Jij hebt big sjon nog niet gezienquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:46 schreef Causa het volgende:
Ik kan niet zo goed zien hoe groot/klein hij is. hoe groot/klein is hij?
Dat zei Silvia ook altijd en dies nu doodquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:44 schreef Isegrim het volgende:
Waar komt Sjonnie oorspronkelijk vandaan? Zijn zij kleuren schutkleuren?
Vertel ons alles over Sjonnie, behalve zijn pincode.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:50 schreef Aitan het volgende:
whehehe big sjon is net die gozert uit 'LOST'
Jaaaa Hurley!!!quote:
Misschien als je Sjonnie een kusje geeft dat ie er dan ook verdomd veel op lijkt als menszijnde.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:55 schreef Aitan het volgende:
[..]
Jaaaa Hurley!!!
Hier hebben we een gozert achter de bar in het rockcafe die er echt veeeeet veel op lijkt.
Nee, dat zijn paddenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:52 schreef Isegrim het volgende:
Is dit een kikker die je kunt likken?
Tja maar jij kunt het beter proberen. Kikkers die door prinsessen gekust worden maken nog kans prins te wordenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien als je Sjonnie een kusje geeft dat ie er dan ook verdomd veel op lijkt als menszijnde.
Hij bijt!!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien als je Sjonnie een kusje geeft dat ie er dan ook verdomd veel op lijkt als menszijnde.
Bijt die ook dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:28 schreef Isegrim het volgende:
Misschien had je 'm beter Joe Cocker kunnen noemen dan.
Ziet er ook ernstig verwaarloosd uit vergeleken met sjonquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:31 schreef JapieGijs het volgende:
Hij lijkt een beetje op degene die ik heb:
[afbeelding]
alleen die van mij heeft iets meer geel..![]()
Op die foto blaast ie net effe uit.. maar alstie gewoon adempje in houd lijkt ie wel wat meer hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Ziet er ook ernstig verwaarloosd uit vergeleken met sjon![]()
Maar daar heb je geen foto van?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:34 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Op die foto blaast ie net effe uit.. maar alstie gewoon adempje inhoud lijkt ie wel wat meer hoor.
Geen foto nee, van mijn Anita mag ik geen foto's maken als ze wat dik lijkt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar daar heb je geen foto van?
Je snapt toch wel dat hij nu enigzins in het niet valt he?
Ha ha, ja is goed, ik zie hem wel komen danquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:29 schreef kimmie261 het volgende:
haha,nee dat is echt heel moeilijk,is een kikker waar je altijd om kan lachen....die kop van hem,is gewoon geweldig,hij gaat tegenwoordig iedere keer heel stoer omhoog zitten en dan kijken...ik zal er eens een foto van maken,als ie weer stoer is...
Dat heb ik ook steeds bij de foto'squote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:24 schreef senesta het volgende:
Ach volgens mij kun je bijna niet zonder een glimlach naar hem kijken![]()
jaaaaaaaaaa behang...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:16 schreef Isegrim het volgende:
Jaa, dat patroontje van Sjonnie en dan als background. Ik wil Sjonnie-behang!
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:08 schreef kimmie261 het volgende:
sjon wordt hier toch niet uitgelachen he????![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:18 schreef ReneH83 het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa behang...![]()
sjonnie knuffels![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:24 schreef kimmie261 het volgende:
haha ik zag wel iets geweldigs,helaas in china,maar daar hebben ze ook een sjon...
http://www.gakuzan.net/amp/big.html
hahah,echt helemaal geweldig..
Als je met een pincet te dichtbij komt bij ie de pincet.. dus bijt ie je ook in je vingers waarschijnlijk..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:54 schreef kimmie261 het volgende:
oke,sjonnie vandaag,hij was erg lief en heeft vrijwillig mee gewerkt aan zijn fotoreportage...
voor iedereen die lieve kleine groot-oogige sjon nog voor zich heeft,dit is sjon nu....
[afbeelding]
*fotos*
Tshirt!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:15 schreef ReneH83 het volgende:
ben ook fan aan het worden, wanneer komt er merchandise uit? wallpapers?![]()
quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:33 schreef Aitan het volgende:
Sjonnie is de meest geweldige kikker van het Hele Universum!![]()
![]()
Owww, toch nog best klein. Als je 'm zonder muntje ziet lijkt ie veel groter dan dat ie daadwerkelijk isquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:54 schreef kimmie261 het volgende:
oke,sjonnie vandaag,hij was erg lief en heeft vrijwillig mee gewerkt aan zijn fotoreportage...
voor iedereen die lieve kleine groot-oogige sjon nog voor zich heeft,dit is sjon nu....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en sjon zoals ie echt is,met zijn elleboog uit het raam
[afbeelding]
en dan? net of die kan klimmen! heb je zn kortje pootjes gezienquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:21 schreef Gebleekte het volgende:
Geef 'm een tak ofzo.
Dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:16 schreef kimmie261 het volgende:
nee,dan zitten ze aan een slootkant in de bagger ingegraven,te wachten op een insekt wat langskomt,hun botten gestel en hun vorm is niet gemaakt om te springen....
Sjon ziet er idd niet heel erg gestroomlijnd uitquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:16 schreef kimmie261 het volgende:
nee,dan zitten ze aan een slootkant in de bagger ingegraven,te wachten op een insekt wat langskomt,hun botten gestel en hun vorm is niet gemaakt om te springen....
Dat méén je niet?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:35 schreef kimmie261 het volgende:
jaa met sjon is alles oke,hij heeft zich niet meer verroert na de fotosessie,hij zal wel nog steeds aan het uitrusten zijn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |