Tja, moest vanmiddag een paar keer flink slikken, ons buurjongetje (geboren 3 juni 2006)
echt een pracht kereltje
![]()
zo leuk zo lachebekje en schaterbekje
![]()
Het ging opzich wel goed hoor, want de babytijd heb ik mee mogen maken, Thijs kleine mooie baby Thijs.
Maar toen het buurjongetje ging schatteren moest ik terug denken aan de laatste periode met Thijs, die kon ook zo heerlijk lachen en schatteren
![]()
En dat moet ik nu allemaal missen
Dat vrolijke kopje als Thijs smorgens wakker werd toen hij mama of papa zag staan om hem uit bedje te pakken...
Dat moeten we nu missen
Het gekruip door de hele woonkamer, speelgoed overal
Dat moeten we missen
Een tijdje terug heb ik een briefje geschreven voor Thijs, gewoon omdat ik benieuwd was het met mijn kleine grote man zou gaan.
Of hij nu ook lekker in zijn bedje zou liggen slapen, met zijn knietjes opgetrokken en beer dicht tegen hem aan
Ik zong op dat moment zijn lievelingsnummer (kabouter plop-wij zoeken de schat)
Dan zag ik ineens die prachtige stralende lach van Thijs voor me, en dat hij ging zitten op zijn knietjes en heel hard mee klapte en zwaaide
En nu zit ik me af te vragen of hij nog erg geschrokken was van mama die een woedeuitbarsting kreeg tegenover zijn opa's oma's en stiefoma notabene aan zijn grafje, hoe kon ik zo stom zijn, waarom kon mama niet even wachten of gewoon niet kwaad worden...
We gingen zondag een kruisje plaatsen wat de vader van marco gemaakt heeft, een prachtig kruis, maar Mama werd ineens te kwaad en wilde dat kruis niet meer, ze moesten het maar mee nemen en in eigen tuin zetten, hij zou niet mooi genoeg zijn, ik heb dat niet gewild, echt het was een drama een regelrechte ramp, ik heb die mensen gekwetst en pijn gedaan.
tegenover mijn pa iedem ik werd kwaad omdat ik van de fam zo weinig steun kreeg, dat ik ze nooit zag, hoorde.
En mijn opa en oma die stonden erbij en keken ernaar met de nodige emoties zoals bij ons allemaal.
En dat allemaal bij het grafje, echt mama schaamt zich diep en weet niet hoe ze dit ooit echt helemaal goed gaat krijgen.
Is dit herkenbaar?
Of ben ik nu idd een vreselijk mens wat haar emoties en woede niet te baas is
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...