abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40958262
Heeft Cruz zelf al gereageerd?
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 01:50:40 #277
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_40958346
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 01:47 schreef daaaaan het volgende:
Heeft Cruz zelf al gereageerd?
Ja, maar ze haddden geen Argentijnse tolk.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_40959034
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 01:50 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja, maar ze haddden geen Argentijnse tolk.
Ik stelde de vraag een beetje verkeerd Is er van Cruz bekend of ie weg wil bij Inter?
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 02:37:05 #279
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_40959459
Je stelde de vraag niet verkeerd, TC03 ging verder op het bericht waarin wat vertaald werd uit het "Argentijns" .

Hoop dat ze Cruz ofzo kunnen huren. Er moet iig iets staan de komende seizoenshelft.
2000 light years from home
pi_40959655
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 02:37 schreef Merkie het volgende:
Je stelde de vraag niet verkeerd, TC03 ging verder op het bericht waarin wat vertaald werd uit het "Argentijns" .
Die vertaling van 'de Tuinman'?
quote:
Hoop dat ze Cruz ofzo kunnen huren. Er moet iig iets staan de komende seizoenshelft.
Kijk er niet van op als dat niet gebeurd en we op 1 september te horen krijgen dat alle spitsen op hun lijstje te duur of niet haalbaar waren.
pi_40959923
quote:
Feyenoord koopt niet alleen spits

ROTTERDAM - Feyenoord investeert het opgehaalde geld van de transferzomer waarschijnlijk niet in één enkele spits.

Om het financiële risico te spreiden en de door het vertrek van Kalou en Kuyt aanzienlijk verzwakte selectie op meerdere posities te versterken, komen nog een spits, een middenvelder én mogelijk ook een verdediger naar Rotterdam.

Het vertrek van Kalou en Kuyt naar het Premiership leverde Feyenoord meer dan 20 miljoen euro op, waarvan een deel mag worden herinvesteerd in de selectie.

,,Het is inderdaad mogelijk dat we meerdere spelers halen,’’ bevestigt trainer Erwin Koeman. ,,Maar feit is dat we op korte termijn vooral behoefte hebben aan een scorende spits. Het is niet het einde van de wereld. Maar het late vertrek van Kuyt, drie dagen voor de competitie, is na het afscheid van Kalou wel het worst case scenario.’’

Onder die onthoofding kunnen ook de blessure van Romeo Castelen en de schorsing van Nicky Hofs worden geschaard. Feyenoord begint het eredivisieseizoen morgen bij FC Groningen zonder de vier aanvallende spelers die vorig seizoen nog goed waren voor 35 assists en liefst 49 van de 79 doelpunten.

Als Koeman wordt geconfronteerd met de tegenvallers die zijn oude club PSV mogelijk nog te wachten staan (Ooijer en Vennegoor of Hesselink weg?), reageert hij: ,,Ik verlies toch liever een verdediger dan een spits die er 25 in schopt.’’

Urenlang was Koeman de afgelopen dagen in de weer om zijn selectie te versterken. Hij belde ook de met een groot netwerk gezegende Guus Hiddink, zijn leermeester.

De clubleiding scande de lijst die klaar lag voor het geval Kalou en/of Kuyt wegvielen. Vele spitsen liggen vast in een grotere competitie waar veel hogere nettosalarissen worden betaald. Dat maakt een aanbieding voor Cruz (Inter) of Kezman (Atletico) vrijwel kansloos. ,,De indruk ontstaat dat Feyenoord niet voorbereid was,’’ aldus Koeman. ,,Onzin. Het is niet makkelijk op korte termijn de juiste man te vinden. Feyenoord is geen AZ.’’

Dat is een treurige conclusie voor een grote club als Feyenoord.

Koeman: ,,AZ kon spelers aan trekken toen Huysegems en Landzaat daar nog liepen. Toen Kuyt en Kalou nog niet waren verkocht, waren wij niet in de omstandigheden Dembele te halen. Zo spraken wij vorig jaar met Huntelaar. Wij hebben met allerlei spitsen gesproken, maar door de late transfer van Kuyt moeten wij nu in korte tijd zaken doen.’’
pi_40960765
quote:
'Volop opvolgers van Kuyt genoemd'
Geschreven door Pieter Ooms op vrijdag, 18 augustus om 15:43

Met het vertrek van Dirk Kuyt is de geruchtenstroom rond zijn opvolging in Rotterdam begonnen. Erik Nevland wordt nog steeds genoemd door verschillende media, maar Peter Bosz liet weten dat de nieuwe aanvaller vrijwel zeker uit het buitenland zou komen. Hieronder volgen enkele namen die buitenlandse media noemen als de vervanger van de Katwijkse Oranje-international.

De Braziliaanse aanvaller Vagner Love, voluit Vagner Silva da Souza, zou volgens de Russische media in de belangstelling staan van de Rotterdammers. Er zou zelfs al een afvaardiging tijdens de oefeninterland tussen Brazilie en Noorwegen de extravagante goaltjesdief hebben bekeken. De 22-jarige speler van CSKA Moskou zou naar verluidt zeven miljoen euro moeten opleveren.

Ook de terugkeer van Julio Cruz (31)nzou een goede optie zijn. De Argentijn heeft bij zijn huidige club, Internazionale, stevige concurrentie erbij gekregen in de personen van Hernan Crespo en Zlatan Ibrahimovic. Feyenoord zou in eerste instantie proberen Cruz voor een seizoen te huren.

Als laatste bekende naam wordt Olympique Lyon-aanvaller John Carew (26) genoemd. De Noorweegse international stond al eerder in de belangstelling van Feyenoord, maar verruilde Rosenborg BK voor het Spaanse Valencia. Vervolgens speelde hij voor AS Roma, Besiktas en zijn huidige werkgever.

bron www.voetbalzone.nl
Niet echt betrouwbaar, maar misschien toch de moeite waard. Denk dat ze die Vagnet Love moeten halen. Geselecteerd voor het Braziliaanse elftal, dat word je niet zomaar. Hij is nog maar 22 jaar en kost maar '7 miljoen' euro volgens de Russische media.
I'd rather die like a man than live like a coward
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 06:30:41 #283
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40960799
Lijkt me wel wat ja

PASPOORT
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2002 Palmeiras 2 0
2004 Palmeiras 11 8 Brazilië
2004 CSKA Moskou 12 9 Rusland
Totaal 25 17
pi_40960807

Hij ziet eruit als een echte goaltjesdief ja
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 06:34:42 #285
139407 jorienvdherik
pi_40960808
wat ik zag op die youtube filmpje een kezman goalmaker
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 08:41:15 #286
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40961073
Hij verdient in Rusland alleen het dubbele van wat Feyenoord 'm kan bieden.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 08:59:00 #287
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_40961178
Ìk kan me niet voorstellen dat Feyenoord geen spits meer gaat aankopen voor de transferstop, dit zou echt onacceptabel zijn imho!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 09:03:02 #288
139407 jorienvdherik
pi_40961202
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 08:41 schreef twi het volgende:
Hij verdient in Rusland alleen het dubbele van wat Feyenoord 'm kan bieden.
ja dat wel
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 09:05:33 #289
139407 jorienvdherik
pi_40961219
Dat boek van Borst heb ik nu uit,

Erg leuk boek met leuke stukken tekst van spelers en bestuur.

Opvallende openheid. Dat Feyenoord stam wou hebben. En Pierre toen al. En jorien eigenlijk cruijff of van gaal wou als opvolger van Willem
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 09:08:53 #290
139407 jorienvdherik
pi_40961243
3 op een rij
quote:
NAC en Leonardo uit elkaar
19 augustus 2006, 09:09
Door: Jelmer Geerds
NAC en Leonardo kunnen niet langer door één deur. De Bredase club neemt volgens het NOS Sportjournaal afscheid van Leonardo, die zich de afgelopen weken onmogelijk maakte.
In de voorbereiding uitte de Braziliaan kritiek op zijn rol als linksbuiten. Leonardo is van mening in de spits beter tot zijn recht te komen en dreigde met een vertrek wanneer zijn wens niet ingewilligd zou worden. Nadat die kou uit de lucht werd gehaald, volgde woensdag het volgende incident.

Na kritiek van trainer Ernie Brandts kwam het tot een woordenwisseling tussen de grillige aanvaller en de NAC-coach. Leonardo beende vervolgens boos van de training. De Bredase clubleiding besloot de aanvaller daarop disciplinair te schorsen voor het duel met AZ.

Over eventueel geïnteresseerde clubs deed het Sportjournaal geen melding.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 09:14:24 #291
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40961297
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 09:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Erg leuk boek met leuke stukken tekst van spelers en bestuur.
Leuke stukken? Vond het vrij schokkend allemaal...
A.M.A.B
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 09:17:17 #292
139407 jorienvdherik
pi_40961323
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 09:14 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Leuke stukken? Vond het vrij schokkend allemaal...
ja daarom wel leuk om te lezen, anders kwam je er nooit achter. Trustfull is nu voor mij
En dat ze Iwan hebben gepest in de kleedkamer enzo.. Die bosz is eigenlijk ook
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 09:26:11 #293
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_40961395
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 09:17 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ja daarom wel leuk om te lezen, anders kwam je er nooit achter. Trustfull is nu voor mij
En dat ze Iwan hebben gepest in de kleedkamer enzo.. Die bosz is eigenlijk ook

Van hero to zero ben je snel ...
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 09:43:58 #294
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_40961563
KOEMAN RECHT RUG ZONDER K2

„We geven ons niet gewonnen. Wellicht komen we er juist sterker uit”

ROTTERDAM, zaterdag
Niet als een geslagen hond, maar met rechte rug betrad trainer-coach Erwin Koeman gistermorgen de kleedkamer van Feyenoord. Iedereen was aanwezig, behalve Dirk Kuyt. „Ik geloof gewoon in mijn spelers en het nieuwe seizoen. Vandaar stellen we de doelstelling niet bij. Kwalificatie voor de Champions League blijft voor mij het streven bij Feyenoord.”
In ieder geval geeft Koeman (44) het goede voorbeeld. „Anders kunnen we net zo goed stoppen. Ook na Kuyt is er leven voor Feyenoord.” En de Rotterdammers hebben de drie jaar met de Katwijker in de spits geen enkele prijs weten te winnen. „Uiteraard hoop ik wel dat het ons lukt voor 31 augustus een goalgetter aan ons te binden, want we zijn veel doelpunten (37) kwijtgeraakt door het vertrek van Kuyt en Salomon Kalou. Die moet je terugkopen. Uiteindelijk draait het om doelpunten maken.”
Helemaal onvoorbereid op een fase zonder Kuyt zijn Koeman en Feyenoord niet. Kuyt miste de eerste twee weken van de voorbereiding. „Toen hebben we voor een iets andere invulling van onze speelstijl gekozen en dat beviel aardig.”
Intussen lijkt de Feyenoord-coach voor een zwaardere opgave te staan dan een jaar geleden toen hij in De Kuip begon en volgens velen een failliete boedel moest reanimeren. „Ik ben niet bang voor de komende periode. Wellicht komen we er juist sterker uit tevoorschijn. Zoiets heb ik ooit ervaren bij PSV, waar een hele voorhoede met Arjen Robben, Mateja Kezman en Dennis Rommedahl vertrok. We moeten ons met het beschikbare geld zodanig versterken dat we er als groep sterker van worden. Bijvoorbeeld door ons in iedere linie met de juiste persoon te versterken.”
Alleen leert de ervaring in De Kuip dat zoiets niet gemakkelijk is. „We konden zelfs niet op tegen een club als AZ toen het om Moussa Dembele ging; of tegen Ajax toen het om Klaas-Jan Huntelaar ging; en de komst van de Oekraïner Timoschuk acht ik voor 99% uitgesloten. We hebben sinds het vertrek van Kuyt twee besprekingen gevoerd, maar het wordt niet eenvoudig de juiste mensen te halen.”
Volgens Koeman moet Feyenoord creatief te werk gaan. Wat inhoudt dat het ook zijn licht opsteekt in de overvolle selecties van buitenlandse topclubs. Bijvoorbeeld door te huren. „Maar je schrikt je dood als je hoort wat sommige spelers verdienen. En dan moeten ze nog naar Feyenoord willen komen.” Koeman ontkent dat Feyenoord nu pas actie onderneemt. „Deze ontwikkeling hing al langer boven ons hoofd. Ik heb gesprekken gevoerd met potentiële versterkingen en we hebben schaduwlijsten. Wat niet wil zeggen dat je zomaar even een speler ophaalt. De tijd begint te dringen, omdat 31 augustus de transfertermijn sluit. Eigenlijk is dat het vervelendste aan dit scenario. Toch weiger ik me over te geven aan de filosofie van het kopen om het kopen. Dat is in het verleden genoeg gebeurd. Anders valt niet te verklaren dat je in één seizoen van 33 spelers afscheid neemt.”

Teringggggggggggggggggg
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 09:47:03 #295
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_40961601
Dembele had waarschijnlijk geen zin om in de wachtkamer te zitten. Voor hetzelfde geld vertrok Kuyt niet, en had hij nu nog bij Willem II gezeten. Ik snap best wel dat die gasten gewoon zekerheid willen...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 09:50:11 #296
123545 DatMeenJeNiet
pi_40961635
Ik doelde meer erop dat Tymo dus niet komt en dat dit gewoon een kansloos seizoen word
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 09:52:42 #297
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40961667
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 09:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik doelde meer erop dat Tymo dus niet komt en dat dit gewoon een kansloos seizoen word
Tjezus, flikker toch op.
A.M.A.B
pi_40961713
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 09:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Is die gozer zo goed dan?
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 09:58:11 #299
139407 jorienvdherik
pi_40961719
Geen idee,

We zien wel. We hebben nu best wel geld, dus laten we maar een nederlands chelsea er van maken, nog ff veel aankopen doen tot 31 aug
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 10:00:31 #300
123545 DatMeenJeNiet
pi_40961740
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 09:57 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Is die gozer zo goed dan?
Hofs in het kwadraat minstens , al is dat niet zo moeilijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: