'k had maar met half oog gekeken!quote:
Mooi stuk Beschouw!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:03 schreef Beschouw het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 9: Met genoeg stof tot schrijven
Ok, haal ik er meteen even enkele foutjes uitquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Doe me een plezier en zet je reactie ook in het columnhoekje.![]()
Gelukkig aan de andere kant van Rotterdam.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Lazovic gaat minstens 2 x scoren in Rotterdam.. ik voel het
Het zal wel in Rotterdam liggen jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:23 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe kan je dat nou niet weten man? Als je het al niet kan afleiden uit dat stukkie.
Genoeg onbekende bronnen gehoord de laatste weken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:26 schreef Ricky_ het volgende:
Als de bron onbekend is moeten we het nog maar even niet serieus nemen.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:24 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Das toch een park/wijk in Rotterdam?
Die maken nieuws bekend als iedereen het al weet een halve dag na een transfer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:36 schreef Calciumdude het volgende:
Op dit soort momenten ben ik , als supporter , niet blij met internet...
er hoeft maar iemand wat te tikken en het staat gelijk op alle discussie forums..
ik geloof het pas als het op Feyenoord.nl staat
Misschien staat ie nog op zn transfer te wachtenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:40 schreef Ricky_ het volgende:
Kan iemand niet even gaan kijken of het echt zo is?
Ja, misschien zijn ze hem vergeten op te halenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:40 schreef Ricky_ het volgende:
Kan iemand niet even gaan kijken of het echt zo is?
Ach, in real life ben ik een alleraardigste vent hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Verdomme, normaal gesproken loop je alleen maar irritant te trollen maar hier heb je 100% gelijk in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |