Of was het een harige muffin waar de slierten bijhingen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:25 schreef freddygonzales het volgende:
Was het een beetje een mooi kort geknipt en bijgewerkt kutje?
kort geknipt is toch al bijgewerkt? wat kan je verder nog bijwerken naast het schaamhaar dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:25 schreef freddygonzales het volgende:
misschien reist die MILF wel dagelijks me de trein om dit geintje te flikkenquote:
wel eens een bouvier pap zien eten?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Of was het een harige muffin waar de slierten bijhingen?
Ze leek daar in elk geval geen 40,zag er verder wel smakelijk uit.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:25 schreef freddygonzales het volgende:
Zelden, jij?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:30 schreef extreme het volgende:
[..]
wel eens een bouvier pap zien eten?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:30 schreef extreme het volgende:
[..]
wel eens een bouvier pap zien eten?
ik denk in plaatjes...quote:
Je UI.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:38 schreef freddygonzales het volgende:
foto`s?
en toch ging je ergens anders zittenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:30 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
Ze leek daar in elk geval geen 40,zag er verder wel smakelijk uit.
homoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
en toch gign je ergens anders zitten![]()
ja en dus?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:00 schreef fokkieslim het volgende:
ze is bijna 2 keer zou oud als ik.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:00 schreef fokkieslim het volgende:
ze is bijna 2 keer zou oud als dan ik.
quote:
Waarschijnlijk ben jij de eerste in dit topic.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:05 schreef arneaux het volgende:
Verkapt ik ben homo topic.
Ik ben niet diegene die wegloopt van een schijnbaar mooie geyle 40er in de trein vriend.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:07 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben jij de eerste in dit topic.![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
het was wachten op de eerste die toehapt.
Hier je bent zo geschrokken van t feit dat je er nu achter bent gekomen wat je échte geaardheid is, dat je er allemaal waardeloos van gaat tiepen. Ventje toch.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:12 schreef fokkieslim het volgende:
ze is waarscjijnlijk ouder als me moeder,als je geen oude wijven pakt,ben je niet perse een homo.
Of de noot moet erg groet zijn.
Overens heb ik een vriendin.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:12 schreef fokkieslim het volgende:
ze is waarscjijnlijk ouder als dan me moeder,als je geen oude wijven MILFjes pakt,ben je niet perse een homo.
1 foutje moet kunnen maar dit...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:12 schreef fokkieslim het volgende:
ze is waarscjijnlijk ouder als me moeder,als je geen oude wijven pakt,ben je niet perse een homo.
Want? Je hebt een trein-toetsenbord.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:20 schreef fokkieslim het volgende:
ja in de trein typt lastig.
Nee ,dit is een goedlopende Nederlandse zin. Homo.....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hier je bent zo geschrokken van t feit dat je er nu achter bent gekomen wat je échte geaardheid is, dat je er allemaal waardeloos van gaat tiepen. Ventje toch.
ja weet tog, in trein typt lastigquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:24 schreef Aitan het volgende:
[..]
Nee ,dit is een goedlopende Nederlandse zin. Homo.....![]()
staren en tegelijkertijd een klodder spuug op de vingers doen en daar de labia mee insmeren. De rest is geschiedenisquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:47 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik zou echt gaan staren......
en zeggen... nice beaver...
Ik ben het met je eens, voor de uitzonderlijke verandering..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:27 schreef Mustard_Man het volgende:
wanneer ze de 40 bereikt hebben is het geen kutje maar een VAGINA![]()
![]()
![]()
Foto(screenshot) moment?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:06 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, voor de uitzonderlijke verandering..
Wat is je klacht danquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:30 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:27 schreef Mustard_Man het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:16 schreef fokkieslim het volgende:
............zie ik dat ze zeker al 40.
...............
Wat is het nou draaikont?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:30 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
Beter plaatje:quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:38 schreef freddygonzales het volgende:
foto`s?
Reden te meer om een laptop te nemen met ingebouwde webcam, en als je uitstapt zeg je zie je vanavond wel op fok!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:16 schreef fokkieslim het volgende:
Ga ik vanmorgen met de trein van ede naar urecht om naar mijn werk te gaan,komt er een 40 plusser teneover me zitten,terwijl er plaats genoeg was.
Ik zit met mijn laptop te werken,en steeds stoot ze me been aan.op een gegeven moment kijk ik over mijn scherm zie ik dat ze geen slip aan heeft,ik kijk omhoog zie ik dat ze zeker al 40.
Ben opgestaan en ergens anders gaan zitten.
Als ik slaag voor mijn rijbewijs ga ik niet meer met de trein.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Of was het een harige muffin waar de slierten bijhingen?
Zo grappig is het ook weer nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:02 schreef Aitan het volgende:
hihihi
..een bereput. En je wilt niet weten wat ze er allemaal in ehbben gestopt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:27 schreef Mustard_Man het volgende:
![]()
![]()
om maar te zwijgen wat er ondertussen uit is gekomenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:38 schreef XpectorNL het volgende:
[..]
..een bereput. En je wilt niet weten wat ze er allemaal in ehbben gestopt.![]()
![]()
Waarschijnlijk is ie schoner dan menig breezah doosje na een vakantie aan de spaanse kust.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:38 schreef XpectorNL het volgende:
[..]
..een bereput. En je wilt niet weten wat ze er allemaal in ehbben gestopt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:59 schreef harryharry het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ie schoner dan menig breezah doosje na een vakantie aan de spaanse kust.
das het nadeel van de trein, ik kan er over meespreken, daar zitten soms RANZIGE mensen opquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:16 schreef fokkieslim het volgende:
Ga ik vanmorgen met de trein van ede naar urecht om naar mijn werk te gaan,komt er een 40 plusser teneover me zitten,terwijl er plaats genoeg was.
Ik zit met mijn laptop te werken,en steeds stoot ze me been aan.op een gegeven moment kijk ik over mijn scherm zie ik dat ze geen slip aan heeft,ik kijk omhoog zie ik dat ze zeker al 40.
Ben opgestaan en ergens anders gaan zitten.
Als ik slaag voor mijn rijbewijs ga ik niet meer met de trein.
Price check on Vagiclean, aisle five. I repeat: price check on Vagiclean, aisle five. That's Vagiclean. We've got a customer down here with a full-on fallopian fungus. She's baking a loaf of bread and I think it's sourdoughquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:59 schreef harryharry het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ie schoner dan menig breezah doosje na een vakantie aan de spaanse kust.
Zolang ze er maar niet in zitten vind ik het best....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:43 schreef Emu het volgende:
[..]
das het nadeel van de trein, ik kan er over meespreken, daar zitten soms RANZIGE mensen op![]()
juist geen haar.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:10 schreef Maikuuul het volgende:
Had ze veel haren op haar pruim ?
Die twee ogen die hem strak aankeken vanuit de grot maakten hem bang.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:00 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom loop je weg LOSER
Eeen zwangere 40 jarig uitziende vrouw die nog geen 40 lijkt met zo'n wijdequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:35 schreef XpectorNL het volgende:
[..]
Die twee ogen die hem strak aankeken vanuit de grot maakten hem bang.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |