ned 1, 2 of 3? Valt er tenminste nog wat te lerenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:14 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ja, wat moet je anders om 2 uur des nachts dan sbs6 kijken?!
Is zij uit BB3quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:18 schreef tong80 het volgende:
Geil wijf, heerlijke tieten. Judith was al lekker in Big Brother. Wat is je probleem ?
Dat is ze. En het leuke is elke avond pompt ze haar tieten weer opquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Is zij uit BB3Is goed opgedroogd dan wel
![]()
Lui wezen, zet aan die buisquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:24 schreef golfer het volgende:
Ik heb nu bijna de neiging de TV aan te zetten om te zien waar het over gaat.
Maar..neuh, toch maar niet.![]()
Even 10 seconden aangezet. Meisje met een vlecht en een ster als hangertje bedoelen jullie, die een banjo als raadspelletje heeft?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:25 schreef Morwen het volgende:
Lui wezen, zet aan die buisKan je gezellig meekwebbelen
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ned 1, 2 of 3? Valt er tenminste nog wat te leren
dan is het tijd om je op te baren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:32 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
[afbeelding]
De publieke zenders en animal planet, discovery en nation geographic zijn ook een keuze, al zijn die laatste 3 de laatste jaren zwaar verpauperd. En ned 1, 2 of 3 zijn leuk totdat je alles een keer of 2 a 3 hebt zien langskomen.
En die heul intelligent is, zij weet de ontbrekende kers namelijk wel te vindenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Even 10 seconden aangezet. Meisje met een vlecht en een ster als hangertje bedoelen jullie, die een banjo als raadspelletje heeft?
Ik ben meer van het type pruimen zoeken, kersen interesseren mij niet zo.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:35 schreef Morwen het volgende:
En die heul intelligent is, zij weet de ontbrekende kers namelijk wel te vinden![]()
Justement, je zit daar net zolang naar de documentaire te kijken als naar de reclames en filmpjes over mensen waarvan over allemaal beweerd wordt dat ze het belangrijkst waren in de ontwikkeling van de luchtvaart. Boeiendquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dan is het tijd om je op te baren.
Discovery, ik word schijtziek van al die reclames, al kan je dat nauwelijsk zo noemen
of je zit een uur lang te kijken omdat ze iets gigantisch groots gaan ontdekken en dan...helaas niet geluktquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:38 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Justement, je zit daar net zolang naar de documentaire te kijken als naar de reclames en filmpjes over mensen waarvan over allemaal beweerd wordt dat ze het belangrijkst waren in de ontwikkeling van de luchtvaart. Boeiend
Ja in die pyramide.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
of je zit een uur lang te kijken omdat ze iets gigantisch groots gaan ontdekken en dan...helaas niet gelukt![]()
ow die heb ik niet gezien, wel iets over een wazige stad onder water waar ze zeker van wisten waar die lag, NOT, of de puntpunt super gave vis. Kut docu'squote:
Ik heb het even doorgebeld en de volgende keer gaan ze met pruimen werken. Ow en ik moest heel lang wachten, dus heel Nederland was aan het bellen voor dat kersenplaatje. Was te verwachten natuurlijk, maar voor jou heb ik doorgezetquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben meer van het type pruimen zoeken, kersen interesseren mij niet zo.![]()
Zoals ik zei, verpauperdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ow die heb ik niet gezien, wel iets over een wazige stad onder water waar ze zeker van wisten waar die lag, NOT, of de puntpunt super gave vis. Kut docu's
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:45 schreef Morwen het volgende:
Ik heb het even doorgebeld en de volgende keer gaan ze met pruimen werken. Ow en ik moest heel lang wachten, dus heel Nederland was aan het bellen voor dat kersenplaatje. Was te verwachten natuurlijk, maar voor jou heb ik doorgezet![]()
PAPIER!! FLES!! DIESEL!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:11 schreef RaZZle het volgende:
PIANO !!!!!
TRIANGEL!! FLUIT!! GONG!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:18 schreef RaZZle het volgende:
[..]
Nee man.. dat zijn geen muziekinstrumenten...![]()
TRIANGELJOSTI!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:18 schreef RaZZle het volgende:
[..]
Nee man.. dat zijn geen muziekinstrumenten...![]()
Maar de Josti nog niet!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:25 schreef RaZZle het volgende:
Triangel is al geraden!
Gast, dan weet ik het ook niet meer!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:25 schreef RaZZle het volgende:
Triangel is al geraden!
Ik had het goedquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:31 schreef RaZZle het volgende:
De ..UI. staat al in beeld !!!
Alleen de overige 3 letters nog! Oops.. nou heb ik verklapt dat er nog maar 3 letters bij moeten..
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:34 schreef RaZZle het volgende:
Bel dan snel 0900-0006 ! Dan win je 2500 euri's man !
je weet tochquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:53 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik moet al 2 maanden nieuw beltegoed halen. Kutbeltegoed!
gegarandeerd toch?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:39 schreef RaZZle het volgende:
Zo, wat je allemaal niet kan doen met 2500 euro!
En het is echt zo simpel, je hoeft alleen maar te bellen!
- Een Bentley kopenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:39 schreef RaZZle het volgende:
Zo, wat je allemaal niet kan doen met 2500 euro!
En het is echt zo simpel, je hoeft alleen maar te bellen!
Dan heb ik je blijkbaar onderschatquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:43 schreef RaZZle het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik aandachtig naar dat programma kijk ?![]()
*schiet te hulp*quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:54 schreef RaZZle het volgende:
Duuurt lang!!! Inmiddels zijn ze 145 x 0,60 ct per gesprek rijker....
Ik kan er niet meer tegen, de zenuwen. Het wordt me teveel!
*valt om*
Kan het nog erger dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:49 schreef Schimpie het volgende:
Nee.
Correct.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:06 schreef Arjan het volgende:
Deze?
edit: Deze: [[url=http://img.hadrian.net/img/702/th_3df0116d4b70b651dc7090adbc652a1f/th_5894peertje.jpg.gif]afbeelding][/url]
ik kan me daar ook zo aan ergeren, tyf een eind op slet. Continue dat geldbedrag te verhogen en zeggen dat het nog nooit zo hoog is geweest, terwijl ze het elke dag doet. Zo ook het beweren dat heel Nederland is uitgestorven en alleen jij tv kijkt. Sterfquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:30 schreef Natalie het volgende:
Ze zijn net zo irritant op RTL4, RTL5, Talpa en Net 5.
De eerste zit op RTL4. Die blonde trien. Verschrikkelijk mens is dat.
(alsof ze met de regie praat) "Oh? Gaan we 'm wéér verhogen?"
*Geldbedrag gaat ¤ 500,-- omhoog en verschijnt op beeld met begeleidend deuntje*
(tegen de kijkers) "Zo hoog is het nog nog nooit geweest! Als u ééns een kans maakt dan is het nu. Het is hartstikke rustig. Half Nederland is op vakantie. Geloof me, als nu belt dan maakt een grote kans om bij mij in de uitzending te komen."
(tegen regie) "Dat meen je niet serieus?!"
*Geldbedrag gaat weer omhoog*
(tegen kijkers) "Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Heb nog nooit zo'n hoog bedrag gehad. Kijk nog eens goed naar de opgave en bel direct!"
*teller komt in beeld*
(tegen kijkers) "We hebben nog maar een paar minuten en ik moet een winnaar hebben. Pak nu de telefoon."
Sodemieter op, irritant wijf!
Celinequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:02 schreef Ivo1986 het volgende:
http://celinehuijsmans.web-log.nl/
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze muts?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |