Ja dit is natuurlijk wel het meest trieste antwoord wat je kon gevenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Regel het maar buiten VBL om, einde discussie.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja dit is natuurlijk wel het meest trieste antwoord wat je kon geven![]()
Iedereen was toch welkom op VBL![]()
Ban me maar gewoon voor een week, je bent het niet waard om uit te schelden.
Ik weet helemaal niet over er behoefte aan is... Misschien vind men het wel helemaal niks. Gewoon een inventarisatie. Kan blijkbaar tegenwoordig al niet meer.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Das inderdaad jammer.
Moet volgens mij wel ruimte voor geboden worden om een meeting met jezelf enzo te organiseren.
Misschien het op een andere manier proberen te openen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik weet helemaal niet over er behoefte aan is... Misschien vind men het wel helemaal niks. Gewoon een inventarisatie. Kan blijkbaar tegenwoordig al niet meer.
Je bent een zeur. Eerst heb je het erover dat er blijkbaar nog al een redelijk aantal users zijn die dit wel leuk zouden vinden en nu weet je ineens niet meer of er behoefte aan is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet over er behoefte aan is... Misschien vind men het wel helemaal niks. Gewoon een inventarisatie. Kan blijkbaar tegenwoordig al niet meer.
Juist! Je snapt het bijna. Iedereen is welkom op VBL! Daarom gaan we geen gescheiden meets ofzo houdenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja dit is natuurlijk wel het meest trieste antwoord wat je kon geven![]()
Iedereen was toch welkom op VBL![]()
Ban me maar gewoon voor een week, je bent het niet waard om uit te schelden.
Quote mij even waar ik dat zeg, aub.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
een redelijk aantal users zijn die dit wel leuk zouden vinden
Ik vind zijn topic nou niet bepaald provocerend. Hools is toch eigenlijk gewoon een kliek? De meet-deelnemers zijn toch vooral users uit Hools? Robbie wil gewoon eens zien of relnichten als Cart_Man en LoekB in het echt ook zo stoer zijn. Leuk toch?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien het op een andere manier proberen te openen?
Minder provocerend? en meer serieus als echt initiatief?
Alstublieft. Maar je weet niet of er wel animo voor isquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik probeer niks af te scheiden. Ik probeer gewoon een leuke bijeenkomst (waarom zouden we het in het engels noemen??) te arrangeren tussen mensen die zich niet aangetrokken voelen om te verschijnen om de reguliere vbl meet. En blijkbaar zijn er dat nog wel een redelijk aantal.
Maar waarom is de meet een Hools meet? Waarom kan een Robbie niet gewoon ook naar Utrecht komen dan? Ik snap dat echt niet hoor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vind zijn topic nou niet bepaald provocerend. Hools is toch eigenlijk gewoon een kliek? De meet-deelnemers zijn toch vooral users uit Hools? Robbie wil gewoon eens zien of relnichten als Cart_Man en LoekB in het echt ook zo stoer zijn. Leuk toch?
Daar wil hij dus achterkomen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Alstublieft. Maar je weet niet of er wel animo voor is.
Terwijl hij al weet dat er blijkbaar veel users zijn die wel naar een alternatieve meet komen en niet naar de reguliere meet. Ik vind dat vrij opmerkelijk.quote:
Net zegt 'ie dat 'ie dat niet weet...quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Terwijl hij al weet dat er blijkbaar veel users zijn die wel naar een alternatieve meet komen en niet naar de reguliere meet. Ik vind dat vrij opmerkelijk.
Volgens mij zeg ik daar alleen dat gezien de opkomsten van de laatste meets er toch aardig wat (regelmatigpostende) users zijn die daar niet aanwezig waren/ zich niet tot die meetgangers aangetrokken voelden??? Niks over het eventuele aantal geinterreseerden in de door mij "georganiseerde" meet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Alstublieft. Maar je weet niet of er wel animo voor is.
Alsof die ooit ergens een meet zouden bezoekenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:47 schreef Sloggi het volgende:
Robbie wil gewoon eens zien of relnichten als Cart_Man en LoekB in het echt ook zo stoer zijn. Leuk toch?
Tja, dan moet je het maar anders opschrijven. Zoals het er nu staat probeer jij een meet te houden voor mensen die niet naar de reguliere meet gaan maar wel naar de alternatieve zouden komen. En dat zijn er nog een aantal.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik daar alleen dat gezien de opkomsten van de laatste meets er toch aardig wat (regelmatigpostende) users zijn die daar niet aanwezig waren/ zich niet tot die meetgangers aangetrokken voelden??? Niks over het eventuele aantal geinterreseerden in de door mij "georganiseerde" meet.
In de tijd dat hij een vaste stadionbezoeker was, was hij ongetwijfeld gekomenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Alsof die ooit ergens een meet zouden bezoeken
Je weet toch wel dat het meetinggehalte vooral bij andere users ligt?
Zelfs een vaste stadionbezoeker als tong80 is nog nooit naar een VBL-meet gekomen.![]()
Tja, dan moet ik het maar anders opschrijvenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, dan moet je het maar anders opschrijven. Zoals het er nu staat probeer jij een meet te houden voor mensen die niet naar de reguliere meet gaan maar wel naar de alternatieve zouden komen. En dat zijn er nog een aantal.
Ik word genoemdquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Iedereen weet dat dit soort meets worden bezocht door de golfertjes, appelsientjes, zandmannetjes, bloesjes, heatwavejes etc. van deze wereld. (No offence verder) Wat is er dan op tegen om te kijken of er onder de mensen, die zich niet tot deze groep aangetrokken voelen, interresse bestaat voor een alternatieve meeting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |