Jazekers die geile staart van emquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:23 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik vind Basshunter eigenlijk heel leuk, ik ben zelfs stiekem een beetje verliefd op dat leuke kapsel en die stoere blik
![]()
Dat staartje van hem is zo gaarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:23 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik vind Basshunter eigenlijk heel leuk, ik ben zelfs stiekem een beetje verliefd op dat leuke kapsel en die stoere blik
![]()
Stuur Generaal Grafkanker.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:23 schreef De_Ananas het volgende:
Gooi een paar Brood_Korsten naar die breezers!
geef die stakker anders nog wat extra aandachtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:23 schreef De_Ananas het volgende:
Gooi een paar Brood_Korsten naar die breezers!
Lekker met een pils in de hand naar steekpartijen tussen Nazi's en Mocro's kijkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:23 schreef Aurelianus het volgende:
Morgen breekt die vergaarbak van plebejers hier ook weer los.
NIET WAARquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat staartje van hem is zo gaar.
Nee, jij hebt dat besloten en de rest zegt maar ja om er vanaf te zijn, dominant meisjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:25 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
NIET WAARHij is leuk, dat heeft mijn vriendinnengroep unaniem besloten
![]()
Dat laatste is nou precies de reden dat ik je niet toevoeg op msnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, jij hebt dat besloten en de rest zegt maar ja om er vanaf te zijn, dominant meisje.
Omdat jij zo dominant bent?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:27 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat laatste is nou precies de reden dat ik je niet toevoeg op msn![]()
Je kunt mijn mannelijkheid gewoon niet aan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Omdat jij een stuk addergebroed bent !![]()
Bitchfightquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je kunt mijn mannelijkheid gewoon niet aan.
Mannelijk? Laat me niet lachen! Jij bent toch diegene die achter 14 jarigen aan gaat.......tja een kinderhand is snel gevult zeg ik maar......quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wil ook wel achter oudere meisjes aangaan hoor, maar die zijn lang niet zo strak qua tietjes en geslachtsdeelquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mannelijk? Laat me niet lachen! Jij bent toch diegene die achter 14 jarigen aan gaat.......tja een kinderhand is snel gevult zeg ik maar......![]()
haha dat zegt een 16-jarig brainpower-fannetjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je bent dom als je dat serieus neemt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:33 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
haha dat zegt een 16-jarig brainpower-fannetje
Whehehequote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:23 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
Een kindermondje nog sneller hequote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mannelijk? Laat me niet lachen! Jij bent toch diegene die achter 14 jarigen aan gaat.......tja een kinderhand is snel gevult zeg ik maar......![]()
Of misschien ben je bang voor oudere meisjes, omdat die nog enige eisen stellen aan lengte etc.?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wil ook wel achter oudere meisjes aangaan hoor, maar die zijn lang niet zo strak qua tietjes en geslachtsdeel.
Neuh, oudere meisjes zeuren gewoon meer.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Of misschien ben je bang voor oudere meisjes, omdat die nog enige eisen stellen aan lengte etc.?
Hey, je maakt de essentie van dit topic kapot!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Of misschien ben je bang voor oudere meisjes, omdat die nog enige eisen stellen aan lengte etc.?
Ik kan er niets aan doen, maar ik haat je nu echt zo ergquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Neuh, oudere meisjes zeuren gewoon meer.
Ohja sorry.....de kermisquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hey, je maakt de essentie van dit topic kapot!
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:35 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, maar ik haat je nu echt zo erg![]()
Ach, mevrouw doet ook Atheneumquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ohja sorry.....de kermis
Een verzameling van ongewassen laag bij de gronds volk. Ik ga er nooit heen, het zou een ware straf zijn.
Is ook niks voor jou, al dat gekleurde tuig die je dan nafluiten enzoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ohja sorry.....de kermis
Een verzameling van ongewassen laag bij de gronds volk. Ik ga er nooit heen, het zou een ware straf zijn.
iddquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je bent dom als je dat serieus neemt.
Nouja zeg! Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Een pretpark zoals de Efteling vind ik wel hoogst amusant.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ach, mevrouw doet ook Atheneum![]()
Jij F5't nog harder dan ik aan mn harrie kan trekken geloof ikquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:37 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja zeg! Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Een pretpark zoals de Efteling vind ik wel hoogst amusant.
Je zei 'amusant'quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:37 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja zeg! Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Een pretpark zoals de Efteling vind ik wel hoogst amusant.
Precies, mijn vader heeft trouwens niet graag dat ik met ,,gekleurd tuig " omga, dus de kermis zit er niet echt in hè ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is ook niks voor jou, al dat gekleurde tuig die je dan nafluiten enzo.
Ik ben tenminste Arisch.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Precies, mijn vader heeft trouwens niet graag dat ik met ,,gekleurd tuig " omga, dus de kermis zit er niet echt in hè ?![]()
Waarom mag je niet omgaan met meisjes (jongens , who cares) die make-up op hebben ? rare vader.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Precies, mijn vader heeft trouwens niet graag dat ik met ,,gekleurd tuig " omga, dus de kermis zit er niet echt in hè ?![]()
Oh bah, als ik ergens een gruwelijke hekel aan heb zijn het mensen die zich dom voordoen. Je weet heus wel wat ik bedoel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:39 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Waarom mag je niet omgaan met meisjes (jongens , who cares) die make-up op hebben ? rare vader.
Wat zal je een hekel aan je vader hebben.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oh bah, als ik ergens een gruwelijke hekel aan heb zijn het mensen die zich dom voordoen. Je weet heus wel wat ik bedoel.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:41 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Wat zal je een hekel aan je vader hebben.
Zei ik dat jij het was?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat was een week geleden en bovendien anoniem.
Och ja, dat effect heb ik wel op meerdere jongemannen , het zal wel in de familie zittenquote:
Ja ik ben niet zo makkelijk als Yannicke he? Volgens mij heeft ze je al in haar lijst staanquote:
Klopt, dat was na een minuutje geregeld.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:44 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo makkelijk als Yannicke he? Volgens mij heeft ze je al in haar lijst staan![]()
Ik hoor de hele tijd ''Remember, if you wanna win, you have to play the gaaaaame''quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:45 schreef zoalshetis het volgende:
toen ik nog op de dam woonde hoorde ik ongeveer 14 dagen per jaar 12 uur lang woodywoodpecker lachen (hoorde bij een of andere attractie)
kermis is voor mensen die te dom zijn om te poepen.
Och....... ik verveel me, amuseer me eens plebejer.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:45 schreef Chriz2k het volgende:
Maar ik vind het zo leuker hoor, dan moet ik meer moeite doen.
Hm, voeg me maar toe aan msn dan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och....... ik verveel me, amuseer me eens plebejer.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hm, voeg me maar toe aan msn dan.
Meestal tegen tienen, als de meesten naar huis moeten...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:49 schreef tho_Omas het volgende:
Is er al ruzie tussen de Turken en de Koerden, of de kampers en de allochtonen?
Ik vraag me af of een FOK!-er wel eens zon ,,gevecht" heeft gezien? Het lijkt me eigenlijk wel grappig om domme mensen te zien vechten.....een beetje zoals in het oude rome.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:49 schreef tho_Omas het volgende:
Is er al ruzie tussen de Turken en de Koerden, of de kampers en de allochtonen?
Ja, vorig jaar.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vraag me af of een FOK!-er wel eens zon ,,gevecht" heeft gezien? Het lijkt me eigenlijk wel grappig om domme mensen te zien vechten.....een beetje zoals in het oude rome.
Details ! details !quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar.
Steekpartij tussen 2 mocro's.
Nee, ik heb nog nooit een gevecht gezien. Vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vraag me af of een FOK!-er wel eens zon ,,gevecht" heeft gezien? Het lijkt me eigenlijk wel grappig om domme mensen te zien vechten.....een beetje zoals in het oude rome.
Eerst scholden ze elkaar uit voor ''kankerhond'' en ''kankerflikker'' waarna ze beiden een mes trokken en ze elkaar licht raakten waarna ze ingerekend werden door de politie.quote:
Bwah, wat een laffe honden die mocro's dan. Geeneens een gevecht tot de dood ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Eerst scholden ze elkaar uit voor ''kankerhond'' en ''kankerflikker'' waarna ze beiden een mes trokken en ze elkaar licht raakten waarna ze ingerekend werden door de politie.
Tja, de gladiatorengevechten van weleer mis ik ook wel eens inderdaad.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Bwah, wat een laffe honden die mocro's dan. Geeneens een gevecht tot de dood ?
Met de blote handquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tja, de gladiatorengevechten van weleer mis ik ook wel eens inderdaad.
Precies ! Je had de vissen in mijn tropische aquarium eens moeten zien, dat was eerste klas entertainment. De kermis heeft nu werkelijk al zijn charmes verloren nu er nieteens meer mensen doodgaanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tja, de gladiatorengevechten van weleer mis ik ook wel eens inderdaad.
Gekkie, je maakte me aan het lachen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:54 schreef Met-Yvana het volgende:
De kermis heeft nu werkelijk al zijn charmes verloren nu er nieteens meer mensen doodgaan![]()
Nog effe en dit topic wordt slowchatquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gekkie, je maakte me aan het lachen.
Ga wegquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nog effe en dit topic wordt slowchat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |