dus mensen zonder telefoonabonnement zijn niet normaalquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:20 schreef Bleekwater het volgende:
SMS je iemand krijg je geen antwoord terug... bel je na een tijdje op, zegt ie "ja ik had geen beltegoed meer". Haal dan verdomme beltegoed!!!1 of neem een abo zoals ieder normaal mens![]()
Toen je op kosten van je vrienden aan het zuipen was.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:36 schreef fokkieslim het volgende:
En mijn nokia,heb ik gevonden in de kroeg,ook gratis dus.![]()
![]()
![]()
![]()
dan meot je gewoon zorgen dat je beltegoed hebt! En niet 3 weken zonder zittenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:32 schreef RainofDeath het volgende:
Waarom zou je in godsnaam een abbonoment nemen als je toch zowieso nauwelijks belt en sms't ? Dan is het pure geld verspilling lijkt me...
Je speelt gewoon hard to getquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:26 schreef fokkieslim het volgende:
JE MOT MIJ OOK NIET VAN DIE DOMME SMSjes STUREN IK BEANTWOORD ZE NIET.
Je loopt de hele dag onzin te smsen.
Zijn vaak dezelfde lui, beltegoedlui dusquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:42 schreef MarkNMGN het volgende:
Nog irritanter: lui die hem 1x laten overgaan.
Goh, ik kende dat alleen uit Turkije.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:41 schreef Damzkieee het volgende:
Die beltegoeders laten em telkens 1x overgaan, je wordt geacht terug te bellen betekent dat.
Die bel ik inmiddels niet meer terug, tenzij we zoiets van te voren voor die specifieke gelegenheid afgesproken hebben.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:41 schreef Damzkieee het volgende:
Die beltegoeders laten em telkens 1x overgaan, je wordt geacht terug te bellen betekent dat.
Ik heb teminste vrienden,ook op tijd een biertje dus.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:39 schreef ANWB het volgende:
[..]
Toen je op kosten van je vrienden aan het zuipen was.![]()
Ik heb teminste vrienden,ook op tijd een biertje dus.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:39 schreef ANWB het volgende:
[..]
Toen je op kosten van je vrienden aan het zuipen was.![]()
Man doe normaal.... je lijkt wel een wijf.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:20 schreef Bleekwater het volgende:
SMS je iemand krijg je geen antwoord terug... bel je na een tijdje op, zegt ie "ja ik had geen beltegoed meer". Haal dan verdomme beltegoed!!!1 of neem een abo zoals ieder normaal mens![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |