nederland moet gewoon 3 CL plaatsen krijgen..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:52 schreef Pritt het volgende:
CL is 't towerwoord. Als je daarin zit weet je zeker dat je paar miljoen extra te besteden hebt.
Feyenoord moet dat als doelstelling maar eens hebben.
Kampioenschap vind ik belangrijker dan CL. CL verdien je als je kampioen bent geworden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:52 schreef Pritt het volgende:
CL is 't towerwoord. Als je daarin zit weet je zeker dat je paar miljoen extra te besteden hebt.
de doelstelling moet altijd zijn Kampioen worden...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:52 schreef Pritt het volgende:
ben ik met je eens, een doelstelling moet vooraf al reeël zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:58 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
de doelstelling moet altijd zijn Kampioen worden...
of het reeel is moet dan aan het eind maar bekeken worden...
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ben ik met je eens, een doelstelling moet vooraf al reeël zijn.
Het moet inderdaad niet zo zijn dat een club als Feyenoord lage doelstellingen (CL vooronde, bij de eerste drie eindigen) jaar in jaar uit verkoopt onder het mom van "opbouwjaar" of iets dergelijks.
Daarmee doe je de supporters te kort en geef je eigenlijk aan als leiding dat je je schikt in rol als outsider / underdog.
Gedurende het seizoen mag je best je doelstellingen bijstellen, maar vooraf ben je het als Feyenoord verplicht om voor het kampioenschap te gaan en dit ook zo uit te spreken.
Dan maar hard op je bek gaan aan het eind als je niet hebt gered, terwijl je vooraf al hebt geroepen dat de Coolsingel weer volkomt. Je toont dan in elk geval de arrogantie die Feyenoord mag moet hebben in NL.
Dat "Naad-Toernooi op de Kanarische eilanden" heeft wel de vetste 'beker' ooit opgeleverdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:41 schreef Calciumdude het volgende:
Met Kuijt en Kalou erbij zijn we ook geen kampioen geworden , of hebben we zelfs maar een prijsje gewonnen ???
Nee , en dat Naad-Toernooi op de Kanarische eilanden telt niet !!
Inderdaad. Die was met de hele ploeg nog niet te tillenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat "Naad-Toernooi op de Kanarische eilanden" heeft wel de vetste 'beker' ooit opgeleverd![]()
Denk jij dat ze dat niet als instelling hebben?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:52 schreef Pritt het volgende:
Dit was al veelvuldig vermeld.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:12 schreef sjimz het volgende:
Weet niet of het al in dit topic staat maar Vagner Love en Carew worden ook genoemd als mogelijke opvolger van Kuyt
Van de Zuid-Amerikaanse CL-winnaar, niet niks dus. Maar PSV heeft een betere reputatie in Z-A, dus kans lijkt me groter dat zij dat dan zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik hoor net van iemand dat Internacional heeft gezegt dat er een bod is op Sobís van een Nederlandse ploeg..
PSV of Feyenoord dus.
Mja, PSV heeft al flink ingekocht en heeft niet echt dringend een spits nodig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:25 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Van de Zuid-Amerikaanse CL-winnaar, niet niks dus. Maar PSV heeft een betere reputatie in Z-A, dus kans lijkt me groter dat zij dat dan zijn.
Ik ben eerst uitgegaan van wat we nu hebben. Wanneer Tymo komt dan zou pardo uit mijn opstelling gaan, de guzman naar links schuiven en hofs naar voren. Maar goed wordt het toch nietquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik hoor net van iemand dat Internacional heeft gezegt dat er een bod is op Sobís van een Nederlandse ploeg..
PSV of Feyenoord dus.
Streep erdoor.quote:‘AC Milan richt pijlen op Sobis’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 14 augustus om 08:56
Volgens de ochtendeditie van La Gazzetta dello Sport heeft AC Milan contact opgenomen met het Braziliaanse Internacional de Porto Alegre omtrent aanvaller Rafael Sobis.
De 21-jarige aanvaller scoorde vorige week tweemaal tegen Sao Paulo in de heenwedstrijd van de finale om de Copa Libertadores. De Milanese grootmacht had in januari al belangstelling getoond voor de Braziliaan, die naar verluidt rond de 15 miljoen euro moet kosten.
Ondanks het feit dat door het vertrek van Andrei Shevchenko naar Chelsea een plaats in de selectie is vrijgekomen voor een speler van buiten de EU, is het de bedoeling van de Rossoneri om de speler eerst te verhuren aan een andere club.
Huren.quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:33 schreef DenniZZ het volgende:
Die Wagner Love mag wel komen
http://youtube.com/watch?v=b1ZBiI_3PO4
PSV heeft geen cent meerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:25 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Van de Zuid-Amerikaanse CL-winnaar, niet niks dus. Maar PSV heeft een betere reputatie in Z-A, dus kans lijkt me groter dat zij dat dan zijn.
We hadden er 2 maar daar de geweldige prestaties van psv in de CL de afgelopen 10 jaar (niet verder komen dan de 1e ronde) is er 1 weggevallen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:56 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
nederland moet gewoon 3 CL plaatsen krijgen..
quote:Morgen duidelijkheid over aanvoerderschap Feyenoord
Gepubliceerd op 18-08-06 om 16:17 door Mark Marinus
Nu Dirk Kuyt zijn droomtransfer heeft gemaakt naar Liverpool raakt Feyenoorder ook zijn aanvoerder kwijt. Erwin Koeman zal morgen voor de training de selectie inlichten wie komend seizoen de nieuwe aanvoerder wordt van de Rotterdammers.
‘Ik heb geluisterd naar hoe sommige spelers er over dachten, maar ik bepaal wie het wordt. Ik ben er uit, morgen horen de spelers het. Op zondag zal iedereen bij de aftrap zien wie de band om zijn arm krijgt.’
De nieuwe aankoop Theo Lucius is volgens insiders de meest genoemde naam om Kuyt op te volgen als aanvoerder.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
We hadden er 2 maar daar de geweldige prestaties van psv in de CL de afgelopen 10 jaar (niet verder komen dan de 1e ronde) is er 1 weggevallen.
http://www.xs4all.nl/~kas(...)thod3/trank2007.htmlquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
We hadden er 2 maar daar de geweldige prestaties van psv in de CL de afgelopen 10 jaar (niet verder komen dan de 1e ronde) is er 1 weggevallen.
Zieltje.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Punten 05/06
PSV 13.5025
Ajax 15.5025
AZ 13.5025
Heerenveen 10.5025
feyenoord 3.4440![]()
Leuk overzicht voor 2007, ik had het over de afgelopen 10 jaar........quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~kas(...)thod3/trank2007.html
Wie haalt er nu de meeste punten binnen? Nou?
Eerst maar eens op internationaal niveau weer eens meedraaien, daarna Europees weer wat laten zien.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Punten 05/06
PSV 13.5025
Ajax 15.5025
AZ 13.5025
Heerenveen 10.5025
feyenoord 3.4440![]()
oh ja, die 2 dingen matchen niet he?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:52 schreef Cart_man het volgende:
Gaat over Feijenoord niet over CL plaatsen.
Doen ze bij fr-fans.nl ook hoor met die Aquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:54 schreef Erasmusch het volgende:
Copypasten en dan de hoofdletter F vervangen![]()
Whoehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, grappig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
oh ja, die 2 dingen matchen niet he?![]()
Doe ik niet, ik lach ze uit.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:04 schreef Calciumdude het volgende:
laat je toch niet zo opnaaien door die (k)neusjes...
Daar ging iedereen van uit, maar er is gezegd dat er alleen in het buitenland gezocht wordtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:35 schreef cultheld het volgende:
Nevland zal wel komen
Denk ik ook ja.quote:en de miljoenen zullen over een jaar worden geïnvesteerd in diverse spelers, aangezien Feyenoord in dat jaar persé kampioen wil worden (meer nog dan in andere jaren).
Tsja, maar het staat natuurlijk niet echt lekker om elk jaar uitspreken om kampioen te worden en vervolgens het telkens ook niet redden. Kan je dan niet beter wat realistischer zijn?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:22 schreef DonRaja het volgende:
Dan maar hard op je bek gaan aan het eind als je niet hebt gered, terwijl je vooraf al hebt geroepen dat de Coolsingel weer volkomt. Je toont dan in elk geval de arrogantie die Feyenoord mag moet hebben in NL.
Je moet in dit topic niet te veel met feitelijke cijfers aan komen zetten. Dan blijkt namelijk dat Feyenoord geen topclub is, noch in Nederland, noch in Europa en noch in de rest van de wereld.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Punten 05/06
PSV 13.5025
Ajax 15.5025
AZ 13.5025
Heerenveen 10.5025
feyenoord 3.4440![]()
Dat is niet waar, tyfusmongoolquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tegenargumenten op deze stellingen zul je niet vinden, enkel gescheld met ziektes en andere persoonlijke aanvallen zullen het gevolg zijn. Maar fok-users kunnen zeggen wat ze willen, de cijfers liegen niet!
Jij komt hier alleen maar om Feijenoord te bashen of je nu gelijk hebt of niet. Geen zin om met zulk volk in discussie te gaan. Tabeé maar weer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je moet in dit topic niet te veel met feitelijke cijfers aan komen zetten. Dan blijkt namelijk dat Feyenoord geen topclub is, noch in Nederland, noch in Europa en noch in de rest van de wereld.
Verder blijkt ook dat Feyenoord niet meer bij de eerste 2 clubs van Nederland hoort, sterker nog, dat het totaal niet kan meekomen met PSV en Ajax. En verder dat ze in de EC1/Champions League sinds 1970 niets meer hebben gepresteerd.
Tegenargumenten op deze stellingen zul je niet vinden, enkel gescheld met ziektes en andere persoonlijke aanvallen zullen het gevolg zijn. Maar fok-users kunnen zeggen wat ze willen, de cijfers liegen niet!
Juwel, zorgen dat je daadwerkelijk ong 1 keer in de 2 a 3 jaar kampioen wordt zodat je realistisch bentquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:56 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Tsja, maar het staat natuurlijk niet echt lekker om elk jaar uitspreken om kampioen te worden en vervolgens het telkens ook niet redden. Kan je dan niet beter wat realistischer zijn?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:09 schreef cultheld het volgende:
Feyenoord is echt wel een topclub met zo'n stadion + achterban. Al halen ze de komende tien jaar geen titel meer, dan nog is Feyenoord een topclub. AZ zal diezelfde status nooit bereiken.
+historiequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:09 schreef cultheld het volgende:
Feyenoord is echt wel een topclub met zo'n stadion + achterban. Al halen ze de komende tien jaar geen titel meer, dan nog is Feyenoord een topclub. AZ zal diezelfde status nooit bereiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |