abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40912019
Dit topic is gericht aan elk persoon dat me mailt nav een advertentie op marktplaats:

Waarom zijn jullie te dom om te schijten?

Waarom zijn het altijd diezelfde mensen die lopen te zeiken als je kaartjes voor concerten/evenementen etc. etc. aanbiedt tegen bijvoorbeeld 600% van de (advies)prijs. Wat is jullie probleem nou echt?

Jullie willen laten weten dat je heel eerlijk bent? Jullie willen benadrukken dat je je afzet tegen dit soort duistere handel. Flikker op. Val dood. Sterf.

Als ik kaartjes wil aanbieden voor 600% en mensen zijn bereid dit er voor te geven wat is hier dan mis mee? Moet ik ze dan voor de helft minder verkopen?

Als je een hele week aan het huilen bent geweest omdat de kaartjes voor Jan Smit uitverkocht zijn, en vervolgens je frustratie en haat gaat lopen spuwen op iemand die wil voor het postkantoor heeft gelegen, dan spoor je niet.

Jullie zijn gewoon lakse honden. Ga zelf voor het postkantoor liggen.

Groetjes,

Edit: En Fok! doet nog mee er nog aan mee ook.

Waarom mag je een bank wel verkopen voor de prijs die iemand wil geven en een concertkaartje niet?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2006 19:33:41 ]
  donderdag 17 augustus 2006 @ 19:33:14 #2
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_40912059
Zoek een baan.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 19:33:54 #3
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_40912079
U wilt 600 euro betalen? Nee hoor, u krijgt ze voor 300.
Lang leve mij! *O*
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 19:34:09 #4
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_40912091
Ligt er aan ..... er zijn mensen die meer kaartjes kopen dan dat ze nodig hebben, om ze later tegen 600% weer te verkopen.
F.K.A. SuperwormJim
pi_40912098
Nee maar er zijn ook genoeg "eerlijke" mensjes. En dan sta je bij de ingang met je duurgekochte kaartje, helaas maar dit kaartje is een replica.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_40912146
Nog nooit iemand zichzelf zo ongelofelijk voor lul zien zetten zeg... ga zo door, jij komt er wel.
Gelukkig zonder haar
pi_40912184
omdat er mensen zijn die ladingen kaartjes kopen en die alleen voor 600% doorverkopen misschien en dat er hierdoor niet meer voor een fatsoenlijke prijs aan kaartjes valt te komen?

pi_40912201
vuile kakkerlak.
pi_40912207
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:36 schreef Repeat het volgende:
omdat er mensen zijn die ladingen kaartjes kopen en die alleen voor 600% doorverkopen misschien en dat er hierdoor niet meer voor een fatsoenlijke prijs aan kaartjes valt te komen?

Dan moet je er eerder bij zijn.
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 19:37:56 #10
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_40912253
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:36 schreef Senang het volgende:

[..]

Als iedereen nou eens gewoon de kaartjes koopt hij nodig heeft en niet méér dan dat
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 17 augustus 2006 @ 19:39:18 #11
144646 Huizilopochtli
Achtung reisenden...
pi_40912294
Eensch met TS.
Waarom met minder winst verkopen dan mogelijk.
Van Humaniteit en medeleven wordt je niet rijk.
Nos poma natamus
pi_40912326
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:37 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Als iedereen nou eens gewoon de kaartjes koopt hij nodig heeft en niet méér dan dat
Waarom zou je geen extra kaartjes kopen en er winst op maken?

Je zou de mensen die dat grove geld neerleggen voor kaartjes moeten bekritiseren. Als er geen vraag is is er ook geen aanbod.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 19:41:16 #13
52841 TomHoofd
Rehab Is for Quitters
pi_40912365
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:36 schreef Senang het volgende:

[..]

Als jij nou eerst maar gewoon eens geld gaat verdienen door gewoon hard te werken in plaats van met je luie reet op de rug van artiesten/organisaties mee te liften.
Grijp je kans, grijp die fles en aan de slag!
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 19:42:15 #14
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_40912402
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:40 schreef Senang het volgende:

[..]

Waarom zou je geen extra kaartjes kopen en er winst op maken?

Je zou de mensen die dat grove geld neerleggen voor kaartjes moeten bekritiseren. Als er geen vraag is is er ook geen aanbod.
Er is helemaal geen vraag naar veel te dure kaartjes.
F.K.A. SuperwormJim
pi_40912408
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:40 schreef Senang het volgende:

[..]

Je geeft zeker ook de wapenindustrie de schuld dat er moordenaars rondlopen ?
Gelukkig zonder haar
pi_40912421
Mensen betalen 600% voor kaartjes voor Jan Smit?
pi_40912429
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:42 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Je geeft zeker ook de wapenindustrie de schuld dat er moordenaars rondlopen ?
Dat is appels met peren vergelijken.
pi_40912451
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:42 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Er is helemaal geen vraag naar veel te dure kaartjes.
Blijkbaar wel

Vraag is misschien een groot woord. Maar er zijn gekken die het ervoor geven. Uiteindelijk vraag dus.
pi_40912511
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:43 schreef Senang het volgende:

[..]

Blijkbaar wel

Vraag is misschien een groot woord. Maar er zijn gekken die het ervoor geven. Uiteindelijk vraag dus.
De vraag die jullie handelaren dus gecreeerd hebben.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 19:46:37 #20
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_40912548
quote:

[..]

Blijkbaar wel

Maar de vraag wordt gecreeërd door de criminelen (want zijn het) die al die kaartjes ingekocht hebben.

Je gaat toch ook geen vraag naar voedsel creeëren door in derdewereldlanden de voedselvoorraad op te kopen om vervolgens een winkeltje te openen waar een brood 25 euro kost?
F.K.A. SuperwormJim
pi_40912558
In 1 ding heb je wel gelijk: het zijn gekken die de eerste de beste gek zoveel geld geven voor een kaartje. Ze zouden je helpen door geen kaartjes bij je te kopen, misschien dat je dan een echte baan (& life) zou kunnen krijgen (misschien wel met vrienden en zo).
maar ja wie wil zo'n ratje nou helpen he ?
Gelukkig zonder haar
  donderdag 17 augustus 2006 @ 19:46:55 #22
52841 TomHoofd
Rehab Is for Quitters
pi_40912560
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:45 schreef yahtzeehooligan het volgende:

[..]

Inderdaad. En het is trouwens nog illegaal ook. Jammer dat hier nooit wat aan gedaan word.
pi_40912564
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:45 schreef yahtzeehooligan het volgende:

[..]

Hmmz...daar zit misschien wat in. Het is dan natuurlijk ook een markt buiten de markt om. Maar toch ontmoeten op die vreemde, zwevende markt vraag en aanbod elkaar ook.
pi_40912595
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:46 schreef TeChNo2 het volgende:
In 1 ding heb je wel gelijk: het zijn gekken die de eerste de beste gek zoveel geld geven voor een kaartje. Ze zouden je helpen door geen kaartjes bij je te kopen, misschien dat je dan een echte baan (& life) zou kunnen krijgen (misschien wel met vrienden en zo).
maar ja wie wil zo'n ratje nou helpen he ?
Als we het nou eens omdraaien. Jij verdient blijkbaar je geld door je het schompus te werken, ik verdien het door me minder het schompus te werken.
pi_40912657
Overigens zijn mensen die het weet ik veel voudige van een kaartje betalen nogal debiel. Of ze hebben gewoon het geld te besteden en het maakt ze niks uit.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 19:50:24 #26
52841 TomHoofd
Rehab Is for Quitters
pi_40912676
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:48 schreef Senang het volgende:

[..]

Als we het nou eens omdraaien. Jij verdient blijkbaar je geld door je het schompus te werken, ik verdien het door me minder het schompus te werken.
Iemand die oude omatjes in elkaar slaat om hun handtasje te jatten werkt ook niet hard voor z'n geld. Dat maakt het nog niet direct goed.
pi_40912678
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:32 schreef Senang het volgende:
Als ik kaartjes wil aanbieden voor 600% en mensen zijn bereid dit er voor te geven wat is hier dan mis mee? Moet ik ze dan voor de helft minder verkopen?
Ja, gewoon voor een normale prijs. De mensen die bij je komen klagen kunnen je zelfs bij de politie aangeven. Bij de voorwaarden van de evenementenkaarten staat zelfs vaak dat je kaarten niet voor een meerprijs mag doorverkopen. Je bent een dief en je hebt geen reden tot klagen als mensen daadwerkelijk die 600% betalen. Kom eens klagen als je op je bek bent gegaan.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 19:52:04 #28
52841 TomHoofd
Rehab Is for Quitters
pi_40912724
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:49 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Overigens zijn mensen die het weet ik veel voudige van een kaartje betalen nogal debiel. Of ze hebben gewoon het geld te besteden en het maakt ze niks uit.
Dit lijkt me niet echt relevant. Die mensen hebben gewoon veel geld over voor een schaars goed, dat is op zich niet vreemd. Het gaat er meer om hoe die schaarste gecreeerd word.
pi_40912728
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:34 schreef SuperwormJim het volgende:
Ligt er aan ..... er zijn mensen die meer kaartjes kopen dan dat ze nodig hebben, om ze later tegen 600% weer te verkopen.
Er zijn ook mensen die geen kaartjes kopen als ze te koop zijn, en ze lastminute willen kopen voor veel te veel geld!
censuur :O
  donderdag 17 augustus 2006 @ 19:53:00 #30
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_40912753
Bij het postkantoor liggen voor Jan Smit
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_40912762
quote:

[..]

Dat is appels met peren vergelijken.
Nee hoor. Kijk, en er zou nu dus een stichting zoals Brein moeten komen die dit soort oplichters in de bak gooit.

Kijk als je een kaartje koopt en later toch beslist om niet te gaan, okee... maar je gaat ze niet kopen om ze voor veel duurder weer te verkopen.

Oja, en waarom mensen er misschien niet vroeg bij kunnen zijn ligt waarschijnlijk aan het feit dat er mensen wel hard werken voor hun centen (en dus overdag op het werk zitten, en niet voor het postkantoor kunnen gaan liggen) in plaats van het profiteren van anderen. Hopelijk gaat ticketservice etc dit soort praktijken streng aanpakken en de kaartjes op naam registreren zodat je ze niet meer door kan verkopen. Ook Marktplaats en andere veiligsites mogen daarin een een handje helpen door verkoop van kaartjes op hun site te verbieden.

Wat walg ik onzettend van gasten zoals jou
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_40912789
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:52 schreef TomHoofd het volgende:

[..]

Dit lijkt me niet echt relevant. Die mensen hebben gewoon veel geld over voor een schaars goed, dat is op zich niet vreemd. Het gaat er meer om hoe die schaarste gecreeerd word.
Dat is toch wel redelijk relevant, er zijn altijd mensen die meer te besteden hebben dus worden de te dure kaarten toch verkocht. Zo zal die markt altijd blijven draaien.

Die schaarste wordt inderdaad veelal door kaartenhandelaren gecreeerd, ja. Dat gaf ik in een eerdere post ook al aan.
pi_40912885
Ik ga trouwens even een grote partij kaarten inkopen. Voor sommige van jullie: tot mails, over de prijs komen we wel uit.

Groetjes,

Yh.
pi_40912949
an sich is het gewoon marktwerking, vraag en aanbod.

Te danken aan mensen die wel ergens heen willen maar niet de moeite nemen om ergens op tijd te zijn om kaarten te kopen (of het vergeten).

Tja, uiteindelijk is de consument zelf de schuldige van deze "schuine" handel

Ennn... stel dat je ergens kaarten voor hebt maar niet kan, welk bod neem je zelf aan: die van de aankoopprijs of die van 300 euro voor 2 kaarten? (gewetensvraagje)
pi_40912971
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:48 schreef Senang het volgende:

[..]

Misschien heb ik wel gewoon een leuke baan, en misschien verdien ik wel meer geld als jou maar dan op een eerlijke manier...
Gelukkig zonder haar
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 20:01:11 #36
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_40913026
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:58 schreef tvdleur het volgende:
Te danken aan mensen die wel ergens heen willen maar niet de moeite nemen om ergens op tijd te zijn om kaarten te kopen (of het vergeten).
Lees je even in .......
Sommige mensen moeten overdag wél werken en hebben daarom geen tijd om het kaartje te kopen. Terwijl anderen een stapel kaartjes kopen die ze zelf niet nodig hebben, maar verkopen aan de mensen die 'te laat' waren ... met 600% winst.
F.K.A. SuperwormJim
pi_40913105
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:59 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Misschien heb ik wel gewoon een leuke baan, en misschien verdien ik wel meer geld als jou maar dan op een eerlijke manier...
Ik snap je punt, echt, maar hij heeft schijnbaar het er wel voor over om om 4 uur sochtends ergens in de rij te gaan liggen... dat is ook werk als je het zo stelt...

en daarnaast, zolang er vraag is, is er aanbod.
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 20:04:24 #38
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_40913134
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:03 schreef tvdleur het volgende:

[..]

Ik snap je punt, echt, maar hij heeft schijnbaar het er wel voor over om om 4 uur sochtends ergens in de rij te gaan liggen... dat is ook werk als je het zo stelt...

Maar hier wordt de vraag net gecreeërd door Koos Werkloos .....
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:04:50 #39
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_40913150
Als je kaartjes overhoudt, ga je dan zelf naar het concert?
pi_40913192
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:01 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Lees je even in .......
Sommige mensen moeten overdag wél werken en hebben daarom geen tijd om het kaartje te kopen. Terwijl anderen een stapel kaartjes kopen die ze zelf niet nodig hebben, maar verkopen aan de mensen die 'te laat' waren ... met 600% winst.
Heb me ingelezen, en werk zelf ook van 7 tot 6 elke dag (ja, das langer dan menige 36 uur 9 tot 4 hier) en ik kan er ook tijd voor maken om ff vrij te nemen als ik echt iets wil. Zo'n non argument, "Sommige mensen moeten overdag wél werken "
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 20:07:27 #41
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_40913245
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:05 schreef tvdleur het volgende:

[..]

Heb me ingelezen, en werk zelf ook van 7 tot 6 elke dag (ja, das langer dan menige 36 uur 9 tot 4 hier) en ik kan er ook tijd voor maken om ff vrij te nemen als ik echt iets wil. Zo'n non argument, "Sommige mensen moeten overdag wél werken "
Jij wel, maar dat geldt niet voor iedereen.
F.K.A. SuperwormJim
pi_40913359
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:04 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Maar hier wordt de vraag net gecreeërd door Koos Werkloos .....
Dus? Koos werkeloos heeft echt geen geld om bijv 98 euro p. kaart aan madonna te besteden. Mijn punt hier is alleen dat de tegenwoordige tendens laksigheid is. Mensen zijn LUI en verwachten altijd zonder moeite ergens 1e rang te zitten voor weinig. Dat je daar iets voor tegenover moet zetten of iets even moet regelen (vrij nemen) is schijnbaar teveel moeite, en helaas ook al algemeen geaccepteerd. En achteraf maar zeiken op de mensen die daar handig op inspringen....
pi_40913408
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:03 schreef tvdleur het volgende:

[..]

Als jij dat als werk ziet zou ik me ook maar eens even gaan aanmelden bij de belasting dienst, anders ben nog illegaal bezig ook nog, kutkneus
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:05 schreef tvdleur het volgende:

[..]

Nou en sommige kunnen dat niet door meerdere redenen. Omdat zij er moeten zijn voor een vergadering, of omdat ze paraat moeten staan of wat dan ook.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 20:13:20 #44
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_40913449
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:10 schreef tvdleur het volgende:

[..]

Dus? Koos werkeloos heeft echt geen geld om bijv 98 euro p. kaart aan madonna te besteden. Mijn punt hier is alleen dat de tegenwoordige tendens laksigheid is. Mensen zijn LUI en verwachten altijd zonder moeite ergens 1e rang te zitten voor weinig. Dat je daar iets voor tegenover moet zetten of iets even moet regelen (vrij nemen) is schijnbaar teveel moeite, en helaas ook al algemeen geaccepteerd. En achteraf maar zeiken op de mensen die daar handig op inspringen....
Hmmm......ik ben het deels met je eens. Maar je kunt niet zeggen dat iedereen die geen kaartje heeft kunnen bemachtigen, gewoonweg lui is. Goed, een gedeelte is dat wel. Maar er zijn ook zat mensen die wel willen, maar gewoon niet kunnen. En die zijn er de dupe van.
F.K.A. SuperwormJim
pi_40913489
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:10 schreef tvdleur het volgende:

[..]

Okee, omdat een of andere aso het nodig vind om geld over de ruggen van anderen te verdienen zijn anderen die er niet op tijd bij (kunnen) zijn lui? Sorry, maar wij hebben tenminste moeite gedaan om werk te zoeken en ook om iedere ochtend fit weer op het werk te verschijnen. Flikker toch op
pi_40913516
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:13 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Hmmm......ik ben het deels met je eens. Maar je kunt niet zeggen dat iedereen die geen kaartje heeft kunnen bemachtigen, gewoonweg lui is. Goed, een gedeelte is dat wel. Maar er zijn ook zat mensen die wel willen, maar gewoon niet kunnen. En die zijn er de dupe van.
Okee, maar dan is het een kwestie geworden van vraag en aanbod, en die mensen hebben van te voren al wel een backup plan door vrienden in te schakelen. En volgens mij is het dan daarna alsnog een kwestie van je erbij neerleggen en zoeken. Ik kom nu ook nog wel kaartjes voor madonna tegen 2 stuks voor 100 euro. Maar dan moet je ff verder kijken dan marktplaats.nl

[ Bericht 33% gewijzigd door tvdleur op 17-08-2006 20:28:19 ]
pi_40913605
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:15 schreef tvdleur het volgende:

[..]

bullshit. Ik heb voor deze baan een moeilijker baan gehad qua tijdsindeling, ploegendienst en weet ik veel. Toen kon het ook wel, ff afspraken maken met collega's e.d., en er voor zorgen dat je altijd wat wederzijds "tegoed" hebt. Dus ook eens inspringen en taken overnemen voor anderen als zij ergens heen willen, dan zeg je je minder belangrijke afspraak ff af voor je collega. Hoort er allemaal bij, maarja, mensen zijn laks.... Was er ook al wel snel achter in die baan op wie je kon bouwen en niet
Gast, iemand als ik, die 1 zijn eentje een afdeling draaiende houdt (omdat het gewoon niet anders is), die al moeilijk een weekje vrij kan nemen kan zoiets heel moeilijk maken. Collega's hebben de ballen verstand van mijn functie dus hoe moet ik werk overdragen?
pi_40913805
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:17 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Gast, iemand als ik, die 1 zijn eentje een afdeling draaiende houdt (omdat het gewoon niet anders is), die al moeilijk een weekje vrij kan nemen kan zoiets heel moeilijk maken. Collega's hebben de ballen verstand van mijn functie dus hoe moet ik werk overdragen?
Je bent hoofd van een afdeling? Of medewerker?

In het eerste geval: zorg voor (#%)*#% backup!
In het 2e geval: maak van het probleem van je baas niet jouw probleem... Geef het aan, dat is jouw taak, de gevolgen niet als hij/zij niet voor een backup zorgt.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:23:19 #49
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_40913834
ik koop ook weleens kaartjes extra en verkoop die dan voor extra geld. Ik zie het probleem niet, ik schiet het ook voor toch? En als ik ze niet verkoop, dan heb ik toch de schade?

Zo heb ik het ook voor Madonna gedaan, 2 goede zitplekken gekocht en veldkaarten om te verkopen en voila, ik ga gratis! Nou, je bent gek als je maar 2 kaarten koopt vind ik. Wat ondernemingsgeest is niet weg hierbij.

En niet lullen dat het geen moeite kost, ik heb veel belkosten gemaakt om kaarten te kopen en ook anderhalf uur via de website het geprobeerd voordat het lukte. En de kaarten waren zoiezo 100 euro bijna per stuk inkoopprijs.
pi_40913903
Mensen zoals TS Uitzuigers 1e klas
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_40913905
Ik denk dat je een punt hebt.
pi_40913946
Tja niet zeiken das de wet van vraag en aanbod.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 20:25:52 #53
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_40913961
Ik geef het op. Sommige mensen hebben te grote oogkleppen op hier ......

F.K.A. SuperwormJim
pi_40914059
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:22 schreef tvdleur het volgende:

[..]

Je bent hoofd van een afdeling? Of medewerker?

In het eerste geval: zorg voor (#%)*#% backup!
In het 2e geval: maak van het probleem van je baas niet jouw probleem... Geef het aan, dat is jouw taak, de gevolgen niet als hij/zij niet voor een backup zorgt.
Denk je dat daar al niet aan gedacht is? Er moet gewoon iemand bij komen want als ik weg val (ongeval of wat dan ook) is er niemand die de boel kan overnemen (kan wel, duurt dan alleen heel lang om het uit te zoeken e.d.) maar als je baas weinig tot geen moeite neemt om voor iemand te zorgen heb je weinig keus. Je kan het 20 keer aankaarten, maar ze hebben het altijd druk met andere dingen. Maar goed, het is dat ik het leuk vind en er dus niet zo zwaar aan til, maar daardoor kan ik dus bijvoorbeeld geen kaartjes kopen
pi_40914175
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik geef het op. Sommige mensen hebben te grote oogkleppen op hier ......

[afbeelding]
Ik oogkleppen? Juist niet, welcome in the real fucked up world
pi_40914186
Deze OP is zo mogelijk nog debieler dan die van dat roken bij een tankstation.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 20:31:36 #57
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_40914224
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:30 schreef tvdleur het volgende:

[..]

Ik oogkleppen? Juist niet, welcome in the real fucked up world
I rest my case
F.K.A. SuperwormJim
pi_40914314
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:28 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Denk je dat daar al niet aan gedacht is? Er moet gewoon iemand bij komen want als ik weg val (ongeval of wat dan ook) is er niemand die de boel kan overnemen (kan wel, duurt dan alleen heel lang om het uit te zoeken e.d.) maar als je baas weinig tot geen moeite neemt om voor iemand te zorgen heb je weinig keus. Je kan het 20 keer aankaarten, maar ze hebben het altijd druk met andere dingen. Maar goed, het is dat ik het leuk vind en er dus niet zo zwaar aan til, maar daardoor kan ik dus bijvoorbeeld geen kaartjes kopen
Sja moeilijk, maar ik begrijp het wel. Maar als je echt iets wil, dan kan je gewoon vrij vragen om bijv kaartjes te kopen. Mocht het mis gaan op je werk dan heb je je ingedekt dat het niet jouw schuld was (wel ff zwart op wit hebben van alle keren dat je het aangekaart hebt). Neem het mee in je gedachtengang. Het heeft bij mij ook ff geduurd totdat ik zover was om er zo over te denken. Succes, moeilijk parket om in te zitten....
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:36:51 #59
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_40914439
vrijvragen of niet, feit blijft gewoon dat door fuckers als de topic starter en wel meer van de mongoloide aso-tjes hier de tickets extra snel op zijn. Als iedereen gewoon de tickets koopt die hij nodig heeft krijgen anderen ook gewoon de kans om hun tickets te kopen.
Maar nee, je moet extra kaartjes kopen, want dan kan je zelf gratis. Flikker toch op man.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 20:37:18 #60
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_40914459
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:36 schreef Dandelion het volgende:
vrijvragen of niet, feit blijft gewoon dat door fuckers als de topic starter en wel meer van de mongoloide aso-tjes hier de tickets extra snel op zijn. Als iedereen gewoon de tickets koopt die hij nodig heeft krijgen anderen ook gewoon de kans om hun tickets te kopen.
Maar nee, je moet extra kaartjes kopen, want dan kan je zelf gratis. Flikker toch op man.
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:37:41 #61
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_40914473
Als je echt naar een concert wil, kom je altijd aan een kaartje voor een normale prijs. Ofwel je gaat zelf voor het postkantoor liggen, ofwel je ronselt iemand anders daarvoor. Als je dat niet doet neem je het risico dat je extra moet betalen. Die gefrustreerde mannetjes die constant ouwehoeren over uitzuig-gedrag vind ik ook lachwekkend. Had je maar moeite moeten doen voor dat concert waar je zo graag heen wil.
pi_40914579
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:31 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

I rest my case
Ja uh, het is ook niet voor mij allemaal flower power. Maar als ik iets wil en ik kan het niet krijgen voor wat ik er aan wil besteden dan zal ik ook niet gaan zeiken.... See life bright: next time better!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:41:08 #63
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_40914600
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Als je echt naar een concert wil, kom je altijd aan een kaartje voor een normale prijs. Ofwel je gaat zelf voor het postkantoor liggen, ofwel je ronselt iemand anders daarvoor. Als je dat niet doet neem je het risico dat je extra moet betalen. Die gefrustreerde mannetjes die constant ouwehoeren over uitzuig-gedrag vind ik ook lachwekkend. Had je maar moeite moeten doen voor dat concert waar je zo graag heen wil.
dat is dus precies wat ik probeer uit te leggen. ok, ik zal het nog simpeler proberen te maken.
Ik wil kaartjes, dus ik ga vroeg.
Hufters die voor me staan, kopen veel meer kaartjes dan ze nodig hebben.
Ik ben aan de beurt --> kaartjes op.

Nogmaals als die gasten gewoon alleen de kaarten halen die ze zelf willen zijn er voor mij nog kaarten.

Het is niet zo moeilijk.

Ow en die hardwerkende gast met zijn gewetensvraag: Nee ik verkoop niet boven de inkoopsprijs: wanneer ik toevallig een kaart over heb omdat er iemand uitvalt, dan zoek ik hier op fok, of waardan ook wel een medeliefhebber, en die mag dat ticket gewoon voor de inkoopsprijs hebben.
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_40914633
Wat is dat toch met dat goed praten van asociaal gedrag hier? Mensen als TS zijn gewoon tyfuslijers.
Ja, ik zorg altijd dat ik op tijd mijn kaartjes heb, en heb zelf nog nooit dit probleem gehad. Maar die handelaars zorgen dat er minder kaarten op normale wijze te verkrijgen zijn er verzieken derhalve de markt. Hence --> klootzakken.
Mensen die dan nog lopen te zeiken dat ze geen kaartjes kunnen krijgen, moeten dan idd hun bek houden. Maar dit is dus een andere discussie.

edit: doodsverwensing verwijderd
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:43:44 #65
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_40914686
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:24 schreef kollie het volgende:
Mensen zoals TS Uitzuigers 1e klas
Artiesten als....Uitzuigers 1ste klas . Fucking multimiljonair zijn, en dan nog miljoenen willen vangen van je fans... Eigenlijk zou je dan voor een habbekrats moeten optreden, uit dankbaarheid naar al je fans, die je door dik en dun steunen.

100 eurov oor een kaartje, dat is toch bezopen?

*ook wel eens in kaartjes gehandeld heeft
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:43:57 #66
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_40914699
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:42 schreef ErikT het volgende:
Wat is dat toch met dat goed praten van asociaal gedrag hier? Mensen als TS zijn gewoon tyfuslijers.
Ja, ik zorg altijd dat ik op tijd mijn kaartjes heb, en heb zelf nog nooit dit probleem gehad. Maar die handelaars zorgen dat er minder kaarten op normale wijze te verkrijgen zijn er verzieken derhalve de markt. Hence --> klootzakken.
Mensen die dan nog lopen te zeiken dat ze geen kaartjes kunnen krijgen, moeten dan idd hun bek houden. Maar dit is dus een andere discussie.
eensch

(van mij had ie mogen blijjven staan hoor)
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:45:31 #67
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_40914764
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:43 schreef Nachtdier het volgende:

[..]

Artiesten als....Uitzuigers 1ste klas . Fucking multimiljonair zijn, en dan nog miljoenen willen vangen van je fans... Eigenlijk zou je dan voor een habbekrats moeten optreden, uit dankbaarheid naar al je fans, die je door dik en dun steunen.

compleet irrelevant.
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:47:23 #68
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_40914831
Het zou verboden moeten worden.
pi_40914836
Je bent gewoon keihard in overtreding.

Maar wacht even. Je bent vast zo'n hippe gast die vind dat sommige regels alleen voor anderen gelden. Zoals hard rijden. Die flitspalen staan er niet voor jou he? Jij kunt zelf wel uitmaken hoe hard je rijdt he? Voorrang krijgen? Nemen! Niet bellen in de bioscoop? Dat is iets voor anderen zeker.

U bent een dief, uitzuiger en asociaal persoon. Niks meer.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_40915032
Tja.. Ik zie ook het probleem niet. Van mij mag hij ze inkopen om ze duur te verkopen.
Soms raakt een concert echter niet uitverkocht en kan hij z'n kaartjes niet kwijt....
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_40915060
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:43 schreef Nachtdier het volgende:

[..]

Dat slaat toch werkelijk nergens op en heeft toch helemaal niks te maken met het feit dat anderen zo egoistisch zijn dat ze geld verdienen over de ruggen van andere mensen? Ja die prijzen van kaartjes zijn belachelijk, maar mensen als TS maakt het daar niet echt beter op, is het niet?
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:33 schreef tvdleur het volgende:

[..]

Sja moeilijk, maar ik begrijp het wel. Maar als je echt iets wil, dan kan je gewoon vrij vragen om bijv kaartjes te kopen. Mocht het mis gaan op je werk dan heb je je ingedekt dat het niet jouw schuld was (wel ff zwart op wit hebben van alle keren dat je het aangekaart hebt). Neem het mee in je gedachtengang. Het heeft bij mij ook ff geduurd totdat ik zover was om er zo over te denken. Succes, moeilijk parket om in te zitten....
Oh even voor de goede orde, ik heb er zelf nooit last van gehad omdat ik simpelweg niet veel om de grote acts zoals Madonna enzo geef, en meestal zijn de kaartjes voor de artiesten die ik leuk vind 3 weken achteraf nog wel te koop en meestal koop ik gewoon op internet (via ticketservice bedoel ik dan) maar ik kan me wel kwaad maken om zulke oneerlijke praktijken.

In ieder geval bedankt voor je tips en medeleven
pi_40915137
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:53 schreef dahei het volgende:
Tja.. Ik zie ook het probleem niet. Van mij mag hij ze inkopen om ze duur te verkopen.
Soms raakt een concert echter niet uitverkocht en kan hij z'n kaartjes niet kwijt....
In dat geval is het wel leuk
pi_40915399
Wat ben je toch een vieze klootzak. Een beetje geld verdienen ten koste van anderen is dit. Laag bij de grondse reetkever, ik hoop dat je een smerige ziekte tussen je benen krijgt.
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 21:09:30 #74
8277 Boudi
Always Coca Cola
pi_40915602
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:47 schreef Senang het volgende:

[..]

Hmmz...daar zit misschien wat in. Het is dan natuurlijk ook een markt buiten de markt om. Maar toch ontmoeten op die vreemde, zwevende markt vraag en aanbod elkaar ook.
Dude... al die tijd dat jij je druk hebt lopen maken om het commentaar op jouw persoon en je praktijken - die je steeds maar goedpraatte door te claimen dat er blijkbaar vraag naar deze kaarten is - heb je er nooit aan gedacht dat je deze vraag zelf creeert door zoveel kaarten in te kopen? Moet ik dan nog zeggen wat je dan bent? Of kun je dat wel zelf bedenken??
Met of zonder mayonaise?
pi_40915691
een soort van monopolist
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 21:13:24 #76
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_40915736
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 21:09 schreef Boudi het volgende:

[..]

Dude... al die tijd dat jij je druk hebt lopen maken om het commentaar op jouw persoon en je praktijken - die je steeds maar goedpraatte door te claimen dat er blijkbaar vraag naar deze kaarten is - heb je er nooit aan gedacht dat je deze vraag zelf creeert door zoveel kaarten in te kopen? Moet ik dan nog zeggen wat je dan bent? Of kun je dat wel zelf bedenken??
Dat heb ik al meerdere malen proberen duidelijk te maken aan TS ...... Maar sommige mensen hebben een ongelofelijk grote plaat voor de kop
F.K.A. SuperwormJim
pi_40915971
oplichters noemen ze zulke mensen
pi_40916072
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:46 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Maar de vraag wordt gecreeërd door de criminelen (want zijn het) die al die kaartjes ingekocht hebben.

Je gaat toch ook geen vraag naar voedsel creeëren door in derdewereldlanden de voedselvoorraad op te kopen om vervolgens een winkeltje te openen waar een brood 25 euro kost?
Dat kan ook niet maximum prijzen. Brood en alle andere eerste levensbehoeften zijn bemoeigoederen en mogen niet boven een bepaalde prijs verhandeld worden.
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 21:24:42 #79
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_40916172
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 21:22 schreef switchboy het volgende:

[..]

Dat kan ook niet maximum prijzen. Brood en alle andere eerste levensbehoeften zijn bemoeigoederen en mogen niet boven een bepaalde prijs verhandeld worden.
En je mag ook geen kaartjes tegen 600% op de 'zwarte markt' verkopen .... blij dat je het met me eens bent
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 17 augustus 2006 @ 21:34:12 #80
71678 Badmeester
Waneer komen de golven?
pi_40916470
Ik vraag me eigenlijk af hoeveel vraag deze mensen als TS nou eigenlijk creeren. Een lowlands komen geloof ik 100.000 mensen, dan vraag ik me af hoeveel extra vraag hier nou bij gecreerd wordt door de 'grote' inkopers. Weet iemand dit (echte feiten)? Is dit wel eens onderzocht? En ik hoef geen antwoorden als: maakt niet uit, het is gewoon illigaal enz
Want ik zie wel wat mensen nog zoeken naar kaarten b.v op FOK, maar dat zijn er ook geen 100-en, tuurlijk snap ik ok wel dat niet iedereen op fok zit maar toch. dus is het wel meer als zeg een procent of 1 van die kaarten ... iemand antwoord?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 21:46:51 #81
40049 green_machine
baby can you dig the light
pi_40916954
Jemig, ik kan er gewoon niet over uit wat een smerige vieze oplichters mensen als de TS zijn. En dan hier ook nog lopen klagen!

Kijk, het is mij ook wel voorgekomen dat ik hardstikke vroeg bij het postkantoor stond en het concert gewoon na 5 minuten al uitverkocht was. En nog geen uur later stonden de kaarten al weer voor veel en veel meer geld op internet aangeboden. Feit is dat als er geen vieze handelaren waren geweest die flink wat kaarten ineens hadden gekocht ik gewoon voor de normale prijs van het kaartje naar dat concert had kunnen gaan. Nu ben ik maar niet gegaan, want ik ben niet zo gek om het tig keer zoveel voor een toch al niet goedkoop kaartje te betalen.

Gadver, smerige lui zijn jullie. En al komen jullie met honderd geweldige argumenten, laat maar. Verspilde moeite. Vieze uitzuigers zijn jullie. Niets meer.
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil
pi_40917473
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:39 schreef Huizilopochtli het volgende:
Eensch met TS.
Waarom met minder winst verkopen dan mogelijk.
Van Humaniteit en medeleven wordt je niet rijk.
Er is nog meer in het leven dan geld hoor. Geef anderen ook een kans een concert te bezoeken en verrijk jezelf niet met het op kosten jagen van anderen. En sommige mensen hebben gewoon geen tijd om voor het postkantoor te liggen, ooit over nagedacht? Hoe zou jij het vinden als een rijke vent alle supermarkten bij jou in de buurt leegkocht en dan jou de hoofdprijs zou vragen voor bijv. een brood? Zou je ook schelden..
  donderdag 17 augustus 2006 @ 23:05:44 #83
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_40920526
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 21:46 schreef green_machine het volgende:
Gadver, smerige lui zijn jullie. En al komen jullie met honderd geweldige argumenten, laat maar. Verspilde moeite. Vieze uitzuigers zijn jullie. Niets meer.

Als ticketbox of weet ik welke andere organisatie toestaat dat je 6 kaarten kan kopen en je weet dat het uitverkocht raakt, dan ben je een dief van je portemonnee om niet wat extra in te slaan.

En het is simpel aan te pakken, maar dat wil men kennelijk niet. Immers, het is makkelijk om de limiet van 6 kaartjes te verlagen naar bijvoorbeeld 2 om het probleem op te lossen. Begrijp alleen niet waarom iedereen hier zo verontwaardigd reageert.

Wat doen jullie als je iemand in de supermarkt een blikje bier ziet stelen? Loop je door of spreek je hem/haar aan en onderneem je actie? Waarschijnljk het eerste en dat vind ik dan hypocriet. Lekker schelden achter de pc, dat durf je wel!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 23:37:41 #84
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_40921648
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 23:05 schreef broodje_poep het volgende:

[..]

Als ticketbox of weet ik welke andere organisatie toestaat dat je 6 kaarten kan kopen en je weet dat het uitverkocht raakt, dan ben je een dief van je portemonnee om niet wat extra in te slaan.

En het is simpel aan te pakken, maar dat wil men kennelijk niet. Immers, het is makkelijk om de limiet van 6 kaartjes te verlagen naar bijvoorbeeld 2 om het probleem op te lossen. Begrijp alleen niet waarom iedereen hier zo verontwaardigd reageert.

Wat doen jullie als je iemand in de supermarkt een blikje bier ziet stelen? Loop je door of spreek je hem/haar aan en onderneem je actie? Waarschijnljk het eerste en dat vind ik dan hypocriet. Lekker schelden achter de pc, dat durf je wel!
Pcies. Ik zou het ook doen.

Ik heb btw ook regelmatig zwart te dure kaartjes gekocht. Tsja eigen schuld vind ik had ik maar eerder kaartje moeten kopen
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:13:51 #85
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_40928811
Ik zou hetzelfde doen weetje hoe vet.

Een kaartje voor 30 rofls kopen en dan voor 200 verkopen heerlijk
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:28:54 #86
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_40929031
Moralistische discussie zonder einde. Feit blijft dat als TS het niet doet er wel iemand anders opstaat. Vanuit dat oogpunt kan ik TS dus geen ongelijk geven. En eerlijk is eerlijk, is best easy money en daar is ook niks mis mee toch? Je hebt altijd nog de keuze trouwens; je hoeft geen dure kaarten te kopen.
Ik heb al een boek.
pi_40929203
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:28 schreef Rio het volgende:
Moralistische discussie zonder einde. Feit blijft dat als TS het niet doet er wel iemand anders opstaat. Vanuit dat oogpunt kan ik TS dus geen ongelijk geven. En eerlijk is eerlijk, is best easy money en daar is ook niks mis mee toch? Je hebt altijd nog de keuze trouwens; je hoeft geen dure kaarten te kopen.
De reacties zijn daarom ook niet alleen gericht op TS, maar ook op het soort mensen als TS.

En ja, easy money, daar heb je gelijk in... ik ga denk ik maar alle supermarkten leegkopen en dan alles voor 600% verkopen zoals eerder werd gezegd, eens kijken of ze dat leuk vinden. Easy money toch? Niks mis mee dus.

En ja, je hebt gelijk, je hoeft geen dure kaarten te kopen... als anderen namelijk gewoon de kaarten laten liggen voor anderen en niet zo egoistisch zijn.
pi_40929216
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:13 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zou hetzelfde doen weetje hoe vet.

Een kaartje voor 30 rofls kopen en dan voor 200 verkopen heerlijk
Maar ja, dat jij een kneus bent wisten we al lang.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:50:54 #89
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_40929419
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:40 schreef BobbyB het volgende:

[..]

De reacties zijn daarom ook niet alleen gericht op TS, maar ook op het soort mensen als TS.

En ja, easy money, daar heb je gelijk in... ik ga denk ik maar alle supermarkten leegkopen en dan alles voor 600% verkopen zoals eerder werd gezegd, eens kijken of ze dat leuk vinden. Easy money toch? Niks mis mee dus.

En ja, je hebt gelijk, je hoeft geen dure kaarten te kopen... als anderen namelijk gewoon de kaarten laten liggen voor anderen en niet zo egoistisch zijn.
Is basically hetzelfde, alleen heb je het dan over eerste levensbehoefte en denk ik dat de overheid ingrijpt als jij levensmiddelenmonopolist wordt. Maar als jij dat egoistisch vind zou je eigenlijk met geen enkele handelaar of detaillist zaken moeten doen. Die maken namelijk allemaal ook winst. Eigenlijk zou jij je dus aan de westerse samenleving moeten onttrekken.
Ik heb al een boek.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:55:30 #90
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_40929523
Zou je het volgende niet kunnen doen?

Wanneer een figuur zoals de TS dergelijke kaartjes aanbiedt, hierop meebieden. Vervolgens een dergelijk hoog bod uitbrengen waarop de TS denkt flink te kunnen verdienen. Je wint dus de veiling. Je hebt alleen wel één ding, je kan de kaarten pas vlak voor het concert ophalen. Dezelfde dag ofzo. En dan gewoon niet op komen dagen. De TS laten stikken in zijn kaarten. Ongetwijfeld kan hij ze nog wel kwijt, maar nu moet hij ineens enorm zijn best doen en kan er veel minder voor krijgen. Mocht ie nou met zijn kaarten blijven zitten, dan is het erg lullig voor de mensen die graag naar het concert hadden gewild, maar dan naai je die klere wipper tenminste. Allicht beginnen ze het dan een klein beetje te begrijpen.
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_40929698
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:50 schreef Rio het volgende:

[..]

Is basically hetzelfde, alleen heb je het dan over eerste levensbehoefte en denk ik dat de overheid ingrijpt als jij levensmiddelenmonopolist wordt. Maar als jij dat egoistisch vind zou je eigenlijk met geen enkele handelaar of detaillist zaken moeten doen. Die maken namelijk allemaal ook winst. Eigenlijk zou jij je dus aan de westerse samenleving moeten onttrekken.
Je hebt helemaal gelijk ware het niet dat de meeste handelaren en detaillisten deze producten niet voor 600% duurder verkopen. Daarbij dragen zij wel geld af aan de belasting, iets wat het soort van TS niet doet. Ook een verschil is dat zij niet alles in 1 keer opkopen waardoor niemand bijna meer een andere keuze heeft. Vind je bijvoorbeeld de AH te duur, dan ga je naar de C1000 (om maar iets te noemen) en al was het wel zo, dan worden de producten opnieuw geproduceerd, iets wat met kaartjes niet gebeurt. Je vergelijking tussen een oplichter (zoals TS) en een handelaar gaat dus niet helemaal op.
pi_40929736
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:55 schreef Abonides het volgende:

Wanneer een figuur zoals de TS dergelijke kaartjes aanbiedt, hierop meebieden. Vervolgens een dergelijk hoog bod uitbrengen waarop de TS denkt flink te kunnen verdienen. Je wint dus de veiling. Je hebt alleen wel één ding, je kan de kaarten pas vlak voor het concert ophalen. Dezelfde dag ofzo. En dan gewoon niet op komen dagen. De TS laten stikken in zijn kaarten. Ongetwijfeld kan hij ze nog wel kwijt, maar nu moet hij ineens enorm zijn best doen en kan er veel minder voor krijgen. Mocht ie nou met zijn kaarten blijven zitten, dan is het erg lullig voor de mensen die graag naar het concert hadden gewild, maar dan naai je die klere wipper tenminste. Allicht beginnen ze het dan een klein beetje te begrijpen.
Goeie tip inderdaad. Tenzij je op eBay biedt, daar is je bod bindend... bij marktplaats volgens mij niet. Als we dit nu met zijn allen gaan doen? Zal ze leren de vuile oplichters.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:31:20 #93
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_40930259
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:04 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk ware het niet dat de meeste handelaren en detaillisten deze producten niet voor 600% duurder verkopen. Daarbij dragen zij wel geld af aan de belasting, iets wat het soort van TS niet doet. Ook een verschil is dat zij niet alles in 1 keer opkopen waardoor niemand bijna meer een andere keuze heeft. Vind je bijvoorbeeld de AH te duur, dan ga je naar de C1000 (om maar iets te noemen) en al was het wel zo, dan worden de producten opnieuw geproduceerd, iets wat met kaartjes niet gebeurt. Je vergelijking tussen een oplichter (zoals TS) en een handelaar gaat dus niet helemaal op.
Je hebt ook meerdere aanbieders van tickets. Als je naar een concert oid wilt en je wilt niet worden geflest moet je zorgen dat je zelf kaarten via een officieel kanaal betrekt, die kans is voor iedereen (die op tijd is) even groot. Daarna zijn de opties: ofwel niet zeuren en meer betalen, ofwel niet naar dat concert gaan. Van oplichting kun je pas spreken wanneer sprake is van je iemand op onvrijwillige basis geld oid afhandig maakt. De kneep zit 'm in de onvrijwilligheid.
Ik heb al een boek.
pi_40930531
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:31 schreef Rio het volgende:

[..]

Je hebt ook meerdere aanbieders van tickets. Als je naar een concert oid wilt en je wilt niet worden geflest moet je zorgen dat je zelf kaarten via een officieel kanaal betrekt, die kans is voor iedereen (die op tijd is) even groot. Daarna zijn de opties: ofwel niet zeuren en meer betalen, ofwel niet naar dat concert gaan. Van oplichting kun je pas spreken wanneer sprake is van je iemand op onvrijwillige basis geld oid afhandig maakt. De kneep zit 'm in de onvrijwilligheid.
Dat is dus het hele punt, als er mensen zijn die niet hele series kaarten opkopen om zichzelf te verrijken dan is de kans dat anderen ook nog een kaartje voor normale prijzen kunnen bemachten. Waarom praat iedereen asociaal gedrag toch altijd goed op dit kut forum?

Verder:
af·zet·ten1 (ov.ww.)
5 (iem.) te veel laten betalen => aderlaten, bezwendelen, flessen, iem. een poot uitdraaien, kaalplukken, neppen, oplichten, pluimen, plukken, scheren, snijden, tillen, uitkleden, uitschudden
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=afzetten

Groetjes
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:49:23 #95
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_40930662
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:55 schreef Abonides het volgende:

Wanneer een figuur zoals de TS dergelijke kaartjes aanbiedt, hierop meebieden. Vervolgens een dergelijk hoog bod uitbrengen waarop de TS denkt flink te kunnen verdienen. Je wint dus de veiling. Je hebt alleen wel één ding, je kan de kaarten pas vlak voor het concert ophalen.
Ophalen of vooruit betalen, ik ga echt niet met iemand in die drukte afspreken. En aangezien ik de kaarten altijd een paar weken van te voren te koop zet val je snel door de mand.

Zoiezo ben je snel die kaarten kwijt, je krijgt genoeg reacties per dag op uitverkochte kaarten. Als verkoper valt het zoiezo snel op als iemand te hoog bied. Ik ga meestal nog onderhandelen met bieders of mailers en bel ook altijd op een vast nummer om de koper te controleren.

Een beetje verkoper heeft dit soort geintjes snel door. Maar genoeg mensen die wel serieus zijn.

Ik doe dit altijd als ik verwacht dat een concert of feest uitverkocht raakt. En raak ik ze niet kwijt? Dan geef ik ze aan vrienden. Werkt prima, ik ben zo al een paar jaar lang vaak gratis naar concerten geweest. De kopers betalen mijn kaartje, de reis, het hotel en de drank en het eten
pi_40930666
Als je een kaartje wil wees er dan GODVERDOMME op tijd bij. TS heeft volledig gelijk.

Emu verdient elk jaar ong 2k euro met rock werchter kaartjes, zelf ga ik er niet heen, festivals zijn stom Blijkbaar is het wel illegaal dus ik pas wel een beetje op

1. Er is vraag naar
2. Je doet er niemand mee kwaad
3. Ik snap niet dat mensen 200-300 euro over hebben om een nachtje de artiest te zien, get a life
pi_40930918
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:49 schreef Emu het volgende:
Als je een kaartje wil wees er dan GODVERDOMME op tijd bij. TS heeft volledig gelijk.

Emu verdient elk jaar ong 2k euro met rock werchter kaartjes, zelf ga ik er niet heen, festivals zijn stom Blijkbaar is het wel illegaal dus ik pas wel een beetje op

1. Er is vraag naar
2. Je doet er niemand mee kwaad
3. Ik snap niet dat mensen 200-300 euro over hebben om een nachtje de artiest te zien, get a life
Lees anders het topic even wat betreft het op tijd zijn? Er zijn namelijk eerlijke mensen die gewoon werken voor hun geld en het niet kunnen permiteren voor het postkantoor te gaan liggen en over de ruggen van anderen te profiteren. Okee je hebt van die figuren die er inderdaad te lang mee wachten (zie Vraag / Aanbod over lowlands) en in dat geval geef ik je ook groot gelijk.

Verder hoop ik dat je een keer flink gepakt word.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:13:28 #98
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_40931229
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:00 schreef BobbyB het volgende:
Er zijn namelijk eerlijke mensen die gewoon werken voor hun geld
Ja, laten we gelijk aannemen dat iedereen die dit doet geen baan heeft en niet eerlijk is. Het heef niks met eerlijkheid te maken! Het is gewoon handel.

Het is hetzelfde als in elke winkel. Hier in Leeuwarden is in winkel 1 een computerspel in de aanbieding voor 30 euro, in winkel 2 is hetzelfde spel 70 euro. Is winkel 2 nu opeens oneerlijk? Dacht het niet, je kan het spel kopen in winkel 1 en daar moet je wat moeite voor doen (langs verschillende winkels gaan om prijzen te vergelijken).

Hetzelfde gaat op voor kaartjes. Ik werk gewoon voor mijn geld en lig ook niet voor mijn plezier uren buiten in de regen om kaarten te kopen hoor.
pi_40931271
tijd dat ze voor dit soort praktijken wat straffen gaan uitdelen
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
pi_40931540
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:13 schreef broodje_poep het volgende:

[..]

Ja, laten we gelijk aannemen dat iedereen die dit doet geen baan heeft en niet eerlijk is. Het heef niks met eerlijkheid te maken! Het is gewoon handel.

Het is hetzelfde als in elke winkel. Hier in Leeuwarden is in winkel 1 een computerspel in de aanbieding voor 30 euro, in winkel 2 is hetzelfde spel 70 euro. Is winkel 2 nu opeens oneerlijk? Dacht het niet, je kan het spel kopen in winkel 1 en daar moet je wat moeite voor doen (langs verschillende winkels gaan om prijzen te vergelijken).

Hetzelfde gaat op voor kaartjes. Ik werk gewoon voor mijn geld en lig ook niet voor mijn plezier uren buiten in de regen om kaarten te kopen hoor.
Draag jij dan ook de belasting af op de winst die je maakt? Nee. Dus je vergelijking slaat nergens op. Daarbij ben jij geen officieel verkooppunt van kaartjes, zo'n winkel is wel een officieel verkooppunt van dat spel. Daarbij, dat spel gaat niet "op" is het er nu niet, wacht je nog een weekje en heb je hem nog steeds voor de lagere prijs, in geval van kaartjes is dat niet zo, die zijn dan op omdat anderen mee willen liften en verdienen op het succes van een artiest. Je hebt dan geen keus meer om hem ergens voor de normale prijs te krijgen.

Je hebt eerlijke handel en oneerlijke handel, jullie doen het laatste. Van mij mogen ze hier flinke straffen op gaan zetten.
pi_40931744
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:15 schreef arexes het volgende:
tijd dat ze voor dit soort praktijken wat straffen gaan uitdelen
Gaat niet gebeuren, zijn teveel mensen die er belang bij hebben. Bij kaartjes voor het WK voetbal zelfs tot in de hoogste rangen van de FIFA.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:54:45 #102
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_40932506
Sta je dan, een tijdje te wachten, die rukker voor je koopt 20 kaarten om ze door te verkopen en dat blijken net de laatste 20 kaarten te zijn...
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_40932773
TS probeert jullie alleen op de te jagen.

Is hem aardig gelukt
pi_40932840
Ik heb begin mei het heft in eigen handen genomen en zelf een onderzoekje gepubliceerd omtrent de enorme woekerprijzen die werden gevraagd bij de illegale kaartverkoop voor de play-off finale tussen Ajax en FC Groningen. Ik ben FC Groningen supporter en heb veel supporters in hart en nieren om me heen verdrietig zien worden van het feit dat het onbetaalbaar was om bij die finale aanwezig te zijn. De mens is egoïstisch, geld gaat boven emotie. Slechte zaak.

Hier is het onderzoeks-artikel te lezen wat ik toentertijd online heb gegooid (inclusief interview)

Noem het uitlokking, noem het aanstellerij, als iets je aan het hart gaat knok je ervoor.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:00:30 #105
71678 Badmeester
Waneer komen de golven?
pi_40934620
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:04 schreef dolledingo het volgende:
Ik heb begin mei het heft in eigen handen genomen en zelf een onderzoekje gepubliceerd omtrent de enorme woekerprijzen die werden gevraagd bij de illegale kaartverkoop voor de play-off finale tussen Ajax en FC Groningen. Ik ben FC Groningen supporter en heb veel supporters in hart en nieren om me heen verdrietig zien worden van het feit dat het onbetaalbaar was om bij die finale aanwezig te zijn. De mens is egoïstisch, geld gaat boven emotie. Slechte zaak.

Hier is het onderzoeks-artikel te lezen wat ik toentertijd online heb gegooid (inclusief interview)

Noem het uitlokking, noem het aanstellerij, als iets je aan het hart gaat knok je ervoor.
interresant, wat is er verder met die kerel gebeurd die die kaarten aanbood
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:03:59 #106
57546 Masta-t
King and Queen of Cheese
pi_40934718
eens met TS
Disclaimer: Alles wat hierboven staat is onzin. De steen des aanstoots zit in je hoofd. Degene die aanstoot neemt is kortzichtig. Respect is belangrijk. Onnodig kwetsen is slecht. Per ongeluk is niet erg. De Blauwe Banaan HEEFT echt het antwoord!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:17:10 #107
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_40941548
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:45 schreef Dandelion het volgende:

[..]

compleet irrelevant.
Hoezo irrelevant?

Een artiest mag wel een prijs van 100 euro voor een kaartje vaststellen waar ze voor verhandeld moeten worden, maar als TS iemadn weet te vinden die dat er neer voor wilt leggen, dan is TS een @)|%)@Y# ?

Das toch een beetje heel erg raar?
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:21:05 #108
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_40941655
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:53 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dat slaat toch werkelijk nergens op en heeft toch helemaal niks te maken met het feit dat anderen zo egoistisch zijn dat ze geld verdienen over de ruggen van andere mensen? Ja die prijzen van kaartjes zijn belachelijk, maar mensen als TS maakt het daar niet echt beter op, is het niet?
[..]

Oh even voor de goede orde, ik heb er zelf nooit last van gehad omdat ik simpelweg niet veel om de grote acts zoals Madonna enzo geef, en meestal zijn de kaartjes voor de artiesten die ik leuk vind 3 weken achteraf nog wel te koop en meestal koop ik gewoon op internet (via ticketservice bedoel ik dan) maar ik kan me wel kwaad maken om zulke oneerlijke praktijken.

In ieder geval bedankt voor je tips en medeleven
Niets oneerlijks aan. Gaat immers om zelfde principe: vraag en aanbod en het probleem is de prijs. Als TS zijn kaartjes weet te verkopen, heeft ie gewoon slim gehandeld. Heeft ie ze niet weten te verkopen, is het pech en heeft ie dik verlies.

Maar het is natuurlijk wel zuurals je in de rij ligt en te laat bent voor kaartjes...

pi_40942308
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:17 schreef Nachtdier het volgende:

[..]

Hoezo irrelevant?

Een artiest mag wel een prijs van 100 euro voor een kaartje vaststellen waar ze voor verhandeld moeten worden, maar als TS iemadn weet te vinden die dat er neer voor wilt leggen, dan is TS een @)|%)@Y# ?

Das toch een beetje heel erg raar?
Het enige dat raar is, is zelf 100 ¤ neertellen voor een kaartje en er daarna 600 ¤ voor vragen...Ja dat vind ik @)|%@Y# , raar he ? en dat er mensen zijn die dat ook nog betalen da's nog @)|%@Y#-er !
O ja, en de artiest doet er nog iets voor...
Gelukkig zonder haar
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:53:30 #110
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_40942423
gewoon eerder kaartjes gaan halen luie varkens.. ik ben altijd direct de dag dat de verkoop open ging kaartjes gaan halen en nog nooit teleurgesteld.. dusse, een xtje om 8 uur je nest uit ipv 1 uur 's middags
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
pi_40942626
Het probleem kun je niet aanpakken, want handelaren zullen er altijd blijven maar je kunt er wel voor zorgen dat de handelaren minder kaarten kunnen inkopen (door het limiet van het aantal kaarten dat je maximaal mag kopen van 6 naar bjv. 2 te verlagen) en nergens hun kaarten kunnen aanbieden (als Marktplaats en Speurders alle advertenties waar tickets voor meer dan 200% van de inkoopprijs aangeboden wordt systematisch zou weren/verwijderen.). Hierdoor wordt het voor hen minder aantrekkelijk en lucratief om kaarten te kopen om ze vervolgens te verhandelen.
*** Dames en Heren! Hier moet u wezen voor een PostGenerator. Verhoog uw postaantal op Fok! met het gewenste hoeveelheid! ***
pi_40942657
Kaarten koppelen aan je ID
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:57:55 #113
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_40943769
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:48 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Het enige dat raar is, is zelf 100 ¤ neertellen voor een kaartje en er daarna 600 ¤ voor vragen...Ja dat vind ik @)|%@Y# , raar he ? en dat er mensen zijn die dat ook nog betalen da's nog @)|%@Y#-er !
O ja, en de artiest doet er nog iets voor...
Dan is degene die dat voor he tkaartje neerlegt toch raar?
Maar ja, die heeft het er voor over, dus wat is dan het probleem?

pi_40943904
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:57 schreef Nachtdier het volgende:

[..]

Dan is degene die dat voor he tkaartje neerlegt toch raar?
Maar ja, die heeft het er voor over, dus wat is dan het probleem?
Dat je iemand zijn plezier niet gunt, dat is het probleem. Ik koop liever zes kaartjes en dat ik er 5 weggeef om gezellig met z'n zessen te gaan feesten als dat ik er vijf verkoop zodat ikzelf lekker goedkoop kan gaan. Nogmaals, jij vindt het dus ook geen probleem als ik elke ochtend alle broden bij jou in de buurt opkoop en dan tegen jou zeg dat ik er 50 euro per stuk voor wil hebben, je hebt het er immers dan toch ook voor over?
pi_40943950
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:05 schreef JimDavis het volgende:
Kaarten koppelen aan je ID
Inderdaad, en/of wat Gurpegi zegt, het gewoon verbieden aan te bieden (voor een hogere prijs dan).
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:07:32 #116
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_40943980
[quote]Op vrijdag 18 augustus 2006 19:04 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Dat je iemand zijn plezier niet gunt, dat is het probleem. Ik koop liever zes kaartjes en dat ik er 5 weggeef om gezellig met z'n zessen te gaan feesten als dat ik er vijf verkoop zodat ikzelf lekker goedkoop kan gaan. Nogmaals, jij vindt het dus ook geen probleem als ik elke ochtend alle broden bij jou in de buurt opkoop en dan tegen jou zeg dat ik er 50 euro per stuk voor wil hebben, je hebt het er immers dan toch ook voor over?

Ik heb een broodbakmachine!

Maar, om weer naar je reply te gaan. Degene die het bedrag voor dekaartjes heeft neergelegd, gaat naar het concert. Dus, die is blij!

pi_40947191
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:07 schreef Nachtdier het volgende:

Maar, om weer naar je reply te gaan. Degene die het bedrag voor dekaartjes heeft neergelegd, gaat naar het concert. Dus, die is blij!
En de mensen die speciaal voor dat concert vroeg op zijn gestaan om een kaartje te kopen pissen naast de pot. En eerlijk gezegd gun ik iemand die er voor de in de rij heeft gestaan meer het plezier dan een persoon die met een zak vol geld per ongeluk een kaartje kan bemachtigen. Voor elk kaartje dat tegen een woekerprijs verkocht wordt is er andere fan/supporter die het bordje uitverkocht al snel zag omdat de handelaars zo nodig veel kaarten inkopen.
Er is gewoon een grote groep mensen op deze aardkloot die alleen maar makkelijk geld wil verdienen, ondanks de opgestelde regels en wetten. Een toegangskaart doorverkopen voor een absurde meerprijs is namelijk nog steeds strafbaar. Als je een toegangskaartje koopt ga je akkoord met de daar aangekoppelde voorwaarden.
pi_40963703
Inderdaad, mensen met een grote zak geld kunnen onmogelijk 'echte' fans zijn.
pi_40972322
TS

je betaalt zeker ook eerlijk belasting over je zuur verdiende (woeker)winsten?
Jan Peter opzoute!!!!!!!!!
Wanbeleid is ook beleid
pi_40973883
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 17:38 schreef Slungel het volgende:
TS

je betaalt zeker ook eerlijk belasting over je zuur verdiende (woeker)winsten?
Dat vind ik een scherpe opmerking. Ik gok 'nee'..

zullen we ts traceren en aangeven?
pi_40973955
Mensen zoals de ts zouden eens een echt leven moeten gaan zoeken.
  zondag 20 augustus 2006 @ 01:22:26 #122
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_40986767
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 20:50 schreef dolledingo het volgende:

[..]

En de mensen die speciaal voor dat concert vroeg op zijn gestaan om een kaartje te kopen pissen naast de pot. En eerlijk gezegd gun ik iemand die er voor de in de rij heeft gestaan meer het plezier dan een persoon die met een zak vol geld per ongeluk een kaartje kan bemachtigen. Voor elk kaartje dat tegen een woekerprijs verkocht wordt is er andere fan/supporter die het bordje uitverkocht al snel zag omdat de handelaars zo nodig veel kaarten inkopen.
Er is gewoon een grote groep mensen op deze aardkloot die alleen maar makkelijk geld wil verdienen, ondanks de opgestelde regels en wetten.
Hier heb je idd een punt. Maar, nog steeds deels eigen schuld.
quote:
Een toegangskaart doorverkopen voor een absurde meerprijs is namelijk nog steeds strafbaar.
Welk wetsartikel is dat dan? Volgens mij is het namelijk niet strafbaar om iets door te verkopen met winst.
quote:
Als je een toegangskaartje koopt ga je akkoord met de daar aangekoppelde voorwaarden.
Klopt. Maar wat die voorwaarden zijn exact zijn, weet ik niet:P Zij kunnen jou niet verbieden iets door te verkopen. Kaarten zullen ze ook niet terugnemen, als jij onverhoopt niet kan. Dan zou je dus pech hebben?

zondag 20 augustus 2006 @ 01:34:25 #123
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_40987025
Overigens, echte woekerprijzen keur ik ook niet goed. Maar een kaartje van 100 euro voor 125 ofzo verkopen, zou ik niet echt heel erg verschrikkelijk vinden.

zondag 20 augustus 2006 @ 02:09:32 #124
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_40987644
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 01:22 schreef Nachtdier het volgende:

[..]
Welk wetsartikel is dat dan? Volgens mij is het namelijk niet strafbaar om iets door te verkopen met winst.
Jawel dat is het wel. het is uberhaupt verboden de kaarten door te verkopen, staat wel ergens op de kaarten.
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_40987941
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 02:09 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Jawel dat is het wel. het is uberhaupt verboden de kaarten door te verkopen, staat wel ergens op de kaarten.
Op de achterkant om precies te zijn .

TS, je bent gewoon een uitzuiger, kusje drop .

[ Bericht 1% gewijzigd door NanKing op 20-08-2006 02:34:55 ]
ijs_beer fan!
pi_40988039
Ik verkoop kaartjes voor woekerprijzen en dan gaan mensen janken dat het diefstal is! Hoe kan dat nou!!!

Mjah, dan heb je iets niet goed begrepen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_40988080
Oeps!
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:50 schreef yvonne het volgende:
Senang, kloon van gebande, hoppa, in de prullenbak
Ik had hier net zo goed niet kunnen reageren, kortom.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Eindredactie Games zondag 20 augustus 2006 @ 08:42:56 #128
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_40990549
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:07 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Jij wel, maar dat geldt niet voor iedereen.
bestel je ze online
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games zondag 20 augustus 2006 @ 08:45:04 #129
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_40990559
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 02:09 schreef Dandelion het volgende:

[..]

AV zijn leuk een aardig, maar de nederlandse wet zegt dat kaarten wel door mogen verkocht worden. de politie staat erbij maar kan niks doen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 12 september 2006 @ 16:06:15 #130
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_41738764
Wat ook leuk is

Je zorgt dat je het hoogste bod hebt en spreekt met de kaartverkoper af. Je gaat er alleen of met een paar vrienden (die ook een hekel aan zulke mensen hebben) naar toe en als je uiteindelijk het geld wilt overhandigen dan pak je hem. Verkoop hem een paar flinke klappen en rot schoppen en zeg hem dat het een triest figuur is. Pak de kaarten en je geld en zo heb je een paar vliegen in 1 klap Oja je kan ook zijn beurs nog afpakken...

Je hebt namelijk je kaart(en), je geld en bent de nodige agressie kwijt..en kaartverkoper gaat eens nadenken..

[ Bericht 3% gewijzigd door denka op 12-09-2006 16:12:36 ]
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_41739173
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 01:22 schreef Nachtdier het volgende:

[..]

Hier heb je idd een punt. Maar, nog steeds deels eigen schuld.
Hoezo is het je eigen schuld dat er van die egoistische, profiterende kut mensen zoals TS bestaan?

Van mij mogen ze de wet veranderen en hier een flinke boete op leggen en vervolgens alleen tickets op naam verkopen zodat je ze niet kan door verkopen, en ook Marktplaats enzo moet het gewoon verbieden.
  dinsdag 12 september 2006 @ 17:12:04 #132
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_41740999
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:19 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Hoezo is het je eigen schuld dat er van die egoistische, profiterende kut mensen zoals TS bestaan?

Van mij mogen ze de wet veranderen en hier een flinke boete op leggen en vervolgens alleen tickets op naam verkopen zodat je ze niet kan door verkopen, en ook Marktplaats enzo moet het gewoon verbieden.
idd kaartjes op naam is de oplossing
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')