quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:48 schreef butt_plug het volgende:
wat heb ik godverredomme nou gezegt
Om je post aantal omhoog te krijgen jahquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:56 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Zinvol
quote:
Ik hou niet van bagger topic'squote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:05 schreef opgebaarde het volgende:
Holy fuck, de post van bierbroeder verneukt de hele layout gigantisch!
Onderkant is half foetsie![]()
en die heeft er niet eens iets mee te makenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:07 schreef Sala-adin het volgende:
Je kanker moeder bierbroeder
Keigoed kruisjequote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:10 schreef PrintScreen het volgende:
Met een beetje goede wil zitten we zo op page 2
En jij geeft je kontje uit aan bierbroederquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:09 schreef butt_plug het volgende:
jouw moeder is kanker lelijk saladin
Hoiquote:
Hoiquote:
Dat hoorde ik ook maar ik zie niksquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik hoorde dat hier een rel te bezichtigen was?![]()
Vandaar je aanwezigheidquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vandaar je aanwezigheidquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:
Een rel waar dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dit kijkt iets lekkerder jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:13 schreef opgebaarde het volgende:
wow normaal beeld
Wat een kut layout!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:14 schreef PrintScreen het volgende:
En we hebben weer een normale layout
loserquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:14 schreef Bierbroeder het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd Sala-adin!!
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:14 schreef Bierbroeder het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd Sala-adin!!
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:15 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Wat een kut layout!
:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r
gvd![]()
Klojoquote:
Wel hé?quote:
Tuurlijk jij had het over een relquote:
Zullen we gaan rellenbellenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tuurlijk jij had het over een rel![]()
![]()
Zolang Bierbroeder het maar wel isquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:18 schreef opgebaarde het volgende:
bierbroeder is mijn vrind niet meer![]()
Dit is dus niet orgineelquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:18 schreef butt_plug het volgende:
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
quote:
Ja ik wel!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zolang Bierbroeder het maar wel is
Stommerdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:18 schreef butt_plug het volgende:
Stommerdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:18 schreef butt_plug het volgende:
Dat is ook zo, ik kan het op de vreemde manier van bierbroeder veel beter hebben dan van die butt_plugquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zolang Bierbroeder het maar wel is
Naakt slapen wel ja maar of Yvonne ook geil is ?quote:
Die mental image zat ik niet op te wachtenquote:
We gingen toch rellenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Die mental image zat ik niet op te wachten
Jij bent 19?quote:
Jij bent 19?quote:
wat is NB?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
We kunnen toch echt beter naar NB gaan![]()
![]()
Zoals we al eerder zeiden: zak over der kop.... vlag in de hand..... en ... neuken voor het vaderlandquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Naakt slapen wel ja maar of Yvonne ook geil is ?
Nachtbaggerquote:
Nachtbaggerquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:22 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Zoals we al eerder zeiden: zak over der kop.... vlag in de hand..... en ... neuken voor het vaderland![]()
Waarom post je elk bericht 2 x ?quote:
Ghehehequote:
Goed voor mijn postaantal... ik wil in de top 1000quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom post je elk bericht 2 x ?![]()
Zo kom je er welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Goed voor mijn postaantal... ik wil in de top 1000
Zou je denken?quote:
Bummerquote:
Een nieuwelingquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
klopt
Zo zijn er wel meer termen hier op fok die ik totaal niet ken![]()
n00b dusquote:
wat je zegt ben je zelf, en als ik later groot ben word ik brandweerman en ga ik jou helemaal nat spijtenquote:
oej spijtenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
wat je zegt ben je zelf, en als ik later groot ben word ik brandweerman en ga ik jou helemaal nat spijten![]()
Hoe weet jij dat ik bruin ben?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:27 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
yeah bum me nigger
oww nigger yeahhhh
bum bum bum
Jij spijt me helemaal niksquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
wat je zegt ben je zelf, en als ik later groot ben word ik brandweerman en ga ik jou helemaal nat spijten![]()
Oeh een oldbiequote:
Hoi topic moet je zeggenquote:
Hoi topic moet je zeggenquote:
Jaaah kijk maar uitquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik bruin ben?![]()
nigger!quote:spuisels:
Kleurloos!!
quote:
Hoi MFquote:
ik had het tegen het topic ja!!quote:
Nee joh... ik taai af... morgen weer een nieuwe dag.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kom laten we nou naar NB gaan dan zijn we eerder bij deeltje 100
Totziensquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nee joh... ik taai af... morgen weer een nieuwe dag.
Trusten voor wie zo gaan kooien en tot later
Maar dat zegt niets terug... en dat is zo onvriendelijk dus dacht ik laat ik dan maar wat zeggenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:32 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
ik had het tegen het topic ja!!
(Hoi)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |