Of was het een harige muffin waar de slierten bijhingen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:25 schreef freddygonzales het volgende:
Was het een beetje een mooi kort geknipt en bijgewerkt kutje?
kort geknipt is toch al bijgewerkt? wat kan je verder nog bijwerken naast het schaamhaar dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:25 schreef freddygonzales het volgende:
misschien reist die MILF wel dagelijks me de trein om dit geintje te flikkenquote:
wel eens een bouvier pap zien eten?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Of was het een harige muffin waar de slierten bijhingen?
Ze leek daar in elk geval geen 40,zag er verder wel smakelijk uit.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:25 schreef freddygonzales het volgende:
Zelden, jij?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:30 schreef extreme het volgende:
[..]
wel eens een bouvier pap zien eten?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:30 schreef extreme het volgende:
[..]
wel eens een bouvier pap zien eten?
ik denk in plaatjes...quote:
Je UI.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:38 schreef freddygonzales het volgende:
foto`s?
en toch ging je ergens anders zittenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:30 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
Ze leek daar in elk geval geen 40,zag er verder wel smakelijk uit.
homoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
en toch gign je ergens anders zitten![]()
ja en dus?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:00 schreef fokkieslim het volgende:
ze is bijna 2 keer zou oud als ik.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:00 schreef fokkieslim het volgende:
ze is bijna 2 keer zou oud als dan ik.
quote:
Waarschijnlijk ben jij de eerste in dit topic.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:05 schreef arneaux het volgende:
Verkapt ik ben homo topic.
Ik ben niet diegene die wegloopt van een schijnbaar mooie geyle 40er in de trein vriend.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:07 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben jij de eerste in dit topic.![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
het was wachten op de eerste die toehapt.
Hier je bent zo geschrokken van t feit dat je er nu achter bent gekomen wat je échte geaardheid is, dat je er allemaal waardeloos van gaat tiepen. Ventje toch.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:12 schreef fokkieslim het volgende:
ze is waarscjijnlijk ouder als me moeder,als je geen oude wijven pakt,ben je niet perse een homo.
Of de noot moet erg groet zijn.
Overens heb ik een vriendin.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:12 schreef fokkieslim het volgende:
ze is waarscjijnlijk ouder als dan me moeder,als je geen oude wijven MILFjes pakt,ben je niet perse een homo.
1 foutje moet kunnen maar dit...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:12 schreef fokkieslim het volgende:
ze is waarscjijnlijk ouder als me moeder,als je geen oude wijven pakt,ben je niet perse een homo.
Want? Je hebt een trein-toetsenbord.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:20 schreef fokkieslim het volgende:
ja in de trein typt lastig.
Nee ,dit is een goedlopende Nederlandse zin. Homo.....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hier je bent zo geschrokken van t feit dat je er nu achter bent gekomen wat je échte geaardheid is, dat je er allemaal waardeloos van gaat tiepen. Ventje toch.
ja weet tog, in trein typt lastigquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:24 schreef Aitan het volgende:
[..]
Nee ,dit is een goedlopende Nederlandse zin. Homo.....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |