Dat is mooi dat ie als een tales speeltquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beide games komen NIET naar Europa, Legendia is al uit in de US en Abyss komt eind dit jaar. Ik heb op dit moment een aantal uur in Legendia gestopt en vind het een typische Tales game qua gameplay. Over het verhaal kan ik nog niets zeggen.
Tot Abyss schijnt overigens de beste Tales van deze generatie te zijn volgens Japanse hands-on ervaringen.
Bron: klikquote:PES6 PS2 gamers tegen PC gamers
In een interview met Senior Producer Shingo “Seabass” Takatsuka en Aki Saito hebben beide bekend gemaakt dat PS2 gamers het bij PES6 op kunnen nemen tegen PC gamers online. PC gamers kunnen tegen PS2 gamers spelen maar ook visa versa.
Hier gaat het om de PS2 versie niet om de xbox360 versie volgens de ontwikkelaars. Volgens Microsoft zou het voor Vista eigenaars mogelijk zijn tegen xbox360 gamers te spelen. Nu blijkt dit al gewoon met de PS2 mogelijk te zijn. Konami heeft niet gezegd of het ook bij de Xbxo360 mogelijk is om tegen PC gamers te spelen.
Ook maakte de goede man nog een duidelijk dat PES in het voorjaar uitkomt voor de PS3 en dat ze bezig zijn met de ontwikkeling van de game.
ik zou voor SC3 gaan , alledrie de games hebben toch hun minpunten trouwens , zo is de SP van SC3 zwaar ongebalanceerd , mist SDBZ de snelheid voor een goede fighter en is streetfighter alpha anthology eilk de gedateerd om het nog echt leuk te houden , naast het feit dat de alpha serie zowiezo niet zo sterk is als streetfighter 2quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:44 schreef JimmyJames het volgende:
Ik zit een beetje te treuzelen welke vechtgame te halen, er zijn een hoop kandidaten namelijk: Soul Calibur 3, street fighter alpha anthology en Super Dragon Ball Z. Dus?
Soul Calibur 3, duidelijk. Lekker spel als je lekker wilt raggenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:44 schreef JimmyJames het volgende:
Ik zit een beetje te treuzelen welke vechtgame te halen, er zijn een hoop kandidaten namelijk: Soul Calibur 3, street fighter alpha anthology en Super Dragon Ball Z. Dus?
Japans is ook NTSCquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:22 schreef 5112 het volgende:
Die japanse versie van Rogue Galaxy, is die ook te spelen voor mensen die geen japans kennen (kan je bijv. engels als taal kiezen)? Ik zat er over te denken dat spel over te laten komen, maar als ik er niets van ga snappen wacht ik wel op de NTSC versie.
Zat er geen vervelende memory card bug in SC3?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik zou voor SC3 gaan , alledrie de games hebben toch hun minpunten trouwens , zo is de SP van SC3 zwaar ongebalanceerd , mist SDBZ de snelheid voor een goede fighter en is streetfighter alpha anthology eilk de gedateerd om het nog echt leuk te houden , naast het feit dat de alpha serie zowiezo niet zo sterk is als streetfighter 2
dat klopt , maar dat zou na de eerste druk verholpen zijn , en anders moet je het spel op een (nieuwe) lege memorycard aan het begin zetten , dan heb je dat probleem zowiezo nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:19 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Zat er geen vervelende memory card bug in SC3?
Gijs, ik neem de demo voor je mee de 17e, beslis adh daarvan of je m koopt of niet. Ik vind het écht niet de moeite waard.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:07 schreef Strolie75 het volgende:
Yakuza krijgt 8/10 in de nieuwe EDGE. Ik haat hem gecanceled, maar nu begin ik toch weer twijfelen.
Is goed Gijs! Thanks!quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, ik neem de demo voor je mee de 17e, beslis adh daarvan of je m koopt of niet. Ik vind het écht niet de moeite waard.
Lijkt me sterk.... het is al een versie van een versiequote:Op vrijdag 1 september 2006 13:39 schreef Darkzell het volgende:
Komt er eigenlijk maar één versie uit van MGS3:Subsistence aangezien er toch meerdere discs bijzaten. Dus niet dat ik MGS3:S dadelijk pre-order en dan blijkt dat ik een andere versie heb besteld ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |