Nachtbaggerquote:
Nachtbaggerquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:22 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Zoals we al eerder zeiden: zak over der kop.... vlag in de hand..... en ... neuken voor het vaderland![]()
Waarom post je elk bericht 2 x ?quote:
Ghehehequote:
Goed voor mijn postaantal... ik wil in de top 1000quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom post je elk bericht 2 x ?![]()
Zo kom je er welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Goed voor mijn postaantal... ik wil in de top 1000
Zou je denken?quote:
Bummerquote:
Een nieuwelingquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
klopt
Zo zijn er wel meer termen hier op fok die ik totaal niet ken![]()
n00b dusquote:
wat je zegt ben je zelf, en als ik later groot ben word ik brandweerman en ga ik jou helemaal nat spijtenquote:
oej spijtenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
wat je zegt ben je zelf, en als ik later groot ben word ik brandweerman en ga ik jou helemaal nat spijten![]()
Hoe weet jij dat ik bruin ben?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:27 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
yeah bum me nigger
oww nigger yeahhhh
bum bum bum
Jij spijt me helemaal niksquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
wat je zegt ben je zelf, en als ik later groot ben word ik brandweerman en ga ik jou helemaal nat spijten![]()
Oeh een oldbiequote:
Hoi topic moet je zeggenquote:
Hoi topic moet je zeggenquote:
Jaaah kijk maar uitquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik bruin ben?![]()
nigger!quote:spuisels:
Kleurloos!!
quote:
Hoi MFquote:
ik had het tegen het topic ja!!quote:
Nee joh... ik taai af... morgen weer een nieuwe dag.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kom laten we nou naar NB gaan dan zijn we eerder bij deeltje 100
Totziensquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nee joh... ik taai af... morgen weer een nieuwe dag.
Trusten voor wie zo gaan kooien en tot later
Maar dat zegt niets terug... en dat is zo onvriendelijk dus dacht ik laat ik dan maar wat zeggenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:32 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
ik had het tegen het topic ja!!
(Hoi)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |