abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41439333

Gek eigenlijk we zijn nu bijna een jaar verder
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_41439448
Bar wat moeilijk joh..
en toch fijn die mooie herinneringen
  zondag 3 september 2006 @ 01:57:14 #153
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41443068
Ik vind die foto met dat blauwe rompertje zo prachtig mooi! Wat een prachtig, helder, stralend jongetje is het daar!!!
  zondag 3 september 2006 @ 02:05:28 #154
105888 renzell
pi_41443214
Oh Bar, wat een verdrietig verhaal over dat kruisje aan het graf. Zo begrijpelijk, je woede en verdiet. Wat moeilijk voor je! Veel sterkte weer met deze hindernis en over een paar dagen met Thijs zijn verjaardag. Wat is het toch vreselijk oneerlijk en wat moet het leven voor jou afschuwelijk leeg voelen zo zonder je lieve kleine man. Iedere keer wordt het me weer koud om het hart als ik er alleen maar aan denk. Sterkte!
pi_41447662
Zat net beetje terug te lezen in de tijd dat ik zwanger was, en de tijd dat *Thijs opgroeide tot zijn 1ste verjaardag, de tijd die ik thuis doorgebracht heb.
Een heftige tijd tijdens de zwangerschap ivm de verhuizing van Doorn terug naar Zeeland, wat niet zonder slag of stoot gepaard ging.
En de genietenede tijd samen met *Thijs, kijken hoe snel hij opgroeide tot een dreumes, genieten hoe hij de wereld beetje bij beetje meer ontdekte.

Hij ontdekt nu ook wel dingen denk ik, heel bijzondere dingen.
En ow wat zou ik nu zo ontzettend graag *Thijs in mijn armen sluiten en heerlijk knuffelen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  zondag 3 september 2006 @ 12:28:19 #156
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41448090
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
En ow wat zou ik nu zo ontzettend graag *Thijs in mijn armen sluiten en heerlijk knuffelen

.
.
.
.
.
.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 september 2006 @ 20:46:24 #157
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41492715
Bar, hoe gaat het met jullie? Woensdag komt al heel dichtbij...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 5 september 2006 @ 11:56:53 #158
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_41511077
bijna woensdag wil jullie nu al veel sterkte wensen, en ik denk aan jullie
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 5 september 2006 @ 12:27:46 #159
95752 crew  Chell
Kluns
pi_41511975
Lieve Bar & Mar, Lieve Fluf en Jeroen,

Ik denk zoveel aan jullie deze dagen. Vier mensen die nu eigenlijk druk zouden moeten zijn met het kopen van kadootjes, bestellen of maken van taarten, het versieren van een huis....

Ik wil jullie alvast heel veel sterkte wensen met de komende verjaardagen van Thijs en Danyel.
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:16:12 #160
105888 renzell
pi_41513227
Lieve Bar; heel veel sterkte morgen. Ik zal aan jullie denken en een kaarsje branden voor Thijs!
  Jubileum moderator dinsdag 5 september 2006 @ 20:08:16 #161
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41525564
Bar en Mar, heel veel sterkte morgen, en natuurlijk ook alle dagen erna. Ik denk aan Thijs morgen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:15:00 #162
24188 Belana
kloon van belana
pi_41525809
Bar en Mar, ik denk aan jullie 3'en morgen, veel sterkte!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:44:56 #163
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41526936
Lieve Bar en Mar. Ook wij denken morgen aan jullie. Ik zal een kaarsje voor hem branden en met Luuke het boekje lezen over de beer.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:54:04 #164
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_41527315
Lieve Bar en Mar .. Ik geef jullie morgen een dikke knuffel !!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_41528330
Titel: Het sprookje van de dood
Auteur: Marie-Claire van der Bruggen
Uitgever: Free Musketeers boekproducties, Soest
ISBN: 9085393580

Het sprookje van de dood is een inspirerend verhaal over een Zieltje dat voor de allereerste keer de reis naar de Aarde gaat maken. Wat gaat daar allemaal aan vooraf en hoe is het voor een ziel om in een mensenlichaam geboren te worden.
Hoe wordt een leven op Aarde ervaren door de ogen van een ziel en tenslotte hoe ervaart een ziel het sterven, oftewel de terugkeer naar Huis. Dit alles wordt op een leuke en eenvoudige manier verteld. Je wordt door het Zieltje meegenomen op haar grote avontuur. Het is een wonderbaarlijke reis die je misschien opnieuw laat ontdekken wie je werkelijk bent en waar je eigenlijk vandaan komt en dat je niet bang hoeft te zijn voor de dood.
Het is eigenlijk een sprookje.......
quote:
"Er was eens een klein Zieltje, dat van bovenaf de Aarde bekeek. Ze was erg onder de indruk van wat zich daar beneden allemaal afspeelde en het leek haar geweldig om daar ook te zijn. Elke dag rende ze naar de plek van waaruit ze de Aarde goed kon overzien en steeds zuchtte ze diep: "Kon ik daar ook maar naartoe."
Op een dag, terwijl ze weer eens zat te fantaseren hoe het daar beneden op Aarde zou zijn, hoorde ze plotseling een stem die zei: "Zou je echt zo graag naar de Aarde willen?" Verbaasd keek ze op. Naast haar stond een oude man met een lange witte baard. Hij lachte vriendelijk naar haar."
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 21:22:47 #166
13151 crew  Rewimo
pi_41528545
O, dat lijkt me een mooi boek... Iets voor Christan ook, die is erg bezig met opa's dood en zit vol vragen. Die zijn soms moeilijk in kindertaal te beantwoorden.

Ik heb hem van de week over *Thijs verteld Hij vond het erg zielig maar was er zó lief over
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41528627
ik heb er ook een linkje van Rewimo het sprookje van de dood
  dinsdag 5 september 2006 @ 21:25:53 #168
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_41528672
Lieve Bar, wat een moeilijke dagen weer voor jou en Mar
Het sprookje lijkt me erg mooi en komt overeen met je ondertitel; uit een sprookjesboek gevlogen.....

Ik denk aan jullie, nu en vooral morgen. Ik hoop dat je een voor jullie goede manier hebt gevonden om Thijs verjaardag te 'vieren' en Thijs te gedenken. Hopelijk zet de rest van de familie zich over alles heen om jullie goed te kunnen steunen in deze dagen
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 5 september 2006 @ 21:27:38 #169
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41528743
Het boekje van Kleine Beer, dat heb ik nu ook in huis. Mooi idee Lishe, ik zal Isa er ook uit voorlezen morgen. En natuurlijk gaan we een kaarsje branden morgen...

Lieve Bar (en Mar natuurlijk) ik wilde dat ik je morgen de hele dag zou kunnen knuffelen. We denken aan jullie
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_41528777
Sterkte morgen, Bar en Mar..
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 21:29:11 #171
81992 Githa
pi_41528791
Livelink, ik kan het niet beter zeggen.
Bar en Mar, heel veel sterkte morgen en ook voor deze nacht die vast niet zonder talloze herrinneringen voorbij zal gaan
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 21:34:18 #172
13151 crew  Rewimo
pi_41528978
Bedankt voor het linkje Bar Ik ga morgen met Christan ook uit Kleine Beer lezen, een mooi idee
pi_41529077
zojuist kwam ik een gedichtje tegen een gedichtje wat eigenlijk aan alle kanten klopt.

ik leg een beertje bij je neer
als een groetje van mij
voor je reis naar het licht
zijn vachtje ligt zachtjes
dichtbij je gezicht
zo weet je meteen
je bent niet alleen
wij zijn in gedachten
heel dicht om je heen
pi_41529144
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 21:39:45 #175
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41529214
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 23:37 schreef Bar_en_Mar het volgende:
2 zou je geworden zijn, dreumes af, een klein peutertje geworden
Maar je krijgt vast wel taart en roosviscee van oma.
Bar wat mooi gezegd Heel veel sterkte
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')