abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 02:06:13 #1
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_40925488
Vandaag kwam ik terug van een lekker warme vakantie in Jordanie. Nou onderweg naar huis was het inmiddels 12 uur snachts geworden. Op het moment dat we met de auto Venlo binnenreden merkte ik ietwat storends op aan het stadje. Ik zag na een kwartiertje lang in venlo rondgereden te hebben nog steeds geen hond, mens of kip op straat lopen, , en dat zie ik dus alleen maar hier. In veel andere landen zie je zelfs meer leven in een stoeprand.

Oh Nederland hoe komt het toch dat je alleen maar nachtleven vindt in discotheken en kroegjes terwijl in veel andere lande de steden bruisen van het nachtleven en niet alleen in de uitgaansplekjes.

Iemand moet hier wat aan doen want het lijkt wel een ghost town ofzo.

En nee, straatschoffies,breezah's en verlepte mooiboys van 16 tellen niet mee als straatvulling.
pi_40925510
je moet het niet vergelijken met zuid Europese landen waar het wel lekker weer is
pi_40925796
Relneger, ik weet hoe je je voelt
Ik ben zelf een maand geleden naar Egypte geweest en toen ik terug was in Nederland, Amsterdam, was het om 22.00 uur al uitgestorven. Ik had precies hetzelfde gevoel: Nederland = een begraafplaats vergeleken met Arabische landen bijv. Maar dat komt ook een beetje door het weer want in Spanje waren de straten ook overvol om 23.00 of 00.00 uur..
Maar als je Amsterdam met Zweden vergelijkt dan is Zweden juist een begraafplaats.
Het kan altijd nog erger
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 02:53:20 #4
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_40926271
Venlo. Dat zegt genoeg.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  PR/Manusje van alles vrijdag 18 augustus 2006 @ 03:15:58 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_40926569
Dat komt door de temperaturen! in die warme landen gaan ze pas uit als het afgekoeld is !
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_40927396
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 03:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat komt door de temperaturen! in die warme landen gaan ze pas uit als het afgekoeld is !
Nederland heeft ook geen terrascultuur. Daarnaast zit iedereen liever binnen
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_40927434
Dat komt omdat in Nederland nog altijd (helaas) een 9-to-5 mentaliteit heerst. Geen 24/7 economy zoals in ontwikkelde landen.

In Nederland wordt men geacht vroeg op te staan om te gaan werken en dan 's avonds het liefst vroeg de gordijnen dicht, nog even de staatspropagande van de NL televisie over je heen en naar je bed.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_40927447
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 05:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat komt omdat in Nederland nog altijd (helaas) een 9-to-5 mentaliteit heerst. Geen 24/7 economy zoals in ontwikkelde landen.

In Nederland wordt men geacht vroeg op te staan om te gaan werken en dan 's avonds het liefst vroeg de gordijnen dicht, nog even de staatspropagande van de NL televisie over je heen en naar je bed.
zoals Spanje, Italie, Frankrijk enzo? Of doel jij op een N-Y? Tis gewoon kut weer, wie zit er hier dan nog buiten :L
pi_40927458
Ik doel inderdaad op Amerika ofzo, ja.

En het gaat niet puur over "buiten zitten" maar meer om gewoon beweging op straat. Dat is zelfs in Italië in November nog te vinden. Winkels dag en nacht open, veel volk op straat.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_40927480
weer heeft er o.a mee te maken, en als je eens naar Amerika kijkt maar dan niet naar de wereldsteden dan denk ik dat het hier wel meevalt
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 05:13:46 #11
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_40927499
Hier mag ook gewoon niks. Denk dat er genoeg mensen die het zouden willen maar die 24h economie is keihard afgeschoten. In Amsterdam is helemaal gekkenhuis met die openingstijden van cafe's en clubs en daarbij ook de winkels. Op straat mag helemaal niks.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_40927511
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 05:13 schreef DaMayan het volgende:
Hier mag ook gewoon niks. Denk dat er genoeg mensen die het zouden willen maar die 24h economie is keihard afgeschoten. In Amsterdam is helemaal gekkenhuis met die openingstijden van cafe's en clubs en daarbij ook de winkels. Op straat mag helemaal niks.
straatverbod?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 05:23:31 #13
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_40927538
Venlo is toch een dorp??
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:28:12 #14
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_40931606
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 05:10 schreef opgebaarde het volgende:
weer heeft er o.a mee te maken, en als je eens naar Amerika kijkt maar dan niet naar de wereldsteden dan denk ik dat het hier wel meevalt
nou ik denk toch wat anders.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:31:25 #15
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_40931691
Grappig topic. Het viel mij laatst op dat er in een buurt met veel allochtonen juist heel veel leven op straat was 's avonds. Zal idd hun mediterrane cultuur wel zijn, wij nederlanders gaan liever binnen zitten ganzenborden
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_40931708
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 04:54 schreef Stretto het volgende:

[..]

Nederland heeft ook geen terrascultuur. Daarnaast zit iedereen liever binnen
Te Fok!ken!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_40931746
Tja, Venlo Je moet niet teveel verwachtingen hebben hé.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_40931757
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:31 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Grappig topic. Het viel mij laatst op dat er in een buurt met veel allochtonen juist heel veel leven op straat was 's avonds.
Vooral rondom auto's zeker

Hoe fout
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_40931969
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:33 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Vooral rondom auto's zeker

Hoe fout

maar wat zou je snachts op straat moeten doen anders dan van a naar b komen?
pi_40939231
Mij is onlangs juist opgevallen dat het in sommige achterstandsbuurten met meer dan 90% allochtonen vanaf een uur of elf ook helemaal uitgestorven is. Het zal dus eerder aan het weer/klimaat dan aan het soort mensen liggen?
pi_40939393
Terug komen van vakantie is inderdaad niet leuk.

Vorig jaar ook op vakantie geweest: mooi weer, vriendelijke mensen (niet chagrijnig, haastig, etc.), ruim (vaak geen hond te zien), schone lucht. Terug in Nederland: changrijnige mensen (Ja, want de trein heeft vijf minuten vertraging ), regen en overal stinkt het (Amsterdam, Duivendrecht, Utrecht e.o.). Ik kon wel janken .

Volgend jaar ga ik weer en ik ben benieuwd hoe het dan zal zijn bij terugkomst in Nederland .
Lief klein konijntje had een vliegje op z'n neus
(__/)
(='.'=)
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:56:18 #22
115894 BocaDillo
kloon van anoniem
pi_40939508
Ik ben spanjaard en ik ben het met nyx eens
ik ben op vakantie geweest naar zandvoort, nederland en ik kom terug in spanje in dat kut madrid met al die allochtonen en zwervers en ik kon wel janken
Ik wil weer naar neeeeeedeeeeerlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand!!!!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:56:59 #23
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_40939531
Je zat gewoon in de Jordaan he?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')