dus mensen zonder telefoonabonnement zijn niet normaalquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:20 schreef Bleekwater het volgende:
SMS je iemand krijg je geen antwoord terug... bel je na een tijdje op, zegt ie "ja ik had geen beltegoed meer". Haal dan verdomme beltegoed!!!1 of neem een abo zoals ieder normaal mens![]()
Toen je op kosten van je vrienden aan het zuipen was.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:36 schreef fokkieslim het volgende:
En mijn nokia,heb ik gevonden in de kroeg,ook gratis dus.![]()
![]()
![]()
![]()
dan meot je gewoon zorgen dat je beltegoed hebt! En niet 3 weken zonder zittenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:32 schreef RainofDeath het volgende:
Waarom zou je in godsnaam een abbonoment nemen als je toch zowieso nauwelijks belt en sms't ? Dan is het pure geld verspilling lijkt me...
Je speelt gewoon hard to getquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:26 schreef fokkieslim het volgende:
JE MOT MIJ OOK NIET VAN DIE DOMME SMSjes STUREN IK BEANTWOORD ZE NIET.
Je loopt de hele dag onzin te smsen.
Zijn vaak dezelfde lui, beltegoedlui dusquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:42 schreef MarkNMGN het volgende:
Nog irritanter: lui die hem 1x laten overgaan.
Goh, ik kende dat alleen uit Turkije.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:41 schreef Damzkieee het volgende:
Die beltegoeders laten em telkens 1x overgaan, je wordt geacht terug te bellen betekent dat.
Die bel ik inmiddels niet meer terug, tenzij we zoiets van te voren voor die specifieke gelegenheid afgesproken hebben.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:41 schreef Damzkieee het volgende:
Die beltegoeders laten em telkens 1x overgaan, je wordt geacht terug te bellen betekent dat.
Ik heb teminste vrienden,ook op tijd een biertje dus.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:39 schreef ANWB het volgende:
[..]
Toen je op kosten van je vrienden aan het zuipen was.![]()
Ik heb teminste vrienden,ook op tijd een biertje dus.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:39 schreef ANWB het volgende:
[..]
Toen je op kosten van je vrienden aan het zuipen was.![]()
Man doe normaal.... je lijkt wel een wijf.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:20 schreef Bleekwater het volgende:
SMS je iemand krijg je geen antwoord terug... bel je na een tijdje op, zegt ie "ja ik had geen beltegoed meer". Haal dan verdomme beltegoed!!!1 of neem een abo zoals ieder normaal mens![]()
Niet lang meer, ze kotsen je binnenkort wel uitquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:58 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
Ik heb teminste vrienden,ook op tijd een biertje dus.
heb het niet over anderhalve minuut of zo, maar over ene paar dagenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:01 schreef rihago het volgende:
[..]
Man doe normaal.... je lijkt wel een wijf.
die willen ook altijd dat je binnen anderhalve minuut terug smst. en doe je dat niet zijn ze boos op je. of je krijgt smsjes met "is er iets? ben je boos op mij?"
flikker toch op.
speek je uit ervaring?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:07 schreef ANWB het volgende:
[..]
Niet lang meer, ze kotsen je binnenkort wel uit![]()
Kruip jij eens vlug terug naar je eigen topic ...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:06 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Werkzaam bij de sociale werkvoorziening.
??
Josti dus.
Levensgevaarlijk.
Vangen zo beest en opsluiten in de Kelder. Tot ie uitgehongerd is.
Dat zeg ik nou ook altijd, waarom heb je dat ding anders?! grrrquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:20 schreef Bleekwater het volgende:
Als je geen behoefte aan beltegoed hebt omdat je nooit sms't of belt moet je gewoon geen mobiele telefoon nemen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:16 schreef Rekkie het volgende:
Wacht even... iemand heeft geen behoefte aan beltegoed, want sms't nooit of belt nooit met mobiel, maar moet dus wel tegoed hebben volgens jou want jij moet persé antwoord hebben?
In 3 weken kun je echt wel een winkel vinden waar ze beltegoed verkopenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:14 schreef royco_100 het volgende:
Omdat je niet altijd en overal beltegoed kan halen?? (krijgt nare herrineringen.... op centerparcs, mobiel opwaarderen werkte niet, de kiosk was kapot, en de winkel was gesloten!!!!)
Want? Bij ons in het bedrijf zijn er speciale telefoons om bereikbaar te zijn.... kosten besparend enzo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:43 schreef Bleekwater het volgende:
[..]
Als je geen behoefte aan beltegoed hebt omdat je nooit sms't of belt moet je gewoon geen mobiele telefoon nemen.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:43 schreef Bleekwater het volgende:
[..]
Als je geen behoefte aan beltegoed hebt omdat je nooit sms't of belt moet je gewoon geen mobiele telefoon nemen.
Moeten ze hem wel aanhebbenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Want? Bij ons in het bedrijf zijn er speciale telefoons om bereikbaar te zijn.... kosten besparend enzo.
Ik ken ook genoeg mensen die een telefoon bij zich hebben om bereikbaar te zijn.
een jaar toch? Is al een tijd geleden dat ik beltegoed hadquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
![]()
daarom zijn die dingen ook 6maanden geldig ipv 1 week
bereikbaarheid enzo...
nou dan? 1 jaar geldig zijn die dingen...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:47 schreef Bleekwater het volgende:
[..]
een jaar toch? Is al een tijd geleden dat ik beltegoed had
Als je weinig belt, zo'n idioot ben ik nou ook weer niet... maar ik wordt er gewoon schijtziek van als mensen gewoon niet terug smsen/bellen omdat ze geen beltegoed hebben..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
nou dan? 1 jaar geldig zijn die dingen...
waarom denk je nou dat het soms handiger is om prepaid te hebben ipv abonnement?
Dat doen ze juist nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:26 schreef TrenTs het volgende:
Knul, wees in jouw geval blij dat je in ieder geval iemand hebt die je nog antwoord geeft.
Koop beltegoed voor ze.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |