klojo
Games
pi_40926593
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]
SF jij ook hier
  PR/Manusje van alles vrijdag 18 augustus 2006 @ 03:17:55 #73
Toezicht is gezond!
pi_40926594
Als we nou eens terug gaan naar NB? ik heb verdomme nog 20 frikandellen liggen
pi_40926595
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:17 schreef Bierbroeder het volgende:

[..]

Wel hé?
Games
pi_40926598
bierbroeder is mijn vrind niet meer
  PR/Manusje van alles vrijdag 18 augustus 2006 @ 03:18:10 #76
Toezicht is gezond!
pi_40926599
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:17 schreef Bierbroeder het volgende:

[..]

SF jij ook hier
Tuurlijk jij had het over een rel
pi_40926602
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:17 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Wel hé?
jaaaa
pi_40926605
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
pi_40926607
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Tuurlijk jij had het over een rel
Zullen we gaan rellenbellen
pi_40926608
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:18 schreef opgebaarde het volgende:
bierbroeder is mijn vrind niet meer
Zolang Bierbroeder het maar wel is
Games
pi_40926610
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:15 schreef opgebaarde het volgende:
en ook wat ME plaatjes daarna
astu

pi_40926612
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:18 schreef butt_plug het volgende:
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Dit is dus niet orgineel
  PR/Manusje van alles vrijdag 18 augustus 2006 @ 03:19:07 #83
Toezicht is gezond!
pi_40926614
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:18 schreef Bierbroeder het volgende:

[..]

Zullen we gaan rellenbellen

Yvonne slaapt naakt
pi_40926618
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:18 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Ja ik wel!
pi_40926624
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Yvonne slaapt naakt
brechtje neukt met kerels van 30
pi_40926626
Yvonne
pi_40926633
quote:
Stommerd
Games
pi_40926634
quote:
Stommerd
Games
pi_40926637
quote:

[..]

Yvonne slaapt naakt
maar dat is toch best geil
pi_40926639
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:18 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Dat is ook zo, ik kan het op de vreemde manier van bierbroeder veel beter hebben dan van die butt_plug
  PR/Manusje van alles vrijdag 18 augustus 2006 @ 03:20:57 #91
Toezicht is gezond!
pi_40926640
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:20 schreef Bierbroeder het volgende:

[..]

Naakt slapen wel ja maar of Yvonne ook geil is ?
pi_40926644
quote:

[..]

Yvonne slaapt naakt
Die mental image zat ik niet op te wachten
Games
  PR/Manusje van alles vrijdag 18 augustus 2006 @ 03:21:30 #93
Toezicht is gezond!
pi_40926645
We kunnen toch echt beter naar NB gaan
pi_40926648

PR/Manusje van alles vrijdag 18 augustus 2006 @ 03:21:46 #95
Toezicht is gezond!
pi_40926649
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:21 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Die mental image zat ik niet op te wachten
We gingen toch rellen
pi_40926654
quote:

[..]

Jij bent 19?
Games
pi_40926655
quote:

[..]

Jij bent 19?
Games
pi_40926660
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
We kunnen toch echt beter naar NB gaan
wat is NB?
pi_40926666
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Naakt slapen wel ja maar of Yvonne ook geil is ?
Zoals we al eerder zeiden: zak over der kop.... vlag in de hand..... en ... neuken voor het vaderland
  PR/Manusje van alles vrijdag 18 augustus 2006 @ 03:23:16 #100
Toezicht is gezond!
pi_40926671
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:22 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

wat is NB?
[NB #97] Grolsch, Grolsch, Frikandel, Grolsch
pi_40926673
quote:

[..]

wat is NB?
n00b!!!
pi_40926675
quote:

[..]

wat is NB?
Nachtbagger
Games
pi_40926676
quote:

[..]

wat is NB?
Nachtbagger
Games
  PR/Manusje van alles vrijdag 18 augustus 2006 @ 03:23:35 #104
Toezicht is gezond!
pi_40926678
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:22 schreef Bierbroeder het volgende:

[..]

Zoals we al eerder zeiden: zak over der kop.... vlag in de hand..... en ... neuken voor het vaderland
Gaan met die banaan
pi_40926679
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:22 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Jij bent 19?
ja ik ben 19

ja ik ben 19
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 03:23:47 #106
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_40926681
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_40926685
kut al 3e pagina

s
  PR/Manusje van alles vrijdag 18 augustus 2006 @ 03:24:05 #108
Toezicht is gezond!
pi_40926686
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:23 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Nachtbagger
Waarom post je elk bericht 2 x ?
pi_40926688
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:23 schreef Bierbroeder het volgende:

[..]

ja ik ben 19

ja ik ben 19
Ghehehe
Games
pi_40926696
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Waarom post je elk bericht 2 x ?
Goed voor mijn postaantal... ik wil in de top 1000
Games
  PR/Manusje van alles vrijdag 18 augustus 2006 @ 03:25:32 #111
Toezicht is gezond!
pi_40926704
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:25 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Goed voor mijn postaantal... ik wil in de top 1000
Zo kom je er wel
pi_40926713
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Zo kom je er wel
Zou je denken?
Games
pi_40926715
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:26 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Zou je denken?
nee
pi_40926721
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:23 schreef Bierbroeder het volgende:

[..]

n00b!!!
klopt

Zo zijn er wel meer termen hier op fok die ik totaal niet ken
pi_40926723
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:26 schreef Bierbroeder het volgende:

[..]

nee
Bummer
Games
  PR/Manusje van alles vrijdag 18 augustus 2006 @ 03:27:10 #116
Toezicht is gezond!
pi_40926725
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

klopt

Zo zijn er wel meer termen hier op fok die ik totaal niet ken
Een nieuweling
pi_40926731
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Een nieuweling
Wat ik dus al zei: n00b
pi_40926735
quote:

[..]

Een nieuweling
zou je denken dan hč
pi_40926739
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:26 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Bummer
yeah bum me nigger

oww nigger yeahhhh
bum bum bum
pi_40926742
quote:

[..]

Een nieuweling
n00b dus
Games
pi_40926744
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:27 schreef Bierbroeder het volgende:

[..]

Wat ik dus al zei: n00b
wat je zegt ben je zelf, en als ik later groot ben word ik brandweerman en ga ik jou helemaal nat spijten
pi_40926746
hoi
Like any other bitch
I do NOT shit where I eat
  PR/Manusje van alles vrijdag 18 augustus 2006 @ 03:28:54 #123
Toezicht is gezond!
pi_40926754
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

wat je zegt ben je zelf, en als ik later groot ben word ik brandweerman en ga ik jou helemaal nat spijten
oej spijten
pi_40926758
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:27 schreef Bierbroeder het volgende:

[..]

yeah bum me nigger

oww nigger yeahhhh
bum bum bum
Hoe weet jij dat ik bruin ben?
Games
pi_40926761
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Jij spijt me helemaal niks
  PR/Manusje van alles vrijdag 18 augustus 2006 @ 03:29:12 #126
Toezicht is gezond!
pi_40926762
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:28 schreef Dibbl het volgende:
hoi
Oeh een oldbie
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 03:29:49 #127
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_40926767
Spijten
pi_40926769
quote:
hoi
Hoi topic moet je zeggen
Games
pi_40926770
quote:
hoi
Hoi topic moet je zeggen
Games
  PR/Manusje van alles vrijdag 18 augustus 2006 @ 03:30:10 #130
Toezicht is gezond!
pi_40926773
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:29 schreef MutedFaith het volgende:
Spijten
Jaaah kijk maar uit
pi_40926775
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:29 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat ik bruin ben?
quote:
spuisels:
Kleurloos!!
nigger!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 03:30:32 #132
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_40926777
oh, trouwens:

hoi topic.
pi_40926783
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:30 schreef Bierbroeder het volgende:

[..]

[..]

nigger!

Zo wakker nog
Games
pi_40926789
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:30 schreef MutedFaith het volgende:
oh, trouwens:

hoi topic.
Hoi MF
Games
  PR/Manusje van alles vrijdag 18 augustus 2006 @ 03:31:35 #135
Toezicht is gezond!
pi_40926791
Kom laten we nou naar NB gaan dan zijn we eerder bij deeltje 100
pi_40926797
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:31 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Zo wakker nog
ja bier is er alweer uit
kut bier
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 03:32:31 #137
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_40926798
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:31 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Hoi MF
ik had het tegen het topic ja!!

(Hoi )
pi_40926802
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kom laten we nou naar NB gaan dan zijn we eerder bij deeltje 100
Nee joh... ik taai af... morgen weer een nieuwe dag.

Trusten voor wie zo gaan kooien en tot later
Games
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 03:33:04 #139
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_40926807
truste PS!
  PR/Manusje van alles vrijdag 18 augustus 2006 @ 03:33:05 #140
Toezicht is gezond!
pi_40926808
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:32 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Nee joh... ik taai af... morgen weer een nieuwe dag.

Trusten voor wie zo gaan kooien en tot later
Totziens
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 03:33:29 #141
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_40926813
Ik ga ook slapen.

truste allemaal!
pi_40926816
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:32 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

ik had het tegen het topic ja!!

(Hoi )
Maar dat zegt niets terug... en dat is zo onvriendelijk dus dacht ik laat ik dan maar wat zeggen
Games
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 07:35:09 #143
58789 Snakey
-||||--------||||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')