Hey ik distancieer me van MMaRsu en GD.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik word te oud voor deze shit
Niemand is hier te oud voor Roy, Pedobear zou jou ook doen!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik word te oud voor deze shit
Ik heb hem een draadloos toetsenbord/muis combinatie gekocht voor me paquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd papa van Bernie!
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb hem een draadloos toetsenbord/muis combinatie gekocht voor me paWaarvan het toetsenbord beschadigd is en de batterijen nog inzaten, en de cd gebroken is
MEDIAMARKT FTW
![]()
![]()
Omdat het limited edition is staat de software ook niet op het internetquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]! Goeie winkel man! Dat gebeurt bij de Makro zelfs niet (of nauwelijks iig
)
de juiste term is :quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:38 schreef Thomper het volgende:
WAT?
Succes, ik duim voor je!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, mijn schooljaar is nu officieel weer begonnenTentamen maken
Ik heb gisteren mijn werkcolleges ingeleverd die ik al 7 maanden geleden ingeleverd had moeten hebbenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik moet nog mijn stageeindverslag van vorig schooljaar afmaken.
Gefeliciteerdquote:
Ik neem vandaag vrij om bij te komen van vannacht en me klaar te maken voor de komendequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:37 schreef King_of_cubes het volgende:
Graag gedaan.![]()
![]()
Nu moet ik werken.
Gefeliciteerd!quote:
Helaasch! Wanneer weet je je punt?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben thuis, Lani, het duimen heeft niet geholpen denk ik... Het ging niet zo heel goed
Zelfs tijdens tentamens moet je gewoon aandachttrekken hequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben thuis, Lani, het duimen heeft niet geholpen denk ik... Het ging niet zo heel goed
Maar goed, toch iets grappigs nog gebeurt tijdens het maken van het tentamen. Ik was zo aan het schrijven met mijn nieuwe K-Swiss pen die ik bij mn schoenen had gekregen en toen opeens *PANG* knalt die pen zo uit elkaarHet buisje en de pen zelf lagen 2 rijen verder
20 werkdagenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:41 schreef Laniboekje het volgende:
Helaasch! Wanneer weet je je punt?
Lang wachten zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |