Ik snap het nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef SToRM81 het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
Ik zal maar even neerzetten wat het moet voorstellen:
[..]
Bron: klik
![]()
Maar met matig verhaal en huge moeilijkheidsgraadjump halverwege de game...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Grandia III,........ briljante graphs en een fantastische battle engine.
Sfeer en verhaal zijn matig...... soms briljante momenten..... halverwege het spel te moeilijk weet ik niet.... dat heb ik niet gehaaldquote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar met matig verhaal en huge moeilijkheidsgraadjump halverwege de game...
Waaromquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:23 schreef SToRM81 het volgende:
Die gasten op de foto liggen op hun buik met hun hoofd in een gat Socom 3 te spelen
ach, waarom niet? Het is weer eens wat anders.quote:
Omdat ik niet kan meekijkenquote:
Klopt. Maar ik ben het niet helemaal met die reviews eens. Helemaal niet met die van gamespot. De reviews van IGN en Gamespot spreken elkaar ook tegen. Zo zeurt die van gamespot over lange laadtijden en bij die van IGN geven ze als plus dat de laadtijden zo kort zijn... Ik snap ook niet waarom dit spel zo laag cijfer krijgt voor graphics, het is misschien niet het mooiste ps2 spel maar het ziet er zeker wel goed uit.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Reviews zijn niet echt denderend echter.
Wat verwacht hij dan, dat de ingame engine van de ps2 de graphics van FF:AV aan kan?quote:One area where Dirge of Cerberus shines is in its prerendered cutscenes, which look every bit as amazing as the Advent Children movie. Unfortunately, there aren't very many of these, but you'll probably want to watch each one several times. There are a ton of in-game cutscenes as well, which don't look nearly as good
Ja idd daar heb je een punt. Ach,... als je maar geniet iddquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:10 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ben het niet helemaal met die reviews eens. Helemaal niet met die van gamespot. De reviews van IGN en Gamespot spreken elkaar ook tegen. Zo zeurt die van gamespot over lange laadtijden en bij die van IGN geven ze als plus dat de laadtijden zo kort zijn... Ik snap ook niet waarom dit spel zo laag cijfer krijgt voor graphics, het is misschien niet het mooiste ps2 spel maar het ziet er zeker wel goed uit.
Stukje van de gamespot review.
[..]
Wat verwacht hij dan, dat de ingame engine van de ps2 de graphics van FF:AV aan kan?![]()
Het spel is zeker niet slecht en best een leuke toevoeging op FF7.
Jij hebt Grandia III? Gestopt vanwege verhaal?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sfeer en verhaal zijn matig...... soms briljante momenten..... halverwege het spel te moeilijk weet ik niet.... dat heb ik niet gehaald![]()
Gestopt vanwege Oblivionquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij hebt Grandia III? Gestopt vanwege verhaal?
Okay, maar wat is je algemene indruk van Grandia III dan? Is het een game die wel de moeite waard is? Of is het beter om strax te gaan voor Rogue Galaxy en Valkyrie Profile 2?quote:
Ik zou voor Rogue Galaxy gaan......... het coolste van Grandia III was de battle engine,... het verhaal ga je niet trekken denk ik. Kijk als je tijd en geld over had dan was het een heerlijke RPG, maar ik denk dat Rogue Galaxy er overheen gaat walsen. VP2 zou ik ook even mee wachten.... eerst de reviews checken. Kan zijn dat het net zo geniaal is als haar voorganger maar je weet nooit.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, maar wat is je algemene indruk van Grandia III dan? Is het een game die wel de moeite waard is? Of is het beter om strax te gaan voor Rogue Galaxy en Valkyrie Profile 2?
Precies wat ik wilde horen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zou voor Rogue Galaxy gaan......... het coolste van Grandia III was de battle engine,... het verhaal ga je niet trekken denk ik. Kijk als je tijd en geld over had dan was het een heerlijke RPG, maar ik denk dat Rogue Galaxy er overheen gaat walsen. VP2 zou ik ook even mee wachten.... eerst de reviews checken. Kan zijn dat het net zo geniaal is als haar voorganger maar je weet nooit.
Zonder twijfel Rogue Galaxyquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, maar wat is je algemene indruk van Grandia III dan? Is het een game die wel de moeite waard is? Of is het beter om strax te gaan voor Rogue Galaxy en Valkyrie Profile 2?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies wat ik wilde horen.
Mja, ik heb hem gespeeld (import), ik moet zegen, voor de PS2 ziet het er allemaal goed uit. Viel mij id ook tegen dat ik geen AV-kwaliteit voor m'n kiezen kreeg ingame, eigenlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:10 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ben het niet helemaal met die reviews eens. Helemaal niet met die van gamespot. De reviews van IGN en Gamespot spreken elkaar ook tegen. Zo zeurt die van gamespot over lange laadtijden en bij die van IGN geven ze als plus dat de laadtijden zo kort zijn... Ik snap ook niet waarom dit spel zo laag cijfer krijgt voor graphics, het is misschien niet het mooiste ps2 spel maar het ziet er zeker wel goed uit.
Stukje van de gamespot review.
[..]
Wat verwacht hij dan, dat de ingame engine van de ps2 de graphics van FF:AV aan kan?![]()
Het spel is zeker niet slecht en best een leuke toevoeging op FF7.
Hoe verder je komt hoe beter het word. Ben nu bij missie 9 en het verhaal is toch best wel boeiend. Leuke sidestory van FF7.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
dirge of cerberus gespeeld
vermakelijk spelletje , niet echt hoogstaand, maar een leuk tussendoortje![]()
Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb net de training gespeeld en de camera van de gun beweegt zo snel, dat ik onmogelijk iets kan raken. En tevens vanaf het stuk over MP en wat daarna kwam heb ik niks meegekregen. Ik ga 100x dood in de training en snap er niks vanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:20 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Hoe verder je komt hoe beter het word. Ben nu bij missie 9 en het verhaal is toch best wel boeiend. Leuke sidestory van FF7.
Dat is mooi dat ie als een tales speeltquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beide games komen NIET naar Europa, Legendia is al uit in de US en Abyss komt eind dit jaar. Ik heb op dit moment een aantal uur in Legendia gestopt en vind het een typische Tales game qua gameplay. Over het verhaal kan ik nog niets zeggen.
Tot Abyss schijnt overigens de beste Tales van deze generatie te zijn volgens Japanse hands-on ervaringen.
Bron: klikquote:PES6 PS2 gamers tegen PC gamers
In een interview met Senior Producer Shingo “Seabass” Takatsuka en Aki Saito hebben beide bekend gemaakt dat PS2 gamers het bij PES6 op kunnen nemen tegen PC gamers online. PC gamers kunnen tegen PS2 gamers spelen maar ook visa versa.
Hier gaat het om de PS2 versie niet om de xbox360 versie volgens de ontwikkelaars. Volgens Microsoft zou het voor Vista eigenaars mogelijk zijn tegen xbox360 gamers te spelen. Nu blijkt dit al gewoon met de PS2 mogelijk te zijn. Konami heeft niet gezegd of het ook bij de Xbxo360 mogelijk is om tegen PC gamers te spelen.
Ook maakte de goede man nog een duidelijk dat PES in het voorjaar uitkomt voor de PS3 en dat ze bezig zijn met de ontwikkeling van de game.
ik zou voor SC3 gaan , alledrie de games hebben toch hun minpunten trouwens , zo is de SP van SC3 zwaar ongebalanceerd , mist SDBZ de snelheid voor een goede fighter en is streetfighter alpha anthology eilk de gedateerd om het nog echt leuk te houden , naast het feit dat de alpha serie zowiezo niet zo sterk is als streetfighter 2quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:44 schreef JimmyJames het volgende:
Ik zit een beetje te treuzelen welke vechtgame te halen, er zijn een hoop kandidaten namelijk: Soul Calibur 3, street fighter alpha anthology en Super Dragon Ball Z. Dus?
Soul Calibur 3, duidelijk. Lekker spel als je lekker wilt raggenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:44 schreef JimmyJames het volgende:
Ik zit een beetje te treuzelen welke vechtgame te halen, er zijn een hoop kandidaten namelijk: Soul Calibur 3, street fighter alpha anthology en Super Dragon Ball Z. Dus?
Japans is ook NTSCquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:22 schreef 5112 het volgende:
Die japanse versie van Rogue Galaxy, is die ook te spelen voor mensen die geen japans kennen (kan je bijv. engels als taal kiezen)? Ik zat er over te denken dat spel over te laten komen, maar als ik er niets van ga snappen wacht ik wel op de NTSC versie.
Zat er geen vervelende memory card bug in SC3?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik zou voor SC3 gaan , alledrie de games hebben toch hun minpunten trouwens , zo is de SP van SC3 zwaar ongebalanceerd , mist SDBZ de snelheid voor een goede fighter en is streetfighter alpha anthology eilk de gedateerd om het nog echt leuk te houden , naast het feit dat de alpha serie zowiezo niet zo sterk is als streetfighter 2
dat klopt , maar dat zou na de eerste druk verholpen zijn , en anders moet je het spel op een (nieuwe) lege memorycard aan het begin zetten , dan heb je dat probleem zowiezo nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:19 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Zat er geen vervelende memory card bug in SC3?
Gijs, ik neem de demo voor je mee de 17e, beslis adh daarvan of je m koopt of niet. Ik vind het écht niet de moeite waard.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:07 schreef Strolie75 het volgende:
Yakuza krijgt 8/10 in de nieuwe EDGE. Ik haat hem gecanceled, maar nu begin ik toch weer twijfelen.
Is goed Gijs! Thanks!quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, ik neem de demo voor je mee de 17e, beslis adh daarvan of je m koopt of niet. Ik vind het écht niet de moeite waard.
Lijkt me sterk.... het is al een versie van een versiequote:Op vrijdag 1 september 2006 13:39 schreef Darkzell het volgende:
Komt er eigenlijk maar één versie uit van MGS3:Subsistence aangezien er toch meerdere discs bijzaten. Dus niet dat ik MGS3:S dadelijk pre-order en dan blijkt dat ik een andere versie heb besteld ofzo.
Je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.... het is al een versie van een versie
Perfect, dan wordt het waarschijnlijk BiA, bedankt!quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:21 schreef Darkzell het volgende:
Black: Erg intensieve shooter maar mis wat kort.
BF:Modern Combat: Alleen als je online kan
BiA:RTH30: Leuke game die WO2 combineert met wat strategie.
Houd je van wat tactiek en kan je niet online -> BiA
Ben je echt een online speler --> BF:MC (singleplayer zuigt)
Wil je alleen maar hersenloos alles aan gort knallen -> Black
Die wilde ik je ook aanraden... coole shooter die echt tactiek en inzicht vraagt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:22 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Perfect, dan wordt het waarschijnlijk BiA, bedankt!
Denk dat je nu teveel van het goede hebtquote:Op maandag 4 september 2006 02:32 schreef ethiraseth het volgende:
Oeh, net La Pucelle Tactics besteld voor slechts 25 euro.En dan volgende maand nog Disgaea 2, woehoe. tactical-rpg's zijn de shit.
![]()
![]()
Ik moet de tijd tot Assassins creed uitkomt toch doorkomen, das eerste spel weer waar ik écht naar uitkijk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk dat je nu teveel van het goede hebt
Ik game alleen nog maar FFXII en GoW2 op PS2.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:13 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik moet de tijd tot Assassins creed uitkomt toch doorkomen, das eerste spel weer waar ik écht naar uitkijk.![]()
En okami dan een beetje.![]()
Nee Gijsquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:25 schreef Chocobo het volgende:
Nee GijsMisschien in een budget bak ooit, en dan zal ik hem wel op mijn PS3 gamen
Concentreer me voornamelijk op de Wii en de 360 dit najaar..... !
Nee,........... vind het wat onoverzichtelijk...... heb er een ecco the dolphin gevoel bijquote:
Het is Zelda Gijs...Zelda in een prachtig Japans schilderij.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:21 schreef Chocobo het volgende:
Nee,........... vind het wat onoverzichtelijk...... heb er een ecco the dolphin gevoel bij
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is Zelda Gijs...Zelda in een prachtig Japans schilderij.
Gijs....al (p)reviews gelezen? Doe maar eens en kom dan terug met je idioot.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:48 schreef Chocobo het volgende:Deze opmerking is niet eens grappig Gijs............
Het is Zelda Gijs......................................... idioot.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat Okami beter gaat zijn dan Zelda.
Sorry Sjo![]()
Nee, ik heb geen idee wat ik van Okami moet verwachten, maar ik ben Capcom verplicht de game te kopen. Originaliteit moet gesteund worden.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]Deze opmerking is niet eens grappig Gijs............
Het is Zelda Gijs......................................... idioot.
is ie zó gigantisch?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:13 schreef peristilius het volgende:
Okami wordt cool, het ziet er trippend genoeg uit voor een topper.
Zelda is trouwens over-rated
Wat voor game is het nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:18 schreef Strolie75 het volgende:
Jongens...ik heb Okami mogen spelen op de E3....het spel is zoooooooooooooooo mooi en geweldig leuk om te spelen.
Who cares, look at the pretty colours!quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:20 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Wat voor game is het nou eigenlijk?
ik bedoel wat is eht doel?
Qua gameplay lijkt het echt op Zelda. Je krijgt allerlei opdrachten van NPC, je beschikt over verschillende krachten waarmee je kunt vechten, etc.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:20 schreef mini-lellan het volgende:
Wat voor game is het nou eigenlijk?
ik bedoel wat is eht doel?
Met die zin klinkt het voor mij een Must-Have!quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Qua gameplay lijkt het echt op Zelda. Je krijgt allerlei opdrachten van NPC, je beschikt over verschillende krachten waarmee je kunt vechten, etc.
Uiteindelijk doel is kleur terugbrengen in de wereld.
Op zich is het verbazend dat nog nooit iemand eerder een Zelda-achtige game heeft gemaakt...als je alleen al kijkt hoevaak GTA gekopieerd is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:23 schreef mini-lellan het volgende:
Met die zin klinkt het voor mij een Must-Have!![]()
ja terwijl ik GT: VC de enige échte leuke GTA vondquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Op zich is het verbazend dat nog nooit iemand eerder een Zelda-achtige game heeft gemaakt...als je alleen al kijkt hoevaak GTA gekopieerd is.
Keuzes... of ik ga de PS2 een goed gebruiken of koop de wii tijd launch en ga zelda spelen....quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:32 schreef BMH het volgende:
Zelda heeft ook gameplay elementen waarbij je de wolf bestuurd.... Wel jammer dat beide games ongeveer gelijk uitkomen (in de US iig).
Ezelquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat Okami beter gaat zijn dan Zelda.
Sorry Sjo![]()
.
Ik meen het ook nietquote:
Ik meen het wel.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik meen het ook nietKreeg gister ook al petsen van MMaRsu over MSN
![]()
Al die positieve reviews, al dat gehype op andere fora. Spel past gewoon helemaal in mijn straatje.quote:Ohw, en Strol. Veel plezier met Yakuza... Eigenwijs
Jij houdt vaneentonige beat 'm ups waarbij je character zo sloom beweegt dat de vijanden je aarsch kicken terwijl jij nog bezig bent met je arm naar achter halen om te slaanquote:Op woensdag 6 september 2006 09:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik meen het wel.![]()
[..]
Al die positieve reviews, al dat gehype op andere fora. Spel past gewoon helemaal in mijn straatje.![]()
Nee man. Uitgebreid vechtsysteem, goed verhaal en een lekker Japans sfeertje!quote:Op woensdag 6 september 2006 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jij houdt vaneentonige beat 'm ups waarbij je character zo sloom beweegt dat de vijanden je aarsch kicken terwijl jij nog bezig bent met je arm naar achter halen om te slaan
Ik heb de demo niet gespeeld, wel het spel op de E3.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sfeer is prima inderdaad, maar uitgebreid vechtsysteemIs de final version dan zoveel anders dan de demo? (serieuze vraag)
Is goed. Ik beschouw het vooral als een soort moderne Streets of Rage.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die items voegen op zich niet veel toe, het is grappig, maar het vechten verandert er niet door. Wat betreft die overdrijf, die lukte me niet in de demo en moves en combo's heb ik al helemaal niet gezien
Naja, laat maar weten wat je er uiteindelijk van vindt, en dan leen ik Yakuza misschien wel een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |