We?quote:
Ben jij geen user van VBL? Als er nou HOOLS meet had gestaan, okee...quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja, gooi dit topic dan maar weer open he.
Alternatieve meet
Waarom mogen alleen jullie iets aanbieden en mag er geen alternatief zijn???
Er zijn geen users voor minder gebanned, zodoende wordt er ook niet met twee maten gemeten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:14 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind het een beetje raar. Tong80 loopt al uren te baggeren en kan nog steeds posten. Er zijn users voor minder geband. Er lijkt met twee maten gemeten te worden. Tong80 mag dan (normaliter) een goede, humorvolle user zijn, maar baggeren is baggeren en hoort bestraft te worden met een ban.
Of zien de heren modjes dit anders?
Nou, ben eigenlijk wel benieuwd van wie jij vind dat hij voor minder een ban heeft gekregen dan voor Tong z'n gedrag...quote:
Iedereen weet dat dit soort meets worden bezocht door de golfertjes, appelsientjes, zandmannetjes, bloesjes, heatwavejes etc. van deze wereld. (No offence verder) Wat is er dan op tegen om te kijken of er onder de mensen, die zich niet tot deze groep aangetrokken voelen, interresse bestaat voor een alternatieve meeting?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ben jij geen user van VBL? Als er nou HOOLS meet had gestaan, okee...
Je bedoelt een aparte meet voor echte jupiler-voetbalbezoekers als jij en je rechterhand?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Iedereen weet dat dit soort meets worden bezocht door de golfertjes, appelsientjes, zandmannetjes, bloesjes, heatwavejes etc. van deze wereld. (No offence verder) Wat is er dan op tegen om te kijken of er onder de mensen, die zich niet tot deze groep aangetrokken voelen, interresse bestaat voor een alternatieve meeting?
Ik probeer niks af te scheiden. Ik probeer gewoon een leuke bijeenkomst (waarom zouden we het in het engels noemen??) te arrangeren tussen mensen die zich niet aangetrokken voelen om te verschijnen om de reguliere vbl meet. En blijkbaar zijn er dat nog wel een redelijk aantal.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom wel is een betere vraag. Dit is VBL van FOK!. Jij probeert, wederom, een soort afscheiding te maken van de door jou verfoeide kliek (waar je dagelijks even komt buurten), en anderen. Waar is dat voor nodig?
Liever een rechterhand dan een oude verlepte doos.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bedoelt een aparte meet voor echte jupiler-voetbalbezoekers als jij en je rechterhand?
(no offence verder hoor)
Neem het initiatief ertoe dan eens zelf en organiseer het zelf !.![]()
Wat houd je tegen om het te organiseren en waarom vraag je dit in feedback?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik probeer niks af te scheiden. Ik probeer gewoon een leuke bijeenkomst (waarom zouden we het in het engels noemen??) te arrangeren tussen mensen die zich niet aangetrokken voelen om te verschijnen om de reguliere vbl meet. En blijkbaar zijn er dat nog wel een redelijk aantal.
Dat deed hij, slimmerikquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat houd je tegen om het te organisren en waarom vraag je dit in feedback?
Je kunt zo zelf een topic openen met een initiatief ervoor, toch?
Dat heb ik dus al gedaan, sherlock.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat houd je tegen om het te organisren en waarom vraag je dit in feedback?
Je kunt zo zelf een topic openen met een initiatief ervoor, toch?
Volgens JOU om dubieuze redenen. Niet alles wat jij denkt is waarheid wijsneus.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Liever een rechterhand dan een oude verlepte doos.
En mijn topic met zellf initatief en zelforganisatie werd helaas, om dubieuze redenen, gesloten.
Tja, dan krijg je dus uiteindelijk een meet waarbij mensen niet mogen komenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:38 schreef Sloggi het volgende:
Ik begrijp wel wat hij bedoelt. De mensen die naar de meet komen, zijn toch vooral de mensen die in Hools komen. Blijkbaar voelen sommigen zich dan toch een buitenstaander. Misschien een idee om daar iets aan te doen, maar vraag me niet hoe.
Heb ik iets gemist? Waarom zou iemand worden buitengesloten?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, dan krijg je dus uiteindelijk een meet waarbij mensen niet mogen komen.
Das inderdaad jammer.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:37 schreef TerroRobbie het volgende:
En mijn topic met zellf initatief en zelforganisatie werd helaas, om dubieuze redenen, gesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |