Begint nu wel een beetje irritant te worden.quote:
idd, belachelijk. Bovendien slaat het nergens op. Kan daar achter de schermen iets van gezegd worden?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Wanneer houden bepaalde FA's, en blijkbaar verstokte voetbalhaters, nou eens op met dit soort onzinnige en generaliserende opmerkingen:
[..]
Begint nu wel een beetje irritant te worden.
Is inderdaad een optie. Al hebben dr veel users geen (valide) emailadres staan. En het was puur een inventarisatie dus ik weet ook niet wie er allemaal interresse hebben en wie ik dus moet gaan mailen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:09 schreef rubbereend het volgende:
TerroRobbie, mail anders de users met wie je graag zou meeten; dat gebeurt wel vaker op Fok!.
Precies. Alsof het in Flora en Fauna altijd zo gezellig is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Wanneer houden bepaalde FA's, en blijkbaar verstokte voetbalhaters, nou eens op met dit soort onzinnige en generaliserende opmerkingen:
[..]
Ondanks dat de discussie gesloten is moet ik eerlijk zeggen dat je een goed punt hebt. Het is inderdaad een kliek, alleen vind ik het wel een paradox dat jij er bijna zelf ook onderdeel vanuit maakt. Eén topic (waar hebben we het over) waarin een alternatieve meet besproken kan worden is toch helemaal niet zo gek. Dan blijkt daar vanzelf uit of er animo voor is, of dat er alleen over de andere meet gezeurd wordt. Het topic kan vervolgens altijd nog gesloten worden.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is inderdaad een optie. Al hebben dr veel users geen (valide) emailadres staan. En het was puur een inventarisatie dus ik weet ook niet wie er allemaal interresse hebben en wie ik dus moet gaan mailen.
Dat staat er niet maar is het natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ben jij geen user van VBL? Als er nou HOOLS meet had gestaan, okee...
Man, ben 3 jaar geleden ooit eens op een meet geweest, toen VBL nog kleiner en gezelliger was zonder kliekjes.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:27 schreef Da_Sandman het volgende:
En door de D_G tjes, Docjes, weet ik het wat. Je zou eens moeten komen, dan mag je verder oordelen.
Gezien de FC-meets waar genoeg animo voor was onder de gevraagde mensen heeft het zeker een kans van slagen denk ikquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:41 schreef golfer het volgende:
Moet volgens mij wel ruimte voor geboden worden om een meeting met jezelf enzo te organiseren.
Precies ... het staat mensen vrij iets te organiseren! Als er behoefte is aan een alternatieve meet, dan merken we dat vanzelfquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:47 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ondanks dat de discussie gesloten is moet ik eerlijk zeggen dat je een goed punt hebt. Het is inderdaad een kliek, alleen vind ik het wel een paradox dat jij er bijna zelf ook onderdeel vanuit maakt. Eén topic (waar hebben we het over) waarin een alternatieve meet besproken kan worden is toch helemaal niet zo gek. Dan blijkt daar vanzelf uit of er animo voor is, of dat er alleen over de andere meet gezeurd wordt. Het topic kan vervolgens altijd nog gesloten worden.
Nee dat staat het dus niet. Dat is de aanleiding van deze hele discussie. Dat een topic waarin ik een inventarisatie wilde maken of er animo (en hoe groot) was voor een alternatieve meet, gesloten werd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Precies ... het staat mensen vrij iets te organiseren! Als er behoefte is aan een alternatieve meet, dan merken we dat vanzelf
OK, dat begrijp ik dan niet ... maar je kan mensen altijd nog mailen of MSN'en of weet ik veel watquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee dat staat het dus niet. Dat is de aanleiding van deze hele discussie. Dat een topic waarin ik een inventarisatie wilde maken of er animo (en hoe groot) was voor een alternatieve meet, gesloten werd.
Altijd lekker, kliekjesdag, de gekookte aardappels van de vorige dag bakken enzo..quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:30 schreef clauwheee het volgende:
Kliekjes. Ik krijg altijd de kriebels van dat woord
Maar het is wel eenquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:30 schreef clauwheee het volgende:
Kliekjes. Ik krijg altijd de kriebels van dat woord
aanbid mijquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:30 schreef VoreG het volgende:
Sektes zijn het! Sektes!
Misschien zou een mod hier even op kunnen reageren?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heeft ie ook wel, het grappige vind ik overigens dat hij zelf regelmatig eens in Hools te vinden is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 06:21 schreef popolon het volgende:
Ach Robbie heeft ergens wel een punt natuurlijk
Ik ben weliswaar geen mod (meer), maar die strijd heb ik, met sommige FA's al sinds ik eerst SPT-mod en vanaf 1-1-2003 VBL-mod was, gevoerd en ze daar achter de schermen vaak genoeg op aangesproken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien zou een mod hier even op kunnen reageren?
Ik zou het als mod van VBL iig niet op prijs stellen. Dat een FA bezig is met het verspreiden van een antipatie jegens het voetbal en dus ook het subforum for no reason. Volgens mij worden er per saldo niet minder mensen gebanned dan op andere fora...quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben weliswaar geen mod (meer), maar die strijd heb ik, met sommige FA's al sinds ik eerst SPT-mod en vanaf 1-1-2003 VBL-mod was, gevoerd en ze daar achter de schremen vaak genoeg op aangesproken.
Je kunt nou eenmaal de persoonlijke voorkeuren van mensen, of ze nou FA zijn of niet, niet veranderen.
Voetbalhaters zitten in alle geledingen van de Fok!-populatie.
Maak je er verder niet druk om, is mijn advies.
Ik denk niet dat het met "durven" te maken heeft.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Heeft ie ook wel, het grappige vind ik overigens dat hij zelf regelmatig eens in Hools te vinden is.
Maar ik snap het niet helemaal, andere users durven zich niet aan te melden omdat er voornamelijk mensen op af komen die ook in Hools posten? Als die mensen ook gewoon langs komen krijg je een gemeleerde meet. Lijkt me erg leuk, wil Robbie bijv. best eens in het echie spreken.
Shit, heb ik net een ticket geboekt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Man, ben 3 jaar geleden ooit eens op een meet geweest, toen VBL nog kleiner en gezelliger was zonder kliekjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |