Nederland heeft ook geen terrascultuur. Daarnaast zit iedereen liever binnenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat komt door de temperaturen! in die warme landen gaan ze pas uit als het afgekoeld is !
zoals Spanje, Italie, Frankrijk enzo? Of doel jij op een N-Y? Tis gewoon kut weer, wie zit er hier dan nog buiten :Lquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 05:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat komt omdat in Nederland nog altijd (helaas) een 9-to-5 mentaliteit heerst. Geen 24/7 economy zoals in ontwikkelde landen.
In Nederland wordt men geacht vroeg op te staan om te gaan werken en dan 's avonds het liefst vroeg de gordijnen dicht, nog even de staatspropagande van de NL televisie over je heen en naar je bed.
straatverbod?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 05:13 schreef DaMayan het volgende:
Hier mag ook gewoon niks. Denk dat er genoeg mensen die het zouden willen maar die 24h economie is keihard afgeschoten. In Amsterdam is helemaal gekkenhuis met die openingstijden van cafe's en clubs en daarbij ook de winkels. Op straat mag helemaal niks.
nou ik denk toch wat anders.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 05:10 schreef opgebaarde het volgende:
weer heeft er o.a mee te maken, en als je eens naar Amerika kijkt maar dan niet naar de wereldsteden dan denk ik dat het hier wel meevalt
Te Fok!ken!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:54 schreef Stretto het volgende:
[..]
Nederland heeft ook geen terrascultuur. Daarnaast zit iedereen liever binnen
Vooral rondom auto's zekerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:31 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Grappig topic. Het viel mij laatst op dat er in een buurt met veel allochtonen juist heel veel leven op straat was 's avonds.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vooral rondom auto's zeker
Hoe fout![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |