Je betaald helemaal niets, met je hypotheekquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:39 schreef Neuralnet het volgende:
Ik betaal tonnen aan dat kuthuisje en ik verwacht ook weer tonnen te krijgen als ik hem tenminste goed onderhoud.
Yep, daar stoor ik me gigantisch aan. Vind jij het leuk om wakker te worden door een overoverbuurman die zijn gras moet maaien met een handmaaier, en dat bijna elke dag? 'Ggrrrrrtt'.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:40 schreef type_29 het volgende:
dat je je daaraan stoort zeg
ga ff langs de psychiator ofzo
Jah, klopt, en ik woon in een pauperstraat, en in een pauperstad. Ik moet hier zo snel mogelijk weggaan!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:04 schreef type_29 het volgende:
dan woon je zelf dus ook in een 'stom huurhuisje'
volgende keer misschien handig dat je er wat uitleg bijgeeft waarom
Psychiator.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:04 schreef type_29 het volgende:
dan woon je zelf dus ook in een 'stom huurhuisje'
volgende keer misschien handig dat je er wat uitleg bijgeeft waarom
Ja, aangezien je je buurman niet eens durft aan te spreken over wat ie allemaal met zijn huisje doet.quote:
Of niet?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:10 schreef Ricky_ het volgende:
Inderdaad, zo ergerlijk. Mensen met een huis.
Ik heb een dagje vrij, en die dag loopt die knakker te verneuken. En ga jij nu even uitzoeken hoe je 'psychiator' moet spellen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:14 schreef type_29 het volgende:
Kan jij ook.
Jij zit hier maar een beetje nutteloze topics te openen, hij doet tenminste nog wat nuttigs.
Jah, je gaat er wat van zeggen dat ik wakker word van zijn grasmaaier.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:22 schreef type_29 het volgende:
ipv van een o een e
lekker belangrijk zeg
wat ben jij trouwens een enorm zeikerig persoon, volgens mij doet het expres om jou te pesten
aangezien je toch te laf bent om er wat van te zeggen haha
Ben jij achterlijk ofzo?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, je gaat er wat van zeggen dat ik wakker word van zijn grasmaaier.En toch erger ik me dood aan werkloze gasten die hun hele dag opvullen met doelloze klusjes aan hun huis.
Ik woon al drie jaar hier, ik erger me al drie jaar aan dit soort mensen, dus, wat noem je snel?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:34 schreef type_29 het volgende:
[..]
Ben jij achterlijk ofzo?
Niet zo snel conclusies trekken, wie weet heeft hij ook vakantie.
Wat raar trouwens dat je je buurman niet eens kent, maak eens een praatje met hem.
Kan je gelijk aangegeven of ie wat later zijn gras kan maaien.
Ik zeg het je, ga naar een psychiatEr.
Anders wordt het zo'n klerezooi, als je de tuin niet bijhoudt. Gordijn dicht, als je niet wilt dat de buren gaan gluren. Brood gooien is inderdaad niet nodig in de zomer.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:31 schreef skiczukie het volgende:
Altijd maar kloten aan hun kuthuisje. Elke dag het gras maaien, de heg snoeien, tafels en stoeltjes op het balkon recht zetten en verplaatsten enzo. Parasol open en dicht doen, tuinhekje open doen, nee toch maar dicht, anders komt de kat van de buurman misschien ons tuintje onderschijten, schoffelen, harken, bladeren verzamelen, brood voor de meeuwen in het flatgrasveld gooien, zodat de was ondergescheten kan worden, maar dan hebben we weer wat te doen. Gordijn dicht, gordijn open. Balkon aanvegen, ookal ligt er geen blaadje. Etc. Waarom doen mensen dit. Autisten zijn het, of werklozen.
Hetzelfde kun je zeggen van mensen die hun voortuin als opslagplaats gebruiken met oude koelkasten, autobanden en sloophout. Mensen die de hele dag voor de deur hangen en keiharde rap muziek aanhebben en op luide toon met elkaar praten tot diep in de nacht. Verschillende auto's voor de deur hebben waar de olie uitloopt en waar elke dag aan gesleuteld wordt. Accu's worden gewoon bij de container neergezet, zag laatst een kind van 3 met een accu achterop zijn fietsje rijden, je wilt niet weten wat er gebeurd als dat zuur eruit loopt. Het is irritant als mensen gaan grasmaaien en klussen op een tijdstip dat iedereen uitslaapt dat ben ik met je eens, maar als mensen hun huis, straat en tuin onderhouden daar heb ik geen moeite mee, dat ziet er een stuk leuker uit dan bij mij in de buurt hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik woon al drie jaar hier, ik erger me al drie jaar aan dit soort mensen, dus, wat noem je snel?
Zeker WoW-verslaafd he...Psychiatz0rsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:40 schreef type_29 het volgende:
dat je je daaraan stoort zeg
ga ff langs de psychiator ofzo
Weer een fatsoenlijke burger geterroriseerd in zijn eigen buurt. Chapeau.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:42 schreef Vladimiiiiir het volgende:
Oke dit komt me bekend voor. Mijn overbuurman die heeft ook altijd wat te prutsen in de tuin..zit ie weer te boren en te timmeren of weet ik veel wat..tis ook altijd iets! En alsof dat niet erg genoeg is MOET het altijd in de ochtend gebeuren en het liefst op een zondag van 7 tot 10![]()
Na een zaterdag uitgaan was ik het een keer dus echt spuugzat, ik was wakker geworden omdat ie weer wat zat te prutsen. Dus ik steek mn kop uit t raam en begin te schreeuwen en te schelden....\
Hij was wel mooi opgehouden en sindsdien heb ik t niet meer gehoord..
THE END!![]()
Pwnd wie ein n00b.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:28 schreef Metal_Mart het volgende:
Hoe weet je dat 'ie dat elke dag doet? Hou je hem 7 dagen per week de hele dag in de gaten?
Dat zegt meer over jou.
fatsoenlijke burger? je moet die man eens zienquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:23 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Weer een fatsoenlijke burger geterroriseerd in zijn eigen buurt. Chapeau.
Nee, ik werk en ga over twee weken weer naar school. Maar ik heb ook vakantie heh.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:28 schreef Metal_Mart het volgende:
Hoe weet je dat 'ie dat elke dag doet? Hou je hem 7 dagen per week de hele dag in de gaten?
Dat zegt meer over jou.
hier spreek je jezelf tegenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, ik werk en ga over twee weken weer naar school. Maar ik heb ook vakantie heh.
Jezus kerel, ben je soms dom. Ik zei toch al eerder dat ik hier al drie jaar woon.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:51 schreef rihago het volgende:
[..]
hier spreek je jezelf tegen
je zei net dat je een dagje vrij had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |