Hey ik distancieer me van MMaRsu en GD.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik word te oud voor deze shit
Niemand is hier te oud voor Roy, Pedobear zou jou ook doen!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik word te oud voor deze shit
Ik heb hem een draadloos toetsenbord/muis combinatie gekocht voor me paquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd papa van Bernie!
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb hem een draadloos toetsenbord/muis combinatie gekocht voor me paWaarvan het toetsenbord beschadigd is en de batterijen nog inzaten, en de cd gebroken is
MEDIAMARKT FTW
![]()
![]()
Omdat het limited edition is staat de software ook niet op het internetquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]! Goeie winkel man! Dat gebeurt bij de Makro zelfs niet (of nauwelijks iig
)
de juiste term is :quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:38 schreef Thomper het volgende:
WAT?
Succes, ik duim voor je!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, mijn schooljaar is nu officieel weer begonnenTentamen maken
Ik heb gisteren mijn werkcolleges ingeleverd die ik al 7 maanden geleden ingeleverd had moeten hebbenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik moet nog mijn stageeindverslag van vorig schooljaar afmaken.
Gefeliciteerdquote:
Ik neem vandaag vrij om bij te komen van vannacht en me klaar te maken voor de komendequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:37 schreef King_of_cubes het volgende:
Graag gedaan.![]()
![]()
Nu moet ik werken.
Gefeliciteerd!quote:
Helaasch! Wanneer weet je je punt?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben thuis, Lani, het duimen heeft niet geholpen denk ik... Het ging niet zo heel goed
Zelfs tijdens tentamens moet je gewoon aandachttrekken hequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben thuis, Lani, het duimen heeft niet geholpen denk ik... Het ging niet zo heel goed
Maar goed, toch iets grappigs nog gebeurt tijdens het maken van het tentamen. Ik was zo aan het schrijven met mijn nieuwe K-Swiss pen die ik bij mn schoenen had gekregen en toen opeens *PANG* knalt die pen zo uit elkaarHet buisje en de pen zelf lagen 2 rijen verder
20 werkdagenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:41 schreef Laniboekje het volgende:
Helaasch! Wanneer weet je je punt?
Lang wachten zegquote:
Congratz. Nu taart en bier.quote:
Taart =quote:
Doe je helemaal verkeerd.quote:
en stukken lekkerderquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:41 schreef Chanty87 het volgende:
Pff, doe mij maar een appeltaart, die zijn tenminste binnen 2 uurtjes klaar
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:46 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Juist met! Rozijnen + appelstukjes + suiker + kaneel =![]()
![]()
En da's nog maar de vulling!
Hema is lekker.quote:
Whehehe. Dat heb ik nou nooitquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:54 schreef Chanty87 het volgende:![]()
M'n zus gooide net mijn pizza in het mini-oventje, zegt ze "volgens mij doet doet ie het niet hoor, hij doet niks, geen lampje of wat". Ga ik kijken, zit de stekker er niet in
!
kaneelquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:46 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Juist met! Rozijnen + appelstukjes + suiker + kaneel =![]()
![]()
En da's nog maar de vulling!
Wees niet gevreesd Bernie! Ik ben er om je te irriteren, maar eerst de FF-special van Roy lezenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:33 schreef RaymanNL het volgende:
GadverdammeIk verveel me dood
Zelfs Neogaf is down
Waar is iedereen
![]()
quote:
Nog niet verslagenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:22 schreef Laniboekje het volgende:
Bernie! Hoe is het met de eindbaas van Rayman?
Zullen we voor de kerstmeet gaan dan? Is wel zo gezellig, rond een haardvuurtje enzo!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:22 schreef RaymanNL het volgende:
En wederom is er weer geen meet gekomen deze zomer![]()
Last time I checked duurde de zomer nog tot 21 septemberquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:22 schreef RaymanNL het volgende:
ik doe niet aan meetsquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zullen we voor de kerstmeet gaan dan? Is wel zo gezellig, rond een haardvuurtje enzo!
Dat meen je niet?quote:
Ik wist het.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat meen je niet?Dat wist ik nog niet!? Iemand anders die dit al wel wist? Wat een nieuws
!
14.gifquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat meen je niet?Dat wist ik nog niet!? Iemand anders die dit al wel wist? Wat een nieuws
!
Luie hond!quote:
Dan kom je maar nietquote:
De lekkere wijven komen juist niet als jij wel komt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
Als er alleen lekkere wijven komen wil ik het wel overwegen.
half 12, veel te vroegquote:
Dus jij komt altijd?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Luie hond!
[..]
Dan kom je maar niet
[..]
De lekkere wijven komen juist niet als jij wel komt.
ZO!
Keiweek suxquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:57 schreef Morthill het volgende:
KEI-week is weer begonnen, vanochtend pas om 6.45 gaan slapen of zo. Vanavond weer
Ik heb wel gemeet deze zomerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:22 schreef RaymanNL het volgende:
Je hebt het er maar druk mee hequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Luie hond!
[..]
Dan kom je maar niet
[..]
De lekkere wijven komen juist niet als jij wel komt.
ZO!
quote:
Agh, het enige nadeel is dat het extreem druk is, waar je ook bent. Maar gezelligheid alomquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:49 schreef MMaRsu het volgende:
Gewoon kutmuziek. Nah zal vast wel gezellig zijn, nog nooit heen geweest
. Ga vanavond wel uit wss, maar ik heb gewoon enge gedachten bij zuipen en feesten, waar iedereen aan meedoet. In westerbork (
![]()
) had je ook zoiets, zuipende boeren ARGH
![]()
![]()
![]()
Maar ik hoop dat het in Grunn beter is, zoals alles beter is in Grunn
He,.... een ouwe pikquote:
Gijssssssssssssssssssssss,.... heb je beer shot gebruikt voor het nieuwe Gijs topicquote:
Die ga ik dus vaker terugzienquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssssss,.... heb je beer shot gebruikt voor het nieuwe Gijs topicPrachtige foto.
Zie hem nu net..... ga dat even doornemen... ziet er cool uit Gijs. FF bakkie zetten... volgens mij heb ik ook nog wat Gysahl Greens ergens liggenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je het prachtig stuk proza op Games al gelezen? Gaat gedeeltelijk over jou!
Jij gamed toch ook al die RPG's? Of althans.... je bent een RPG fan toch? Waar ben je nu mee bezig?quote:
Grandia II en Shin Megami Tensei: Lucifers Call. Wacht nog steeds met smart op Kingdom Hearts IIquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij gamed toch ook al die RPG's? Of althans.... je bent een RPG fan toch? Waar ben je nu mee bezig?
Is Shin Megami Tensei: Lucifers Call cool? Die wil ik ook nog eens gaan gamenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Grandia II en Shin Megami Tensei: Lucifers Call. Wacht nog steeds met smart op Kingdom Hearts II
Het is heel iets anders dan ik eigenlijk gewend ben. Stuk duisterder dan kleurrijke Kingdom Hearts en bijv. Dragon Quest. Ik kan me er echter zeker wel mee vermaken, wel af en toe moeilijk om nou te achterhalen waar je heen moet maar er is zeker mee te leven. Ben nog niet heel ver in het spel, maar het verhaal (en dat is wel belangrijk altijd) boeit me zeker wel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is Shin Megami Tensei: Lucifers Call cool? Die wil ik ook nog eens gaan gamen
Ik vooral met Golden Sun en Mario en Luigi, maar idd ook met sommige FF games. Zoooo frustrerend als je voor de eindbaas staat en hij slaat je in twee klappen doodquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:37 schreef Laniboekje het volgende:
Klopt.. heb ik best vaak gehad met de Final Fantasy spellen en Star Ocean
Golden Sun en Mario en Luigi vond ik dan weer belachelijk makkelijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vooral met Golden Sun en Mario en Luigi, maar idd ook met sommige FF games. Zoooo frustrerend als je voor de eindbaas staat en hij slaat je in twee klappen dood
Bloed zweet en tranen werk is het bij mij altijd bij de eindbaas. Bij IX had ik bijvoorbeeld het geluk dat Zidane autolife en autoregen had, anders had ik die niet kunnen uitspelen. Bij IV had ik maar 2 characters die ik in leven kon houden, één om te healen en Cecil om te slaan. Het werkt, maar battles duren zooooo lang danquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Golden Sun en Mario en Luigi vond ik dan weer belachelijk makkelijkIk ben overigens altijd wel iemand die teveel levelt, ook als het eigenlijk niet hoeft omdat ik weet dat eindbazen altijd wat moeilijker zijn. De enige keer dat ik dus niet echt veel aandacht schonk aan het levelen was met Star Ocean en toen was het dus meteen gekkenwerk om die eindbaas te verslaan. Het is me uiteindelijk wel gelukt met het nodige bloed, zweet en tranenwerk.
Je kan dan tenminste wel zeggen dat je er hard voor gewerkt hebtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bloed zweet en tranen werk is het bij mij altijd bij de eindbaas. Bij IX had ik bijvoorbeeld het geluk dat Zidane autolife en autoregen had, anders had ik die niet kunnen uitspelen. Bij IV had ik maar 2 characters die ik in leven kon houden, één om te healen en Cecil om te slaan. Het werkt, maar battles duren zooooo lang dan
Oeh, een webcamquote:
Oei, de C1000 poster.quote:
Wat voor pc heb jij dan?quote:
Mijn computer is bij de leverancier (in Duitsland), deze is even snel voor mij gekocht voor in de tussentijdquote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:23 schreef MMaRsu het volgende:
Shit doodgeschoten op mn werk vandaag( waterwars
)
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:26 schreef Roi het volgende:
[..]
Mijn computer is bij de leverancier (in Duitsland), deze is even snel voor mij gekocht voor in de tussentijd![]()
Maar bedankt hoor!
Dat scheelt...quote:
Feest!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]prachtig
En bier genoeg, ik ben jarig morgen, je weet
Hp is kwaliteitquote:
quote:
Wat is dat een lelijk gedrocht zeg.quote:
Het is je toekomstige ex.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat is dat een lelijk gedrocht zeg.
pedobear welquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:40 schreef capibar het volgende:
Ik heb een bonsai boompje.
Wie wil me aanraken?
quote:
Vervelende GAM-nerd is weer jarigquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:46 schreef Gamedemon het volgende:
Thanks, maar wie van jullie cunts maakt een verjaardags topic voor mij?
je bedoelt mijn kloon?quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:53 schreef Tomasso het volgende:
GD, je bent op dezelfde dag jarig als yvonne![]()
![]()
nee die paupers zijn te lui om em te openen, gaat nergens over!quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:58 schreef Laniboekje het volgende:
En je hebt nog niet eens je eigen topic?
thanksquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:06 schreef Laniboekje het volgende:
Gamedemon'tje is jarig.. hoera, hoera!
Zo.
Groningenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:45 schreef Xrenity het volgende:
hihi
Feyenoord geowned
Wordt weer gezellig straks
geestelijk wel jahquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:19 schreef MMaRsu het volgende:
Gefeliciteerd, eindelijk 16 huh hansje?![]()
![]()
Allemaal de schuld van Koeman, drie verdedigersquote:
Nah, 10.00 uur er uit, koffie drinken, en om 11.30 pas op de PCquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:25 schreef Laniboekje het volgende:
Heeft Bernie er dan nog geen halve dag op zitten?
Handigquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ga ik na 2 maanden eindelijk weer verder met mijn stage eindverslag, blijkt dat het zo goed als af is en ik het net zo goed op tijd had kunnen inleveren.
koffie is gooooooed!quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nah, 10.00 uur er uit, koffie drinken, en om 11.30 pas op de PCHet valt allemaal nog wel mee
![]()
Wij delen een passie!quote:
Ik pas.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wij delen een passie!
meeten en nuecken?
Die van juliquote:
Hier schijnt anders gewoon de zon en is het minstens 18 graden!quote:
Deze.quote:
quote:Paultje zegt:
wat een sukkel ben je ook he
MMaRsu... Dexter's Lab, The Hiphop Experiment zegt:
Wat?
MMaRsu... Dexter's Lab, The Hiphop Experiment zegt:
Waar heb jij het nou weer over?
Paultje zegt:
weet je zelf wel, mongooltje :w
Precies.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
Chatlogs posten is not done.
Ach kom op, sinds wanneer zijn we hier heilig?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
Chatlogs posten is not done.
Je kan daar een ban voor krijgen, niet dat ik em ga aanvragen maar ik meld het even om je te beschermenquote:
1 keer is leuk. Als je door blijft gaan, ben je strontvervelend. Weten wanneer je moet ophoudenquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:12 schreef MMaRsu het volgende:
Ach komop man, zeur niet zo. Je zag Roy toch ook niet zo kleinzielig gedragen toen PSV van Ajax verloor? En als wij hem daar mee gaan plagen gaat die ook niet zo zielig lopen doen over msn, it's all jokes man
Ach, op den duur komt die welbekende druppel he. Dan wil je er gewoon even iets van zeggen. En met Roy was ik gisteren ook in discussie hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:17 schreef MMaRsu het volgende:
boehoe, wel 2 reacties van mij over Feyenoord. Ik zie je Roy ook niet zo aanvallen?
[afbeelding]
Wees geen wijf man, tis gvd maar voetbal, waar maak je je druk omquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
1 keer is leuk. Als je door blijft gaan, ben je strontvervelend. Weten wanneer je moet ophouden
* Sharkdoggie gaat op een kruk staanquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach kom op, sinds wanneer zijn we hier heilig?
Matige come-back. Je kan beter.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:28 schreef Tomasso het volgende:
Ow, en MMaRsu, dat plaatje zou eerder van toepassing zijn op jou, want iemand scheldt je uit. OH NOOOEEEES!! Drama-queen
Idd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Matige come-back. Je kan beter.
5.5
Zeg hou je er eens buiten. Ga maar shurikens gooien ofzoquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:32 schreef Gamedemon het volgende:
Feyenoord zuigt, groningen zuigt, voetbal zuigt
SLOTJE!
Stelletje kinders hier
Gast als je er last van hebt zeg het dan gewoon, kom niet al je agressie op mij afreageren, doe dat maar op je kussenquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:28 schreef Tomasso het volgende:
Ow, en MMaRsu, dat plaatje zou eerder van toepassing zijn op jou, want iemand scheldt je uit. OH NOOOEEEES!! Drama-queen
als 20+er moet je beter weten roy, net als mijquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeg hou je er eens buiten. Ga maar shurikens gooien ofzo
En dat kon je zelf ook niet bedenken? Beetje kort termijngeheugen heb je dan.quote:
We doen het toch juist om je te pesten man, je moet er niet zo serieus op ingaanquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En dat kon je zelf ook niet bedenken? Beetje kort termijngeheugen heb je dan.
Nee, je moet eens weten wanneer je moet stoppenquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
We doen het toch juist om je te pesten man, je moet er niet zo serieus op ingaan![]()
Die worden uitgelachen door de hooligans daarzo.quote:
TOMASSA AM CRY!!!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:23 schreef mordradead het volgende:
LAAT ONS WEER EENS JUICHEN
FC FC GRONINGEN
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:08 schreef Chanty87 het volgende:
Hou nou maar gewoon op met dat uitlokkenHet is gewoon irritant, klaar nu. You've had your fun, now move on.
Ik heb het niet eens gemerkt (terwijl het wl een goede mod was volgens mij). Ben benieuwd wie de volgende blauwe is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:08 schreef Laniboekje het volgende:
Pkwarts stopt vandaag op GAM
Lees ik echt nu pas.
Geen, ze gaan met zn 2tjes verderquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens gemerkt (terwijl het wl een goede mod was volgens mij). Ben benieuwd wie de volgende blauwe is.
Fuck ik had net mijn sollicitatiebrief willen versturen...quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen, ze gaan met zn 2tjes verder
Ik ga een oud woord van stapel halen dat van toepassing is op Dirk en de Feyenoord fans!quote:
Gamedemonquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens gemerkt (terwijl het wl een goede mod was volgens mij). Ben benieuwd wie de volgende blauwe is.
Onwaarschijnlijk.quote:
Houwje bek, dat is nou echt clubliefde!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga een oud woord van stapel halen dat van toepassing is op Dirk en de Feyenoord fans!
BROELIEBROELIE!!
Verhoog het dan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:33 schreef Chanty87 het volgende:
Het niveau is weer tot een dieptepunt gedaald. *rolls eyes
Wil je erover praten?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:42 schreef Chanty87 het volgende:
Heb ik geprobeerd, maar de kindertjes van de crèche blijven het maar naar beneden halen hè...
Sorry jufquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:42 schreef Chanty87 het volgende:
Heb ik geprobeerd, maar de kindertjes van de crèche blijven het maar naar beneden halen hè...
neenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sorry jufIk zal me vanaf nu gedragen!
Op Fok zittren terwijl je moet werken. Dat is geen werken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:16 schreef MMaRsu het volgende:
Kom ik ffs op m'n werk, moest ik helemaal niet werken. Maar heeft wel z'n voordelen, nu blijf ik gewoon werken en hoef ik vrijdag niet
Brave Roy.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sorry jufIk zal me vanaf nu gedragen!
*propje schiet op Chantyquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:12 schreef mordradead het volgende:
EI EI EI EN WE ZIJN ZO BLIJ MAAR NIET OMDAT JUF JARIG IS MAAR OM DE ZUIPERIJ EI EI
TRAKTEREN
O wee als je die tong in een poepgaatje steekt. Smeerlapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |