quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:41 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Wat zal je een hekel aan je vader hebben.
Zei ik dat jij het was?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat was een week geleden en bovendien anoniem.
Och ja, dat effect heb ik wel op meerdere jongemannen , het zal wel in de familie zittenquote:
Ja ik ben niet zo makkelijk als Yannicke he? Volgens mij heeft ze je al in haar lijst staanquote:
Klopt, dat was na een minuutje geregeld.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:44 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo makkelijk als Yannicke he? Volgens mij heeft ze je al in haar lijst staan![]()
Ik hoor de hele tijd ''Remember, if you wanna win, you have to play the gaaaaame''quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:45 schreef zoalshetis het volgende:
toen ik nog op de dam woonde hoorde ik ongeveer 14 dagen per jaar 12 uur lang woodywoodpecker lachen (hoorde bij een of andere attractie)
kermis is voor mensen die te dom zijn om te poepen.
Och....... ik verveel me, amuseer me eens plebejer.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:45 schreef Chriz2k het volgende:
Maar ik vind het zo leuker hoor, dan moet ik meer moeite doen.
Hm, voeg me maar toe aan msn dan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och....... ik verveel me, amuseer me eens plebejer.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hm, voeg me maar toe aan msn dan.
Meestal tegen tienen, als de meesten naar huis moeten...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:49 schreef tho_Omas het volgende:
Is er al ruzie tussen de Turken en de Koerden, of de kampers en de allochtonen?
Ik vraag me af of een FOK!-er wel eens zon ,,gevecht" heeft gezien? Het lijkt me eigenlijk wel grappig om domme mensen te zien vechten.....een beetje zoals in het oude rome.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:49 schreef tho_Omas het volgende:
Is er al ruzie tussen de Turken en de Koerden, of de kampers en de allochtonen?
Ja, vorig jaar.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vraag me af of een FOK!-er wel eens zon ,,gevecht" heeft gezien? Het lijkt me eigenlijk wel grappig om domme mensen te zien vechten.....een beetje zoals in het oude rome.
Details ! details !quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar.
Steekpartij tussen 2 mocro's.
Nee, ik heb nog nooit een gevecht gezien. Vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vraag me af of een FOK!-er wel eens zon ,,gevecht" heeft gezien? Het lijkt me eigenlijk wel grappig om domme mensen te zien vechten.....een beetje zoals in het oude rome.
Eerst scholden ze elkaar uit voor ''kankerhond'' en ''kankerflikker'' waarna ze beiden een mes trokken en ze elkaar licht raakten waarna ze ingerekend werden door de politie.quote:
Bwah, wat een laffe honden die mocro's dan. Geeneens een gevecht tot de dood ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Eerst scholden ze elkaar uit voor ''kankerhond'' en ''kankerflikker'' waarna ze beiden een mes trokken en ze elkaar licht raakten waarna ze ingerekend werden door de politie.
Tja, de gladiatorengevechten van weleer mis ik ook wel eens inderdaad.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Bwah, wat een laffe honden die mocro's dan. Geeneens een gevecht tot de dood ?
Met de blote handquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tja, de gladiatorengevechten van weleer mis ik ook wel eens inderdaad.
Precies ! Je had de vissen in mijn tropische aquarium eens moeten zien, dat was eerste klas entertainment. De kermis heeft nu werkelijk al zijn charmes verloren nu er nieteens meer mensen doodgaanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tja, de gladiatorengevechten van weleer mis ik ook wel eens inderdaad.
Gekkie, je maakte me aan het lachen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:54 schreef Met-Yvana het volgende:
De kermis heeft nu werkelijk al zijn charmes verloren nu er nieteens meer mensen doodgaan![]()
Nog effe en dit topic wordt slowchatquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gekkie, je maakte me aan het lachen.
Ga wegquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nog effe en dit topic wordt slowchat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |