abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40928482
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 08:46 schreef twi het volgende:

[..]

Je hebt irritante TVP's, en je hebt TVP's die zo onduidelijk en vergezocht zijn dat ze een hele nasleep met zich meebrengen en dus nog irritanter worden
true, maar tvp's mochten niet meer dan maar zo..
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:17:39 #27
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_40928881
Waarom ook een TVP?

Je zegt desndoods iets overbodigs als "Ja, KJH moet nog maar even blijven" oid .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:19:33 #28
134223 Mr.Johnson
Nog steeds zoekende...
pi_40928905
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:17 schreef HeatWave het volgende:

"Ja, KJH moet nog maar even blijven"
TVP dus
pi_40929430
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAX

Huntelaar moet gewoon nog 2 seizoenen blijven en dan voor de hoofdprijs weg. Ajax moet eindelijk eens een keer op zn strepen gaan staan.
Na het EK 2008 mag hij weg, dan heeft hij er tweenhalf jaar op zitten van de vierenhalf en is het tijd om te cashen.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_40929460
Ben benieuwd naar zondag, nog maar 2 daagjes Maar heb pas echt zin in woensdag! Overdag lekker de stad in en s'avonds even CL kwalificatie veilig stellen.

Wanneer zou de loting dan zijn?
pi_40929464
Gaat Rosenberg weg?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_40929526
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Waarom ook een TVP?

Je zegt desndoods iets overbodigs als "Ja, KJH moet nog maar even blijven" oid .
Ik blijf het wel lekker met een plaatje doen...
pi_40929629
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:52 schreef devv05 het volgende:
Ben benieuwd naar zondag, nog maar 2 daagjes Maar heb pas echt zin in woensdag! Overdag lekker de stad in en s'avonds even CL kwalificatie veilig stellen.

Wanneer zou de loting dan zijn?
We hebben dan wel goede spelers, en bouwen natuurlijk op het scoorend vermogen van KJH, maar vergeet de uitwedstrijd tegen Kopenhagen niet. Ze hebben dan wel gewonnen, maar zo groots was het niet.
Er moet nog steeds veel gebeuren wil Ajax landskampioen worden.

En dan wil ik dat Ajax kampioen wordt door het mooie, leuke en goed voetbal, en niet door zwakte van de rest van de topclubs.
pi_40929680
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Ik blijf het wel lekker met een plaatje doen...
Je bent echt een strontvervelende user.
pi_40929782
Ik neem aan dat de CL-loting volgende week vrijdag is.
pi_40929880
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:00 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

We hebben dan wel goede spelers, en bouwen natuurlijk op het scoorend vermogen van KJH, maar vergeet de uitwedstrijd tegen Kopenhagen niet. Ze hebben dan wel gewonnen, maar zo groots was het niet.
Er moet nog steeds veel gebeuren wil Ajax landskampioen worden.

En dan wil ik dat Ajax kampioen wordt door het mooie, leuke en goed voetbal, en niet door zwakte van de rest van de topclubs.
De wedstrijd tegen psv was al een stuk beter, en toen Babel er eenmaal inkwam hebben we de tweede helft daar best goed gespeeld. Bovendien speelde je daar uit in een zeer indrukwekkende ambiance (believe me), dus dat is altijd anders. Thuis maken we het gewoon zonder al teveel problemen af. Een dikke overwinning zal het niet worden maar dit gaan we echt niet meer weggeven natuurlijk.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:17:52 #37
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40929962
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:03 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Kleutertjes heb je overal BS
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_40929982
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:08 schreef -Wolf- het volgende:
Ik neem aan dat de CL-loting volgende week vrijdag is.
quote:
The draw for the group stage will be held in Monaco on 24 August.
Dat is dus een donderdag.
pi_40929988
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:13 schreef devv05 het volgende:

[..]

De wedstrijd tegen psv was al een stuk beter, en toen Babel er eenmaal inkwam hebben we de tweede helft daar best goed gespeeld. Bovendien speelde je daar uit in een zeer indrukwekkende ambiance (believe me), dus dat is altijd anders. Thuis maken we het gewoon zonder al teveel problemen af. Een dikke overwinning zal het niet worden maar dit gaan we echt niet meer weggeven natuurlijk.
De vraag is alleen is de redelijk slechte wedstrijd tegen Kopenhagen of de redelijk goede wedstrijd tegen PSV een voorbode. Eerst zien, dan geloven.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:44:05 #40
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_40930540
Toch even een nieuwtje over een sympathieke, memorabele ex-Ajacied:
quote:
Clubloze Kanu aan de slag bij Portsmouth
18/8/2006 8 :31

Nwankwo Kanu speelt ook dit seizoen in het Premiership. De Nigeriaan tekende donderdag een contract bij Portsmouth, dat hem een eenjarige verbintenis had voorgelegd.
Kanu zat zonder club sinds West Bromwich Albion onlangs het contract van de lange aanvaller ontbond. WBA was afgelopen seizoen gedegradeerd naar het Championship en wilde maar al te graag af van de dure spits, die in de laatste twee seizoenen 43 competitieduels speelde en slechts zeven keer scoorde.

Voor Kanu is Pompey de derde club in het Premiership na eerder voor Arsenal en West Brom te hebben gespeeld. De inmiddels dertigjarige international begon zijn Europese profloopbaan bij Ajax en stond ook nog onder contract bij Internazionale.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_40930661
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:03 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Bite me blondie, je kan nu eenmaal niet iedereen te wille zijn... Als montana seizoenen lang het oude logo kan plaatsen als tvp, kan ik toch gewoon een plaatje neer zetten...?
pi_40930695
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:44 schreef BoNi het volgende:
Toch even een nieuwtje over een sympathieke, memorabele ex-Ajacied:
[..]
Zo! Gewaagde beslissing van Portsmouth, want hij heeft niet echt veel gepresteerd de laatste paar jaren.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:06:32 #43
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_40931066
Zo, 8 dagen vakantie en maar 12 topics gemist. Het kon erger

Ze zonden trouwens wel de wedstrijd tegen psv uit in het hotel dus ik heb weer lol gehad met feyenoord en utrecht supporters
Jawel, je keek.
pi_40932257
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:18 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

[..]

Dat is dus een donderdag.
Hopelijk wordt het weer live uitgezonden
pi_40932308
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:47 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Hopelijk wordt het weer live uitgezonden
hm... 12 uur dan hopelijk. dan heb ik 3 kwartier de tijd want daarna moet ik naar m'n werk.
pi_40932706
"Rooney, Scholes en een heleboel geld voor Huntelaar"

Ondanks alle geruchten heeft volgens Van Geel nog niemand zich gemeld voor Charisteas en/of Huntelaar. Tegenover Highlow.nl moest Van Geel wel lachen om geruchten over interesse van Manchester United voor Huntelaar. “Alleen als ze Wayne Rooney en Scholes en ook nog een heleboel geld meebrengen, kunnen ze Klaas Jan meenemen, maar dat zal nog wel heel lang duren, denk ik. Nee hoor, Klaas Jan blijft gewoon nog een hele lange tijd bij Ajax!”
pi_40932811
Ik hoef die lelijke dwerg uit Engeland niet.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_40932982
Van Geel

Verder denk ik dat je beter Rosenberg kan houden ipv Charisteas.. Rosenberg heeft meer mogelijkheden, hij kan aan de zijkant.. daar waar Charisteas niet snel zal staan.. maar we rekenen Rosenberg nu af op de wedstrijd van Zondag maar hij stond tegenover Simons en Alex.. daar ben je niet zo voorbij hoor.. Babel was de enige die zondag zijn man af en toe voorbij kwam
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_40933093
nee, Charisteas is gewoon een betere vervanger voor Huntelaar (daar gaat het om) dan Rosenberg is. Op de vleugels hebben ge genoeg mogelijkheden (dat ze niet allemaal even goed zijn maakt niet uit. Maar als je als Spits gehaald bent moet je daar ook spelen. En in de spits positie vind ik Charisteas beter dan Rosenberg...
pi_40933112
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
nee, Charisteas is gewoon een betere vervanger voor Huntelaar (daar gaat het om) dan Rosenberg is. Op de vleugels hebben ge genoeg mogelijkheden (dat ze niet allemaal even goed zijn maakt niet uit. Maar als je als Spits gehaald bent moet je daar ook spelen. En in de spits positie vind ik Charisteas beter dan Rosenberg...
Juist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')