Maar wat is nu je punt?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:57 schreef Thrilled het volgende:
ik koop altijd horloge's van 5 euro in spanje, dus dan is 8000 in verhouding best duur ja
maar 8000 euroquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar wat is nu je punt?
Er zijn ook mensen die in een auto rijden van een ton+?
Dus zullen er ook mensen zijn die meer geld op tafel willen leggen voor een horloge dan jij dat doet....
Man dat is nog niet eens superduur ofzo....quote:
maar toen kwam die rottige euro?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:09 schreef geevee het volgende:
Ik zou niet met zo'n duur horloge rond durfen lopen,trouwens het horloge dat ik voor mijn 21e verjaardag van mijn ouders heb gekregen geeft de tijd nog prima weer (was iets van 350 gulden) was toen een heel duur horloge!
Moet jij nodig zeggen me je plastic kermis horloge ,Kamperquote:
Ik wist niet eens dat ik horloges heb ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:04 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen me je plastic kermis horloge ,Kamper
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ik horloges heb ?
N00b
1 woord:quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:15 schreef fiekster het volgende:
In Harrods zag ik zo'n lelijk plastic/zeeman-like haarspeldje. 999 pond! (1500 euri)![]()
Met je fetisjquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:12 schreef Adsum het volgende:
IWC is een Zwitsers merk, geen Zweeds...
Het horloge kost volgens mij maar 3400 euro, geen 8000.
En er zijn horloges van dik een miljoen euro, dus die 8000 moet je ook maar relatief zien.
meer danquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:21 schreef hermandeperman het volgende:
Boehoe, hullie hebbe meer geld over voor luxe goederen als mij
Beide imo zeer lelijk.... (prijs - uiterlijk verhouding)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:45 schreef static het volgende:
Franck Muller Aternitas. 250.000 pond =~ 370.000 Euro.
[afbeelding]
Audemars Piguet "watch no 5". 125.000 pond =~ 185.000 euro
[afbeelding]
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Pauperquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:46 schreef Thrilled het volgende:
tering, net op tv (veronica), reclame van miami vice, die nieuwe film.. sms huppeldepup ofzo naar nummer nogwat en je kan een handgemaakt zweeds horloge winnen ter waarde van 8000 euro!!
zo'n horloge durf ik niet eens om te hebben, tis toch van de zotte!
nee ik ben niet jaloers, mijn telefoon verteld mij ook de tijd![]()
![]()
Als ze er 10 kilo goud overheen laten gieten is dat best begrijpelijk jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:54 schreef static het volgende:
Ik ken ze van 250.000 pond.
Is ca. 371.000 euro.
Brengt een auto van een ton je op een andere manier op de plek van bestemming dan een auto van 8000 euro?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:32 schreef Nemephis het volgende:
Als iemand een duur horloge wil kopen moet ie dat zelf maar weten (maar geeft ie de tijd dan beter weer dan mijn horloge van amper vijfig pleuri's?)
Neukt een vrouw van 300 euro per uur beter dan 1 van 20 euro per uur ??quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Brengt een auto van een ton je op een andere manier op de plek van bestemming dan een auto van 8000 euro?
En gat is een gat, maar de kans op ziektes is geringer (normaliter)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:53 schreef McReal het volgende:
[..]
Neukt een vrouw van 300 euro per uur beter dan 1 van 20 euro per uur ??
Ik ben nog niet ziek geweest door mijn Casio of zo...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En gat is een gat, maar de kans op ziektes is geringer (normaliter)
En je punt is?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:02 schreef Ashram het volgende:
[..]
Ik ben nog niet ziek geweest door mijn Casio of zo...
Maar nog wat meer diamantjes erop enz... en de miljoen is makkelijk gehaald...
Duurste horloge, duurste BH, duurste...duurste...duurste...
Weet ik veel...quote:
Voor jou waarschijnlijk dan niet....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:08 schreef Ashram het volgende:
[..]
Weet ik veel...
Waarschijnlijk iets in de trant van dat een 8000 euro horloge niets speciaals is...
Om vervolgens na 2 maanden met een kapot horloge te zitten?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:14 schreef DiabloSam het volgende:
Of je gaat naar thailand voor 2 weken, feest en zuipt wat je wil, koopt een nep rolex voor minder dan een tientje...en je bent nog steeds goedkoper uit als 8000 eutjes dokken voor zo'n klokkie...zonde van het geld...
Kan jij uberhaupt klok kijken?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:17 schreef Maikuuul het volgende:zo gaar wow ik kan de tijd kijken op een veelste duur gare horloge
http://www.worldtempus.com/images2/art_fm_06_0329_aet_01.jpg
Die ziet er wel kicks uit maar die kan je volgens mij ook nep kopen voor een tientje dus wtf bbq
HAHAHAHAHAH !!!quote:
Dank je.....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH !!!
Jij kan pas goede grappen maken
Van mijn leven nooit niet....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Voor jou waarschijnlijk dan niet....
In veel gevallen wel ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Brengt een auto van een ton je op een andere manier op de plek van bestemming dan een auto van 8000 euro?
Mij ook niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:32 schreef Ashram het volgende:
[..]
Van mijn leven nooit niet....
Maar een horloge van 8000 euro...tijd is geld, maar ook niet weer zoveel.
Echter moet ik er even een 1ct VS1 briljantje installeren in het midden van de wijzerplaat en voila, daar heb je een Seiko Kinetic van 10000 euro.
Wil vooral duidelijk maken dat dergelijk nummertjes niet imponeren.
Het duurste horloge is slechts een gouden, zonder enig diamantje!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:02 schreef Ashram het volgende:
[..]
Ik ben nog niet ziek geweest door mijn Casio of zo...
Maar nog wat meer diamantjes erop enz... en de miljoen is makkelijk gehaald...
Duurste horloge, duurste BH, duurste...duurste...duurste...
Mensen die de "geld speelt geen rolex" zin nog nooit gehoord hebben moeten echt wat vaker buiten komen. Die komt al vanuit groep 4.quote:
Ik weet niet hoe jij met horloges omgaat, maar ik heb nog nooit een horloge op dergelijke manieren 'gemold'quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:31 schreef Thrilled het volgende:
maar een horloge is zo gevoelig, hoe groot is de kans dat je hem vergeet af te doen bij afwassen, of je slaat met je horloge tegen een kastje aan, of ander voorwerp, of weet ik het wat... als je er eentje om je pols hebt zitten van zoveel geld ben je continue aan het oppassen of je hem niet molt...
Voor dat geld willen ze vast wel even nog een diamantje erin zetten voor mij.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:48 schreef Adsum het volgende:
[..]
Het duurste horloge is slechts een gouden, zonder enig diamantje!
Aanschouw, de Vacheron Constantin Tour de L´ille:
[afbeelding]
De uwe voor slechts 1,25 miljoen euro![]()
8000 euro is 3.26 per uur bij een werkweek van 40 uur.... heb jij moeite met dat te verdienen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:25 schreef ettertje het volgende:
Wat zitten hier een stelletje patsers!
Speciaal voor die personen: kijk eerst eens dat je dat geld in een jaar verdient.
Losers... ¤8000,- is voor iedereen veel geld alleen voor sommige iets minder dan voor andere.
Blijkbaar verdien je nog minder, want je hebt niet eens een fatsoenlijke rekenmachine.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
8000 euro is 3.26 per uur bij een werkweek van 40 uur.... heb jij moeite met dat te verdienen?
Nou vertel... want ik wil heel graag weten waar jij op uitkomt + methodequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:55 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Blijkbaar verdien je nog minder, want je hebt niet eens een fatsoenlijke rekenmachine.
En waarom laat jij je methode niet zien. In plaats van zo maar een conclusie trekken dat het maar 3,26 per uur is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou vertel... want ik wil heel graag weten waar jij op uitkomt + methode
ik vind die horloge anders kk lelijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:17 schreef Maikuuul het volgende:zo gaar wow ik kan de tijd kijken op een veelste duur gare horloge
http://www.worldtempus.com/images2/art_fm_06_0329_aet_01.jpg
Die ziet er wel kicks uit maar die kan je volgens mij ook nep kopen voor een tientje dus wtf bbq
Ik wil meestal ook zien welke datum het isquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:03 schreef buzzer het volgende:
Ik doe al ruim 10 jaar met mijn horolge van 15 gulden.
Ik zou dat geld er echt nooit voor over hebben. Ik wil kunnen zien hoe laat het is, niets meer en niets minder
Eigenlijk is het 3,56, ik zie nu dat ik een typefout heb gemaakt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:19 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
En waarom laat jij je methode niet zien. In plaats van zo maar een conclusie trekken dat het maar 3,26 per uur is.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:31 schreef PeZu het volgende:
*doet zijn audemars piquet royal oak maar snel af*
*Schuift platinum Rolex Day-Date om pols*quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:31 schreef PeZu het volgende:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eigenlijk is het 3,56, ik zie nu dat ik een typefout heb gemaakt.
8000/1.08 (vakantiegeld) /12 *3 /13 /40 = 3,56
ik heb wel een A-P een hele mooi immitatiequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:48 schreef Adsum het volgende:
[..]
*Schuift platinum Rolex Day-Date om pols*
If only![]()
afgelopen jaar zijn er bij in inbraak hier 6 horolge's meegenomenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:07 schreef Adsum het volgende:
Ik heb ook een Rolex immitatie, de 2006 Daytona
Ik heb verder wel echte Omega's e.d. hoor!
ik ook... maar mijn accountant nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:12 schreef Adsum het volgende:
Da's wel kut ja...
Ik vind die Vacheron van 1,25 miljoen wel een waardige vervangde klok
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:44 schreef IkWilbert het volgende:
8000 euro? Die zou ik echt niet om doen! Heb een horlge op het oog van 750 euro en daar twijfel ik nog enorm over... is toch een hele hoop geld zoiets...![]()
wrom? de meeste horloge's die ik zie en mooi vind kosten min 600 euroquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:57 schreef centenbakkie het volgende:
[..]
koop gewoon een net horloge van 200
![]()
In welk Turks bazaartje heb je dat onding gekocht? Je bent duidelijk genept.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:31 schreef PeZu het volgende:
Niet mis mee denk ik, maar al te vaak wat mis met de redenen waarom sommigen het aanschaffen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:38 schreef Sight_key het volgende:
Als je geld hebt dan is dat toch niet erg?
Of een horloge van 100,000 euro ....waarom niet??
Wat is er mis met een horloge van 8000 euro?
Vet, die heeft 2 kanten! Da's pas praktisch!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:48 schreef Adsum het volgende:
[..]
Het duurste horloge is slechts een gouden, zonder enig diamantje!
Aanschouw, de Vacheron Constantin Tour de L´ille:
[afbeelding]
De uwe voor slechts 1,25 miljoen euro![]()
Op de Waddeneilanden een kwestie van leven en dood!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:35 schreef Toeps het volgende:
[..]
Vet, die heeft 2 kanten! Da's pas praktisch!
Maar goed, dan weet je wel meteen hoe de maan staat. Altijd al willen weten, natuurlijk.
lijkt me niet dat veel mensen zich daar aan houdenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:54 schreef allsystemshalt het volgende:
hanteer de 5 % regel
Dus je horloge mag 5 % van je bruto jaarsalaris kosten.
Mijn Omega was nog niet de helft van de helftquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Verdomme, mijn CvdK was nog niet de helft
[afbeelding]
Oh ik wil mijn reden voor aanschaf best geven.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:32 schreef Ashram het volgende:
[..]
Niet mis mee denk ik, maar al te vaak wat mis met de redenen waarom sommigen het aanschaffen.
Als je zoveel geld hebt, koop je de maan gewoon!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:35 schreef Toeps het volgende:
[..]
Vet, die heeft 2 kanten! Da's pas praktisch!
Maar goed, dan weet je wel meteen hoe de maan staat. Altijd al willen weten, natuurlijk.
En hoeveel vrouwen werken er voor je zwager?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:30 schreef sooty het volgende:
Mijn zwager heeft een horloge van 25.000 euri. Wat ik daaraan jammer vind is dat die patjepeeërs zoals mijn zwager zulke dingen aanschaffen zonder dat ze een gevoel voor smaak hebben, maar er op hopen dat iemand het herkent. En mijn zus doet daaraan 110% mee. Rijk ingetrouwd dus. Maar het heeft geen enkele klasse.
14.gifquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:45 schreef Adsum het volgende:
800 gulden voor een Camel Active is ook veel ja...
Ik snap al die lompe snelle auto's niet, met vermogen waar je geen flikker aan hebt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:00 schreef PvtRyan het volgende:
Snap al die lompe grote horloges niet, zo'n lelijke klomp metaal op je pols met allerlei metertjes waar je geen flikker aan hebt.
Ik heb zelf een Swatch Skin, simpel, strak, dun, niet duur.
[afbeelding]
Als mensen met een swatch mijn CvdK afzeiken, kan ik daar niet echt wakker van leggen. Dus ik ben ook wel benieuwd naar rekkies klok.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:28 schreef Badmeester het volgende:
rekkie does een plaatje van jouw horloge, ben wel benieuwd... of durf je dat niet omdat je kans heb dat iedereen hem afkraakt?
Behalve dan dat een sportauto mooi is en zo'n zware metalen tumor om je arm niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik snap al die lompe snelle auto's niet, met vermogen waar je geen flikker aan hebt.
Ik heb zelf een lada, simpel, strak niet duur.
Och geweldig man hoe mensen altijd denken de situatie van een ander, via het internet, te kunnen beoordelenquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:15 schreef Allochtoon het volgende:
6000 euro uitgeven voor een horloge
Dan moet Rekkie wel een hele goedkope vrouw hebben
Jongen gaat nou geen onzin praten. Wordt je niet mooier van.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:30 schreef Allochtoon het volgende:
Hypotheek op het horloge afgesloten met een looptijd van 10 jaar
quote:Gij zult niet begeren uws naasten huis; gij zult niet begeren uws naasten vrouw, noch zijn dienstknecht, noch zijn dienstmaagd, noch zijn os, noch zijn ezel, noch iets, dat uws naasten is.
Nou wat mooi, met 20 over een drempeltje heenquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:02 schreef PvtRyan het volgende:
[..]
Behalve dan dat een sportauto mooi is en zo'n zware metalen tumor om je arm niet.
Al draagt een aap een gouden ringquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jongen gaat nou geen onzin praten. Wordt je niet mooier van.
En wat denk je nu te bereiken met dit kansloze gelul?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:40 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring
Iets comfortabeler en in duitsland ook sneller, doorgaans.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ach dat zijn ook maar persoonlijke voorkeuren.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:42 schreef aaipod het volgende:
[..]
Iets comfortabeler en in duitsland ook sneller, doorgaans.
Dit is de Panerai die ik heb. 2e hands gekocht.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:50 schreef Badmeester het volgende:
rekkie doe is een piccie van jouw horloge, ben wel benieuwd
Zo'n knots valt toch onder de wapenwet?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dit is de Panerai die ik heb. 2e hands gekocht.
[afbeelding]
Plaatje doet het hier nog steeds.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:04 schreef Hyperdude het volgende:
Lijkt wel een neppe U-boot
Sorry, kon het niet laten. Maar Panerai zijn wel prima gemaakte horloges. Alleen vind ik ze te groot, heb ik zo weer een kras te pakken vrees ik.
Hee, nu doet je plaatje het niet meer!?
Dacht dat U-boat eigenlijk een neppe Panerai was, ze lijken soms flink op elkaar.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Plaatje doet het hier nog steeds.
U-boat is groter.... en zwaarder.... Ik heb een U-boat geprobeerd en dat ding was echt helemaal niks voor mij. Mijn polsen waar daar echt te klein voor.
Bagger. Vond het eerst een mooi merk, totdat Hans Dekkers het verziekte voor mij...quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dit is de Panerai die ik heb. 2e hands gekocht.
[afbeelding]
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:13 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dacht dat U-boat eigenlijk een neppe Panerai was, ze lijken soms flink op elkaar.![]()
Plaatje doet het nu wel weer hiero![]()
Ik ken het stukje.... en tja jammer voor Hans Dekkersquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:19 schreef Adsum het volgende:
[..]
Bagger. Vond het eerst een mooi merk, totdat Hans Dekkers het verziekte voor mij...
[afbeelding]
Buiten gewoon mooi horloge Swets...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Verdomme, mijn CvdK was nog niet de helft
[afbeelding]
In dat geval:quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ken het stukje.... en tja jammer voor Hans Dekkers
Het kan me weinig boeien hoe mensen die ik niet ken er over denken
Prima wat jij wil.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:23 schreef Adsum het volgende:
[..]
In dat geval:
Overpricede en overhypte kutklok!
Plaatje is nogal onduidelijk.....quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:32 schreef Lief-visje het volgende:
Als we het dan toch over horloges hebben weet iemand wat voor merk horloge dit is :
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |