Ik weet hetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:31 schreef Vector_SLD het volgende:
Hoi! Een vernieuwend onderwerp!
Doen! Doen!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:28 schreef rena het volgende:
Ik kan hun playlist zo uit mijn hoofd opsommen.![]()
Ventje van Linkin Park - Where did you goquote:
Dude je vergeet de helft en de andere helt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:02 schreef rena het volgende:
[..]
Ventje van Linkin Park - Where did you go![]()
![]()
Rianna - Unfaithful![]()
![]()
Ilse de Lange - Escape![]()
![]()
Christina A. - Aint no other man![]()
![]()
En dan 90 keer per dag herhalen. Zie je, ik ken zelfs de titels, zo erg is het nou.Kutmuziek, ga dood.
![]()
Dude je vergeet de helft en de andere helt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:02 schreef rena het volgende:
[..]
Ventje van Linkin Park - Where did you go![]()
![]()
Rianna - Unfaithful![]()
![]()
Ilse de Lange - Escape![]()
![]()
Christina A. - Aint no other man![]()
![]()
En dan 90 keer per dag herhalen. Zie je, ik ken zelfs de titels, zo erg is het nou.Kutmuziek, ga dood.
![]()
"Dude" Je mist het punt. Ga .... in dit topic.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dude je vergeet de helft en de andere helt.
Kut topic
Ga dood topic
Ik mis het punt helemaal niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:07 schreef rena het volgende:
[..]
"Dude" Je mist het punt. Ga .... in dit topic.![]()
Waar zie je mij iemand dood wensenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik mis het punt helemaal niet.
Jij overdrijft! Dat is het punt.
En ga jij fijn ergens anders users dood wensen achterlijke LUL
Ik werk hier helaas met meer mensen, die het wel leuk vinden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:10 schreef freddygonzales het volgende:
Gewoon radio Veronica opzetten.
Als ik dood ga in dit topic, waar denk je dat ik dan werkelijk dood ga?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:12 schreef rena het volgende:
[..]
Waar zie je mij iemand dood wensen![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als ik dood ga in dit topic, waar denk je dat ik dan werkelijk dood ga?
Fries!
Je bedoelt Evers met zijn lach-samples?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:31 schreef Vlindur het volgende:
538 is dan toch nog het beste.
soggens Edwin Evers en om 4 uur Ruud de Wild.
Als ze een zender met alleen maar rock/metal uitvinden zal ik direct zappen.
Maar verder is echt alles bagger.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:10 schreef freddygonzales het volgende:
Gewoon radio Veronica opzetten.
op dit moment heb ik vakantie. (student hequote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je bedoelt Evers met zijn lach-samples?
Sorry, maar 538 draait per dag niet meer dan 5 verschillende nummers. Iedere dag hoor je dezelfde nummers. Evers is al lang niet leuk meer met die ene side kick die zogenaamd alles al gedaan heeft en zo'n beetje overal gewerkt heeft.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:31 schreef Vlindur het volgende:
En wanneer is het Goede uur?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:43 schreef ozzietukker het volgende:Het Foute uur daarintegen op Q-music (tussen 09:00 en 10:00) wel erg leuk....
Totdat alle foute platen elk tig keer langs zijn geweest.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:43 schreef ozzietukker het volgende:Het Foute uur daarintegen op Q-music (tussen 09:00 en 10:00) wel erg leuk....
Zie het maar als Sky Radio in ontkenningsfase.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
Doet me aan Skyradio denken, als ik dit zo lees.
kut is nog altijd zonder dt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:51 schreef kansloze_dertiger het volgende:Q-MUSIC
Een goede zender voor dertigers. (meestal) leuke muziek en tussen 9 en 10 Het Foute Uur.
Gelukkig is bij mij op het werk iedereen5
3
8
meer dan zat met al die kudtherrie.
Nee.quote:
Variatie en 538quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:31 schreef Vlindur het volgende:
Zo spreek je niet tegen een dame, sufkut!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En ga jij fijn ergens anders users dood wensen achterlijke LUL
Tuurlijk, ik heb vanaf woensdag tot vandaag Q-Music minstens van 8 tot 17 uur moeten aanhoren en ik zweer het je dat ik sommige platen 2 of meerdere keren heb horen langs komen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:43 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Q-music zendt (muv Q-music weekend) niet twee keer dezelfde plaat uit op een dag, dit in tegenstelling tot 538.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |