Zou ik niet eens zo slecht vinden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
volgens Johan Derksen komt er geen spits meer bij , ze willen geen overhaaste beslisingen nemen daarom gaan ze het proberen met Pierre en Ali B
Goed nieuws, lijkt me. Dan maar een half jaar lang Pierre laten werken voor z'n geld en 6 maanden de tijd nemen iemand te contracteren. Of je moet Cruz een seizoen kunnen huren. Desnoods een half seizoen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:58 schreef Cart_man het volgende:
Die snor meld dat Feijenoord geen spits aantrekt binnen de twee weken. Nevland is te licht bevonden...
Ja, maar waarschijnlijk hebben alle spelers die Feyenoord op het oog had al hun contract verlengd of een andere club gevonden. En om nu een tweede Lazovic te kopen even snel voor de deadline lijkt me ook niet echt slim.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:02 schreef Merkie het volgende:
Pff, dat zou wel stom zijn. Dat Kuyt weg zou gaan lag toch wel in de lijn der verwachtingen? Wat valt er nou te overhaasten als je al de hele zomer de tijd hebt om op zoek te gaan naar een eventuele vervanger.
Dat is waar ja. Maar dan nog, jammer. Wordt lastig scoren voor Feyenoord komende helft van het seizoenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:04 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja, maar waarschijnlijk hebben alle spelers die Feyenoord op het oog had al hun contract verlengd of een andere club gevonden. En om nu een tweede Lazovic te kopen even snel voor de deadline lijkt me ook niet echt slim.
Jij heet Courage op de FMB?...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:22 schreef Cart_man het volgende:
Ik accepteer het niet wanneer Feijenoord geen spits aantrekt binnen nu en twee weken.
Wie is Courage en wat is de FMB?quote:
Speelt bij Wigan Athletic.quote:Trouwens......David Connolly, doet die nog weleens wat?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:22 schreef Cart_man het volgende:
Ik accepteer het niet wanneer Feijenoord geen spits aantrekt binnen nu en twee weken.
Jij was er ook zo een die pas geloofde dat Kuyt weg was toen het op feyenoord.nl stond?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:37 schreef patrickt37 het volgende:
Jullie geloven toch zeker niet alles wat die bromsnor te vertellen heeft?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wie is Courage en wat is de FMB?
Echt?quote:Speellt bij Wigan Athletic.
Linksback, middenveld is niet erg. Pierre of Ali B in de spits wel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:42 schreef daaaaan het volgende:
[..]Jij vond dat toch niet zo erg zei je gisteren?
Om het voor de volle 100% te weten?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:44 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Jij was er ook zo een die pas geloofde dat Kuyt weg was toen het op feyenoord.nl stond?
quote:'Feyenoord wil Julio Cruz op huurbasis'
Auteur: Boyd Bron: FRGoals.nl
Julio Ricardo Cruz staat bovenaan het lijstje van Feyenoord. De Stadionclub probeert hem op korte termijn op huurbasis toe te voegen aan haar selectie. De Argentijn moet de gisteren vertrokken Dirk Kuyt opvolgen. Cruz speelt momenteel bij Internazionale, waar hij door de hevige concurrentie waarschijnlijk niet aan spelen toe gaat komen. Hij is overbodig, want ook spitsen als Hernan Crespo, zlatan imbrahimovic, Adriano en Obafemi Martins staan onder contract bij de Italiaanse topclub.
Eerder in zijn loopbaan kwam Cruz ook al uit voor Feyenoord. Hij werd kampioen met de Rotterdammers, waarna hij in 2000 naar Bologna vertrok. De fysiek sterke spits (1.90m) kreeg als bijnaam 'El Jardinero', in het Argentijns vertaald: de tuinman. Hij begon zijn carriere bij CA Banfield, waar hij werd ontdekt door River Plate. Mocht Cruz onhaalbaar zijn, dan is John Carew van de Franse kampioen Olimpique Lyon mogelijk het nieuwe doelwit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |